Nee, ik haal ze gewoon weg, normaal doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:59 schreef Aiciu het volgende:
Zo kom ik wel weer boven de 75 posts en in de dag top 100
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik haal ze gewoon weg, normaal doen.
In ieder geval t/m 22 uurquote:
Ja die OP is al een half jaar lang of zo niet meer gebruikt, maar nu moest hij er ineens weer in.quote:
22 uur is mooi, moet er morgen toch vroeg uit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:08 schreef Aiciu het volgende:
[..]
In ieder geval t/m 22 uurEn misschien vlak voor 19 uur als de trainer er nog niet is
Uw avond is Aiciu vrij dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:10 schreef hoas het volgende:
[..]
22 uur is mooi, moet er morgen toch vroeg uit.
Ah, ik heb iets gemist kennelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die OP is al een half jaar lang of zo niet meer gebruikt, maar nu moest hij er ineens weer in.
Ja kon hem niet reeksen doordat yvonne die andere geslot had.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:20 schreef CristinaYang het volgende:
Godver, deze stond niet in mijn AT-lijst, dus heb net ook eentje aangemaakt met de laatste OP.
SORRY![]()
![]()
![]()
KLB / [KLB SC] Pubertjes moeten oprotten hierquote:
Geeft niet. Nu maar hopen dat iemand de mijne verwijderd. Mortie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja kon hem niet reeksen doordat yvonne die andere geslot had.
Oh ik heb een te oude, ja ik doe van jou wel. Stuur maar even idd. Niet in dm want dat past niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geeft niet. Nu maar hopen dat iemand de mijne verwijderd. Mortie?
Wil je trouwens de laatste OP hebben, of vind je deze leuker?
Ik heb hem nu gereekstquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja kon hem niet reeksen doordat yvonne die andere geslot had.
Dat met die OP hè, daar ben ik wel oorzaak van min of meer. Werd altijd gek om gejengel wie er in de OP moest.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat met die OP hè, daar ben ik wel oorzaak van min of meer. Werd altijd gek om gejengel wie er in de OP moest.
Heb je dat weleens gegeten? Smerig!quote:
story of your life tochquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nu wel, gisteren verkracht door een horde pubers.
je bent zelf gegetenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je dat weleens gegeten? Smerig!
Ga eens naar je eigen deel van fok.quote:
Dat wil ik hem ook zeggen muts.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij mag hier niet komen, hij pest ook mensen uit zijn eigen SC weg.
nee al mijn notes zijn verdwenenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga eens naar je eigen deel van fok.
Ga daar eens modden ofzo.
Alles loopt daar in het honderd omdat jij er nooit bent.
Kan jij wel poepen zonder hulp, of heb je van die armleuningen boven de wc?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:32 schreef Murdera het volgende:
Kon dit topic zelf niet vinden zonder hulp
epische baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
epische baas
fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik neem jouw mening dus niet serieusGroot fan van User Wotte
wil je me helpen afvegen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan jij wel poepen zonder hulp, of heb je van die armleuningen boven de wc?
hnnnnngquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou tarrels los wroeten als een zwijn op zoek naar truffels.
np.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fijn
ik neem jouw mening dus niet serieus
Aldus het handboek " Ongewenst broertje "quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:36 schreef Dqod het volgende:
Lobi voor CY en Chai, doei
edit.. En kaneel
Ik drink wijn en ik snap het niet.. Maar ook lobi voor jou :$ xoxox grquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Aldus het handboek " Ongewenst broertje "
kuthoerquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:36 schreef Dqod het volgende:
Lobi voor CY en Chai, doei
edit.. En kaneel
Ik weet het. Ik lig er altijd wakker van.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Aldus het handboek " Ongewenst broertje "
je bent ook wel best een soort nageboorte eigenlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik lig er altijd wakker van.
Altijd slechts de nageboorte van haar gedachten, als ze lazarus is dat ze een keer ziet dat ik ook besta.
niks daar vanquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:38 schreef Dqod het volgende:
Nja, gewoon lobi dan bitches.. Sjeuzus.. LAAT ME MET RUST
Ok nu ga ik echt![]()
Klopt. Mensen van sommige etnische afkomst willen mij opeten om hun tanende viriliteit aan te vullen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
je bent ook wel best een soort nageboorte eigenlijk
niemand geeft een fuck, als jij nou ook gewoon kan ophoeren...quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:42 schreef Ambicioso het volgende:
Waar is iedereen godverdommeIk weet al van 6 mensen dat ze ban hebben
ruimt lekker op. wie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:42 schreef Ambicioso het volgende:
Waar is iedereen godverdommeIk weet al van 6 mensen dat ze ban hebben
subtielquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
niemand geeft een fuck, als jij nou ook gewoon kan ophoeren...
Haha jij denkt dat je wint. Binnenkort is iedereen toch weer terug.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
winnenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:44 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Haha jij denkt dat je wint. Binnenkort is iedereen toch weer terug.
Kusje
quote:
wat betekent jouw ondertitelquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:48 schreef gianni61 het volgende:
oew, ik zi dat ik een shitstorm heb gemist.
even teruglezen
Fuck vrouwen ;s gewoon brony worden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik lig er altijd wakker van.
Altijd slechts de nageboorte van haar gedachten, als ze lazarus is dat ze een keer ziet dat ik ook besta.
Op donderdag 23 januari 2014 18:44 schreef Ambicioso het volgende:
goed genoegquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb 2 borstharen, ik ben een beer
Valt allemaal wel mee hoor.quote:
Hahaha tablet met klein kutscherm.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:52 schreef Ambicioso het volgende:
als je ook nog leert quotenjammer dit
Vrouwen zijn maar voor even. Bier is voor altijd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Fuck vrouwen ;s gewoon brony worden.
hahahaquote:
Rosebier4life.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn maar voor even. Bier is voor altijd.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:55 schreef deadprez het volgende:
Gewoon halve liters Euroshopper klappen
Ja dat had ik meegekregen, ik bedoelde in de tijd dat ik boodschappen aan het doen was.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:56 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja die gast die net minder posts dan jij heeft in KLB is boos
Oke ik zit in de bieb te FOK!en altijdquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:56 schreef hoas het volgende:
[..]
Nee tablet, smartphone kan een fkker niet betalen, deze gekregen bij de leesmap.
sowiesoquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:57 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dead en ik geen ban hebben
wij posten qualiteit
weet niet ben ook net hierquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat had ik meegekregen, ik bedoelde in de tijd dat ik boodschappen aan het doen was.
Serieus ik dacht echt dat als iemand zou sneuvelen, ik het wasquote:
kan toch gewoon ja of nee zeggenquote:
Ja maar het gaat niet over gister, dat werd enigszins gedoogd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:58 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Serieus ik dacht echt dat als iemand zou sneuvelen, ik het was![]()
Gister ook met nieuwe topics openen met die reeks in KLB
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zeg je alleen maar omdat ik uit Oeganda kom.
Kun je toch zelf checken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
kan toch gewoon ja of nee zeggen![]()
vermelding is iets anders dan een bespreking, noob
Ow ja vandaag was ik er nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar het gaat niet over gister, dat werd enigszins gedoogd.
Ja jij bent mij er eentje. Wat een boefje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:58 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Serieus ik dacht echt dat als iemand zou sneuvelen, ik het was![]()
Gister ook met nieuwe topics openen met die reeks in KLB
Ja klopt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:59 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ow ja vandaag was ik er niet
Toen ik online kwam 17:45 ofzo waren de bans volgens mij net gevallen![]()
ja okequote:
Jij bent ook niet de braafste Ludo Sandersquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja jij bent mij er eentje. Wat een boefje.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:00 schreef Gridlok het volgende:
Bans bespreken is ban. Fraulein Oberschütze Yvonne leest meer, beware.
oh shitquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:00 schreef Gridlok het volgende:
Bans bespreken is ban. Fraulein Oberschütze Yvonne leest meer, beware.
The sky is the limit, geef het je alles.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:01 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
K heb liever nu ban dan straks alleen![]()
Nee, ik heb me er maar buiten gehouden. Maar laten we er maar over ophouden nu.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:01 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
maar deed jij niet mee dan?
link naar topique trouwens
link topic gwn danquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik heb me er maar buiten gehouden. Maar laten we er maar over ophouden nu.
Nee.quote:
ok okquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik heb me er maar buiten gehouden. Maar laten we er maar over ophouden nu.
ik hoorde dat jij 10/10 was grgrquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:03 schreef VeerEli het volgende:
Wat is dit nou weer voor een diep treurig geleuter?
Waarom de fuck zou Yvonne zich nou weer ineens zo druk gaan maken om de OP van deze SC na ongeveer een half jaar?
Wáárom moet het een ''leuke'' OP zijn? Who the fuck cares, echt.
Dit is wat ik dachtquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:03 schreef VeerEli het volgende:
Wat is dit nou weer voor een diep treurig geleuter?
Waarom de fuck zou Yvonne zich nou weer ineens zo druk gaan maken om de OP van deze SC na ongeveer een half jaar?
Wáárom moet het een ''leuke'' OP zijn? Who the fuck cares, echt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik hoorde dat jij 10/10 was grgr
http://www.thuisserver.ne(...)orum=5&tab=tab_tablequote:Op donderdag 23 januari 2014 19:03 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
ok ok
even vraagje, hoe kom je bij die stats waar je altijd mee loopt te shinen?
heb je dat linkje ergens opgeslagen of kan je er ook komen door hier ergens te klikken?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)orum=5&tab=tab_table
Oh wat leuk seg hihih grquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik hoorde dat jij 10/10 was grgr
Ja echtquote:
Heb het opgeslagen, weet niet meer hoe je er verder kan komen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:05 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
heb je dat linkje ergens opgeslagen of kan je er ook komen door hier ergens te klikken?
Shut up nou Grid.. Geen slapende honden wakker maken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Post die bank foto, heb je meteen 20dm's.
ik kan niet inloggen daarquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb het opgeslagen, weet niet meer hoe je er verder kan komen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Post die bank foto, heb je meteen 20dm's.
Ik ook niet, staat wel bij hoe je een account moet maken, maar te lui voor.quote:
quote:
Je hebt afgelopen week 1600 posts in KLBquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb het opgeslagen, weet niet meer hoe je er verder kan komen.
godverdomme ik moet echt eens een leven gaan zoeken ofzoquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:08 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je hebt afgelopen week 1600 posts in KLB
iddquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
godverdomme ik moet echt eens een leven gaan zoeken ofzo
Iddquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
godverdomme ik moet echt eens een leven gaan zoeken ofzo
Hij heeft die andere toch al, waarom zou hij dat willen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent mijn vriend. Heb je sof al geregeld?
blauwquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent mijn vriend. Heb je sof al geregeld?
Andere? Wat is deze tjackaquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft die andere toch al, waarom zou hij dat willen.
Sof is leuker dan chachet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft die andere toch al, waarom zou hij dat willen.
Dat zaten ze te doen alsof en toen ik er een grapje over maakte gingen ze gelijk ragen over dat persoonlijke shit niet mocht en zo.quote:
Dat is een tekenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:11 schreef deadprez het volgende:
godver heb hier echt 20 aanstekers liggen en allemaal doen ze het niet
Wat, dat ik moet stoppen met roken? Die vlieger gaat niet op.quote:
Oja, niemand geeft een neukquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:11 schreef deadprez het volgende:
godver heb hier echt 20 aanstekers liggen en allemaal doen ze het niet
spreekwoordelijk of letterlijk?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat, dat ik moet stoppen met roken? Die vlieger gaat niet op.
ewa doe rustig vriendquote:
bietje van beidequote:Op donderdag 23 januari 2014 19:12 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
spreekwoordelijk of letterlijk?
JA NU BEN JE TE VER GEGAANquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet tof komen doen. [ afbeelding ]
ghehehquote:
interwebzquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ghehehwaar vind je al die plaatjes?
ja no shitquote:
ik wilde gewoon weten waar ik moest zoeken, sorry hoor. tfoeequote:Op donderdag 23 januari 2014 19:18 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
waarom vraag je dan
ben je dom ofzo
www.google.nlquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wilde gewoon weten waar ik moest zoeken, sorry hoor. tfoee
quote:
Stoppen is voor mietjes, ik draai er nog een.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat, dat ik moet stoppen met roken? Die vlieger gaat niet op.
Zoals het hoort.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:23 schreef hoas het volgende:
[..]
Stoppen is voor mietjes, ik draai er nog een.
Ik heb nog pakje liggen maar ik rook nooit meer eigenlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:23 schreef hoas het volgende:
[..]
Stoppen is voor mietjes, ik draai er nog een.
Geef aan mij dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:24 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik heb nog pakje liggen maar ik rook nooit meer eigenlijk
mattienakkerquote:
Dan moet ik mijn adres geven, laat maar zitten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:26 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
ja ik zou het best op willen sturen (past toch in envelop
Is echt aids man.quote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn adres geven, laat maar zitten.
aightquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:27 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
maar zou wel doen
lobi
dan is het goedquote:
quote:
quote:
Of celnrquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn adres geven, laat maar zitten.
Nee, ben undercover mod.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:30 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
ben jij stamgast hier trouwens?
gr gr
HIer, had je beloofdquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Cartoon Network, sorry, het klonk grappiger in mijn gedachten.
pr gemachtquote:
was fa2 jatogquote:
Als ik zo dood ben, heb net per ongelijk kleine SC gehad in topic waar Marie serieus was en al een paar notes had uitgedeeldquote:
Lieg niet over mij op het internet jongenquote:
serieus modden in een dwc topicquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:39 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Als ik zo dood ben, heb net per ongelijk kleine SC gehad in topic waar Marie serieus was en al een paar notes had uitgedeeld
KLB / Ik haat mijn kutleven.
JIJ ZEI HET IN EEN ANDER TOPQIUEquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Lieg niet over mij op het internet jongen
zal wel meevallen lijkt mequote:Op donderdag 23 januari 2014 19:39 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Als ik zo dood ben, heb net per ongelijk kleine SC gehad in topic waar Marie serieus was en al een paar notes had uitgedeeld
KLB / Ik haat mijn kutleven.
dwc?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
serieus modden in een dwc topic
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Lieg niet over mij op het internet jongen
ze heeft volgens mij niet eens de hele op gelezenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
serieus modden in een dwc topic
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze heeft volgens mij niet eens de hele op gelezen
ja daarom blijf ik maar hier iedereen lastigvallenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:40 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
alle modjes ijn ongesteld vandaag
Dan kan ik ook modje worden, loop ik mooi gelijk met de anderenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:40 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
alle modjes ijn ongesteld vandaag
to. much. detail.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan kan ik ook modje worden, loop ik mooi gelijk met de anderen
toquote:
Als jij een doos bent, ben ik Napoleon.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan kan ik ook modje worden, loop ik mooi gelijk met de anderen
Jij bent een kloon van Roadtrip toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:42 schreef hoas het volgende:
[..]
Als jij een doos bent, ben ik Napoleon.
picsquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:43 schreef VeerEli het volgende:
Wat een kut SC is dit ineens geworden zeg.
say what?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:42 schreef hoas het volgende:
[..]
Als jij een doos bent, ben ik Napoleon.
geef het een dag of 2quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:43 schreef VeerEli het volgende:
we zeggen echt niksquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van Roadtrip toch?
(´・ω・`)quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:43 schreef VeerEli het volgende:
Zeg het ze Veer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:43 schreef VeerEli het volgende:
Alleen bij pilongesteldheid.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij ook altijd zo geil als je ongesteld bent?
ewaquote:
Veertjequote:Op donderdag 23 januari 2014 19:43 schreef VeerEli het volgende:
hahah jij zei bakker maar omdat turkse gerechten zei je turkse bakker hahaha ook omdat je pizza BAKT hequote:Op donderdag 23 januari 2014 19:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Leuke UI!
[..]
Ewa zine.
[..]
Komt voor de turksebakker.
UIteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw tagquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Cartoon Network, sorry, het klonk grappiger in mijn gedachten.
Ik ben niet zo goed in meisjes troostenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben er verdrietig van Mortax, troost me
Waarom krijgen winnaars van de klb verkiezingen eigenlijk geen tagje?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jouw tagdacht dat je #TeamKLB was
Ja, maar voor het winnen van de KLB-verkiezing kreeg ik geen tagjequote:Op donderdag 23 januari 2014 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jouw tagdacht dat je #TeamKLB was
Ja turkse pizza wordt inderdaad gebakken, in een oven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:47 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
hahah jij zei bakker maar omdat turkse gerechten zei je turkse bakker hahaha ook omdat je pizza BAKT he
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
UIteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verkiezing van wat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, maar voor het winnen van de KLB-verkiezing kreeg ik geen tagje
2013 is toch al afgelopenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom krijgen winnaars van de klb verkiezingen eigenlijk geen tagje?
SCHANDE DITquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Gewoon iets erin proppen en klaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in meisjes troosten
echt fantastischquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja turkse pizza wordt inderdaad gebakken, in een oven.
[..]
ik moet even niet aan turkse pizza denkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja turkse pizza wordt inderdaad gebakken, in een oven.
[..]
Ik post hier niet he.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2013 is toch al afgelopen
en: hai HJ
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gewoon iets erin proppen en klaar.
toch zie ik je hierquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik post hier niet he.
Maar hoi
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet even niet aan turkse pizza denken
quote:
Ach die tagjes. Ik zeg altijd maar zo: doe maar gewoon dan doe je al gek genoegquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet zo goed inquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gewoon iets erin proppen en klaar.
Ik ook niet.. had bubble tea gehad vandaag en ik ben kotsmisselijk daar door.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet even niet aan turkse pizza denken
vertel meerquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ook niet.. had bubble tea gehad vandaag en ik ben kotsmisselijk daar door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |