Zeer strategisch via persoonlijke vragen tot de ware ik komen. Hierna kan de zeer bekwame ondervrager een profielschets maken of ik wel weerstand kan bieden tegen mijn verslaving.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt...
Ja meneer konijn, we hebben je aan een verslaving geholpen en waarschijnlijk heb je geen geld meer. Zullen we je nu dan maar weigeren?
oh dat, ik snap wat je bedoelt denk ik. Soort miniatuur op een groot bord/veldje en dan paardjes die aan stokjes vastzitten en naar voren gaan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was/is een paardenracebaan maar dan in het klein en dan gaan de paardjes rennenHeel grappig. Kan er geen goed plaatje van vinden zo snel.
Ja klopt die. En dan zet je in op een paardje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh dat, ik snap wat je bedoelt denk ik. Soort miniatuur op een groot bord/veldje en dan paardjes die aan stokjes vastzitten en naar voren gaan?
Ik stop altijd op tijd, zelfs met drank meestal. Gierigheid loont.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:33 schreef Smoofie het volgende:
Konijn is sowieso verslavingsgevoelig.
Mijn schoonpa deed in het verleden de boekhouding voor enkele Chinese restaurants. Hij heeft het 2x meegemaakt dat zo'n figuur z'n restaurant moest verkopen door de schulden en dan weer indienst kwam bij hetzelfde restaurant als kok om het restant van z'n schulden af te betalen...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja die verbrassen de omzet van de lokale Chinees er wel doorheen op een avondNiet normaal hoeveel Chineze er zitten.
1st hit on google.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was/is een paardenracebaan maar dan in het klein en dan gaan de paardjes rennenHeel grappig. Kan er geen goed plaatje van vinden zo snel.
Oh ik zocht in het Nederlands misschien daardoor. ZO ziet het eruit inderdaad. Alleen was die in Amsterdam dacht ik iets ouderwetser (of retro hoe je het noemen wil).quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1st hit on google.
[ afbeelding ]
Ah. In Scheveningen is het allemaal digitaal. Op zich wel grappig maar tevens wel erg treurigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Amsterdam? Dan willen we het vertyft noemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zocht in het Nederlands misschien daardoor. ZO ziet het eruit inderdaad. Alleen was die in Amsterdam dacht ik iets ouderwetser (of retro hoe je het noemen wil).
Ja en daar deel ik de mening van Doublepain. Zodra het via een machine gaat, dan vertrouw ik het al niet meerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. In Scheveningen is het allemaal digitaal. Op zich wel grappig maar tevens wel erg treurig
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Amsterdam? Dan willen we het vertyft noemen.
Daar weten ze idd wat rennen is ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zocht in het Nederlands misschien daardoor. ZO ziet het eruit inderdaad. Alleen was die in Amsterdam dacht ik iets ouderwetser (of retro hoe je het noemen wil).
In bed daarentegenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stop altijd op tijd, zelfs met drank meestal. Gierigheid loont.
Hihahoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Amsterdam? Dan willen we het vertyft noemen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar weten ze idd wat rennen is ja.
Daarom zet ik altijd in op het paard met de grootste neusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar weten ze idd wat rennen is ja.
Soow die ga ik ook even leren, ziet er simpel uitquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
John Terry laat zich niet kisten zelfs niet door zijn eigen zoontje
Ook herbruikbaar?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:42 schreef Karina het volgende:
Vanavond bij DWDD
Designprijs voor nieuw model condoom: Paul Breur
De iF Product Design Award, die eerder werd gewonnen door Apple, Nokia en Philips, ging dit jaar naar twee jongens uit Delft. Zij ontwierpen een nieuw model condoom: de Wingman. Dit condoom is makkelijker, en met één hand, om te doen. Bedenker Paul Breur schuift aan.
[ afbeelding ]
Denk het nietquote:
Las ik net ja. Omdat je dat ding niet met je handen hoeft aan te raken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb een interview met die gast gehoord. Dat ding is zelfs dunner, voor uw genot.
lol dat gaat toch niemand gebruiken joh..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:42 schreef Karina het volgende:
Vanavond bij DWDD
Designprijs voor nieuw model condoom: Paul Breur
De iF Product Design Award, die eerder werd gewonnen door Apple, Nokia en Philips, ging dit jaar naar twee jongens uit Delft. Zij ontwierpen een nieuw model condoom: de Wingman. Dit condoom is makkelijker, en met één hand, om te doen. Bedenker Paul Breur schuift aan.
[ afbeelding ]
Wie neukt er dan ook met condoomquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol dat gaat toch niemand gebruiken joh..
Krijg je die plasticjes erbij, per condoom, of moet je dan eerst je condoom in dat plasticje duwen/wringen en dan over je geknotsknots trekken? Ziet er juist ingewikkelder uit..
Dat ding zit eraan. Zal dus ook wel duurder zijn. Hier staat een filmpjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol dat gaat toch niemand gebruiken joh..
Krijg je die plasticjes erbij, per condoom, of moet je dan eerst je condoom in dat plasticje duwen/wringen en dan over je geknotsknots trekken? Ziet er juist ingewikkelder uit..
Dat staat er ff los van.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wie neukt er dan ook met condoom
Als de vrouwen betalen vind ik het prima, zo niet dan moeten ze achteraf niet gaan zeuren dat ze zwanger zijn en dat ik voor het kind moet gaan betalen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ding zit eraan. Zal dus ook wel duurder zijn. Hier staat een filmpje
Zag er wel makkelijk en snel uit.. maar dit noem ik amper een verbetering.. je moet alsnog even stoppen, dat condoompje pakken, hem openen en dan om doen, het enige dat anders is dat zij denken dat je hem dan sneller om kan doen dan normaal.. maar die 2 seconde boeit dan ook niet want je hebt toch al een beetje de mood gekilledquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ding zit eraan. Zal dus ook wel duurder zijn. Hier staat een filmpje
Als de vrouwen betalen vind ik het prima, zo niet dan moeten ze achteraf niet gaan zeuren dat ze zwanger zijn en dat ik voor het kind moet gaan betalen.quote:
En dat plastic ding maakt het nog 'onromantischer'. Nou ja kijken hoe ze het verkopen bij DWDD. Zal wel weer onderbroekenlol worden denk ikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
Zag er wel makkelijk en snel uit.. maar dit noem ik amper een verbetering.. je moet alsnog even stoppen, dat condoompje pakken, hem openen en dan om doen, het enige dat anders is dat zij denken dat je hem dan sneller om kan doen dan normaal.. maar die 2 seconde boeit dan ook niet want je hebt toch al een beetje de mood gekilled
Denk het ook. Maar het is maar een marginaal verschilquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat plastic ding maakt het nog 'onromantischer'. Nou ja kijken hoe ze het verkopen bij DWDD. Zal wel weer onderbroekenlol worden denk ik
Is niet alleen tegen zwangerschap he schat?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Als de vrouwen betalen vind ik het prima, zo niet dan moeten ze achteraf niet gaan zeuren dat ze zwanger zijn en dat ik voor het kind moet gaan betalen.
jeetje....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Echt he, ik ben helemaal vdk en zwaar agressief hier door zo'n dramatisch slechte quote..
wauwquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:24 schreef Karina het volgende:
Ik ga effe de Spangas van gisteren kijken
Niet zeuren dat is best leukquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
wauw
dan moet je wel echt een kut leven hebben
wtfquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:24 schreef Karina het volgende:
Ik ga effe de Spangas van gisteren kijken
Pokemon is kwalitatief gewoon een goed spel, terwijl Spangas echt een ongelofelijk slechte serie is. Snap de vergelijking niet helemaal. Maar in de trein speel ik dat wel eens ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij ook al... en zeker wel Pokemon spelen of zo he?
Haha, baby.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pokemon is kwalitatief gewoon een goed spel, terwijl Spangas echt een ongelofelijk slechte serie is. Snap de vergelijking niet helemaal. Maar in de trein speel ik dat wel eens ja.
Ja het is slecht ik weet het maar daarom is het misschien juist wel zo grappig om te kijkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pokemon is kwalitatief gewoon een goed spel, terwijl Spangas echt een ongelofelijk slechte serie is. Snap de vergelijking niet helemaal. Maar in de trein speel ik dat wel eens ja.
Is Spangas niet enkel leuk om het zeuren?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zeuren dat is best leukDuurt maar een kwartiertje trouwens.
ja dat zeg ik net. En inderdaad de leerlingen zijn een jaar of 30quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is Spangas niet enkel leuk om het zeuren?
Wat is dat lachwekkend slecht. Zitten er nog altijd 40+ ers in die voor 15 jarige moeten doorgaan?
Is goed Typisch.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Baby's kunnen geen Pokémon spelen.
Bedankt. Mijn Dragonite genaamd Immres is gisteren tijdens de reis naar Amsterdam gevolueerd in een Dragonair.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is goed Typisch.
Ik wens je veel succes toe met het pokémonruilen.
Zaten 3 seconden tussen... Het is dat je mij liet winnen met sjoelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat zeg ik net. En inderdaad de leerlingen zijn een jaar of 30Sommige zien er nog ouder uit dan de leraren.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bedankt. Mijn Dragonite genaamd Immres is gisteren tijdens de reis naar Amsterdam gevolueerd in een Dragonair.
Aardig was dat he? Zo sneu als je de eerste keer meteen verliestquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zaten 3 seconden tussen... Het is dat je mij liet winnen met sjoelen.
Nee man, heb nu X. In een opwelling dat ding gekocht met Pokémon.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Als je maar wel Red of Blue speelt, de versies met meer dan 150 pokémon zijn kut.
Fire Red and Leaf Green bedoel je?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Als je maar wel Red of Blue speelt, de versies met meer dan 150 pokémon zijn kut.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, heb nu X. In een opwelling dat dit gekocht met Pokémon.![]()
Uh, nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fire Red and Leaf Green bedoel je?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Oke stiekem is het best een tof spel idd.
[..]
Uh, nee.
Gengar, Dragonair, Snorlax en Raichu is nu mijn team .quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Oke stiekem is het best een tof spel idd.
Is mijn eerste Pokémon sinds Ruby/Sapphire. Vind het wel geinig, maar speel het alleen als ik op reis ben eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Diamond and Pearl vond ik ook nog wel leuk om te spelen, nu al tijden geen nintendo DS of gameboy aangeraakt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is mijn eerste Pokémon sinds Ruby/Sapphire. Vind het wel geinig, maar speel het alleen als ik op reis ben eigenlijk.
Ik speelde Pokemon Emerald, zelfde als ruby and sapphire.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is mijn eerste Pokémon sinds Ruby/Sapphire. Vind het wel geinig, maar speel het alleen als ik op reis ben eigenlijk.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel de tijd kloten met dat kut kabeltje die dan weer kapot ging om te ruilen/battlen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |