WTF nee man.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
WTF, is die mode-ontwerper de homofiele broer van Sander van LuckyTV ofzo?
Ze lijken echt sprekend op elkaar.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze hebben allebei een hoofd idd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee, dat snap ik ook wel.quote:
Ja dat was het punt, ze lijken niet op elkaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook wel.
Alleen om aan te geven hoeveel ze op elkaar lijken.
Vind ik wel. Zelfs de stemmen vind ik op elkaar lijken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat was het punt, ze lijken niet op elkaar.
Zal 'm een paar uurtjes in de sportschool zetten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
Wat een dikke mannequin die eerste. Voor een mannequin dan he?
Beetje squatten denk ik ze had een aardige kont.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal 'm een paar uurtjes in de sportschool zetten.
Zie je.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit ik naar Sander vd Pavert te luisteren?
Aan Victory Boogie Woogie ook niet, de fik er maar in dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:28 schreef Specularium het volgende:
Hier heeft echt niemand iets aan, nog lelijk gemaakt ook.
quote:
origineelquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:29 schreef richolio het volgende:
Je kijkt oh zo zuur naar mijn haute couture want mijn haute couture is ó zo duur
Dan heeft Mexicano geen werk meer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Aan Victory Boogie Woogie ook niet, de fik er maar in dan.
Die zit niet in de kunst hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heeft Mexicano geen werk meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |