Ho ho.. je vergeet het restaurant wat straks gaat lopen als een trein!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tot het geld op is, dat blijft de spelt die de luchtbellen gaat doorprikken.. er gaat nog steeds meer uit dan er in komt.
Mensen als Aike leveren zoiezo al nooit geld op
oh maar laura kreeg wel een bed hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:36 schreef mieprust het volgende:
geen gastvrij welkom hoor nieuwe bewoners geen dekens voor ruut geen bed geen hulp hooi enz enz
Juist niet. Ik ben precies het type voor Laura.quote:
Hakim zou daar Vanes toch echtsnapjeecht gistermiddag mee helpen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:36 schreef Clank het volgende:
[..]
Ho ho.. je vergeet het restaurant wat straks gaat lopen als een trein!!
Dat snap ik wel, maar dan blijft alles bij hetzelfde, en dat komt het programma niet ten goede!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:36 schreef Voxs het volgende:
Trouwens het is heel normaal voor een originele groep om zich te proberen te handhaven. Totdat er in die originele groep onmin komt. Pas dan hebben de nieuwelingen een kans.
De hollandse pot?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:36 schreef Clank het volgende:
[..]
Ho ho.. je vergeet het restaurant wat straks gaat lopen als een trein!!
Aha, de lipstick en zo doet hetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Juist niet. Ik ben precies het type voor Laura.
Ik denk dat we geduld moeten hebben. Er is al onvrede bij Rienk, Isa, Vanes .quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar dan blijft alles bij hetzelfde, en dat komt het programma niet ten goede!
Jij bent al bezet PBquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Juist niet. Ik ben precies het type voor Laura.
Ik ookquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:39 schreef Burner82 het volgende:
Ik voel me net een lid van het MT. Ben nu pas wakker
jij wacht gewoon op flipovers..daarna ga je knallenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:39 schreef Burner82 het volgende:
Ik voel me net een lid van het MT. Ben nu pas wakker
Moet helaas wel, tot minstens eind februari.. wat wel leuk gaat worden zijn de Nieuwe die na binnenkomst een een lege kluis vinden en geen inkomstenbron is aangeboord..quote:
Flink doorpakken! Wacht alleen nog op mijn koffie!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
jij wacht gewoon op flipovers..daarna ga je knallen
Dan wordt het 'De vinger in de Hollandse pot'quote:
dat vermoeden heb ik ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:42 schreef Clank het volgende:
[..]
Dan wordt het 'De vinger in de Hollandse pot'
Heel opvallend vind ik het bijna drammerige van Vanas over hygiëne.. ze heeft vast van achter te horen gekregen dat als ze daar niet beter op gaat letten er nooit een hond in haar restaurant zal komen eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |