quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:53 schreef pullup het volgende:
Volgens deze twee dames heb je in Amsterdam ' Leidse gangers' en 'Rembrandsgangers' in het uitgaansleven en beiden zijn 'Rembrandsgangers'
Ze lijkt me een leuke meid. Maar Ruut is ook oke denk ik. Ff afwachten nog voor mij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]als ik ga stappen in Amsterdam (dat is wel zelden) ben ik ook een Rembrandsganger
![]()
Van mij mag Laura blijven, maar aan de poll te zien is niet iedereen het daar mee eens
ik vind het jammer als laura gaatquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]als ik ga stappen in Amsterdam (dat is wel zelden) ben ik ook een Rembrandsganger
![]()
Van mij mag Laura blijven, maar aan de poll te zien is niet iedereen het daar mee eens
ik vind dat de verhouding man/vrouw een beetje gelijk moet blijven.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze lijkt me een leuke meid. Maar Ruut is ook oke denk ik. Ff afwachten nog voor mij.
Dat, en ik vind dat Laura net iets meer pit heeft en dat is nodig voor het kijkplezier, al helemaal wanneer Hakim en Billy er daadwerkelijk uitgaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dat de verhouding man/vrouw een beetje gelijk moet blijven.
Daar zit wat in. maar ik vond dat hij goede ideeën had over Utopia. Ieder zijn eigen onderneming en elkaar helpen als het nodig is. Dus niet dat geklit om alles, maar een werkgemeenschap.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dat de verhouding man/vrouw een beetje gelijk moet blijven.
helemaal mee eens allemaal, maar Laura wil de koeien doen, en dat weegt zwaar bij die luie honden, denk ik zoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar zit wat in. maar ik vond dat hij goede ideeën had over Utopia. Ieder zijn eigen onderneming en elkaar helpen als het nodig is. Dus niet dat geklit om alles, maar een werkgemeenschap.
Die slaapt dan al 12u lang...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:00 schreef oma-Nijn het volgende:
En Jim is nu aan het uitslapen? Die was normaal als eerste?
hmm je hebt gelijk ;-(quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
helemaal mee eens allemaal, maar Laura wil de koeien doen, en dat weegt zwaar bij die luie honden, denk ik zo
Kon hem nog nergens ontdekken. Die geef ik weinig kans meer, helemaal ondergesneeuwdquote:
Dat slapen he..Ik ken dat van kampeervakanties. 10 uur gaan slapen- 10 uur pas wakker. Komt door de buitenlucht. Maar in de loods is de lucht waarschijnlijk niet zo fris...nope die reden kan dus in de prullenbak...quote:
Het bloemetjesjurkenlegioen heeft gestemdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:56 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
Regelmatig op je bek gaan van de gladdigheid, stront in je drank, en alles een iedereen knijpt maar in je tieten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Lijkt me helemaal nog niet zo'n gek leven, Utopia koe zijn
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kon hem nog nergens ontdekken. Die geef ik weinig kans meer, helemaal ondergesneeuwd
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Regelmatig op je bek gaan van de gladdigheid, stront in je drank, en alles een iedereen knijpt maar in je tieten.Prachtig leven
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Regelmatig op je bek gaan van de gladdigheid, stront in je drank, en alles een iedereen knijpt maar in je tieten.Prachtig leven
Precies dacht ook toen hij binnenkwam die gaat de boel is lekker omgooien!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:12 schreef Ransjih het volgende:
ik heb nog steeds het idee dat het helemaal niet de bedoeling is dat jimmy erin blijft, dat hij alleen de gezapigheid kwam opschudden en zich daarom niet echt mengt, het contrast met zijn binnenkomst is te groot
Dat idee heb ik ook...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:12 schreef Ransjih het volgende:
ik heb nog steeds het idee dat het helemaal niet de bedoeling is dat jimmy erin blijft, dat hij alleen de gezapigheid kwam opschudden en zich daarom niet echt mengt, het contrast met zijn binnenkomst is te groot
Soms zijn er voordelen die tegen de nadelen opwegenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Eensch!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:12 schreef Ransjih het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Eensch!
Ik vraag me ook serieus af of Jim wel in het bos slaapt en niet stiekem ergens op een bedje bij de Febo.
Als dat zo is dan haak ik af..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:23 schreef Poezewoes het volgende:
Nieuwe mensen hebben gewoon weinig kans in Utopia, de oude garde wil bij elkaar blijven.
En zo gaan er betere mensen weer weg, en blijft alles bij het oude, konkelen en achterklap.
Maar echt plannen maken om er iets van te maken ho maar.
Dus blijven ze opgescheept met Hakim de dictator, en krijgen we het hele jaar alleen maar gesprekken over nomineren. Zodra er een uit is gaan ze de dag erop weer gewoon verder wie er nu weer uit moet!
Ik hoop dat het niet zo gaat...als nu één nieuwe bewoner zo leuk is dat de anderen er naar toe trekken..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:23 schreef Poezewoes het volgende:
Nieuwe mensen hebben gewoon weinig kans in Utopia, de oude garde wil bij elkaar blijven.
En zo gaan er betere mensen weer weg, en blijft alles bij het oude, konkelen en achterklap.
Dus blijven ze opgescheept met Hakim de dictator, en krijgen we het hele jaar alleen maar gesprekken over nomineren. Zodra er een uit is gaan ze de dag erop weer gewoon verder wie er nu weer uit moet!
Ik hoop het ook niet, maar zolang Hakim erin zit zal het waarschijnlijk wel zo gaan!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet zo gaat...als nu één nieuwe bewoner zo leuk is dat de anderen er naar toe trekken..
gister was isa hier erg pissed over.. Zo vrolijk als ze nu is kan ze straks wel helemaal omslaanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vrees dat het directie overleg een paar uurtjes is uitgesteld .....![]()
[ afbeelding ]
Tot ooit een vd Nieuwe besluit koste wat het kost steeds de grootste raddraaier mee te nemen naar buiten na de stemmingen.. de komende Nieuwen hebben natuurlijk steeds meer info ter beschikking over de Bewonersquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:23 schreef Poezewoes het volgende:
Hmm ik weet niet. Hakim creëert een luchtbel. Die moet een keer doorgeprikt worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet, maar zolang Hakim erin zit zal het waarschijnlijk wel zo gaan!
Dat wat Billy heeft (wat het ook moge zijn) is besmettelijk?!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
gister was isa hier erg pissed over.. Zo vrolijk als ze nu is kan ze straks wel helemaal omslaan
Jou doorprikken?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:31 schreef tony46 het volgende:
Lekker die mag dat bij wel eens
doen... hahaha
I
Als ze daar bijdehand zijn wel, maar voorlopig zit hij op de troon< snap je?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet. Hakim creëert een luchtbel. Die moet een keer doorgeprikt worden.
Ja ik snap ;-) Maar aan de poten van troon wordt al gemorreld.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als ze daar bijdehand zijn wel, maar voorlopig zit hij op de troon< snap je?
in mijn ogen hebben ze er beide een handje van.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:31 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat wat Billy heeft (wat het ook moge zijn) is besmettelijk?!
Tot het geld op is, dat blijft de spelt die de luchtbellen gaat doorprikken.. er gaat nog steeds meer uit dan er in komt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als ze daar bijdehand zijn wel, maar voorlopig zit hij op de troon< snap je?
Daar heb je een punt!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tot het geld op is, dat blijft de spelt die de luchtbellen gaat doorprikken.. er gaat nog steeds meer uit dan er in komt.
Mensen als Aike leveren zoiezo al nooit geld op
Ik kan niet wachten! ;-Dquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tot het geld op is, dat blijft de spelt die de luchtbellen gaat doorprikken.. er gaat nog steeds meer uit dan er in komt.
Ho ho.. je vergeet het restaurant wat straks gaat lopen als een trein!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
oh maar laura kreeg wel een bed hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:36 schreef mieprust het volgende:
geen gastvrij welkom hoor nieuwe bewoners geen dekens voor ruut geen bed geen hulp hooi enz enz
Juist niet. Ik ben precies het type voor Laura.quote:
Hakim zou daar Vanes toch echtsnapjeecht gistermiddag mee helpen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:36 schreef Clank het volgende:
[..]
Ho ho.. je vergeet het restaurant wat straks gaat lopen als een trein!!
Dat snap ik wel, maar dan blijft alles bij hetzelfde, en dat komt het programma niet ten goede!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:36 schreef Voxs het volgende:
Trouwens het is heel normaal voor een originele groep om zich te proberen te handhaven. Totdat er in die originele groep onmin komt. Pas dan hebben de nieuwelingen een kans.
De hollandse pot?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:36 schreef Clank het volgende:
[..]
Ho ho.. je vergeet het restaurant wat straks gaat lopen als een trein!!
Aha, de lipstick en zo doet hetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Juist niet. Ik ben precies het type voor Laura.
Ik denk dat we geduld moeten hebben. Er is al onvrede bij Rienk, Isa, Vanes .quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar dan blijft alles bij hetzelfde, en dat komt het programma niet ten goede!
Jij bent al bezet PBquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:39 schreef Burner82 het volgende:
Ik voel me net een lid van het MT. Ben nu pas wakker
jij wacht gewoon op flipovers..daarna ga je knallenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:39 schreef Burner82 het volgende:
Moet helaas wel, tot minstens eind februari.. wat wel leuk gaat worden zijn de Nieuwe die na binnenkomst een een lege kluis vinden en geen inkomstenbron is aangeboord..quote:
Flink doorpakken! Wacht alleen nog op mijn koffie!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
jij wacht gewoon op flipovers..daarna ga je knallen
Dan wordt het 'De vinger in de Hollandse pot'quote:
dat vermoeden heb ik ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:42 schreef Clank het volgende:
[..]
Dan wordt het 'De vinger in de Hollandse pot'
Heel opvallend vind ik het bijna drammerige van Vanas over hygiëne.. ze heeft vast van achter te horen gekregen dat als ze daar niet beter op gaat letten er nooit een hond in haar restaurant zal komen eten.
MT vergadering was weer uitgesteld?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:36 schreef Blackprinces het volgende:
Vanes en aike zijn nu ook eens wakker
We hebben een B, We hebben en L, We hebben een O, We hebben een E, We hebben een M...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het bloemetjesjurkenlegioen heeft gestemd
Maar houdt ze het een jaar vol dat tieten knijpenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet Laura nietquote:
Wil ik ook. Was om half 5 alweer wakkerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:39 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb om 6.30 al een Aike gedaan hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:39 schreef Burner82 het volgende:
ja die verdomde flipovers ook he. Die hebben ze nog niet. Dan kan het gewoon niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
MT vergadering was weer uitgesteld?
Flipovers?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb om 6.30 al een Aike gedaan hoor
Zo wordt je nooit lid van het MT he... Zo vroeg wakker zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wil ik ook. Was om half 5 alweer wakker
Ff kop koffie, dan hier tijd voor mijn 1e mini interval trainingquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb om 6.30 al een Aike gedaan hoor
Haha nee hoor. Ik bedoel dus uurtje hardlopenquote:
I knowquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Ik bedoel dus uurtje hardlopen
Af en toe nieuw bloed in de groep vind ik wel leuk. Maar hoe voorkom je het bovenstaande, wat inderdaad de manier is waarop het daar gaat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:23 schreef Poezewoes het volgende:
Ze weet van aanpakkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:50 schreef Voxs het volgende:
Laura doet wel erg haar best he? Of zie ik dat verkeerd?
Ik vind wel raar dat hij zo verdween gisteren...hij zou toch niet het hek uitgelopen zijn ofzoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef notturna het volgende:
Ik heb Jimmy nog niet gezien. Die slaapt dus ook eens uit.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef Blackprinces het volgende:
Oh god het spook van de opera is ook wakker
Dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet Laura niet
Misschien komt Heil H. eh.. Hakim dan eindelijk van zijn voetschimmel af.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanessa aan de foon met Mevrouw Plus
Ik hoor haar o.a. arebeijesjem bestellen
Ja... wtf is daar aan de handquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Geluid op stream 2 is trouwens ruk..
inderdaadquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Af en toe nieuw bloed in de groep vind ik wel leuk. Maar hoe voorkom je het bovenstaande, wat inderdaad de manier is waarop het daar gaat.
Er is maar één oplossing volgens mij: alle macht naar de kijkers. Of in ieder geval een véél grotere invloed.
Helemaal mee eensch. Die ouwe kliek die klit te veel aan elkaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Af en toe nieuw bloed in de groep vind ik wel leuk. Maar hoe voorkom je het bovenstaande, wat inderdaad de manier is waarop het daar gaat.
Er is maar één oplossing volgens mij: alle macht naar de kijkers. Of in ieder geval een véél grotere invloed.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Geluid op stream 2 is trouwens ruk..
Dat aanpakken verbaast me niet. Maar ik bedoelde meer het iets overdreven amicale..Isa 'wijffie' noemen. Btw ben benieuwd of Hakim daar ook jaloers op reageert, zoals bij Jimmy's 'vrouwtje'quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze weet van aanpakken
Toppertje!
Ik denk dat hij stiekum in een hotelletje slaapt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:52 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik vind wel raar dat hij zo verdween gisteren...hij zou toch niet het hek uitgelopen zijn ofzo
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch hopelijk wel de goeiekopequote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanessa aan de foon met Mevrouw Plus
Ik hoor haar o.a. arebeijesjem bestellen
Precies laat het nomineren maar over aan de kijkers/ streamers, dan gaan ze misschien wel anders te werk om de gunst van de kijkers te krijgen! Dan komt er misschien iets van de grond!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar vragen ze niet naar, dus gewoon de duurstequote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Precies laat het nomineren maar over aan de kijkers/ streamers, dan gaan ze misschien wel anders te werk om de gunst van de kijkers te krijgen! Dan komt er misschien iets van de grond!
Idd ik denk dat er dan zelfs bewoners gekwetst gaan worden door een stem van het publiek.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Precies laat het nomineren maar over aan de kijkers/ streamers, dan gaan ze misschien wel anders te werk om de gunst van de kijkers te krijgen! Dan komt er misschien iets van de grond!
Serieus?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:00 schreef NenaLois het volgende:
Snapt iemand wat van wat Andrea zegt??
de man aan de telefoon in ieder geval nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:00 schreef NenaLois het volgende:
Bestaan die mensen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:00 schreef NenaLois het volgende:
Die hakt zich een plaats in utopia, i.p.v. inlikkenquote:
Je hebt gelijk wat mij betreft, maar dat is "tricky" (zullen de makers vinden), kijkers heb je niet in de hand, je geeft daarmee dus de macht om te bepalen wie wel en niet in je show blijven uit handen. Ik ben ervan overtuigd dat ze momenteel niet schromen om in te grijpen als zaken niet lopen zoals ze willen, het gaat immers om een hoop geld. Wat ik al een goede ingreep zou vinden is waar gisteren verwarring over was, laat de vertrekkende nieuwe bewoner maar bepalen wie er mee gaat, dat haalt in elk geval de macht bij de groep weg om de nieuwe te dwingen te kiezen wie zij voor ogen hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef Gert het volgende:
[..]
laten we het hopen Ik weet nog een hardnekkige wortel te zitten, snapje?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die hakt zich een plaats in utopia, i.p.v. inlikken
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
laten we het hopen Ik weet nog een hardnekkige wortel te zitten, snapje?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:02 schreef schizolientje het volgende:
en ook met iemand aan het bellen die niet weet wat Utopia is, dat verbaast ze dan ook nog
Staat ook in het ad van vandaagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:05 schreef renevanlaaren het volgende:
zoon belt net op had op de radio gehoord dat het in amerika ook gaat komen
Goed idee jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wat mij betreft, maar dat is "tricky" (zullen de makers vinden), kijkers heb je niet in de hand, je geeft daarmee dus de macht om te bepalen wie wel en niet in je show blijven uit handen. Ik ben ervan overtuigd dat ze momenteel niet schromen om in te grijpen als zaken niet lopen zoals ze willen, het gaat immers om een hoop geld. Wat ik al een goede ingreep zou vinden is waar gisteren verwarring over was, laat de vertrekkende nieuwe bewoner maar bepalen wie er mee gaat, dat haalt in elk geval de macht mij de groep weg om de nieuwe te dwingen te kiezen wie zij voor ogen hebben.
Daar hadden ze al een soort gelijk programma the collonyquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:05 schreef renevanlaaren het volgende:
Iedereen maar denken dat Jimmy nog slaapt. Straks is hij vanacht gestorven aan een hartaanval. Misschien gaan ze hem nog missen anders komen ze hem ooit wel een keer tegen daar in een bosje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:05 schreef Mylene het volgende:
Jimmy slaapt kennelijk ook uit. Heeft dus buiten in de regen geslapen. Gast heeft totaal geen toegevoegde waarde.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Audio gaar naar Lot en het eerst dat je hoort: me vader faadurrrrrr
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:06 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Staat ook in het ad van vandaag
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:06 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Staat ook in het ad van vandaag
Handig zo een zoonquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:05 schreef renevanlaaren het volgende:
leuk dat hij daarover beltquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:05 schreef renevanlaaren het volgende:
Ik geloof nooit dat er een vertrekkende nieuwe zal komen, omdat zo de plaats van Harold ook gelijk opgevuld is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:03 schreef Jian het volgende:
[..]
laat de vertrekkende nieuwe bewoner maar bepalen wie er mee gaat, dat haalt in elk geval de macht bij de groep weg om de nieuwe te dwingen te kiezen wie zij voor ogen hebben.
LoLquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet Laura niet
Het gat dat Harold achterlaat is niet te vullen met 2 mensen...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:08 schreef TheeKeetje het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat er een vertrekkende nieuwe zal komen, omdat zo de plaats van Harold ook gelijk opgevuld is.
Die man kan totaal geen aansluiting vinden bij de anderen. Jammer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:12 schreef Blackprinces het volgende:
Jim zit op stream 1
Waar hij vandaan kwam is mij ontgaan
Carlotte volgens mij, die liep soppend met haar de slaapkamer in.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:14 schreef Jian het volgende:
Waarom heeft die jonge meid van 24/25 eigenlijk een bed en moet die arme Ruud met zijn oude lichaam in een hangmat, wie heeft dat beslist?
Interessant hè! Wat zegt dat over hem en wat zegt dat over de anderen?!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die man kan totaal geen aansluiting vinden bij de anderen. Jammer.
Ja, zijn eigen potje, hij vindt het allemaal maar smerig, hij heeft ook van hout eigen lepel gesnedenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:14 schreef cobain1994 het volgende:
Drinkt Jim nu koffie uit een jampotje?
[ afbeelding ]
heel jammer. Ik had echt heel wat van hem verwacht.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat de rest te kortzichtig is en liever aan kliekjesvorming doet dan van iemand zijn talenten gebruik te maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:15 schreef TheeKeetje het volgende:
[..]
Interessant hè! Wat zegt dat over hem en wat zegt dat over de anderen?!
Dat hij normaal is en de anderen volkomen wacko vindt?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:15 schreef TheeKeetje het volgende:
[..]
Oh, dat misbaksel weer ....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:15 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Carlotte volgens mij, die liep soppend met haar de slaapkamer in.
Het probleem voor Jimmy is dat dit geen team is. Het zijn allemaal kleine groepjes die alleen wat voor zichzelf willen. Ze hebben het ook altijd maar over mijn utopia.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:15 schreef TheeKeetje het volgende:
[..]
Dat hij dat maar heel lang blijven.quote:
Ziek in zijn hoofd, jonguh!quote:
ze is te laf om er zelf iets mee te doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:19 schreef Mylene het volgende:
Ik stond gisteren wel even te kijken toen Charlotte tegen Laura zei als je Billy wilt dumpen moet je het nu doen. Ze heeft die dus al afgeschreven als vriendin.
Enge tantequote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:20 schreef Voxs het volgende:
Aike behandelt RuuT als een lastig iemand. Hij vroeg alleen hoe het ochtendeten in zijn werk ging. RuuT's gezicht sprak boekdelen toen Aike hooghartig haar rug naar hem toedraaide na haar antwoord.
hij had gisteren al z'n laatste sacramenten gekregenquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:22 schreef bull1966 het volgende:
[..]
hij had gisteren al z'n laatste sacramenten gekregen
Ik ben net wakker en vreselijk eigenwijsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:10 schreef Burner82 het volgende:
pffff, schakelde naar stream 2...... advies: NIET DOEN!
Oh jee die komt vast in dequote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:22 schreef bull1966 het volgende:
[..]
hij had gisteren al z'n laatste sacramenten gekregen
Geluid goed hard zetten danquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:23 schreef Mallika het volgende:
[..]
Ik ben net wakker en vreselijk eigenwijs
Aikequote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:20 schreef Voxs het volgende:
Aike behandelt RuuT als een lastig iemand. Hij vroeg alleen hoe het ochtendeten in zijn werk ging. RuuT's gezicht sprak boekdelen toen Aike hooghartig haar rug naar hem toedraaide na haar antwoord.
de groep geeft hem daar ook geen kans voor. Net als bij de nieuwe Ruud.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zij staat na Hakim op mijn lijstje van mensen die mogen wieberen.quote:
Kijkcijfers zijn alweer op oude niveau. Zie dat topic.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:25 schreef Delenlill het volgende:
JdM baalt van de kijkcijfers, hij wil wat dingen gaan veranderen en er komt een enquête zodat iedereen mee mag beslissen. Enig idee wanneer?
Bij mij zelfs nog voor Hakimquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zij staat na Hakim op mijn lijstje van mensen die mogen wieberen.
Dan ben je nu wel echt wakker denk ikquote:
Ja human decency is de meesten vreemd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
de groep geeft hem daar ook geen kans voor. Net als bij de nieuwe Ruud.
Net bij het fornuis, vraagt hij aan Aike hoe het de bedoeling is. Krijgt antwoord
zonder dat ze hem aankijkt. Ik zou me er heel ongemakkelijk bij voelen
ff Paul erbij roepen dat hij nog wat kan bestellenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:27 schreef notturna het volgende:
Ze zitten dus al onder de ¤3000. Gaat goed.
En dan moeten de dure spullen zoals de verwarming enzo er toch nog af?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:25 schreef bull1966 het volgende:
nog +/- 3.5 k dus hard op weg naar het echte werk
Dat laatste zou al een verbetering zijn ja, quick win.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wat mij betreft, maar dat is "tricky" (zullen de makers vinden), kijkers heb je niet in de hand, je geeft daarmee dus de macht om te bepalen wie wel en niet in je show blijven uit handen. Ik ben ervan overtuigd dat ze momenteel niet schromen om in te grijpen als zaken niet lopen zoals ze willen, het gaat immers om een hoop geld. Wat ik al een goede ingreep zou vinden is waar gisteren verwarring over was, laat de vertrekkende nieuwe bewoner maar bepalen wie er mee gaat, dat haalt in elk geval de macht bij de groep weg om de nieuwe te dwingen te kiezen wie zij voor ogen hebben.
Kost geen drol! En MORGEN gaan ze ECHT geld verdienenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:27 schreef notturna het volgende:
Ja die moeten er nog af. Ach dat kost allemaal geen drol.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:27 schreef Delenlill het volgende:
[..]
En dan moeten de dure spullen zoals de verwarming enzo er toch nog af?
gelukkig met koffie naast mequote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan ben je nu wel echt wakker denk ik
Aah, maar ben wel benieuwd naar de enquête, en wat de mogelijke aanpassingen zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:26 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kijkcijfers zijn alweer op oude niveau. Zie dat topic.
en 600 euro voor dierenvoedingquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:27 schreef Delenlill het volgende:
[..]
En dan moeten de dure spullen zoals de verwarming enzo er toch nog af?
Voor mij een gedeelde eerste plaatsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zij staat na Hakim op mijn lijstje van mensen die mogen wieberen.
Jammer dat het zo loopt, ik zie in de nieuw ruud namelijk een goede utopiaan terug.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat laatste zou al een verbetering zijn ja, quick win.
Je punt mbt de makers die in control willen blijven zijn snap ik. Maar zijn ze ze slechter af als ze de keuze aan een stel klittende puntentellers laten, in plaats van aan de mensen die het programma levensvatbaar houden? Maar goed. Dat gaat er toch niet van komen.
Op 19 Jan stond er dit, waar zijn die ruim ¤1600,- naar toe dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:27 schreef notturna het volgende:
K vind t zielig voor hem..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:29 schreef Blackprinces het volgende:
Ruut staat wat wezenloos om zich heen te kijken
Zouden ze dan eindelijk eens blut raken? Zal wel niet, jammer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:28 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
en 600 euro voor dierenvoeding
die hele man is simpel ik kan er niks aan doen, en wat hij daar doet weet ik ook niet vind hem vreemd vaag figuurquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:12 schreef Ransjih het volgende:
En de vaste lasten aan het einde van deze maand! Ze houden niks over!!!!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:28 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:28 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Zeker! Precies het soort volk dat daar meer in zou moeten zitten wmb.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jammer dat het zo loopt, ik zie in de nieuw ruud namelijk een goede utopiaan terug.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:30 schreef Mallika het volgende:
[..]![]()
![]()
beter!! Wordt nog lachen als ze de maandafrekening van Qurrent krijgen
![]()
![]()
![]()
en dan ineens op 0 staan
En de vaste lasten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:28 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Wij betalen dus wij bepalen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een betere vakman dan Paul!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die hele man is simpel ik kan er niks aan doen, en wat hij daar doet weet ik ook niet vind hem vreemd vaag figuur
de boodschappen volgens mij ook hoeveel weet ik niet meer, of was dat de dag er voor?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Op 19 Jan stond er dit, waar zijn die ruim ¤1600,- naar toe dan?![]()
Gisteren heeft de massage salon van Andrea meer vorm gekregen. Naast haar mooie stoel heeft ze nu ook alle oliën in huis om aan de slag te kunnen.
Dit is slechts een kleine investering geweest van ¤45,50. Ook met boer John hebben de bewoners gisteren goede zaken gedaan. Voor ¤40,- hebben zij bij hem een flinke voorraad appels, uien en aardappels gekocht. Tot slot is er bij de kringloop voor ¤47,- aan kleding en lakens besteld.
Er is gisteren dus niet veel geld uitgegaan. Dit alles heeft bij elkaar ¤132,50 gekost en dat brengt de kluisstand op ¤4676,-.
Dit betekent dat inwoners nog steeds meer dan de helft van hun oorspronkelijke budget hebben uitgegeven. En wij vragen ons af hoe lang dat nog goed gaat.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:30 schreef Mallika het volgende:
[..]![]()
![]()
beter!! Wordt nog lachen als ze de maandafrekening van Qurrent krijgen
![]()
![]()
![]()
en dan ineens op 0 staan
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jammer dat het zo loopt, ik zie in de nieuw ruud namelijk een goede utopiaan terug.
nee mijn oren klapten er vanmorgen al vanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:29 schreef Goejedag het volgende:
Jongens/Dames heb ik alleen crap geluid bij stream 3 ?
Een maand stroom en gelijk weer afgesloten. Dat is mijn utopia.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Dat vraag ik me ook al af.. komen ze de meter opnemen
Ik dacht ook dat het kluisbedrag veel lager was al, maar 1600 euro minder in 5 dagen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de boodschappen volgens mij ook hoeveel weet ik niet meer, of was dat de dag er voor?
Ik heb ze een mail gestuurd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee mijn oren klapten er vanmorgen al van
toch lijkt het mij niet een type om er erg mee te zitten.quote:
Dan stoken ze Hakim toch op. Die is toch ziek en de zwakke daar moet je vanaf.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:33 schreef Burner82 het volgende:
Verwarming moet helemaal uit Limburg komen.... nou nou
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
toch lijkt het mij niet een type om er erg mee te zitten.
Ik verwacht nog wel het een en ander bij hem.
Maar ja, dat verwachtte ik ook bij jim.
LOL, er is allang geen 5000 meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:32 schreef Poezewoes het volgende:
He helft van het geld zouden ze toch op de bank storten?
Neuhh óp was óp zei Johnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:34 schreef Blackprinces het volgende:
Even een hele idiote vraag he.. Ze mogen toch geen lening ofzo afsluiten hoop ik?
Aike had het wel eens over afbetaling wehkanp enzoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:34 schreef Blackprinces het volgende:
Even een hele idiote vraag he.. Ze mogen toch geen lening ofzo afsluiten hoop ik?
Wasmachine, verwarming en zo eraf, zitten ze op 3k.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:34 schreef Voxs het volgende:
Volgens het inkomsten-uitgaven topic zitten ze op 4011 euro.
Ze moeten naar de sociale dienstquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:34 schreef Blackprinces het volgende:
Alleen bij de maffia mogen ze lenen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:34 schreef Blackprinces het volgende:
Nah, die is te vet. De rook ontwikkeling zou een milieu delict opleveren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan stoken ze Hakim toch op. Die is toch ziek en de zwakke daar moet je vanaf.
Mute je Rienk ook altijd tijdens zijn gesprekken met Emilquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:35 schreef Toverheks het volgende:
RuuT is een verademing, vond het zelf gisteren leuk samen met Rienk het gesprek, enRrienk mute ik altijd, maar laura mag blijven wisten we toch van te voren al
Ja zo welquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wasmachine, verwarming en zo eraf, zitten ze op 3k.
Gaat zo spatten joh met al die oude olie.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan stoken ze Hakim toch op. Die is toch ziek en de zwakke daar moet je vanaf.
Een uithangbord met de tekst: 'Wegens rijkdom gesloten' hoeft Rienk nog niet uit te snijdenquote:
ja zie je het voor je? Met aike van utopia..wehkamp: wie watte??quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Aike had het wel eens over afbetaling wehkanp enzo
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:37 schreef renevanlaaren het volgende:
ik zit al te denken om een bod uit de brengen op 3 matrassen van hun
Jahh.. maar de crewleden die Spelmannetje speelde sluizen wel een paar duizentjes naar binnen vanwege "verkochte" Gio-spelletjesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:36 schreef Mallika het volgende:
[..]
Als John zich niet aan zijn woord houdt gaan we toch zeker actie voeren
7.5k met 15 mensen in 24 dagenquote:
Oh ja dat spelletje, goud waard, was ik even vergetenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. maar de crewleden die Spelmannetje speelde sluizen wel een paar duizentjes naar binnen vanwege "verkochte" Gio-spelletjes![]()
Tip van Jian..
Dat was te verwachten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:39 schreef Burner82 het volgende:
Alles wat RuuT zegt wordt afgeschoten
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:39 schreef selam het volgende:
Het lijkt of er meer geld uit gaat dan dat er inkomt .
Ach ja, kunnen ze bij de VWA ook eens lachen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:40 schreef Voxs het volgende:
Goede ideeën heeft hij! Aaanschuifrestaurant!
En het wordt goed ontvangen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ach ja, kunnen ze bij de VWA ook eens lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |