Moet je wel inclusief de goede batterijen hebben, want tegen die tijd zullen we wel andere technieken gebruiken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zit er aan te denken om er ooit nog weer een te kopen, gewoon om te hebben als ik later 80 ben.
GBA heeft gewoon zo'n batterij dingetje die meteen op het netroom kanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je wel inclusief de goede batterijen hebben, want tegen die tijd zullen we wel andere technieken gebruiken.
Dat verbaast me niks, met een frisse jonge leider als Kim Jong Un zal de technologische voorsprong van Noord-Korea alleen nog maar verder uitlopen.quote:
Nee die van de klantenservice zijn snugger.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:14 schreef TwenteFC het volgende:
Moest vandaag klantenservice doen op het werk, wat een mongolen zijn klanten ook.
het ligt gewoon aan twentefc idd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee die van de klantenservice zijn snugger.
Zeg dat je autistisch bent en niet met klanten om kan gaan, i'm a genius, i knowquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:14 schreef TwenteFC het volgende:
Moest vandaag klantenservice doen op het werk, wat een mongolen zijn klanten ook.
Zijn types die boos op gaan bellen dat zij zelf het verkeerde product hebben besteld, of 10 minuten na een email boos gaan bellen dat ze nog steeds geen antwoord hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee die van de klantenservice zijn snugger.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg dat je autistisch bent en niet met klanten om kan gaan, i'm a genius, i know
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:19 schreef TwenteFC het volgende:
Zijn types die boos op gaan bellen dat zij zelf het verkeerde product hebben besteld, of 10 minuten na een email boos gaan bellen dat ze nog steeds geen antwoord hebben.
Of sjappies die niet snappen dat "voor 22:00 besteld morgen in huis" niet betekend voor "03:00 besteld morgen in huis".
Aids werk.
Ik dacht dat je programmeur was, hoezo doe je dan iets van helpdesk bij een webwinkel?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:21 schreef TwenteFC het volgende:
Enige wat wel leuk is dat wanneer zij een wachttune horen, dat ze dan niet door hebben dat wij hen nog wel kunnen horen.
Altijd vermakelijk om een paar tokkies op de speaker te zetten en je hoort ze elkaar constant verrot schelden, of ons bedrijf compleet afkraken.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat je programmeur was, hoezo doe je dan iets van helpdesk bij een webwinkel?
Okequote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]De klantenservice was op vakantie, en soms moet ik ook de bedrijfsleider spelen wanneer een klant echt over de toeren is.
Via de telefoon met "betalende" klanten wel ja, heb ook ooit stage gelopen bij een zorginstelling daar vond ik de klantenservice wel weer leukquote:
Yesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Stuur jij weer even de voorspellingen in?
Caland, jij ook.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:21 schreef TwenteFC het volgende:
Enige wat wel leuk is dat wanneer zij een wachttune horen, dat ze dan niet door hebben dat wij hen nog wel kunnen horen.
Altijd vermakelijk om een paar tokkies op de speaker te zetten en je hoort ze elkaar constant verrot schelden, of ons bedrijf compleet afkraken.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nog nooit Pokémon gespeeld.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nog nooit Pokémon gespeeld.
hij heeft al 11 uur niet gepost geloof ikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:13 schreef onlogisch het volgende:
Ik mis Kapo. Waarom post ie niet meer?
Lekker rustig toch dit dat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over al die mensen die naar GC zijn gestapt?
Maar die heb je wel nodig om topics vol te krijgen, vroeger toen je een paar uurtjes niet op FOK! keek had je al 4 rellen, 20 topics en 2 bans gemist.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker rustig toch dit dat.
Het waren nou niet bepaald de kwaliteitsusers die zijn overgestapt, toch?
Dat is het punt van deze SC, topics vol krijgen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar die heb je wel nodig om topics vol te krijgen, vroeger toen je een paar uurtjes niet op FOK! keek had je al 4 rellen, 20 topics en 2 bans gemist.
Geen punt, maar nu voelt de SC wel leeg aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is het punt van deze SC, topics vol krijgen?
geen mening eigenlijk. Moeten ze zelf wetenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over al die mensen die naar GC zijn gestapt?
Tis watquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen punt, maar nu voelt de SC wel leeg aan.
Ik heb ook minder dan niks te melden buiten dat leren niet echt lekker loopt na.quote:
Laat Onlogisch eens met rust.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kwam er zelf mee aanzetten, Amsterdammer.
VInd er niks aan. Vorige maand ook al niet, toen was het Disneyquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:24 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk trouwens Nat geo wild. Puur omdat het de zender van de maand is
SNES met Mario inmiddels al binnen weten te halen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:24 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk trouwens Nat geo wild. Puur omdat het de zender van de maand is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |