hij heeft al 11 uur niet gepost geloof ikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:13 schreef onlogisch het volgende:
Ik mis Kapo. Waarom post ie niet meer?
Lekker rustig toch dit dat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over al die mensen die naar GC zijn gestapt?
Maar die heb je wel nodig om topics vol te krijgen, vroeger toen je een paar uurtjes niet op FOK! keek had je al 4 rellen, 20 topics en 2 bans gemist.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker rustig toch dit dat.
Het waren nou niet bepaald de kwaliteitsusers die zijn overgestapt, toch?
Dat is het punt van deze SC, topics vol krijgen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar die heb je wel nodig om topics vol te krijgen, vroeger toen je een paar uurtjes niet op FOK! keek had je al 4 rellen, 20 topics en 2 bans gemist.
Geen punt, maar nu voelt de SC wel leeg aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is het punt van deze SC, topics vol krijgen?
geen mening eigenlijk. Moeten ze zelf wetenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over al die mensen die naar GC zijn gestapt?
Tis watquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen punt, maar nu voelt de SC wel leeg aan.
Ik heb ook minder dan niks te melden buiten dat leren niet echt lekker loopt na.quote:
Laat Onlogisch eens met rust.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kwam er zelf mee aanzetten, Amsterdammer.
VInd er niks aan. Vorige maand ook al niet, toen was het Disneyquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:24 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk trouwens Nat geo wild. Puur omdat het de zender van de maand is
SNES met Mario inmiddels al binnen weten te halen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:24 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk trouwens Nat geo wild. Puur omdat het de zender van de maand is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |