SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier![]()
Voor wat het waard is; wat ik me later nog bedacht over zere schouders en benchen. Daar is al van alles over gezegd natuurlijk, maar ik merkte dat zodra ik met pull ups en chins begon m'n schouders stukken beter werden. Ik heb eigenlijk nooit gezocht naar het waarom, maar het heeft wel meegeholpen van een jarenlange schouderpijn/blessure af te komen.quote:
Misschien een goede antagonist van de pushes, kweenie.![]()
Haha, nu gaan we je dit hele topic uitlachen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:00 schreef Awesome_ het volgende:
Kut, net deze TT nadat ik een harde manscape heb gezetDeathlift or Die.![]()
Ik heb niet eens genoeg lichaamshaar om bearmode te kunnen zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:00 schreef Awesome_ het volgende:
Kut, net deze TT nadat ik een harde manscape heb gezet![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb niet eens genoeg lichaamshaar om bearmode te kunnen zijn.![]()
![]()
Bearmode is niet met een vette pens op de bank hangen.... hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Eindelijk voel ik me hier thuis met die tt![]()
Dayumm that hurts.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bearmode is niet met een vette pens op de bank hangen.... hoor.
Train 5/6 dagen in de week met die vette pensStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
je mag wel wat van mij lenen, wintervacht genoeg voor een nieuwe ijstijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb niet eens genoeg lichaamshaar om bearmode te kunnen zijn.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Ik blijf deze rage de mooiste vinden.quote:
![]()
Ik zit nog steeds te denken hoe ik me calorieen ga halen in me cut.
Niet dat het veel of weinig is , maar hoe ik ongeveer door middel van me maaltijden en tussendoortjes op dit getal ga uitkomen.
Eten jullie elke dag ongeveer hetzelfde om dit makkelijk te maken? Of verschillende soorten maaltijden die je als wapen in zet?
Kan me voorstellen dat tools als 50 gram noten wel goed van toepassing komen.![]()
Wat is je BW? Wabt wat een kut scalingquote:....
80kg bench press is echt niet 'novice'. En een untrained iemand spontaan 50-60kg geven dan kan die een enkeltje ziekenhuis boeken denk ik :p .![]()
Wat is dat toch na trainingen, vooral als ik nog iets van cardio er achteraan doe, dat ik me de hele avond en nacht de ziekte pis
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ohp 40 is ook bsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:09 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Wat is je BW? Wabt wat een kut scaling....
80kg bench press is echt niet 'novice'. En een untrained iemand spontaan 50-60kg geven dan kan die een enkeltje ziekenhuis boeken denk ik :p .![]()
Nu voel ik me helemaal met deze beginner stats. Iemand die net begint op de bench direct 60kg....quote:![]()
Ik vind het niet echt bullshit. Na een weekje of 2-3 drukte ik ook wel 50 kilo een aantal keer. Ik was 15, bijna 16 toen ik begon met trainen. Nu zit ik op 1x 90. Ik ben net 17 jaar oud geworden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:09 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Damn, dat is echt impressive, zo easy ook. En wat een boomstammen van een benen heeft die vent, jezus.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik blijf deze rage de mooiste vinden.
If not now, then when.![]()
Hij is 1.83 maar lijkt veel groter. Wat een bonk massa zit er ook op. Ook zo mooi die lach na de lock-out.
If not now, then when.![]()
172 kg lichaamsgewicht op 1.83 ook, damn.
Zijn squat en bench zijn wel minder in vergelijking tot zijn deadlift though.If not now, then when.![]()
Hoe kijken de experts hier naar het volgende schema: (Push-Pull)
Train 3 a 4 keer per week, en train (vooralsnog) thuis (niet optimaal, I know...) Alle oefeningen 3 sets en 8 reps.
Training 1: (Push)
1. Bench press
2. Squat
3. shoulder press (dumbbell)
4. flyes (dumbbell)
5. leg extension
Training 2: (Pull)
1. Deadlift
2. dumbbell curls
3. dumbbell bent over rows
4. dumbbell side raises
5. leg curls
Is dit een goed trainingsschema of worden bepaalde spieren niet genoeg getraind?
Feedback welcome!![]()
![]()
Nee, joh meeste mensen drukken zo 90 kilo hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:09 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Ik begon met 30quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:07 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Nu voel ik me helemaal met deze beginner stats. Iemand die net begint op de bench direct 60kg....
Maar goed, ik neem aan dat hij ergens zijn gewicht heeft ingevuld.![]()
Dat briesen als een stier wat i vooraf doet, dat kun je ook beschaaft doen, en dat helpt serieus echt...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik doehet vaak b4 overhead dumble press en bij deadlifts en squat. Bij alle heavy compounds heavy sets eignelijk![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat briesen als een stier wat i vooraf doet, dat kun je ook beschaaft doen, en dat helpt serieus echt...
Ik doehet vaak b4 overhead dumble press en bij deadlifts en squat. Bij alle heavy compounds heavy sets eignelijk
Ik heb hem ook ooit één keer zo gerockt en het werkte echt als een trein
BEASTMODE![]()
Blijft een baas. Een vriend van me woont in IJsland en traint in de gym waar hij regelmatig komt. Hele gym valt altijd even stil als hij ff 10x 250kg doet alsof het niets is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik blijf deze rage de mooiste vinden.![]()
![]()
101 Kg en 194 cm, give or take.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:09 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
80kg bench press is echt niet 'novice'. En een untrained iemand spontaan 50-60kg geven dan kan die een enkeltje ziekenhuis boeken denk ik :p .
Al jaren in de sportschool maar kon niet echt de progressie en consistentie bewaken i.v.m. drukke baan en veel reistijd (11 uur per dag kwijt aan werk + reizen).
Heb nu een baan die kwartiertje fietsen is, dus het gaat nu veel harder qua consistentie.
Minder moe, meer tijd om te herstellen. Ideaal dus
Ik heb voor 2014 wel enkele doelstellingen:
- 150 Kg squat (raw),
- 200 Kg deadlift (raw)
- 110 Kg bench
OHP, geen idee. Daar suck ik zo hard in.![]()
Deze strength standards vind ik een stuk beter, zeker omdat er ook rekening met BW gehouden wordt:quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:07 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Nu voel ik me helemaal met deze beginner stats. Iemand die net begint op de bench direct 60kg....
http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html![]()
Altijd beginnen met grote spiergroepen (die verbruiken het meeste energie).quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:25 schreef prt1 het volgende:
Hoe kijken de experts hier naar het volgende schema: (Push-Pull)
Train 3 a 4 keer per week, en train (vooralsnog) thuis (niet optimaal, I know...) Alle oefeningen 3 sets en 8 reps.
Training 1: (Push)
1. Bench press
2. Squat
4. flyes (dumbbell)
5. leg extension
Training 2: (Pull)
1. Deadlift
2. dumbbell curls
4. dumbbell side raises
5. leg curls
Is dit een goed trainingsschema of worden bepaalde spieren niet genoeg getraind?
Feedback welcome!
ik zou het zo doen (en ik heb ook wat oefeningen vervangen):
1. Squat
2. Bench press
4. hacksquat/leg press
5. lying triceps extension
6. calf raises
1. Deadlift
2. pull ups/chins
4. leg curl
5. dumbbell curls
6. ab work![]()
Best wel nice toch. 100kg en net geen 2 meter. Grote gozer dus haha. Je bent geen uitsmijterquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
101 Kg en 194 cm, give or take.
Al jaren in de sportschool maar kon niet echt de progressie en consistentie bewaken i.v.m. drukke baan en veel reistijd (11 uur per dag kwijt aan werk + reizen).
Heb nu een baan die kwartiertje fietsen is, dus het gaat nu veel harder qua consistentie.
- 150 Kg squat (raw),
- 200 Kg deadlift (raw)
- 110 Kg bench
OHP, geen idee. Daar suck ik zo hard in.? Haha
Edit:/ oh dat waren je doelstellingen. Naja wat s je vp ongeveer op die 100Kg?![]()
Ik denk dat je je BP, wat nu 102 is volgens je eerste post hier, wel wat hoger mag doelstellen. Met veel werk aan m´n BP techniek en er veel op trainen ben ik in een maand of 3 van 5x 90 max naar een 1RM van 120 gegaan in iets van 3 maanden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
101 Kg en 194 cm, give or take.
- 150 Kg squat (raw),
- 200 Kg deadlift (raw)
- 110 Kg bench
OHP, geen idee. Daar suck ik zo hard in.
Het is natuurlijk hoeveel tijd je aan 1 oefening kwijt wil zijn. Maar ik denk dat je met een doelstelling van 110 in een jaar onder je kunnen zit.![]()
Vandaag kreeg een vriend van me een paar BP tips van een oud-powerlifter, scheen oud Nederlands kampioen te zijn. Vent was 73 en drukte nog met gemak 90kg weg, zei volgens mij dat zijn record 200 was. Hij deed ook nog aan kickboksen![]()
![]()
De strength standards die Xebrozius gebruikt zijn gescaled op BW voor de indeling op niveau. 1RM blijft onveranderd ondanks BW aangezien die hier geen invloed op heeft.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:03 schreef DjMark het volgende:
[..]
Deze strength standards vind ik een stuk beter, zeker omdat er ook rekening met BW gehouden wordt:
http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.htmlOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Thanks, ziet er goed uit. Hacksquat kende ik niet, maar lijkt mij een goede toevoeging, want gewone squats voel ik overal behalve in mijn quads.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:09 schreef DjMark het volgende:
[..]
Altijd beginnen met grote spiergroepen (die verbruiken het meeste energie).
ik zou het zo doen (en ik heb ook wat oefeningen vervangen):
1. Squat
2. Bench press
4. hacksquat/leg press
5. lying triceps extension
6. calf raises
1. Deadlift
2. pull ups/chins
4. leg curl
5. dumbbell curls
6. ab work![]()
![]()
Aan degene die al een solide massa hebben opgebouwd, zoals dreamer. Drinken jullie eigenlijk alcohol?![]()
Wat bedoelen ze met deadlift RAW? Is een normale deadlift zo anders? Verder maken stats toch niet zo uit. Hard trainen, goed eten en rusten en dan ga je vanzelf snel vooruit.![]()
Ik meen mij te herinneren dat RAW zonder enige hulpmiddelen betekent. Dus geen belt en dergelijkequote:Op zondag 26 januari 2014 10:27 schreef stoeltafel het volgende:
Wat bedoelen ze met deadlift RAW? Is een normale deadlift zo anders? Verder maken stats toch niet zo uit. Hard trainen, goed eten en rusten en dan ga je vanzelf snel vooruit.![]()
![]()
In de supermarkt.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:23 schreef Hiatus het volgende:
Waar haal je goedkope blik tonijn in water?If not now, then when.![]()
Denk het ook. Tonijnstukken zijn trouwens lekkerder dan moot.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:37 schreef Hiatus het volgende:
[..]
goedkope , gooi me in een optie. Ah zal wel duurder dan lidl zijn.If not now, then when.![]()
RAW deadlifting mag met belt,quote:Op zondag 26 januari 2014 10:59 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat RAW zonder enige hulpmiddelen betekent. Dus geen belt en dergelijke
RAW squats mag met belt en wraps
daarnaast heb je ook nog een andere divisie .. no belt no wrapsBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
vroeger was ik een gestoorde party animal .. letterlijk doorgeslagen.. ramde zo een liter vodka weg op een indrinkavond om vervolgens in de stad keihard door te gaan op alles wat god verboden had, tot in de vroege middaguren van de zondag.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:15 schreef MrGuma het volgende:
Aan degene die al een solide massa hebben opgebouwd, zoals dreamer. Drinken jullie eigenlijk alcohol?
sinds 2.5 jaar heb ik al het gebruik van alcohol/middelen aan de kant gegooid .. drink nu hooguit nog een paar keer per jaar op speciale gelegenheden.
Moet zeggen dat ik de afgelopen 2 jaar wel meeste progressie heb gemaakt.. of het daaraan ligt weet ik niet, maar ik was niet meer brak na t weekend, ik at constant genoeg.. geen afleidingen meer.
Dus zou indirect zeker kunnen helpen door te minderen, mentaal iig wel voor mij dan.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
deze is ook mooi van hem:quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
de 2e lift.. lmaoBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
kan je weer helemaal overnieuw beginnenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:54 schreef BredeBroeder het volgende:
Lekker dan, 5 dagen op 1000 kcal per dag geleefd
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
tonijnsteaks zijn nog beter ...nomnomnomnomquote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Denk het ook. Tonijnstukken zijn trouwens lekkerder dan moot.
alleen erg duurBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Goed punt, ik denk dat alcohol fysiologisch niet eens heel veel met je gains doet, maar met je levensstijl, en of je de volgende ochtend om 9:00 niet te brak bent om naar de gym te gaan.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vroeger was ik een gestoorde party animal ..Confidence through competence![]()
Wat te denken van de uitdroging en het slechte slapen?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed punt, ik denk dat alcohol fysiologisch niet eens heel veel met je gains doet, maar met je levensstijl, en of je de volgende ochtend om 9:00 niet te brak bent om naar de gym te gaan.![]()
Heeft niks met spiersynthese te maken, maar met brak zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat te denken van de uitdroging en het slechte slapen?Confidence through competence![]()
En ik maar denken dat goede hydratatie en een goede nachtrust essentieel zijn voor gains.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft niks met spiersynthese te maken, maar met brak zijn.![]()
Net zoals dat wiet je fucking lui en altijd lam maakt.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed punt, ik denk dat alcohol fysiologisch niet eens heel veel met je gains doet, maar met je levensstijl, en of je de volgende ochtend om 9:00 niet te brak bent om naar de gym te gaan.If not now, then when.![]()
Jij denkt wel vaker iets.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En ik maar denken dat goede hydratatie en een goede nachtrust essentieel zijn voor gains.Confidence through competence![]()
Geen ervaring meequote:Op zondag 26 januari 2014 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net zoals dat wiet je fucking lui en altijd lam maakt.Maar kan me voorstellen dat regelmatig gebruik je niet stimuleert naar de gym te gaan.
Confidence through competence![]()
zelf ook vervend wiet roker geweest, dat was idd helemaal killing voor mijn mental drivequote:Op zondag 26 januari 2014 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net zoals dat wiet je fucking lui en altijd lam maakt.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Brandon Lilly zojuist ongeluk gehad tijdens zijn 3e poging squat op de USPA
zijn tibia zag je door het stof heen, en mensen hoorden een enorme knal/pop uit zijn knie komen
iemand aan jury tafel zei dat het leek alsof de hele knie ook uit elkaar lag..
edit: ^^ die stream ja, zat al hele tijd te kijken, zag het live gebeuren..
kippenvel brrrBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
dan green wel net de 749lbs wrapless/beltless gezetBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik schakelde net te laat in. Ben benieuwd of er een filmpje van zal verschijnen.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:04 schreef dreamerbulk het volgende:
zijn tibia zag je door het stof heen, en mensen hoorden een enorme knal/pop uit zijn knie komen
kippenvel brrrIf not now, then when.![]()
ik heb genoeg gezien, geen replay voor mij , mijn haren gingen rechtovereind staanquote:Op zondag 26 januari 2014 21:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik schakelde net te laat in. Ben benieuwd of er een filmpje van zal verschijnen.
had t liever niet willen zienBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Wel een beetje matig dat de stream niet HD is.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb genoeg gezien, geen replay voor mij , mijn haren gingen rechtovereind staan
had t liever niet willen zienIf not now, then when.![]()
dat er uberhaupt al een stream is .. is al een hele ontwikkeling hhahahaquote:Op zondag 26 januari 2014 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel een beetje matig dat de stream niet HD is.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
als je ziet waar sporters van herstellen ... kan lang duren .. maar grote kans dat ze terug komen... doorzettingsvermogen zal het niet aan liggen.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt bizar. Hopelijk is het niets permanent.
Hoop het ook voor hemBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Jongens, vraagje! Wil nou echt eens serieus gaan cutten, Kcal tellen e.d. heb ik een mealplan van 's ochtends tot 's middags, enigste puntje is het avondeten. Eet met mn ouders mee.. Hoe tellen jullie dat avondeten mee, zelf wegen oid? Of een schatting?..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
ik zou schatten, als je de rest in check hebt en gewoon gewicht/vet verliest ..dan merk je dat gauw genoeg of het goed geschat is of niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Cataclyst het volgende:
Jongens, vraagje! Wil nou echt eens serieus gaan cutten, Kcal tellen e.d. heb ik een mealplan van 's ochtends tot 's middags, enigste puntje is het avondeten. Eet met mn ouders mee.. Hoe tellen jullie dat avondeten mee, zelf wegen oid? Of een schatting?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Zo'n idee had ik al, bedankt. Wat zou een reële schatting zijn, rond de 700-900kcal?..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
op basis van wat je eet schatten ..quote:Op zondag 26 januari 2014 22:00 schreef Cataclyst het volgende:
Zo'n idee had ik al, bedankt. Wat zou een reële schatting zijn, rond de 700-900kcal?
maar ik zou ongeveer dat aanhouden ja .. normaal bord eten is zoiets
je komt er snel achter of je het overschat of onderschat hebt op basis van je gewichtverliesBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Haha, ja logisch, bord friet is toch wat anders dan rijst met kip natuurlijk. Bedankt man!
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
Gewoon veel inkopen en dan gelijk verdelen over bakken. Eventueel labelen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:03 schreef Cataclyst het volgende:
Haha, ja logisch, bord friet is toch wat anders dan rijst met kip natuurlijk. Bedankt man!
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Fuck that.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:04 schreef dreamerbulk het volgende:
kippenvel brrr![]()
![]()
We hebben nog een ander topic lopen hè?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:10 schreef kaminoko het volgende:
Gisteren een bestelling geplaatst voor laag gesneden tank tops deze en een train insaiyan die ik altijd al wilde hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zit ik toch te twijfelen, heb namelijk niemand in me gym gezien die zoiets draagt.
Is het too much of dragen jullie dit ook?![]()
niet echt serieus bb related maar..quote:Op zondag 26 januari 2014 22:10 schreef kaminoko het volgende:
Gisteren een bestelling geplaatst voor laag gesneden tank tops deze en een train insaiyan die ik altijd al wilde hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zit ik toch te twijfelen, heb namelijk niemand in me gym gezien die zoiets draagt.
Is het too much of dragen jullie dit ook?
gewoon dragen man! schijt aan wat anderen doen/denken ..
ik liep ook wel eens rond in een golds stringer waar mijn tepels/tieten er bijna compleet uithingen lololololBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ah okee. Das een klein lichtpuntje.quote:
Ik las effe snel. Net aangekomen in Spain. Nu een bad en slapen. Morgenochtend om 8 uur in de gym.![]()
![]()
Vraagje over bcaa. Wie neemt het het? En dan dagelijks of alleen op trainingsdagen? En merk je iets in het herstel?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
sorry ik zal het daar maar vragen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:16 schreef H1N1 het volgende:
[..]
We hebben nog een ander topic lopen hè?ja dat klopt vind ze echt heel bruut uitzien, alleen hoop ik zelf niet dat me tepels eruitvliegen hahaquote:Op zondag 26 januari 2014 22:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
niet echt serieus bb related maar..
gewoon dragen man! schijt aan wat anderen doen/denken ..
ik liep ook wel eens rond in een golds stringer waar mijn tepels/tieten er bijna compleet uithingen lolololol![]()
Wat vinden jullie de beste oblique oefeningen? Ik weet voor core gewoon de compounds, maar lack in obliques dus wil ze extra trainen om het bij te laten trekken."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
staand met 1 dumbell in hand en dan zo naar de zijkant buigenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:49 schreef Push. het volgende:
Wat vinden jullie de beste oblique oefeningen? Ik weet voor core gewoon de compounds, maar lack in obliques dus wil ze extra trainen om het bij te laten trekken.
voor de rest deadlifts, glute bridgesBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Vraagje terug: waarom zou je BCAAs nemen en niet een normaal, compleet eiwitsupplement zoals whey of caseine?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:45 schreef stinkie het volgende:
Vraagje over bcaa. Wie neemt het het? En dan dagelijks of alleen op trainingsdagen? En merk je iets in het herstel?Confidence through competence![]()
daarom moet je het ook gebruiken nadat je van de gym komt. Ik ga altijd erg laat naar de gym en ben rond 22:00~23:00 thuis. Even iets eten en soms wiet en je slaapt als nooit tevoren.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen ervaring meeMaar kan me voorstellen dat regelmatig gebruik je niet stimuleert naar de gym te gaan.
Van alcohol slaap ik ook goed en lang. Hangt ook van denpersoon zelf af. Voor mij maakt het niet uit wat ik de dag ervoor heb gedaan, zolang ik genoeg slaap heb gehad en daarna weer goed heb gegeten ga ik gewoon naar de gym, lekker daar uitbrakken ipv thuis niks doen.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Heb zitten zuipen zondagmiddag.
Ben om 9 uur gaan slapen, werd om 0200 uur wakker en ik kan nog niet slapen
Dat wordt super leuk als ik moet gaan trainen vandaag![]()
![]()
Ik heb niet gezopen en ben ook nog wakker. Gaat een leuke dag worden aangezien ik nog naar de gym moet en daarna op stap ga
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
ik doe hem wel in m'n hoofd oke? lol.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb hem ook ooit één keer zo gerockt en het werkte echt als een trein
Zo doe ik altijd in m'n hoofd eigenlijk![]()
![]()
Maar een dergelijke mind set is soms wel handig ja ehhe
Ik had vorige week m'n deadlift op 220kg gezet terwijl d'r een stuk of 5 stonden te kijken lol.
Nooit gelukt, en nu dacht ik "HET GAAT NU GODVEREDOMME GEBEUREN"
Paar keer flink ingeademd, alle tijd genomen die ik dacht nodig te hebben, en hup. VOlgens mij had d'r nog wel 10kg bij gekund lol.
Terwijl je daar dan weken tegenaan zit te hikken tegen dat gewicht lol
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 27-01-2014 07:33:08 ]![]()
Is het ook een IJslander?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Blijft een baas. Een vriend van me woont in IJsland en traint in de gym waar hij regelmatig komt. Hele gym valt altijd even stil als hij ff 10x 250kg doet alsof het niets is.
Dan is i waarsch. niet langer dan 160cm![]()
![]()
wel ziek zoveel reps.![]()
220? Beest! Hoe veel weken zat je er tegen aan?quote:Op maandag 27 januari 2014 07:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik doe hem wel in m'n hoofd oke? lol.
Zo doe ik altijd in m'n hoofd eigenlijk![]()
![]()
Maar een dergelijke mind set is soms wel handig ja ehhe
Ik had vorige week m'n deadlift op 220kg gezet terwijl d'r een stuk of 5 stonden te kijken lol.
Nooit gelukt, en nu dacht ik "HET GAAT NU GODVEREDOMME GEBEUREN"
Paar keer flink ingeademd, alle tijd genomen die ik dacht nodig te hebben, en hup. VOlgens mij had d'r nog wel 10kg bij gekund lol.
Terwijl je daar dan weken tegenaan zit te hikken tegen dat gewicht lol
Deathlift or Die.![]()
ik zou bijna willen zeggen vanaf de zomer maar dat is niet helemeaal eerlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 07:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
220? Beest! Hoe veel weken zat je er tegen aan?
Van de zomer zat ik op 200kg
beetje terugval gehad naar 180 toen ik echt zat te kutten met dat te weinig zout in m'n eten...
afgelopen maanden meer op form fixen voor squat getraint 2x per week dat hakt er ook aardig in met de rest van je compounds...
Maar een maand of 2 terug zat ik weer op 210kg en als ik hem nu een paar weken zo kan blijven doen op 220 dan hou ik die wel vast![]()
donderdag ff aan 225 trekken. dat moet ook wel lukken.
Zonder straps uiteraard.
Mede dankzij een tip die hier weer langs kwam dat je je schouders goed boven de bar moet houden.
Dat was met deadlift volgens mij bij mij ook de reden dat ik zoveel moeite had met naar voren kukelen. Dat ik toch begon met m'n schouders over de bar...
Op die max set is het nog niet super mooi kwa form though. Nog wel een beetje dat kukelen maar oke.
Wel 100% vlakke rug als een plank![]()
En zachtjes neer leggen i.v.m. Chinees srs
[ Bericht 5% gewijzigd door RaymondK op 27-01-2014 08:05:57 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: