wtfquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:24 schreef Karina het volgende:
Ik ga effe de Spangas van gisteren kijken
Pokemon is kwalitatief gewoon een goed spel, terwijl Spangas echt een ongelofelijk slechte serie is. Snap de vergelijking niet helemaal. Maar in de trein speel ik dat wel eens ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij ook al... en zeker wel Pokemon spelen of zo he?
Haha, baby.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pokemon is kwalitatief gewoon een goed spel, terwijl Spangas echt een ongelofelijk slechte serie is. Snap de vergelijking niet helemaal. Maar in de trein speel ik dat wel eens ja.
Ja het is slecht ik weet het maar daarom is het misschien juist wel zo grappig om te kijkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pokemon is kwalitatief gewoon een goed spel, terwijl Spangas echt een ongelofelijk slechte serie is. Snap de vergelijking niet helemaal. Maar in de trein speel ik dat wel eens ja.
Is Spangas niet enkel leuk om het zeuren?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zeuren dat is best leukDuurt maar een kwartiertje trouwens.
ja dat zeg ik net. En inderdaad de leerlingen zijn een jaar of 30quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is Spangas niet enkel leuk om het zeuren?
Wat is dat lachwekkend slecht. Zitten er nog altijd 40+ ers in die voor 15 jarige moeten doorgaan?
Is goed Typisch.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Baby's kunnen geen Pokémon spelen.
Bedankt. Mijn Dragonite genaamd Immres is gisteren tijdens de reis naar Amsterdam gevolueerd in een Dragonair.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is goed Typisch.
Ik wens je veel succes toe met het pokémonruilen.
Zaten 3 seconden tussen... Het is dat je mij liet winnen met sjoelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat zeg ik net. En inderdaad de leerlingen zijn een jaar of 30Sommige zien er nog ouder uit dan de leraren.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bedankt. Mijn Dragonite genaamd Immres is gisteren tijdens de reis naar Amsterdam gevolueerd in een Dragonair.
Aardig was dat he? Zo sneu als je de eerste keer meteen verliestquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zaten 3 seconden tussen... Het is dat je mij liet winnen met sjoelen.
Nee man, heb nu X. In een opwelling dat ding gekocht met Pokémon.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Als je maar wel Red of Blue speelt, de versies met meer dan 150 pokémon zijn kut.
Fire Red and Leaf Green bedoel je?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Als je maar wel Red of Blue speelt, de versies met meer dan 150 pokémon zijn kut.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, heb nu X. In een opwelling dat dit gekocht met Pokémon.![]()
Uh, nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fire Red and Leaf Green bedoel je?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Oke stiekem is het best een tof spel idd.
[..]
Uh, nee.
Gengar, Dragonair, Snorlax en Raichu is nu mijn team .quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Oke stiekem is het best een tof spel idd.
Is mijn eerste Pokémon sinds Ruby/Sapphire. Vind het wel geinig, maar speel het alleen als ik op reis ben eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Diamond and Pearl vond ik ook nog wel leuk om te spelen, nu al tijden geen nintendo DS of gameboy aangeraakt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is mijn eerste Pokémon sinds Ruby/Sapphire. Vind het wel geinig, maar speel het alleen als ik op reis ben eigenlijk.
Ik speelde Pokemon Emerald, zelfde als ruby and sapphire.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is mijn eerste Pokémon sinds Ruby/Sapphire. Vind het wel geinig, maar speel het alleen als ik op reis ben eigenlijk.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel de tijd kloten met dat kut kabeltje die dan weer kapot ging om te ruilen/battlen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:54 schreef GGMM het volgende:
Ik en mijn broertje hadden beide een spel met een gameboy, dus voordat we begonnen gingen we gelijk ruilen zodat we allemaal de drie begin pokémon hadden.
Sehr gutquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen maak ik portfolio-opdrachten voor Duits.
Ik nam gewoon altijd de gras pokémon. Behalve in yellow dan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:54 schreef GGMM het volgende:
Ik en mijn broertje hadden beide een spel met een gameboy, dus voordat we begonnen gingen we gelijk ruilen zodat we allemaal de drie begin pokémon hadden.
Is bij mij elke pokemon anders.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik nam gewoon altijd de gras pokémon. Behalve in yellow dan.
okequote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nog nooit Pokémon gespeeld.
Hahaha, loser!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stuur jij weer even de voorspellingen in?quote:
Zonde, whole lotta fun gemistquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pikachu is wel een kleine bitch. Zet je hem 1x in de storage-box wil dat kreng niet meer achter je aan huppelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik nam gewoon altijd de gras pokémon. Behalve in yellow dan.
Zijn schattigheid is wel misleidendquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pikachu is wel een kleine bitch. Zet je hem 1x in de storage-box wil dat kreng niet meer achter je aan huppelen.
Dat weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pikachu is wel een kleine bitch. Zet je hem 1x in de storage-box wil dat kreng niet meer achter je aan huppelen.
Mijn broertje en ik hadden eigen Triviant-regels. Weg met dat bord. Een vraag goed was 2 punten, een ander die de vraag goed had kreeg één punt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:54 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu voel ik me gedwongen om mijn gameboy uit het stof te halen.
Ik heb nog 2 origenele gameboy (classic, rood en groen) liggen + een GBAquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zit er aan te denken om er ooit nog weer een te kopen, gewoon om te hebben als ik later 80 ben.
Ik geef je 7.50 per stuk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 origenele gameboy (classic, rood en groen) liggen + een GBA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |