Kan jij wel poepen zonder hulp, of heb je van die armleuningen boven de wc?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:32 schreef Murdera het volgende:
Kon dit topic zelf niet vinden zonder hulp
epische baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
epische baas
fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik neem jouw mening dus niet serieusGroot fan van User Wotte
wil je me helpen afvegen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan jij wel poepen zonder hulp, of heb je van die armleuningen boven de wc?
hnnnnngquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou tarrels los wroeten als een zwijn op zoek naar truffels.
np.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fijn
ik neem jouw mening dus niet serieus
Aldus het handboek " Ongewenst broertje "quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:36 schreef Dqod het volgende:
Lobi voor CY en Chai, doei
edit.. En kaneel
Ik drink wijn en ik snap het niet.. Maar ook lobi voor jou :$ xoxox grquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Aldus het handboek " Ongewenst broertje "
kuthoerquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:36 schreef Dqod het volgende:
Lobi voor CY en Chai, doei
edit.. En kaneel
Ik weet het. Ik lig er altijd wakker van.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Aldus het handboek " Ongewenst broertje "
je bent ook wel best een soort nageboorte eigenlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik lig er altijd wakker van.
Altijd slechts de nageboorte van haar gedachten, als ze lazarus is dat ze een keer ziet dat ik ook besta.
niks daar vanquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:38 schreef Dqod het volgende:
Nja, gewoon lobi dan bitches.. Sjeuzus.. LAAT ME MET RUST
Ok nu ga ik echt![]()
Klopt. Mensen van sommige etnische afkomst willen mij opeten om hun tanende viriliteit aan te vullen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
je bent ook wel best een soort nageboorte eigenlijk
niemand geeft een fuck, als jij nou ook gewoon kan ophoeren...quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:42 schreef Ambicioso het volgende:
Waar is iedereen godverdommeIk weet al van 6 mensen dat ze ban hebben
ruimt lekker op. wie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:42 schreef Ambicioso het volgende:
Waar is iedereen godverdommeIk weet al van 6 mensen dat ze ban hebben
subtielquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
niemand geeft een fuck, als jij nou ook gewoon kan ophoeren...
Haha jij denkt dat je wint. Binnenkort is iedereen toch weer terug.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
winnenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:44 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Haha jij denkt dat je wint. Binnenkort is iedereen toch weer terug.
Kusje
quote:
wat betekent jouw ondertitelquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:48 schreef gianni61 het volgende:
oew, ik zi dat ik een shitstorm heb gemist.
even teruglezen
Fuck vrouwen ;s gewoon brony worden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik lig er altijd wakker van.
Altijd slechts de nageboorte van haar gedachten, als ze lazarus is dat ze een keer ziet dat ik ook besta.
Op donderdag 23 januari 2014 18:44 schreef Ambicioso het volgende:
goed genoegquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb 2 borstharen, ik ben een beer
Valt allemaal wel mee hoor.quote:
Hahaha tablet met klein kutscherm.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:52 schreef Ambicioso het volgende:
als je ook nog leert quotenjammer dit
Vrouwen zijn maar voor even. Bier is voor altijd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Fuck vrouwen ;s gewoon brony worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |