Af en toe nieuw bloed in de groep vind ik wel leuk. Maar hoe voorkom je het bovenstaande, wat inderdaad de manier is waarop het daar gaat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:23 schreef Poezewoes het volgende:
Nieuwe mensen hebben gewoon weinig kans in Utopia, de oude garde wil bij elkaar blijven.
En zo gaan er betere mensen weer weg, en blijft alles bij het oude, konkelen en achterklap.
Maar echt plannen maken om er iets van te maken ho maar.
Dus blijven ze opgescheept met Hakim de dictator, en krijgen we het hele jaar alleen maar gesprekken over nomineren. Zodra er een uit is gaan ze de dag erop weer gewoon verder wie er nu weer uit moet!
Ze weet van aanpakkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:50 schreef Voxs het volgende:
Laura doet wel erg haar best he? Of zie ik dat verkeerd?
Ik vind wel raar dat hij zo verdween gisteren...hij zou toch niet het hek uitgelopen zijn ofzoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef notturna het volgende:
Ik heb Jimmy nog niet gezien. Die slaapt dus ook eens uit.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef Blackprinces het volgende:
Oh god het spook van de opera is ook wakker
Dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet Laura niet
Misschien komt Heil H. eh.. Hakim dan eindelijk van zijn voetschimmel af.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanessa aan de foon met Mevrouw Plus
Ik hoor haar o.a. arebeijesjem bestellen
Ja... wtf is daar aan de handquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Geluid op stream 2 is trouwens ruk..
inderdaadquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Af en toe nieuw bloed in de groep vind ik wel leuk. Maar hoe voorkom je het bovenstaande, wat inderdaad de manier is waarop het daar gaat.
Er is maar één oplossing volgens mij: alle macht naar de kijkers. Of in ieder geval een véél grotere invloed.
Helemaal mee eensch. Die ouwe kliek die klit te veel aan elkaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Af en toe nieuw bloed in de groep vind ik wel leuk. Maar hoe voorkom je het bovenstaande, wat inderdaad de manier is waarop het daar gaat.
Er is maar één oplossing volgens mij: alle macht naar de kijkers. Of in ieder geval een véél grotere invloed.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Geluid op stream 2 is trouwens ruk..
Dat aanpakken verbaast me niet. Maar ik bedoelde meer het iets overdreven amicale..Isa 'wijffie' noemen. Btw ben benieuwd of Hakim daar ook jaloers op reageert, zoals bij Jimmy's 'vrouwtje'quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze weet van aanpakken
Toppertje!
Ik denk dat hij stiekum in een hotelletje slaapt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:52 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik vind wel raar dat hij zo verdween gisteren...hij zou toch niet het hek uitgelopen zijn ofzo
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch hopelijk wel de goeiekopequote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanessa aan de foon met Mevrouw Plus
Ik hoor haar o.a. arebeijesjem bestellen
Precies laat het nomineren maar over aan de kijkers/ streamers, dan gaan ze misschien wel anders te werk om de gunst van de kijkers te krijgen! Dan komt er misschien iets van de grond!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar vragen ze niet naar, dus gewoon de duurstequote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Precies laat het nomineren maar over aan de kijkers/ streamers, dan gaan ze misschien wel anders te werk om de gunst van de kijkers te krijgen! Dan komt er misschien iets van de grond!
Idd ik denk dat er dan zelfs bewoners gekwetst gaan worden door een stem van het publiek.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Precies laat het nomineren maar over aan de kijkers/ streamers, dan gaan ze misschien wel anders te werk om de gunst van de kijkers te krijgen! Dan komt er misschien iets van de grond!
Serieus?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:00 schreef NenaLois het volgende:
Snapt iemand wat van wat Andrea zegt??
de man aan de telefoon in ieder geval nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:00 schreef NenaLois het volgende:
Bestaan die mensen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:00 schreef NenaLois het volgende:
Die hakt zich een plaats in utopia, i.p.v. inlikkenquote:
Je hebt gelijk wat mij betreft, maar dat is "tricky" (zullen de makers vinden), kijkers heb je niet in de hand, je geeft daarmee dus de macht om te bepalen wie wel en niet in je show blijven uit handen. Ik ben ervan overtuigd dat ze momenteel niet schromen om in te grijpen als zaken niet lopen zoals ze willen, het gaat immers om een hoop geld. Wat ik al een goede ingreep zou vinden is waar gisteren verwarring over was, laat de vertrekkende nieuwe bewoner maar bepalen wie er mee gaat, dat haalt in elk geval de macht bij de groep weg om de nieuwe te dwingen te kiezen wie zij voor ogen hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef Gert het volgende:
[..]
laten we het hopen Ik weet nog een hardnekkige wortel te zitten, snapje?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die hakt zich een plaats in utopia, i.p.v. inlikken
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
laten we het hopen Ik weet nog een hardnekkige wortel te zitten, snapje?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:02 schreef schizolientje het volgende:
en ook met iemand aan het bellen die niet weet wat Utopia is, dat verbaast ze dan ook nog
Staat ook in het ad van vandaagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:05 schreef renevanlaaren het volgende:
zoon belt net op had op de radio gehoord dat het in amerika ook gaat komen
Goed idee jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wat mij betreft, maar dat is "tricky" (zullen de makers vinden), kijkers heb je niet in de hand, je geeft daarmee dus de macht om te bepalen wie wel en niet in je show blijven uit handen. Ik ben ervan overtuigd dat ze momenteel niet schromen om in te grijpen als zaken niet lopen zoals ze willen, het gaat immers om een hoop geld. Wat ik al een goede ingreep zou vinden is waar gisteren verwarring over was, laat de vertrekkende nieuwe bewoner maar bepalen wie er mee gaat, dat haalt in elk geval de macht mij de groep weg om de nieuwe te dwingen te kiezen wie zij voor ogen hebben.
Daar hadden ze al een soort gelijk programma the collonyquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:05 schreef renevanlaaren het volgende:
Iedereen maar denken dat Jimmy nog slaapt. Straks is hij vanacht gestorven aan een hartaanval. Misschien gaan ze hem nog missen anders komen ze hem ooit wel een keer tegen daar in een bosje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:05 schreef Mylene het volgende:
Jimmy slaapt kennelijk ook uit. Heeft dus buiten in de regen geslapen. Gast heeft totaal geen toegevoegde waarde.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Audio gaar naar Lot en het eerst dat je hoort: me vader faadurrrrrr
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:06 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Staat ook in het ad van vandaag
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:06 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Staat ook in het ad van vandaag
Handig zo een zoonquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:05 schreef renevanlaaren het volgende:
leuk dat hij daarover beltquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:05 schreef renevanlaaren het volgende:
Ik geloof nooit dat er een vertrekkende nieuwe zal komen, omdat zo de plaats van Harold ook gelijk opgevuld is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:03 schreef Jian het volgende:
[..]
laat de vertrekkende nieuwe bewoner maar bepalen wie er mee gaat, dat haalt in elk geval de macht bij de groep weg om de nieuwe te dwingen te kiezen wie zij voor ogen hebben.
LoLquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet Laura niet
Het gat dat Harold achterlaat is niet te vullen met 2 mensen...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:08 schreef TheeKeetje het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat er een vertrekkende nieuwe zal komen, omdat zo de plaats van Harold ook gelijk opgevuld is.
Die man kan totaal geen aansluiting vinden bij de anderen. Jammer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:12 schreef Blackprinces het volgende:
Jim zit op stream 1
Waar hij vandaan kwam is mij ontgaan
Carlotte volgens mij, die liep soppend met haar de slaapkamer in.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:14 schreef Jian het volgende:
Waarom heeft die jonge meid van 24/25 eigenlijk een bed en moet die arme Ruud met zijn oude lichaam in een hangmat, wie heeft dat beslist?
Interessant hè! Wat zegt dat over hem en wat zegt dat over de anderen?!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die man kan totaal geen aansluiting vinden bij de anderen. Jammer.
Ja, zijn eigen potje, hij vindt het allemaal maar smerig, hij heeft ook van hout eigen lepel gesnedenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:14 schreef cobain1994 het volgende:
Drinkt Jim nu koffie uit een jampotje?
[ afbeelding ]
heel jammer. Ik had echt heel wat van hem verwacht.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die man kan totaal geen aansluiting vinden bij de anderen. Jammer.
Dat de rest te kortzichtig is en liever aan kliekjesvorming doet dan van iemand zijn talenten gebruik te maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:15 schreef TheeKeetje het volgende:
[..]
Interessant hè! Wat zegt dat over hem en wat zegt dat over de anderen?!
Dat hij normaal is en de anderen volkomen wacko vindt?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:15 schreef TheeKeetje het volgende:
[..]
Oh, dat misbaksel weer ....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:15 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Carlotte volgens mij, die liep soppend met haar de slaapkamer in.
Het probleem voor Jimmy is dat dit geen team is. Het zijn allemaal kleine groepjes die alleen wat voor zichzelf willen. Ze hebben het ook altijd maar over mijn utopia.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:15 schreef TheeKeetje het volgende:
[..]
Dat hij dat maar heel lang blijven.quote:
Ziek in zijn hoofd, jonguh!quote:
ze is te laf om er zelf iets mee te doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:19 schreef Mylene het volgende:
Ik stond gisteren wel even te kijken toen Charlotte tegen Laura zei als je Billy wilt dumpen moet je het nu doen. Ze heeft die dus al afgeschreven als vriendin.
Enge tantequote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:20 schreef Voxs het volgende:
Aike behandelt RuuT als een lastig iemand. Hij vroeg alleen hoe het ochtendeten in zijn werk ging. RuuT's gezicht sprak boekdelen toen Aike hooghartig haar rug naar hem toedraaide na haar antwoord.
hij had gisteren al z'n laatste sacramenten gekregenquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:22 schreef bull1966 het volgende:
[..]
hij had gisteren al z'n laatste sacramenten gekregen
Ik ben net wakker en vreselijk eigenwijsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:10 schreef Burner82 het volgende:
pffff, schakelde naar stream 2...... advies: NIET DOEN!
Oh jee die komt vast in dequote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:22 schreef bull1966 het volgende:
[..]
hij had gisteren al z'n laatste sacramenten gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |