WTF nee man.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
WTF, is die mode-ontwerper de homofiele broer van Sander van LuckyTV ofzo?
Ze lijken echt sprekend op elkaar.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze hebben allebei een hoofd idd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee, dat snap ik ook wel.quote:
Ja dat was het punt, ze lijken niet op elkaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook wel.
Alleen om aan te geven hoeveel ze op elkaar lijken.
Vind ik wel. Zelfs de stemmen vind ik op elkaar lijken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat was het punt, ze lijken niet op elkaar.
Zal 'm een paar uurtjes in de sportschool zetten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
Wat een dikke mannequin die eerste. Voor een mannequin dan he?
Beetje squatten denk ik ze had een aardige kont.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal 'm een paar uurtjes in de sportschool zetten.
Zie je.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit ik naar Sander vd Pavert te luisteren?
Aan Victory Boogie Woogie ook niet, de fik er maar in dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:28 schreef Specularium het volgende:
Hier heeft echt niemand iets aan, nog lelijk gemaakt ook.
quote:
origineelquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:29 schreef richolio het volgende:
Je kijkt oh zo zuur naar mijn haute couture want mijn haute couture is ó zo duur
Dan heeft Mexicano geen werk meer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Aan Victory Boogie Woogie ook niet, de fik er maar in dan.
Die zit niet in de kunst hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heeft Mexicano geen werk meer.
Ik snap deze grap niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heeft Mexicano geen werk meer.
Mijn moeder maakt betere...en nee geen picsquote:
Die heeft gepakt.quote:
Dat jij met deze gebrekkige kennis uberhaupt bij een sportredactie kan komen.quote:
Gitaren voor alle afrikaanse kinderen!quote:
Dan moet je klagen bij de hogere heren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat jij met deze gebrekkige kennis uberhaupt bij een sportredactie kan komen.
Failliet van de sportjournalistiek.
Prima gozer, hij is redelijk oprecht.quote:
quote:
twitter:EricCorton twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 10:50:11Jongen slaapt bij papa en mama... #Syrië #heartbreaking http://t.co/bgYa31ZedL reageer retweet
Ja en dan vraag je je af waarom moslims geen varkens mogen eten maar wel pinguinsquote:
Goeie vraag wel jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en dan vraag je je af waarom moslims geen varkens mogen eten maar wel pinguins
Elize had wel een goede hit trouwens.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Kinderen voor kinderen op een heroinetrip.
Rita Zipora is sowieso lo-fiquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
Ik ben totaal geen geluidstechnicus...maar waarom klinkt het altijd zo bagger in die studio?
Wel twee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elize had wel een goede hit trouwens.
Oh dat hoort zoquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rita Zipora is sowieso lo-fi
Kan mij er zonder de vocals iets van voorstellen. Kwalitatief niet uiteraard, want Portishead is perfectie, maar qua geluid wel een beetje Third.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vergelijken met Portishead![]()
![]()
!!!
Volgens mij ken ik alleen Glory Boxquote:
lasterquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Eric Corton doet het met afrikaanse kindertjes.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit lijkt meer een sarah kloon dan een spinvis kloon
Omdat Penoza.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:40 schreef richolio het volgende:
CortongodNee maar echt, vanwaar de Corton haat?
Totale perfectie van Portishead is dit zeker niet. En ik vind het absoluut niet op de grens van kraut en triphop liggen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:40 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Kan mij er zonder de vocals iets van voorstellen. Kwalitatief niet uiteraard, want Portishead is perfectie, maar qua geluid wel een beetje Third.
Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:40 schreef Evertjan het volgende:
Corton![]()
alleen al van die baard krijg ik een erectie
Best een baas alleen hij kan geen gitaar spelen. Das jammer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:41 schreef BoerBert het volgende:
Nodig eens een normale gitarist uit ipv Eric.
Ja, zoals Nico Dijkshoorn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:41 schreef BoerBert het volgende:
Nodig eens een normale gitarist uit ipv Eric.
Jan Smit is beter.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom staat die Porterhead niet in de top2000
Dat snap ik ook niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom staat die Porterhead niet in de top2000
Misschien zijn de stemmen verdeeld tussen de originele versie van Glee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet.
Zouden van mij op 1 binnen mogen komen.
Een DWDD seizoen samengevat in 1 zin.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:42 schreef richolio het volgende:
'Niemand begrijpt het, maar ga door'
Ik vind Anton niet echt Rock 'n Roll uitstralen.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:43 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel wat een inbleke kerel zit daarachter.
Iddquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:44 schreef richolio het volgende:
Al die grote namen .. en dan Ruben Block
De broer van Co jr.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:43 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel wat een inbleke kerel zit daarachter.
Maar dat is wel DE HARDSTE BAND die we ooit hebben gehad in dwdd!!quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:44 schreef richolio het volgende:
Al die grote namen .. en dan Ruben Block
Maar het staat wel stoer zo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:44 schreef Mani89 het volgende:
Ze kunnen er alle 3 helemaal geen ene reet van.
en dan speelden ze I follow rivers natuurlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:45 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Maar dat is wel DE HARDSTE BAND die we ooit hebben gehad in dwdd!!
Laat ze nou in die waanquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo'n gitaar staat helemaal niet stoer.
Straatartiest imagequote:Op donderdag 23 januari 2014 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Peukje is stoerder ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb er wel verstand van.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
Ik heb er geen verstand van dus geen idee of het goed is of niet
En deden ze het goed of niet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er wel verstand van.
Ik heb de grootste.quote:
Ik vind het ook niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:48 schreef Vatta het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt het gewoon allemaal voor geen meter.
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij geen ruk uitmaakt waar ze op spelen, als het maar lekker klinkt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:49 schreef Vatta het volgende:
Geen van de bands die ik luister gebruiken zo'n gitaar. Hoewel ik Alex Turner er wel geloof ik wel eens mee heb zien spelen.
Inderdaad, laten we naar dance gaan luisteren.quote:
Klopt, die heeft er eentje ja. R U Mine meen ik o.a.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:49 schreef Vatta het volgende:
Geen van de bands die ik luister gebruiken zo'n gitaar. Hoewel ik Alex Turner er wel geloof ik wel eens mee heb zien spelen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:50 schreef alors het volgende:
Leuk man, zet deze kerels lekker in de kantine om piemels te vergelijken.
Uh niet in de kantine dan zien we het niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:50 schreef alors het volgende:
Leuk man, zet deze kerels lekker in de kantine om piemels te vergelijken.
Wil jij het echt zien dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh niet in de kantine dan zien we het niet.
Ja die moet je eerst die panterband om zijn mond snoeren voordat hij eens stil isquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:51 schreef Uccie het volgende:
Zitten Antons' stembanden op die gitaar gespannen ofzo
Niet om aan te horenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die moet je eerst die panterband om zijn mond snoeren voordat hij eens stil is
My Bloody Valentine is nog springlevend.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Gitaarmuziek is dood, zover is duidelijk.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:53 schreef Vatta het volgende:
Ik vind Eric Corton wel een sympathieke kerel. Al is het een wannabe stoner en QOTSA fan.
Wat ga jij doen? Neus peuteren?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:54 schreef tralalala het volgende:
Nu weer een half uur wachten tot WIDM
Maar, noem eens een voorbeeld dan?quote:
Bassie en Adriaan in Turkije kijken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ga jij doen? Neus peuteren?
Omdat muzikanten in de keuken horenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar, noem eens een voorbeeld dan?
bareback gayseks in Ruslandquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb de Lucky gemist, wat gebeurde er?
Russen die aan anale seks deden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb de Lucky gemist, wat gebeurde er?
Die voelde ik al aankomen, haha.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat muzikanten in de keuken horen
Vind het een kutband maar dat is puur persoonlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar, noem eens een voorbeeld dan?
Vergeten jullie geen filmpje te maken, jongens?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gisternacht voelde je 'm niet aankomen.
Zat effe te zwijmelen jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Mark Tuitert was op de reclame.
Haha ik kan nog steeds niet lopen!quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gisternacht voelde je 'm niet aankomen.
Mani wil alleen maar rollenspellen doen dus wij vrezen copyright claims.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
Vergeten jullie geen filmpje te maken, jongens?
Hahaha die is geweldig jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef Vatta het volgende:
[..]
Vind het een kutband maar dat is puur persoonlijk.
Dit is trouwens de beste Lucky Tv ever.
Ik vind dit de beste Lucky ever:quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef Vatta het volgende:
[..]
Vind het een kutband maar dat is puur persoonlijk.
Dit is trouwens de beste Lucky Tv ever.
Bak met wurmen. Ik lag op de grond te rollen weer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hahaha die is geweldig ja
Had ik even nodig.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:32 schreef Pino112 het volgende:
Onze Thijsgod heeft wat cijfertjes.twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 10:29:09En over die zogenaamde snelle Muurbeklimming van Cancellara: die was helemaal niet snel. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 10:29:43Heb even gemeten vanaf bocht naar de Muur tot helemaal boven. Tijden: reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 10:33:29Cancellara RVV 2010: 1:38 - Gilbert RVV 2010: 1:40 - Devolder RVV 2009: 1:37 - Tom Boonen RVV 2010: 1:55 - Kelderman Eneco Tour 2013: 1:28 reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 10:34:25Die laatste renner bestaat overigens niet. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 10:35:59Conclusie over Cancellara 2010: hij was niet heel snel, Boonen was langzaam. reageer retweet
Thijsgod kan het wetenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:02 schreef rubbereend het volgende:
aha, zo dom was het motortje in de fiets van Cancellara dus:
[..]
Op weer dat gedoe over Rusland en Marc-Marie na lijkt me dit minder beroerd dat wat ik eerder deze week allemaal voorbij zag komen.quote:Gezond heel oud worden: Erik Scherder en Ard Schenk
Deze week kwam in het nieuws dat er een grote kans is dat er over twintig jaar een pil is die Alzheimer kan voorkomen. Een langer gelukkig leven komt binnen handbereik. Moeten we wachten op deze pil? Nee, zegt Professor Erik Scherder, je kan nu zelf al wat doen voor een lang gezond leven. Samen met oud-schaatser Ard Schenk en Dick Swaab geeft hij lezingen over het belang van een gezonde leefstijl voor je brein. Aan tafel neuro-psycholoog professor Erik Scherder en Ard Schenk.
Eén op één: Sven Kockelmann en Eva Jinek
Sven Kockelmann en Eva Jinek zijn de twee gezichten van het nieuwe interviewprogramma ‘Eén op één’. In dit programma, dat van maandag tot en met donderdag wordt uitgezonden, wordt telkens met één gast een interview gevoerd. Sven en Eva wisselen elkaar af. Maandag 27 januari om 20.30 uur op Nederland 2 is de eerste uitzending van ‘Eén op één’.
Designprijs voor nieuw model condoom: Paul Breur
De iF Product Design Award, die eerder werd gewonnen door Apple, Nokia en Philips, ging dit jaar naar twee jongens uit Delft. Zij ontwierpen een nieuw model condoom: de Wingman. Dit condoom is makkelijker, en met één hand, om te doen. Bedenker Paul Breur schuift aan.
Als homo mee naar Sotsji: Arthur Japin
Afgelopen week schreef Arthur Japin (1956) een open brief in de Volkskrant, waarin hij minister-president Mark Rutte opriep hem mee te nemen naar Sotsji. Hij zou als vertegenwoordiger van homorechten kunnen dienen in de anders zo zware delegatie die Nederland naar de Olympische Spelen stuurt.
Muziek: Go Back To The Zoo
Go Back To The Zoo was de huisband van DWDD van het seizoen 2010/2011. Iedereen kent hun hits 'Electric' (tuh tuh tuh tuh!) en 'Beam Me Up', stevige doch poppy rockliedjes die niet meer uit je hoofd te krijgen zijn. Nu zijn ze terug met hun nieuwe single '(I Just Wanna) Milkshake'.
Stand-up comedy: Pieter Derks
Tafelheer: Marc-Marie Huijbregts
De Wingmanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Op weer dat gedoe over Rusland en Marc-Marie na lijkt me dit minder beroerd dat wat ik eerder deze week allemaal voorbij zag komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |