Kon hem nog nergens ontdekken. Die geef ik weinig kans meer, helemaal ondergesneeuwdquote:
Dat slapen he..Ik ken dat van kampeervakanties. 10 uur gaan slapen- 10 uur pas wakker. Komt door de buitenlucht. Maar in de loods is de lucht waarschijnlijk niet zo fris...nope die reden kan dus in de prullenbak...quote:
Het bloemetjesjurkenlegioen heeft gestemdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]als ik ga stappen in Amsterdam (dat is wel zelden) ben ik ook een Rembrandsganger
![]()
Van mij mag Laura blijven, maar aan de poll te zien is niet iedereen het daar mee eens
Regelmatig op je bek gaan van de gladdigheid, stront in je drank, en alles een iedereen knijpt maar in je tieten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Lijkt me helemaal nog niet zo'n gek leven, Utopia koe zijn
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kon hem nog nergens ontdekken. Die geef ik weinig kans meer, helemaal ondergesneeuwd
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Regelmatig op je bek gaan van de gladdigheid, stront in je drank, en alles een iedereen knijpt maar in je tieten.Prachtig leven
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Regelmatig op je bek gaan van de gladdigheid, stront in je drank, en alles een iedereen knijpt maar in je tieten.Prachtig leven
Precies dacht ook toen hij binnenkwam die gaat de boel is lekker omgooien!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:12 schreef Ransjih het volgende:
ik heb nog steeds het idee dat het helemaal niet de bedoeling is dat jimmy erin blijft, dat hij alleen de gezapigheid kwam opschudden en zich daarom niet echt mengt, het contrast met zijn binnenkomst is te groot
Dat idee heb ik ook...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:12 schreef Ransjih het volgende:
ik heb nog steeds het idee dat het helemaal niet de bedoeling is dat jimmy erin blijft, dat hij alleen de gezapigheid kwam opschudden en zich daarom niet echt mengt, het contrast met zijn binnenkomst is te groot
Soms zijn er voordelen die tegen de nadelen opwegenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Eensch!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:12 schreef Ransjih het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Eensch!
Ik vraag me ook serieus af of Jim wel in het bos slaapt en niet stiekem ergens op een bedje bij de Febo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |