Als dit al waar is natuurlijk. Het zou mij niks verbazen als die Aboutaleb zich weer eens vergist heeft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
God, dus dan is er waarschijnlijk sowieso nóg een klassieker voorbij gegaan zonder uitpubliek.
Dat spandoek gisteren 'minder gelul, meer uitsupporters' is sowieso hypocriet omdat de supportersvereniging van Ajax, of Ajax zelf, daar wil ik even vanaf zijn, verantwoordelijk zijn voor het feit dat er gisteren nog geen uitsupporters aanwezig mochten zijn, door hun eenzijdige eisen dat er dan ook Ajaxsupporters naar de Kuip moesten kunnen komen over 6 weken in maart.
Terechte eis, waar de SV van Feijenoord makkelijk mee in had kunnen stemmen. Maar nee, 'competitievervalsing'.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
God, dus dan is er waarschijnlijk sowieso nóg een klassieker voorbij gegaan zonder uitpubliek.
Dat spandoek gisteren 'minder gelul, meer uitsupporters' is sowieso hypocriet omdat de supportersvereniging van Ajax, of Ajax zelf, daar wil ik even vanaf zijn, verantwoordelijk zijn voor het feit dat er gisteren nog geen uitsupporters aanwezig mochten zijn, door hun eenzijdige eisen dat er dan ook Ajaxsupporters naar de Kuip moesten kunnen komen over 6 weken in maart.
Klopt, het is altijd makkelijk om die marokkaan de schuld te gegeven, maar ze durven gewoon niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Belachelijke eis vond ik het, maar oke. De wedstrijd gister had als testcase kunnen dienen, daar een bekerwedstrijd een op-zichzelf-staand iets is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Terechte eis, waar de SV van Feijenoord makkelijk mee in had kunnen stemmen. Maar nee, 'competitievervalsing'.
Nogmaals, hoe dat precies gegaan is weet niemand. Twee lezingen, waarheid ergens in het midden.
Gesprek ging oorspronkelijk alleen over de bekerwedstrijd, totdat opeens een competitiewedstrijd in maart er aan de haren bijgesleept werd door de ajax supportersvereniging. Zeg dan gewoon dat je het niet wilt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Terechte eis, waar de SV van Feijenoord makkelijk mee in had kunnen stemmen. Maar nee, 'competitievervalsing'.
Nogmaals, hoe dat precies gegaan is weet niemand. Twee lezingen, waarheid ergens in het midden.
Het zou wel héél zwak zijn van Aboutaleb om de wensen van Ajaxsupporters te gebruiken als excuus voor het verbieden van uitsupporters tot 2015 omdat hij zelf te laf zou zijn om ronduit voor zijn mening uit te komen dat hij eigenlijk zélf gewoon geen uitsupporters wenst.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als dit al waar is natuurlijk. Het zou mij niks verbazen als die Aboutaleb zich weer eens vergist heeft.
Als het in de beker kan, kan het in de competitie ook. Totaal geen vreemde gedachte. Het is gek dat het in Amsterdam voor de beker wel zou kunnen en dan voor de competitie niet in Rotterdam. Eén lijn. En dat bleek nu nog niet te zijn. Vrede mee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Gesprek ging oorspronkelijk alleen over de bekerwedstrijd, totdat opeens een competitiewedstrijd in maart er aan de haren bijgesleept werd door de ajax supportersvereniging. Zeg dan gewoon dat je het niet wilt.
Is toch de officiële lezing van beide burgemeesters na het overleg?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als het in de beker kan, kan het in de competitie ook. Totaal geen vreemde gedachte. Het is gek dat het in Amsterdam voor de beker wel zou kunnen en dan voor de competitie niet in Rotterdam. Eén lijn. En dat bleek nu nog niet te zijn. Vrede mee.
Het gaat erom dat de vijf jaar doorbroken worden. Ik snap de SVA wel dat ze dan zeggen prima, maar dan wij ook weer naar jullie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is toch de officiële lezing van beide burgemeesters na het overleg?
Ik vind het overigens geen terechte eis. Volkomen logisch dat dat competitievervalsing zou zijn toch? Feyenoord heeft de uitwedstrijd voor de competitie al afgewerkt zonder uitsupporters. Dan zou Ajax wellicht een significant voordeel hebben doordat ze nu opeens wél met uitsupporters mogen komen.
Oke manquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als het in de beker kan, kan het in de competitie ook. Totaal geen vreemde gedachte. Het is gek dat het in Amsterdam voor de beker wel zou kunnen en dan voor de competitie niet in Rotterdam. Eén lijn. En dat bleek nu nog niet te zijn. Vrede mee.
Ik snap ze ook wel, maar de FSV heeft groot gelijk om dat van tafel te vegen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de vijf jaar doorbroken worden. Ik snap de SVA wel dat ze dan zeggen prima, maar dan wij ook weer naar jullie.
Tuurlijk, maar als je zegt één lijn, dan geldt dat toch ook voor de competitie? Dus nog één duel zonder uitpubliek omdat Feyenoord de uitwedstrijd er al op heeft zitten zonder uitpubliek, zodat daar ook sprake is van één lijn en dat eventuele competitievervalsing wordt voorkomen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de vijf jaar doorbroken worden. Ik snap de SVA wel dat ze dan zeggen prima, maar dan wij ook weer naar jullie.
Je kunt toch beginnen met de beker en daarna evalueren? Waarom op voorhand allerlei toezeggingen doen...quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:
Dit verdient echt uitleg, want ik ben het roerend met hem eens. Wtf is het verschil. De beker een opzich zelf staand iets? Wat is dit nou weer voor een bullshit reden? Het gaat om 2 ploegen die tegen elkaar spelen. Voor de beker, voor de competitie, voor de lol, voor de uefa cup whatever.quote:
Competitie heb je 2 wedstrijden, uit en thuis. Beide ploegen hebben dus keertje thuisvoordeel met alleen eigen supporters. Beker is eenmalige wedstrijd. Ajax had eerste thuiswedstrijd al alleen maar eigen publiek, dus zou het vreemd zijn als ze bij de uitwedstrijd wel opeens supporters mee mogen nemen. Snap wel dat ze het proberen, maar ben het roerend eens met de FSV om dat niet te doenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dit verdient echt uitleg, want ik ben het roerend met hem eens. Wtf is het verschil. De beker een opzich zelf staand iets? Wat is dit nou weer voor een bullshit reden? Het gaat om 2 ploegen die tegen elkaar spelen. Voor de beker, voor de competitie, voor de lol, voor de uefa cup whatever.
Ik zie het verschil niet.
Een op zichzelf staan iets en omdat het verbod alleen in de competitie geldt. Was na de bekerwedstrijd gaan evalueren, en had daarna een beslissing genomen over de competitiewedstrijd in maart. Om uitsupporters toe te laten bij die pot in maart moet je buiten het huidige verbod om gaan, dat hoefde voor deze bekerwedstrijd niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dit verdient echt uitleg, want ik ben het roerend met hem eens. Wtf is het verschil. De beker een opzich zelf staand iets? Wat is dit nou weer voor een bullshit reden? Het gaat om 2 ploegen die tegen elkaar spelen. Voor de beker, voor de competitie, voor de lol, voor de uefa cup whatever.
Dit dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Competitie heb je 2 wedstrijden, uit en thuis. Beide ploegen hebben dus keertje thuisvoordeel met alleen eigen supporters. Beker is eenmalige wedstrijd. Ajax had eerste thuiswedstrijd al alleen maar eigen publiek, dus zou het vreemd zijn als ze bij de uitwedstrijd wel opeens supporters mee mogen nemen. Snap wel dat ze het proberen, maar ben het roerend eens met de FSV om dat niet te doen
Ok, fair enoughquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Competitie heb je 2 wedstrijden, uit en thuis. Beide ploegen hebben dus keertje thuisvoordeel met alleen eigen supporters. Beker is eenmalige wedstrijd. Ajax had eerste thuiswedstrijd al alleen maar eigen publiek, dus zou het vreemd zijn als ze bij de uitwedstrijd wel opeens supporters mee mogen nemen. Snap wel dat ze het proberen, maar ben het roerend eens met de FSV om dat niet te doen
Ik snap wel dat Feyenoord de competitie en de beker los van elkaar ziet, zeker aangezien de wedstrijd in Amsterdam in de competitie al is geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Ik weet m'n mening iig te onderbouwen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij ook altijd veel nuttigs te melden
Haha je haakt altijd af zodra je met argumenten moet komen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet m'n mening iig te onderbouwen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij ook altijd veel nuttigs te melden
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker voor moderator spelen, of wat jij ook moge uitvoeren hier.
DM/PM, desnoods FB. Maar niet hier graag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet m'n mening iig te onderbouwen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Haha je haakt altijd af zodra je met argumenten moet komen.
Verder dan een nietszeggende oneliner en een smiley kom je niet.
Kan je verder ook niks aan doen waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
DM/PM, desnoods FB. Maar niet hier graag.
Aldus jij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Haha je haakt altijd af zodra je met argumenten moet komen.
Kan je hier nog even op terugkomen anders?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Feyenoord heeft, op de keeper na, op iedere positie de beschikking over een betere speler dan Ajax, dus Feyenoord wint dit met speels gemak.
Wat bedoel je? Kan je niet lezen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus jij.
[..]
Kan je hier nog even op terugkomen anders?
Ben wel benieuwd of je hier nog steeds achter staat en zo ja; wat er is mis gegaan is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Kan je niet lezen?
Haha niet serieus te nemen die Feyenoordersquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus jij.
[..]
Nog nooit van thuisvoordeel gehoord waarschijnlijk. Maar dat kan je ook niet weten als je nooit naar een stadion gaat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of je hier nog steeds achter staat en zo ja; wat er is mis gegaan is.
Oh je wist toen je dat zei nog niet dat Ajax thuisspeelde? Vandaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nog nooit van thuisvoordeel gehoord waarschijnlijk
Feyenoord bakt er gewoon niks van. Beperkt team met beperkte spelers. Van een b-team kunnen ze niet eens winnen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nog nooit van thuisvoordeel gehoord waarschijnlijk. Maar dat kan je ook niet weten als je nooit naar een stadion gaat.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus jij.
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Kan je niet lezen?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of je hier nog steeds achter staat en zo ja; wat er is mis gegaan is.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:07 schreef Herqules het volgende:
[..]
Haha niet serieus te nemen die Feyenoorders
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nog nooit van thuisvoordeel gehoord waarschijnlijk. Maar dat kan je ook niet weten als je nooit naar een stadion gaat.
Goed om te zien dat GGMM weer eens het goede voorbeeld geeft. Ga lekker verder in FB.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je wist toen je dat zei nog niet dat Ajax thuisspeelde? Vandaar.
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je wist toen je dat zei nog niet dat Ajax thuisspeelde?
Jezus René.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus jij.
[..]
Omdat je vooraf zegt dat Feyenoord makkelijk gaat winnen, en uiteraard hebben ze verloren dus gooi je het maar op thuisvoordeelquote:
Omdat je eerst zei dat Feyenoord extreem eenvoudig zou gaan winnen, dat is niet uitgekomen, dus ik vraa gje waarom.quote:
Voor geen goud.quote:
Voetbal is een nieuwe sport voor je? Het team wat op papier het sterkst is wint niet altijd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:12 schreef Herqules het volgende:
[..]
Omdat je vooraf zegt dat Feyenoord makkelijk gaat winnen, en uiteraard hebben ze verloren dus gooi je het maar op thuisvoordeelx10000000000000000000000
Dat heet elkaar moed inpraten, positief zijn en je club steunen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:12 schreef Herqules het volgende:
[..]
Omdat je vooraf zegt dat Feyenoord makkelijk gaat winnen, en uiteraard hebben ze verloren dus gooi je het maar op thuisvoordeelx10000000000000000000000
Ah, want bij 'ons' heet het altijd arrogantie. Maar dan is het goed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:14 schreef Elan het volgende:
Dat heet elkaar moed inpraten, positief zijn en je club steunen.
Je stelt nu eigenlijk dat niemand hier serieus te nemen is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:14 schreef Elan het volgende:
Verwacht hier nou echt iets anders dan louter gekleurde meningen?
Dit dus, en alles wat hierna hierover komt, mik ik weg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je dan met zijn allen voor de wedstrijd gaan zitten janken dat je toch wel kansloos bent?
Even: Je zit in een FEYENOORD-topic. Verwacht hier nou echt iets anders dan louter gekleurde meningen?
Kinderachtig hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit dus, en alles wat hierna hierover komt, mik ik weg.
Ik heb een paar keer gevraagd deze discussie niet hier te voeren. Hij is eindeloos en niemand zal toegeven aan de ander. Dan zo maar.quote:
In zekere zin niet nee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, want bij 'ons' heet het altijd arrogantie. Maar dan is het goed.
[..]
Je stelt nu eigenlijk dat niemand hier serieus te nemen is.
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)t-over-de-klassiekerquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:18 schreef Tomasso het volgende:
Waar zijn overigens de nieuwsberichten dat er niets is gebeurd gisteren?
Ik heb het op de radio wel degelijk gehoord hoor. Ze meldden dat er enkel een paar Ajacieden waren opgepakt, volgens mij voor vuurwerk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:18 schreef Tomasso het volgende:
Jawel hoor, het zou je alleen sieren om er later op terug te komen als je een dergelijke uitspraak doet, jammer dat sommigen dat niet kunnen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:18 schreef Elan het volgende:
[..]
In zekere zin niet nee.
Kijken allemaal met een gekleurde bril, mag het van jou?
Er zijn maarliefst ZES Ajacieden aangehouden, dus het is volledig uit de hand gelopen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:18 schreef Tomasso het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je dan met zijn allen voor de wedstrijd gaan zitten janken dat je toch wel kansloos bent?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel hoor, het zou je alleen sieren om er later op terug te komen als je een dergelijke uitspraak doet, jammer dat sommigen dat niet kunnen.
Dit was allemaal vooraf..quote:
Het was schrijnend om te zien dat er ook gewoon geen kracht was voor een eindoffensief. Volgens mij zei Klaassen ook zoiets in een interview, hij was verbaasd dat Feyenoord op het eind niet meer aandrong.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:21 schreef Lastpost het volgende:
Ajax heeft gewoon een beter team, wij (meer) betere spelers waarbij alles moet kloppen om dergelijke teams te kunnen verslaan.
De gekozen tactiek was in het begin verrassend en Ajax had geen flauw idee hoe ze ermee om moesten gaan, hadden waarschijnlijk ook een totaal andere strijdwijze verwacht maar toen ze dat eenmaal doorkregen kwam Feyenoord er gewoon niet meer aan te pas en mis je de vorm/kwaliteit om die zeldzame kans die we nog kregen te benutten.
Ajax heeft voorin momenteel ook niet de spelers lopen die het verschil maken, deels vorm en vooral een gebrek aan kwaliteit waardoor je het 'echte' Ajax-spel de laatste tijd ook niet ziet. Maar Feyenoord raakt tegen Ajax structureel de draad kwijt zodra ze een tegengoal incasseren, dan klopt de organisatie niet meer en houdt de helft zich aan de regels en de andere helft probeert iets en dan wordt je kapot gelopen.
Gewoon terecht verloren en zoals De Vrij zou zeggen, hier moeten we weer van leren.
O geef ze groot gelijk de vraag is een beetje of dat perse hier moet. Eindigt al snel op wellus nietus of onderling trollen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, maar roep dan niet over de tegenstander die hetzelfde doet dat ze arrogant zijn.
Dezelfde vraagtekens had ik bij zijn wissels.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:24 schreef H.M.Murdock het volgende:
Normaal heb ik wel vertrouwen in Koeman, maar die wissels gisteren waren echt onbegrijpelijk.
Speelt Vilhena in maanden weer eens redelijk, wissel je hem ipv Clasie die constant ballen inleverde en zijn man liet lopen. En Arme-menteros inbrengen die uit medelijden werd gewisseld tegen Hoek, terwijl je (nog meer) de lange bal gaat spelen, breng dan Te Vrede.
Eens met dit. Ook Boëtius er uit terwijl die altijd wat kan foceren, al was die wellicht niet fit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:24 schreef H.M.Murdock het volgende:
Normaal heb ik wel vertrouwen in Koeman, maar die wissels gisteren waren echt onbegrijpelijk.
Speelt Vilhena in maanden weer eens redelijk, wissel je hem ipv Clasie die constant ballen inleverde en zijn man liet lopen. En Arme-menteros inbrengen die uit medelijden werd gewisseld tegen Hoek, terwijl je (nog meer) de lange bal gaat spelen, breng dan Te Vrede.
Oke, dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
O geef ze groot gelijk de vraag is een beetje of dat perse hier moet. Eindigt al snel op wellus nietus of onderling trollen.
Topic leest daardoor niet bepaald lekker weg als je je gewoon wilt laten informeren of dingen aangaande de club wil lezen.
Sowieso Armenteros, die heeft 1 wedstrijd goed gespeeld tegen Hoek voor de beker.quote:
Al voorbijgekomen?quote:Op de tribunes zagen we tijdens de bekerklassieker in de rust best veel verbaasde gezichten. Gaat Ajaxdirecteur Edwin van der Sar echt een optreden doen? Heeft Peter Beense op het laatste moment afgezegd? Nee, de voormalig topkeeper deed een emotionele edoch duidelijke oproep. Sta op tegen kanker.
Ze hadden zijn statement live kunnen schakelen naar de tv-show op Nederland 1, waar de uitzending 'Sta op tegen kanker' om 21.30 uur was begonnen. Beetje zoals de commercial van André Rieu met viool, tijdens de rust van Ajax - Bayern München in het Olympisch Stadion. Goed getimed. Frank de Boer speelde al een rolletje tijdens commercials in aanloop naar de uitzending.
'Sta op tegen kanker' bestaat om geld in te zamelen voor onderzoek tegen de vreselijke ziekte. Kanker moet de wereld uit. En eigenlijk ook weg uit de voetbalstadions, vinden wij. Weg uit het vocabulaire van sommige roepers. De sterke persoonlijke inbreng van 'Sar' staat in enorm schril contrast met het spandoekje van Vak410, uitgerold vóór de rust.
Rooie Marck, Feyenoordfan van het eerste uur, werd gehekeld: 'onze rook is rooier dan rooie Marck'. Hij overleed in 2013 aan kanker. Het doek is een treurig voorbeeld van een jarenlange reeks scheldkanonnades en haatspraak over-en-weer. 'Kankerjoden', 'JHK' (joden hebben kanker) en 'Joden aan het gas'. Daar schreven Rotterdamse kranten geen kolommen over vol.
Het is actie en reactie. Al decennialang. Overleden Ajacieden en hun nabestaanden hebben het ook al eens moeten ontgelden. Houdt dat dan nooit op? Niet vanzelf. Daar heb je mensen (lees: supporters) voor nodig die het anders willen.
Bemoedigend is trouwens dat flink wat Vak410'ers op social media zich afzetten tegen het doek van gisteren. Net als 99 procent van de overige Ajacieden. Zoals Feyenoorders dat ook doen na dubieuze doeken in De Kuip. Volkomen logisch: kanker woekert in bijna alle families en laat vreselijk leed na.
Als Supportersvereniging Ajax zijn we oprecht fan van de aanjagers in de voorheen kille Arena. Ze maken toffe sfeer en hebben ludieke statements tegen het moderne voetbal. Vaak creatief en vooral met humor, zoals het doek dat woensdag op de F-side hing. Toespelingen op het vreselijke woord kanker hebben ze helemaal niet nodig. Dode en zieke mensen laat je met rust, vinden wij.
Gezien alle reacties is het goed om te weten dat het overgrote merendeel van de Ajacieden en Feyenoorders hier hetzelfde over denkt. Dat is een mooie reden om een punt te zetten achter de jarenlange reeks haatspraak. Dit spandoek lokt misschien weer reacties uit tijdens de komende Kuipklassieker, maar laten wij als Ajacieden nou verstandig zijn en er gewoon als eerste mee stoppen.
Daar hielpen de wissels ook niet bij moet ik zeggen. Nelom is echt ongeschikt voor het hoogste niveau, Goossens en Armenteros erin zijn ook al keuzes die niet te begrijpen zijn als je naar het spelbeeld keek.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was schrijnend om te zien dat er ook gewoon geen kracht was voor een eindoffensief. Volgens mij zei Klaassen ook zoiets in een interview, hij was verbaasd dat Feyenoord op het eind niet meer aandrong.
Hele goede reactie inderdaadquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wilde hem net posten hier. Goede statement.
Ben je sarcastisch of bedoel je Dordrecht thuis?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso Armenteros, die heeft 1 wedstrijd goed gespeeld tegen Hoek voor de beker.
Nee, op zich goed stuk, ze hadden alleen dit 'Daar schreven Rotterdamse kranten geen kolommen over vol.' beter kunnen weglaten (doet het beetje afbreuk aan de rest van de tekst). Als er iets vaak in de media is gekomen zijn het wel spreekkoren en debiele doeken (het zijn toch ook juist die spreekkoren, die hebben geleid tot de 5 jaar?).quote:
Ben ik met je eens, zo lijkt het meer een sneer naar Feyenoord/bepaalde media. Het waren toch gewoon rellen waarna die 5 jaar kwamen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, op zich goed stuk, ze hadden alleen dit 'Daar schreven Rotterdamse kranten geen kolommen over vol.' beter kunnen weglaten (doet het beetje afbreuk aan de rest van de tekst). Als er iets vaak in de media is gekomen zijn het wel spreekkoren en debiele doeken (het zijn toch ook juist die spreekkoren, die hebben geleid tot de 5 jaar?).
O jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ben je sarcastisch of bedoel je Dordrecht thuis?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het waren toch gewoon rellen waarna die 5 jaar kwamen?
quote:De komende vijf jaar mogen er geen uitfans meer naar de Klassieker. Dit omdat er bij de wedstrijd Ajax-Feyenoord anti-semitische spreekkoren te horen waren, aldus een bron binnen de politie Rijnmond.
quote:De beslissing volgt op het totaal aan incidenten rond de wedstrijden van afgelopen week, van zowel de eerste elftallen als de beloftenteams. Ondanks de eerdere waarschuwingen die clubs en burgemeesters aan de aanhang hebben gegeven, is er volgens de betrokkenen blijvend sprake van misdragingen, geweldsincidenten en spreekkoren. Naar aanleiding van supportersrellen is in 2005 door de burgemeesters, clubs en KNVB destijds afgesproken dat als er zich bij de volgende wedstrijden weer ongeregeldheden voordoen, dit zogenaamde 'vijf-jaar-regime' van kracht zal worden.
Lekkere maatjes heb jijquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgens een maatje van mij die betrokken is bij dat AFCA-gebeuren gaan er na afloop van de competitie weer gesprekken op gang gebracht worden.
vriend van de joden, vriend van de joden, VRIEND VAN DE JODEN!!!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ja, heb je soms he
Zoon van de Joduhhh, zoon van de Joduhhhhhquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
vriend van de joden, vriend van de joden, VRIEND VAN DE JODEN!!!
Hij kwam me wel lief ophalen van CS vannacht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zoon van de Joduhhh, zoon van de Joduhhhhh
Heel typisch, Ik vond het al zo stinken in het stadion.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij kwam me wel lief ophalen van CS vannacht.Helemaal bezorgd, zo had ik hem nog nooit gezien.
Ik heb zelfs nog ajacieden aangewezen waar 410 stond.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heel typisch, Ik vond het al zo stinken in het stadion.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog ajacieden aangewezen waar 410 stond.
Typisch had de gaskraan opengedraaid hihahoquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heel typisch, Ik vond het al zo stinken in het stadion.
De negert die naast ons stond kon het ook niet zo waarderen toen ik iets over douches in het stadion zei. Had een moment later pas door wat ik eigenlijk zei.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Typisch had de gaskraan opengedraaid hihaho
Verwacht je dan dat mensen die ziek zijn en in hun laatste levensfase zitten er topfit uitzien of wat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Kreeg wat hij verdiende, ik zit er niet mee
Maar die marck vroeg er zelf om, toen ik die kop zag wist ik dat hij binnen 2 maanden zou komen te overlijden
Ben ik het wel mee eens, al is enige nuance verstandig in omstandigheden als die van Rooie Marck.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hahahaha
Dat gezeik van al die beestjes trouwens om een fuckin doek. VOETBAL IS OORLOG
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:16 schreef yvonne het volgende:
Oh GGMM is er ook al, dan doe ik de bans. My pleasure
Sorry maar we proberen hier gewoon normaal te discussiëren. Ja het ligt gevoelig volgens mij gaat ghet er redelijk normaal aan toe hier.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:16 schreef yvonne het volgende:
Oh GGMM is er ook al, dan doe ik de bans. My pleasure
Ja klopt, ik zou het doek ook niet gemaakt hebben en ik heb wel een idee van welke groeperingen binnen 410 die was. Maar aan de andere kant.....quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, al is enige nuance verstandig in omstandigheden als die van Rooie Marck.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sorry maar we proberen hier gewoon normaal te discussiëren. Ja het ligt gevoelig volgens mij gaat ghet er redelijk normaal aan toe hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |