Geeft niet. Nu maar hopen dat iemand de mijne verwijderd. Mortie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja kon hem niet reeksen doordat yvonne die andere geslot had.
Oh ik heb een te oude, ja ik doe van jou wel. Stuur maar even idd. Niet in dm want dat past niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geeft niet. Nu maar hopen dat iemand de mijne verwijderd. Mortie?
Wil je trouwens de laatste OP hebben, of vind je deze leuker?
Ik heb hem nu gereekstquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja kon hem niet reeksen doordat yvonne die andere geslot had.
Dat met die OP hè, daar ben ik wel oorzaak van min of meer. Werd altijd gek om gejengel wie er in de OP moest.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat met die OP hè, daar ben ik wel oorzaak van min of meer. Werd altijd gek om gejengel wie er in de OP moest.
Heb je dat weleens gegeten? Smerig!quote:
story of your life tochquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nu wel, gisteren verkracht door een horde pubers.
je bent zelf gegetenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je dat weleens gegeten? Smerig!
Ga eens naar je eigen deel van fok.quote:
Dat wil ik hem ook zeggen muts.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij mag hier niet komen, hij pest ook mensen uit zijn eigen SC weg.
nee al mijn notes zijn verdwenenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga eens naar je eigen deel van fok.
Ga daar eens modden ofzo.
Alles loopt daar in het honderd omdat jij er nooit bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |