Nouja om dan ontopic te gaan. Wil ik inhaken op uwe vorige reactie. Verwachtingen loslaten, hoe doet men dat?quote:
emigreer naar cambodja en word gangsterquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik haat mijn fucking leven. Ik ben verdomme één grote faal. Ik ben 22 jaar oud en een fucking commis de cuisine (leerlingkok, laagste rang in de keuken) in een fastfoodrestaurant. Dit is de enige baan die ik tot nu toe heb gehad en waarschijnlijk zal ik ook nooit een betere krijgen. Mijn collega's pesten ook nog 's me elke dag. Als ik het aan m'n baas zou vertellen zou hij me waarschijnlijk nóg minder betalen ook nog 's, die klootzak denkt echt alleen maar aan geld.
Buiten werk om doe ik ook niet echt veel. Mijn beste vriend is mentaal geretardeerd, maar da's beter dan niemand. Ik ben verliefd op één van mijn buurmeisjes. Ze is een beeldige southern belle die hier pas naartoe is verhuisd, maar hoogstwaarschijnlijk haat ze me ook. Shit.
Daarnaast ben ik ook nog gebonden aan mijn woonplaats want ik heb geen rijbewijs. Ik verpruts elke. fucking. keer. mijn rijexamen. Fuck dit, echt. En het ergste is dat ik leef in een fucking ananas diep in de zee.
Goede vraag. Als je ouder wordt, betert dat ... dan kan je beter relativeren en het leven accepteren zoals het komt. In mijn ogen moet je je verwachtingen niet per se los laten, maar bijstellen. Hetzelfde met doelen, als je die te hoog stelt, dan ga je altijd teleurgesteld zijn in jezelf / het leven...quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nouja om dan ontopic te gaan. Wil ik inhaken op uwe vorige reactie. Verwachtingen loslaten, hoe doet men dat?
Want ts moet wel iets hebben waarmee hij dit kan doen.
Ik persoonlijk heb uit het boeddhisme geput, en het zen. Ook de stoïcijnen eigenlijk, maar jij stelde het voor aan Ts, heb jij een geheim waarmee je dingen los laat?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh mijn excuses,
Maar goed ik heb ts mijn advies gegeven. En raad hem dan ook aan naar een psycholoog te gaan, of zelf een stapje terug te doen.![]()
Beste ts als je dit leest kerel, succes ermee. Kom je er echt niet uit laat het me dan weten dan help ik je verder.
ha ik zie het al ban gebanned in het fotoboekquote:
Stoïcijnen proberen, het lukt ze ook niet altijd. Laatst heb ik het wel aan de stok gehad met een groepje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Goede vraag. Als je ouder wordt, betert dat ... dan kan je beter relativeren en het leven accepteren zoals het komt. In mijn ogen moet je je verwachtingen niet per se los laten, maar bijstellen. Hetzelfde met doelen, als je die te hoog stelt, dan ga je altijd teleurgesteld zijn in jezelf / het leven...
Boeddhisme, bwa... Stoïcijnen zijn de overstoorbaren, lijkt me onbestaande. Hoe kan je onverstoord door het leven gaan?
LOL, ja echt ongelofelijk vallen er toch een aantal goed door de mand met hun fipohunt en wat voor redenen er nog meer zijn om een OP niet of maar half te lezen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:11 schreef GhpH het volgende:
Fokkers die niet begrijpen waar de post eigenlijk om gaat
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
ha ik zie het al ban gebanned in het fotoboek!!!!
Cartoon Network, sorry, het klonk grappiger in mijn gedachten.quote:
struggelsquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Cartoon Network, sorry, het klonk grappiger in mijn gedachten.
Nee, daar kan ik in de SC niet tegenop posten, dus dat zet geen zoden aan de dijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:36 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Kom je nu ook soms in de SC haywood? Je had in ander topic beloofd om de leegte op te vullen
alle beetjes helpenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik in de SC niet tegenop posten, dus dat zet geen zoden aan de dijk.
IHVJquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:21 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja we kunnen wel alles gaan afkorten.
PJE RKP VNF
Je kunt beter vragen of hij zijn ballen afgehakt heeft... Zo te lezen is dat ook zo..quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
Heb je überhaupt een penis, ts, ik heb me dat tot mijn schande al vaker afgevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |