Af en toe nieuw bloed in de groep vind ik wel leuk. Maar hoe voorkom je het bovenstaande, wat inderdaad de manier is waarop het daar gaat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:23 schreef Poezewoes het volgende:
Nieuwe mensen hebben gewoon weinig kans in Utopia, de oude garde wil bij elkaar blijven.
En zo gaan er betere mensen weer weg, en blijft alles bij het oude, konkelen en achterklap.
Maar echt plannen maken om er iets van te maken ho maar.
Dus blijven ze opgescheept met Hakim de dictator, en krijgen we het hele jaar alleen maar gesprekken over nomineren. Zodra er een uit is gaan ze de dag erop weer gewoon verder wie er nu weer uit moet!
Ze weet van aanpakkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:50 schreef Voxs het volgende:
Laura doet wel erg haar best he? Of zie ik dat verkeerd?
Ik vind wel raar dat hij zo verdween gisteren...hij zou toch niet het hek uitgelopen zijn ofzoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef notturna het volgende:
Ik heb Jimmy nog niet gezien. Die slaapt dus ook eens uit.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef Blackprinces het volgende:
Oh god het spook van de opera is ook wakker
Dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet Laura niet
Misschien komt Heil H. eh.. Hakim dan eindelijk van zijn voetschimmel af.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanessa aan de foon met Mevrouw Plus
Ik hoor haar o.a. arebeijesjem bestellen
Ja... wtf is daar aan de handquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Geluid op stream 2 is trouwens ruk..
inderdaadquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Af en toe nieuw bloed in de groep vind ik wel leuk. Maar hoe voorkom je het bovenstaande, wat inderdaad de manier is waarop het daar gaat.
Er is maar één oplossing volgens mij: alle macht naar de kijkers. Of in ieder geval een véél grotere invloed.
Helemaal mee eensch. Die ouwe kliek die klit te veel aan elkaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Af en toe nieuw bloed in de groep vind ik wel leuk. Maar hoe voorkom je het bovenstaande, wat inderdaad de manier is waarop het daar gaat.
Er is maar één oplossing volgens mij: alle macht naar de kijkers. Of in ieder geval een véél grotere invloed.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Geluid op stream 2 is trouwens ruk..
Dat aanpakken verbaast me niet. Maar ik bedoelde meer het iets overdreven amicale..Isa 'wijffie' noemen. Btw ben benieuwd of Hakim daar ook jaloers op reageert, zoals bij Jimmy's 'vrouwtje'quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze weet van aanpakken
Toppertje!
Ik denk dat hij stiekum in een hotelletje slaapt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:52 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik vind wel raar dat hij zo verdween gisteren...hij zou toch niet het hek uitgelopen zijn ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |