Zeer strategisch via persoonlijke vragen tot de ware ik komen. Hierna kan de zeer bekwame ondervrager een profielschets maken of ik wel weerstand kan bieden tegen mijn verslaving.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt...
Ja meneer konijn, we hebben je aan een verslaving geholpen en waarschijnlijk heb je geen geld meer. Zullen we je nu dan maar weigeren?
oh dat, ik snap wat je bedoelt denk ik. Soort miniatuur op een groot bord/veldje en dan paardjes die aan stokjes vastzitten en naar voren gaan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was/is een paardenracebaan maar dan in het klein en dan gaan de paardjes rennenHeel grappig. Kan er geen goed plaatje van vinden zo snel.
Ja klopt die. En dan zet je in op een paardje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh dat, ik snap wat je bedoelt denk ik. Soort miniatuur op een groot bord/veldje en dan paardjes die aan stokjes vastzitten en naar voren gaan?
Ik stop altijd op tijd, zelfs met drank meestal. Gierigheid loont.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:33 schreef Smoofie het volgende:
Konijn is sowieso verslavingsgevoelig.
Mijn schoonpa deed in het verleden de boekhouding voor enkele Chinese restaurants. Hij heeft het 2x meegemaakt dat zo'n figuur z'n restaurant moest verkopen door de schulden en dan weer indienst kwam bij hetzelfde restaurant als kok om het restant van z'n schulden af te betalen...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja die verbrassen de omzet van de lokale Chinees er wel doorheen op een avondNiet normaal hoeveel Chineze er zitten.
1st hit on google.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was/is een paardenracebaan maar dan in het klein en dan gaan de paardjes rennenHeel grappig. Kan er geen goed plaatje van vinden zo snel.
Oh ik zocht in het Nederlands misschien daardoor. ZO ziet het eruit inderdaad. Alleen was die in Amsterdam dacht ik iets ouderwetser (of retro hoe je het noemen wil).quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1st hit on google.
[ afbeelding ]
Ah. In Scheveningen is het allemaal digitaal. Op zich wel grappig maar tevens wel erg treurigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Amsterdam? Dan willen we het vertyft noemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zocht in het Nederlands misschien daardoor. ZO ziet het eruit inderdaad. Alleen was die in Amsterdam dacht ik iets ouderwetser (of retro hoe je het noemen wil).
Ja en daar deel ik de mening van Doublepain. Zodra het via een machine gaat, dan vertrouw ik het al niet meerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. In Scheveningen is het allemaal digitaal. Op zich wel grappig maar tevens wel erg treurig
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Amsterdam? Dan willen we het vertyft noemen.
Daar weten ze idd wat rennen is ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zocht in het Nederlands misschien daardoor. ZO ziet het eruit inderdaad. Alleen was die in Amsterdam dacht ik iets ouderwetser (of retro hoe je het noemen wil).
In bed daarentegenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stop altijd op tijd, zelfs met drank meestal. Gierigheid loont.
Hihahoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Amsterdam? Dan willen we het vertyft noemen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar weten ze idd wat rennen is ja.
Daarom zet ik altijd in op het paard met de grootste neusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar weten ze idd wat rennen is ja.
Soow die ga ik ook even leren, ziet er simpel uitquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
John Terry laat zich niet kisten zelfs niet door zijn eigen zoontje
Ook herbruikbaar?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:42 schreef Karina het volgende:
Vanavond bij DWDD
Designprijs voor nieuw model condoom: Paul Breur
De iF Product Design Award, die eerder werd gewonnen door Apple, Nokia en Philips, ging dit jaar naar twee jongens uit Delft. Zij ontwierpen een nieuw model condoom: de Wingman. Dit condoom is makkelijker, en met één hand, om te doen. Bedenker Paul Breur schuift aan.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |