quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Precies laat het nomineren maar over aan de kijkers/ streamers, dan gaan ze misschien wel anders te werk om de gunst van de kijkers te krijgen! Dan komt er misschien iets van de grond!
Idd ik denk dat er dan zelfs bewoners gekwetst gaan worden door een stem van het publiek.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Precies laat het nomineren maar over aan de kijkers/ streamers, dan gaan ze misschien wel anders te werk om de gunst van de kijkers te krijgen! Dan komt er misschien iets van de grond!
Serieus?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:00 schreef NenaLois het volgende:
Snapt iemand wat van wat Andrea zegt??
de man aan de telefoon in ieder geval nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:00 schreef NenaLois het volgende:
Bestaan die mensen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:00 schreef NenaLois het volgende:
Die hakt zich een plaats in utopia, i.p.v. inlikkenquote:
Je hebt gelijk wat mij betreft, maar dat is "tricky" (zullen de makers vinden), kijkers heb je niet in de hand, je geeft daarmee dus de macht om te bepalen wie wel en niet in je show blijven uit handen. Ik ben ervan overtuigd dat ze momenteel niet schromen om in te grijpen als zaken niet lopen zoals ze willen, het gaat immers om een hoop geld. Wat ik al een goede ingreep zou vinden is waar gisteren verwarring over was, laat de vertrekkende nieuwe bewoner maar bepalen wie er mee gaat, dat haalt in elk geval de macht bij de groep weg om de nieuwe te dwingen te kiezen wie zij voor ogen hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Af en toe nieuw bloed in de groep vind ik wel leuk. Maar hoe voorkom je het bovenstaande, wat inderdaad de manier is waarop het daar gaat.
Er is maar één oplossing volgens mij: alle macht naar de kijkers. Of in ieder geval een véél grotere invloed.
laten we het hopen Ik weet nog een hardnekkige wortel te zitten, snapje?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die hakt zich een plaats in utopia, i.p.v. inlikken
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
laten we het hopen Ik weet nog een hardnekkige wortel te zitten, snapje?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:02 schreef schizolientje het volgende:
en ook met iemand aan het bellen die niet weet wat Utopia is, dat verbaast ze dan ook nog
Staat ook in het ad van vandaagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:05 schreef renevanlaaren het volgende:
zoon belt net op had op de radio gehoord dat het in amerika ook gaat komen
Goed idee jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wat mij betreft, maar dat is "tricky" (zullen de makers vinden), kijkers heb je niet in de hand, je geeft daarmee dus de macht om te bepalen wie wel en niet in je show blijven uit handen. Ik ben ervan overtuigd dat ze momenteel niet schromen om in te grijpen als zaken niet lopen zoals ze willen, het gaat immers om een hoop geld. Wat ik al een goede ingreep zou vinden is waar gisteren verwarring over was, laat de vertrekkende nieuwe bewoner maar bepalen wie er mee gaat, dat haalt in elk geval de macht mij de groep weg om de nieuwe te dwingen te kiezen wie zij voor ogen hebben.
Daar hadden ze al een soort gelijk programma the collonyquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:05 schreef renevanlaaren het volgende:
zoon belt net op had op de radio gehoord dat het in amerika ook gaat komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |