abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135844175
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

God, dus dan is er waarschijnlijk sowieso nóg een klassieker voorbij gegaan zonder uitpubliek. :')

Dat spandoek gisteren 'minder gelul, meer uitsupporters' is sowieso hypocriet omdat de supportersvereniging van Ajax, of Ajax zelf, daar wil ik even vanaf zijn, verantwoordelijk zijn voor het feit dat er gisteren nog geen uitsupporters aanwezig mochten zijn, door hun eenzijdige eisen dat er dan ook Ajaxsupporters naar de Kuip moesten kunnen komen over 6 weken in maart.
Als dit al waar is natuurlijk. Het zou mij niks verbazen als die Aboutaleb zich weer eens vergist heeft. :')
pi_135844193
Ik schrok vannacht nog een paar keer wakker. Zag die acties van Schaken'gisteren voor me in gedachten. :'( Godverdomme jammer dat we het eerste half uur niet konden volhouden. Wat een dramatische tweede helft zeg.... Dit was echt exact dezelfde wedstrijd als Ajax-Feyenoord in de competitie dit jaar. :r

Zijn er trouwens nog (grote) incidenten tussen gebeurd gisteren in en rond de Arena?
Feyenoord Rotterdam
pi_135844200
quote:

[..]

God, dus dan is er waarschijnlijk sowieso nóg een klassieker voorbij gegaan zonder uitpubliek. :')

Dat spandoek gisteren 'minder gelul, meer uitsupporters' is sowieso hypocriet omdat de supportersvereniging van Ajax, of Ajax zelf, daar wil ik even vanaf zijn, verantwoordelijk zijn voor het feit dat er gisteren nog geen uitsupporters aanwezig mochten zijn, door hun eenzijdige eisen dat er dan ook Ajaxsupporters naar de Kuip moesten kunnen komen over 6 weken in maart.
Terechte eis, waar de SV van Feijenoord makkelijk mee in had kunnen stemmen. Maar nee, 'competitievervalsing'.

Nogmaals, hoe dat precies gegaan is weet niemand. Twee lezingen, waarheid ergens in het midden.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_135844201
quote:

[..]

Klopt, het is altijd makkelijk om die marokkaan de schuld te gegeven, maar ze durven gewoon niet.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_135844265
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Terechte eis, waar de SV van Feijenoord makkelijk mee in had kunnen stemmen. Maar nee, 'competitievervalsing'.

Nogmaals, hoe dat precies gegaan is weet niemand. Twee lezingen, waarheid ergens in het midden.
Belachelijke eis vond ik het, maar oke. De wedstrijd gister had als testcase kunnen dienen, daar een bekerwedstrijd een op-zichzelf-staand iets is.
pi_135844280
quote:

[..]

Gesprek ging oorspronkelijk alleen over de bekerwedstrijd, totdat opeens een competitiewedstrijd in maart er aan de haren bijgesleept werd door de ajax supportersvereniging. Zeg dan gewoon dat je het niet wilt.
pi_135844291
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Als dit al waar is natuurlijk. Het zou mij niks verbazen als die Aboutaleb zich weer eens vergist heeft. :')
Het zou wel héél zwak zijn van Aboutaleb om de wensen van Ajaxsupporters te gebruiken als excuus voor het verbieden van uitsupporters tot 2015 omdat hij zelf te laf zou zijn om ronduit voor zijn mening uit te komen dat hij eigenlijk zélf gewoon geen uitsupporters wenst. :')

Maar ja, het blijft Aboutaleb natuurlijk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_135844311
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Gesprek ging oorspronkelijk alleen over de bekerwedstrijd, totdat opeens een competitiewedstrijd in maart er aan de haren bijgesleept werd door de ajax supportersvereniging. Zeg dan gewoon dat je het niet wilt.
Als het in de beker kan, kan het in de competitie ook. Totaal geen vreemde gedachte. Het is gek dat het in Amsterdam voor de beker wel zou kunnen en dan voor de competitie niet in Rotterdam. Eén lijn. En dat bleek nu nog niet te zijn. Vrede mee.
In Southern Sun
pi_135844364
quote:

[..]

Is toch de officiële lezing van beide burgemeesters na het overleg?

Ik vind het overigens geen terechte eis. Volkomen logisch dat dat competitievervalsing zou zijn toch? Feyenoord heeft de uitwedstrijd voor de competitie al afgewerkt zonder uitsupporters. Dan zou Ajax wellicht een significant voordeel hebben doordat ze nu opeens wél met uitsupporters mogen komen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_135844390
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als het in de beker kan, kan het in de competitie ook. Totaal geen vreemde gedachte. Het is gek dat het in Amsterdam voor de beker wel zou kunnen en dan voor de competitie niet in Rotterdam. Eén lijn. En dat bleek nu nog niet te zijn. Vrede mee.
:')!
pi_135844413
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Is toch de officiële lezing van beide burgemeesters na het overleg?

Ik vind het overigens geen terechte eis. Volkomen logisch dat dat competitievervalsing zou zijn toch? Feyenoord heeft de uitwedstrijd voor de competitie al afgewerkt zonder uitsupporters. Dan zou Ajax wellicht een significant voordeel hebben doordat ze nu opeens wél met uitsupporters mogen komen.
Het gaat erom dat de vijf jaar doorbroken worden. Ik snap de SVA wel dat ze dan zeggen prima, maar dan wij ook weer naar jullie.
In Southern Sun
pi_135844479
quote:

[..]

Oke man :')
pi_135844519
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het gaat erom dat de vijf jaar doorbroken worden. Ik snap de SVA wel dat ze dan zeggen prima, maar dan wij ook weer naar jullie.
Ik snap ze ook wel, maar de FSV heeft groot gelijk om dat van tafel te vegen.
pi_135844524
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar als je zegt één lijn, dan geldt dat toch ook voor de competitie? Dus nog één duel zonder uitpubliek omdat Feyenoord de uitwedstrijd er al op heeft zitten zonder uitpubliek, zodat daar ook sprake is van één lijn en dat eventuele competitievervalsing wordt voorkomen.

Met ingang van het seizoen 2014 - 2015 hadden we dan met z'n allen overeen kunnen komen om weer uitsupporters toe te laten.
pi_135844559
quote:

[..]

Je kunt toch beginnen met de beker en daarna evalueren? Waarom op voorhand allerlei toezeggingen doen...
blablablabla
  Moderator donderdag 23 januari 2014 @ 12:32:49 #116
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_135844605
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

:')!
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:29 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dit verdient echt uitleg, want ik ben het roerend met hem eens. Wtf is het verschil. De beker een opzich zelf staand iets? Wat is dit nou weer voor een bullshit reden? Het gaat om 2 ploegen die tegen elkaar spelen. Voor de beker, voor de competitie, voor de lol, voor de uefa cup whatever.

Ik zie het verschil niet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin donderdag 23 januari 2014 @ 12:33:06 #117
35723 crew  GGMM
pi_135844623
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:29 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Goede argumenten heb jij altijd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator donderdag 23 januari 2014 @ 12:33:29 #118
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_135844640
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:33 schreef GGMM het volgende:

[..]

Gelukkig heb jij ook altijd veel nuttigs te melden :)
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 23 januari 2014 @ 12:33:51 #119
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135844651
;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_135844696
quote:
5s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

Dit verdient echt uitleg, want ik ben het roerend met hem eens. Wtf is het verschil. De beker een opzich zelf staand iets? Wat is dit nou weer voor een bullshit reden? Het gaat om 2 ploegen die tegen elkaar spelen. Voor de beker, voor de competitie, voor de lol, voor de uefa cup whatever.

Competitie heb je 2 wedstrijden, uit en thuis. Beide ploegen hebben dus keertje thuisvoordeel met alleen eigen supporters. Beker is eenmalige wedstrijd. Ajax had eerste thuiswedstrijd al alleen maar eigen publiek, dus zou het vreemd zijn als ze bij de uitwedstrijd wel opeens supporters mee mogen nemen. Snap wel dat ze het proberen, maar ben het roerend eens met de FSV om dat niet te doen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_135844718
quote:

[..]

[..]

Een op zichzelf staan iets en omdat het verbod alleen in de competitie geldt. Was na de bekerwedstrijd gaan evalueren, en had daarna een beslissing genomen over de competitiewedstrijd in maart. Om uitsupporters toe te laten bij die pot in maart moet je buiten het huidige verbod om gaan, dat hoefde voor deze bekerwedstrijd niet.
pi_135844724
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:35 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Competitie heb je 2 wedstrijden, uit en thuis. Beide ploegen hebben dus keertje thuisvoordeel met alleen eigen supporters. Beker is eenmalige wedstrijd. Ajax had eerste thuiswedstrijd al alleen maar eigen publiek, dus zou het vreemd zijn als ze bij de uitwedstrijd wel opeens supporters mee mogen nemen. Snap wel dat ze het proberen, maar ben het roerend eens met de FSV om dat niet te doen
Dit dus ^O^
blablablabla
pi_135844741
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:33 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ga jij nou maar lekker voor moderator spelen, of wat jij ook moge uitvoeren hier.
  Moderator donderdag 23 januari 2014 @ 12:37:24 #124
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_135844785
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:35 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ok, fair enough :)
4045
onlogisch
pi_135844853
Volgens een maatje van mij die betrokken is bij dat AFCA-gebeuren gaan er na afloop van de competitie weer gesprekken op gang gebracht worden. Dat is een afspraak tussen AFCA en Feyenooord, buiten de SVA om.

Hij is wel sceptisch of het doorgaat, door het gedoe rond de Feyenoord supporters en ook het kwetsende doek van gister, maar dat is slechts zijn mening.
pi_135845189
quote:

[..]

[..]

Ik snap wel dat Feyenoord de competitie en de beker los van elkaar ziet, zeker aangezien de wedstrijd in Amsterdam in de competitie al is geweest.
  Forum Admin donderdag 23 januari 2014 @ 13:02:38 #127
35723 crew  GGMM
pi_135845578
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik weet m'n mening iig te onderbouwen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_135845641
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

Haha je haakt altijd af zodra je met argumenten moet komen.
Verder dan een nietszeggende oneliner en een smiley kom je niet.
Kan je verder ook niks aan doen waarschijnlijk.
pi_135845643
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:36 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ga jij nou maar lekker voor moderator spelen, of wat jij ook moge uitvoeren hier.
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

DM/PM, desnoods FB. Maar niet hier graag.
BFF met GGMM
pi_135845656
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Verder dan een nietszeggende oneliner en een smiley kom je niet.
Kan je verder ook niks aan doen waarschijnlijk.
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:04 schreef DonRaja het volgende:

[..]

[..]

[..]

DM/PM, desnoods FB. Maar niet hier graag.
BFF met GGMM
  Forum Admin donderdag 23 januari 2014 @ 13:05:36 #131
35723 crew  GGMM
pi_135845675
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Aldus jij.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Feyenoord heeft, op de keeper na, op iedere positie de beschikking over een betere speler dan Ajax, dus Feyenoord wint dit met speels gemak.
Kan je hier nog even op terugkomen anders?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_135845703
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:05 schreef GGMM het volgende:

[..]

Aldus jij.

[..]

Wat bedoel je? Kan je niet lezen?
  Forum Admin donderdag 23 januari 2014 @ 13:06:54 #133
35723 crew  GGMM
pi_135845711
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd of je hier nog steeds achter staat en zo ja; wat er is mis gegaan is. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_135845742
quote:

[..]

Aldus jij.

[..]

Haha niet serieus te nemen die Feyenoorders
pi_135845746
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:06 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd of je hier nog steeds achter staat en zo ja; wat er is mis gegaan is. :)
Nog nooit van thuisvoordeel gehoord waarschijnlijk. Maar dat kan je ook niet weten als je nooit naar een stadion gaat.
  Forum Admin donderdag 23 januari 2014 @ 13:08:24 #136
35723 crew  GGMM
pi_135845767
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nog nooit van thuisvoordeel gehoord waarschijnlijk
Oh je wist toen je dat zei nog niet dat Ajax thuisspeelde? Vandaar.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_135845788
quote:

[..]

Nog nooit van thuisvoordeel gehoord waarschijnlijk. Maar dat kan je ook niet weten als je nooit naar een stadion gaat.
Feyenoord bakt er gewoon niks van. Beperkt team met beperkte spelers. Van een b-team kunnen ze niet eens winnen.
pi_135845821
quote:

[..]

Aldus jij.

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:06 schreef GGMM het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:07 schreef Herqules het volgende:

[..]

Haha niet serieus te nemen die Feyenoorders
quote:

[..]

quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

Oh je wist toen je dat zei nog niet dat Ajax thuisspeelde? Vandaar.
Goed om te zien dat GGMM weer eens het goede voorbeeld geeft. Ga lekker verder in FB.
pi_135845829
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

Oh je wist toen je dat zei nog niet dat Ajax thuisspeelde?
Hoe kom je daarbij?
pi_135845839
quote:

[..]

Aldus jij.

[..]

Jezus René.
Hij zei dat toch voor de wedstrijd man, what's the point :')
Ga anders ook nog even oude posts van 3 jaar geleden er bij halen om je punt te maken.
blablablabla
pi_135845905
Kap nou met die non-discussie aub. IEDEREEN.
BFF met GGMM
pi_135845928
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
Omdat je vooraf zegt dat Feyenoord makkelijk gaat winnen, en uiteraard hebben ze verloren dus gooi je het maar op thuisvoordeel :')x10000000000000000000000
pi_135845963
René donder eens op.

Bedankt.
  Forum Admin donderdag 23 januari 2014 @ 13:13:30 #144
35723 crew  GGMM
pi_135845977
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
Omdat je eerst zei dat Feyenoord extreem eenvoudig zou gaan winnen, dat is niet uitgekomen, dus ik vraa gje waarom.

Dan kom jij aanzetten met 'thuisvoordeel'. Dus mijn meer dan logische vervolgvraag is of je soms toen nog niet wist dat Ajax thuisspeelde.

Ik kan me dat namelijk niet voorstellen. :)

quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:13 schreef Typisch het volgende:
René donder eens op.

Bedankt.
Voor geen goud.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_135846007
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:12 schreef Herqules het volgende:

[..]

Omdat je vooraf zegt dat Feyenoord makkelijk gaat winnen, en uiteraard hebben ze verloren dus gooi je het maar op thuisvoordeel :')x10000000000000000000000
Voetbal is een nieuwe sport voor je? Het team wat op papier het sterkst is wint niet altijd.
pi_135846036
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:12 schreef Herqules het volgende:

[..]

Dat heet elkaar moed inpraten, positief zijn en je club steunen.
Moet je dan met zijn allen voor de wedstrijd gaan zitten janken dat je toch wel kansloos bent?

Even: Je zit in een FEYENOORD-topic. Verwacht hier nou echt iets anders dan louter gekleurde meningen? :{
blablablabla
  Forum Admin donderdag 23 januari 2014 @ 13:15:18 #147
35723 crew  GGMM
pi_135846056
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:14 schreef Elan het volgende:
Ah, want bij 'ons' heet het altijd arrogantie. Maar dan is het goed.
quote:
Verwacht hier nou echt iets anders dan louter gekleurde meningen?
Je stelt nu eigenlijk dat niemand hier serieus te nemen is.

[ Bericht 33% gewijzigd door DonRaja op 23-01-2014 13:16:01 ]
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_135846068
quote:

[..]

Moet je dan met zijn allen voor de wedstrijd gaan zitten janken dat je toch wel kansloos bent?

Even: Je zit in een FEYENOORD-topic. Verwacht hier nou echt iets anders dan louter gekleurde meningen? :{
Dit dus, en alles wat hierna hierover komt, mik ik weg.
BFF met GGMM
pi_135846097
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:15 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dit dus, en alles wat hierna hierover komt, mik ik weg.
Kinderachtig hoor.
pi_135846185
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:16 schreef Herqules het volgende:

[..]

Kinderachtig hoor.
Ik heb een paar keer gevraagd deze discussie niet hier te voeren. Hij is eindeloos en niemand zal toegeven aan de ander. Dan zo maar.
BFF met GGMM
  donderdag 23 januari 2014 @ 13:18:21 #151
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_135846190
Waar zijn overigens de nieuwsberichten dat er niets is gebeurd gisteren?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_135846212
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ah, want bij 'ons' heet het altijd arrogantie. Maar dan is het goed.

[..]

Je stelt nu eigenlijk dat niemand hier serieus te nemen is.
In zekere zin niet nee.
Kijken allemaal met een gekleurde bril, mag het van jou? 8-)
blablablabla
pi_135846228
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:18 schreef Tomasso het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)t-over-de-klassieker

http://www.volkskrant.nl/(...)-voetbalrellen.dhtml
pi_135846233
quote:
Ik heb het op de radio wel degelijk gehoord hoor. Ze meldden dat er enkel een paar Ajacieden waren opgepakt, volgens mij voor vuurwerk.
BFF met GGMM
  Forum Admin donderdag 23 januari 2014 @ 13:19:32 #155
35723 crew  GGMM
pi_135846238
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:18 schreef Elan het volgende:

[..]

In zekere zin niet nee.
Kijken allemaal met een gekleurde bril, mag het van jou? 8-)
Jawel hoor, het zou je alleen sieren om er later op terug te komen als je een dergelijke uitspraak doet, jammer dat sommigen dat niet kunnen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_135846248
quote:
Er zijn maarliefst ZES Ajacieden aangehouden, dus het is volledig uit de hand gelopen.
pi_135846291
quote:

[..]

[ Bericht 6% gewijzigd door DonRaja op 23-01-2014 13:24:14 (niet hier, Elan heeft DM.) ]
pi_135846297
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jawel hoor, het zou je alleen sieren om er later op terug te komen als je een dergelijke uitspraak doet, jammer dat sommigen dat niet kunnen.

[ Bericht 2% gewijzigd door DonRaja op 23-01-2014 13:23:54 (kappen) ]
pi_135846312
quote:
Dit was allemaal vooraf..
Heb wel gelezen dat er een paar mensen zijn aangehouden, maar geen Feyenoorders.
blablablabla
  donderdag 23 januari 2014 @ 13:21:39 #160
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_135846327
Ajax heeft gewoon een beter team, wij (meer) betere spelers waarbij alles moet kloppen om dergelijke teams te kunnen verslaan.

De gekozen tactiek was in het begin verrassend en Ajax had geen flauw idee hoe ze ermee om moesten gaan, hadden waarschijnlijk ook een totaal andere strijdwijze verwacht maar toen ze dat eenmaal doorkregen kwam Feyenoord er gewoon niet meer aan te pas en mis je de vorm/kwaliteit om die zeldzame kans die we nog kregen te benutten.

Ajax heeft voorin momenteel ook niet de spelers lopen die het verschil maken, deels vorm en vooral een gebrek aan kwaliteit waardoor je het 'echte' Ajax-spel de laatste tijd ook niet ziet. Maar Feyenoord raakt tegen Ajax structureel de draad kwijt zodra ze een tegengoal incasseren, dan klopt de organisatie niet meer en houdt de helft zich aan de regels en de andere helft probeert iets en dan wordt je kapot gelopen.

Gewoon terecht verloren en zoals De Vrij zou zeggen, hier moeten we weer van leren. :{
pi_135846407
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:21 schreef Lastpost het volgende:
Ajax heeft gewoon een beter team, wij (meer) betere spelers waarbij alles moet kloppen om dergelijke teams te kunnen verslaan.

De gekozen tactiek was in het begin verrassend en Ajax had geen flauw idee hoe ze ermee om moesten gaan, hadden waarschijnlijk ook een totaal andere strijdwijze verwacht maar toen ze dat eenmaal doorkregen kwam Feyenoord er gewoon niet meer aan te pas en mis je de vorm/kwaliteit om die zeldzame kans die we nog kregen te benutten.

Ajax heeft voorin momenteel ook niet de spelers lopen die het verschil maken, deels vorm en vooral een gebrek aan kwaliteit waardoor je het 'echte' Ajax-spel de laatste tijd ook niet ziet. Maar Feyenoord raakt tegen Ajax structureel de draad kwijt zodra ze een tegengoal incasseren, dan klopt de organisatie niet meer en houdt de helft zich aan de regels en de andere helft probeert iets en dan wordt je kapot gelopen.

Gewoon terecht verloren en zoals De Vrij zou zeggen, hier moeten we weer van leren. :{
Het was schrijnend om te zien dat er ook gewoon geen kracht was voor een eindoffensief. Volgens mij zei Klaassen ook zoiets in een interview, hij was verbaasd dat Feyenoord op het eind niet meer aandrong.
BFF met GGMM
  Forum Admin donderdag 23 januari 2014 @ 13:24:01 #162
35723 crew  GGMM
pi_135846421
Laat maar.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_135846437
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, maar roep dan niet over de tegenstander die hetzelfde doet dat ze arrogant zijn.
O geef ze groot gelijk de vraag is een beetje of dat perse hier moet. Eindigt al snel op wellus nietus of onderling trollen.
Topic leest daardoor niet bepaald lekker weg als je je gewoon wilt laten informeren of dingen aangaande de club wil lezen.
blablablabla
  donderdag 23 januari 2014 @ 13:24:43 #164
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_135846441
Normaal heb ik wel vertrouwen in Koeman, maar die wissels gisteren waren echt onbegrijpelijk.
Speelt Vilhena in maanden weer eens redelijk, wissel je hem ipv Clasie die constant ballen inleverde en zijn man liet lopen. En Arme-menteros inbrengen die uit medelijden werd gewisseld tegen Hoek, terwijl je (nog meer) de lange bal gaat spelen, breng dan Te Vrede. :?
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_135846458
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:24 schreef H.M.Murdock het volgende:
Normaal heb ik wel vertrouwen in Koeman, maar die wissels gisteren waren echt onbegrijpelijk.
Speelt Vilhena in maanden weer eens redelijk, wissel je hem ipv Clasie die constant ballen inleverde en zijn man liet lopen. En Arme-menteros inbrengen die uit medelijden werd gewisseld tegen Hoek, terwijl je (nog meer) de lange bal gaat spelen, breng dan Te Vrede. :?
Dezelfde vraagtekens had ik bij zijn wissels.
  Forum Admin donderdag 23 januari 2014 @ 13:26:02 #167
35723 crew  GGMM
pi_135846494
quote:
Eens met dit. Ook Boëtius er uit terwijl die altijd wat kan foceren, al was die wellicht niet fit.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_135846506
Zie het ook zwaar in voor zaterdag in Den Haag. Eigenlijk ook een herhaling van het scenario van vorig jaar.

ADO speelt kut, staat zeer laag. Feijenoord doet het competitie beetje redelijk, komt wat druk op, en dan gaat het weer fout. Was vorig jaar echt een kansloze nederlaag. Benieuwd hoe ze nu voor de dag komen, met de Klassieker nog in het achterhoofd.
pi_135846510
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:24 schreef Elan het volgende:

[..]

O geef ze groot gelijk de vraag is een beetje of dat perse hier moet. Eindigt al snel op wellus nietus of onderling trollen.
Topic leest daardoor niet bepaald lekker weg als je je gewoon wilt laten informeren of dingen aangaande de club wil lezen.
Oke, dat ben ik met je eens :)
pi_135846527
quote:
Arme-menteros
Sowieso Armenteros, die heeft 1 wedstrijd goed gespeeld tegen Hoek voor de beker.
blablablabla
  donderdag 23 januari 2014 @ 13:26:52 #171
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_135846539
quote:
Op de tribunes zagen we tijdens de bekerklassieker in de rust best veel verbaasde gezichten. Gaat Ajaxdirecteur Edwin van der Sar echt een optreden doen? Heeft Peter Beense op het laatste moment afgezegd? Nee, de voormalig topkeeper deed een emotionele edoch duidelijke oproep. Sta op tegen kanker.

Ze hadden zijn statement live kunnen schakelen naar de tv-show op Nederland 1, waar de uitzending 'Sta op tegen kanker' om 21.30 uur was begonnen. Beetje zoals de commercial van André Rieu met viool, tijdens de rust van Ajax - Bayern München in het Olympisch Stadion. Goed getimed. Frank de Boer speelde al een rolletje tijdens commercials in aanloop naar de uitzending.

'Sta op tegen kanker' bestaat om geld in te zamelen voor onderzoek tegen de vreselijke ziekte. Kanker moet de wereld uit. En eigenlijk ook weg uit de voetbalstadions, vinden wij. Weg uit het vocabulaire van sommige roepers. De sterke persoonlijke inbreng van 'Sar' staat in enorm schril contrast met het spandoekje van Vak410, uitgerold vóór de rust.

Rooie Marck, Feyenoordfan van het eerste uur, werd gehekeld: 'onze rook is rooier dan rooie Marck'. Hij overleed in 2013 aan kanker. Het doek is een treurig voorbeeld van een jarenlange reeks scheldkanonnades en haatspraak over-en-weer. 'Kankerjoden', 'JHK' (joden hebben kanker) en 'Joden aan het gas'. Daar schreven Rotterdamse kranten geen kolommen over vol.

Het is actie en reactie. Al decennialang. Overleden Ajacieden en hun nabestaanden hebben het ook al eens moeten ontgelden. Houdt dat dan nooit op? Niet vanzelf. Daar heb je mensen (lees: supporters) voor nodig die het anders willen.

Bemoedigend is trouwens dat flink wat Vak410'ers op social media zich afzetten tegen het doek van gisteren. Net als 99 procent van de overige Ajacieden. Zoals Feyenoorders dat ook doen na dubieuze doeken in De Kuip. Volkomen logisch: kanker woekert in bijna alle families en laat vreselijk leed na.

Als Supportersvereniging Ajax zijn we oprecht fan van de aanjagers in de voorheen kille Arena. Ze maken toffe sfeer en hebben ludieke statements tegen het moderne voetbal. Vaak creatief en vooral met humor, zoals het doek dat woensdag op de F-side hing. Toespelingen op het vreselijke woord kanker hebben ze helemaal niet nodig. Dode en zieke mensen laat je met rust, vinden wij.

Gezien alle reacties is het goed om te weten dat het overgrote merendeel van de Ajacieden en Feyenoorders hier hetzelfde over denkt. Dat is een mooie reden om een punt te zetten achter de jarenlange reeks haatspraak. Dit spandoek lokt misschien weer reacties uit tijdens de komende Kuipklassieker, maar laten wij als Ajacieden nou verstandig zijn en er gewoon als eerste mee stoppen.
Al voorbijgekomen?
  donderdag 23 januari 2014 @ 13:27:19 #172
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_135846552
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:23 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het was schrijnend om te zien dat er ook gewoon geen kracht was voor een eindoffensief. Volgens mij zei Klaassen ook zoiets in een interview, hij was verbaasd dat Feyenoord op het eind niet meer aandrong.
Daar hielpen de wissels ook niet bij moet ik zeggen. Nelom is echt ongeschikt voor het hoogste niveau, Goossens en Armenteros erin zijn ook al keuzes die niet te begrijpen zijn als je naar het spelbeeld keek.

Ik weet niet of het een gebrek aan kracht/energie was of dat het geloof er gewoon niet was/men de tactiek wilde blijven hanteren van inzakken en gokken op de counter, maar het zag er zo mak en gelaten uit allemaal.
pi_135846584
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:26 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Al voorbijgekomen?
Wilde hem net posten hier. Goede statement.
  donderdag 23 januari 2014 @ 13:28:55 #174
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_135846613
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wilde hem net posten hier. Goede statement.
Hele goede reactie inderdaad ^O^
  donderdag 23 januari 2014 @ 13:29:39 #175
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_135846651
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Sowieso Armenteros, die heeft 1 wedstrijd goed gespeeld tegen Hoek voor de beker.
Ben je sarcastisch of bedoel je Dordrecht thuis? :D
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_135846678
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:26 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Al voorbijgekomen?
Nee, op zich goed stuk, ze hadden alleen dit 'Daar schreven Rotterdamse kranten geen kolommen over vol.' beter kunnen weglaten (doet het beetje afbreuk aan de rest van de tekst). Als er iets vaak in de media is gekomen zijn het wel spreekkoren en debiele doeken (het zijn toch ook juist die spreekkoren, die hebben geleid tot de 5 jaar?).
BFF met GGMM
  donderdag 23 januari 2014 @ 13:31:28 #177
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_135846724
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:30 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee, op zich goed stuk, ze hadden alleen dit 'Daar schreven Rotterdamse kranten geen kolommen over vol.' beter kunnen weglaten (doet het beetje afbreuk aan de rest van de tekst). Als er iets vaak in de media is gekomen zijn het wel spreekkoren en debiele doeken (het zijn toch ook juist die spreekkoren, die hebben geleid tot de 5 jaar?).
Ben ik met je eens, zo lijkt het meer een sneer naar Feyenoord/bepaalde media. Het waren toch gewoon rellen waarna die 5 jaar kwamen?
pi_135846755
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Ben je sarcastisch of bedoel je Dordrecht thuis? :D
O ja :@
Met beetje hulp van onze toekomstige keeper Hahn trouwens :P
blablablabla
  donderdag 23 januari 2014 @ 13:32:41 #179
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_135846787
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Het waren toch gewoon rellen waarna die 5 jaar kwamen?
quote:
De komende vijf jaar mogen er geen uitfans meer naar de Klassieker. Dit omdat er bij de wedstrijd Ajax-Feyenoord anti-semitische spreekkoren te horen waren, aldus een bron binnen de politie Rijnmond.
quote:
De beslissing volgt op het totaal aan incidenten rond de wedstrijden van afgelopen week, van zowel de eerste elftallen als de beloftenteams.­ Ondanks de eerdere waarschuwingen die clubs en burgemeesters aan de aanhang hebben gegeven, is er volgens de betrokkenen blijvend sprake van misdragingen, geweldsincidenten en spreekkoren.­ Naar aanleiding van supportersrellen is in 2005 door de burgemeesters, clubs en KNVB destijds afgesproken dat als er zich bij de volgende wedstrijden weer ongeregeldheden voordoen, dit zogenaamde 'vijf-jaar-regime' van kracht zal worden.­
pi_135846814
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:32 schreef Lastpost het volgende:

[..]

[..]

En ongeregeldheden bij jeugdwedstrijden tussen Feyenoord en ajax
pi_135847152
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgens een maatje van mij die betrokken is bij dat AFCA-gebeuren gaan er na afloop van de competitie weer gesprekken op gang gebracht worden.
Lekkere maatjes heb jij :P
pi_135847205
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:41 schreef Luni het volgende:

[..]

Lekkere maatjes heb jij :P
Ik weet het :'( Maar ja, heb je soms he :')
  donderdag 23 januari 2014 @ 13:43:19 #183
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_135847228
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:32 schreef Lastpost het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ah. Ik wist niet dat het zo zat :)
pi_135847350
Feyenoord Rotterdam
pi_135847380
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:42 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik weet het :'( Maar ja, heb je soms he :')
vriend van de joden, vriend van de joden, VRIEND VAN DE JODEN!!!
pi_135847525
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

vriend van de joden, vriend van de joden, VRIEND VAN DE JODEN!!!
Zoon van de Joduhhh, zoon van de Joduhhhhh
pi_135847568
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:51 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Zoon van de Joduhhh, zoon van de Joduhhhhh
Hij kwam me wel lief ophalen van CS vannacht. O+ Helemaal bezorgd, zo had ik hem nog nooit gezien. _O-
pi_135847771
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hij kwam me wel lief ophalen van CS vannacht. O+ Helemaal bezorgd, zo had ik hem nog nooit gezien. _O-
Heel typisch, Ik vond het al zo stinken in het stadion. -O-
pi_135847801
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik heb zelfs nog ajacieden aangewezen waar 410 stond. :')
pi_135847872
quote:
9s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik heb zelfs nog ajacieden aangewezen waar 410 stond. :')
:D
pi_135847905
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Typisch had de gaskraan opengedraaid hihaho

[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 23-01-2014 14:16:34 ]
pi_135847968
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:58 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Typisch had de gaskraan opengedraaid hihaho
De negert die naast ons stond kon het ook niet zo waarderen toen ik iets over douches in het stadion zei. Had een moment later pas door wat ik eigenlijk zei.
  donderdag 23 januari 2014 @ 14:12:39 #193
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_135848560
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef iketurnerjr het volgende:

[..]

Kreeg wat hij verdiende, ik zit er niet mee
Maar die marck vroeg er zelf om, toen ik die kop zag wist ik dat hij binnen 2 maanden zou komen te overlijden
Verwacht je dan dat mensen die ziek zijn en in hun laatste levensfase zitten er topfit uitzien of wat?
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  Admin donderdag 23 januari 2014 @ 14:15:17 #194
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_135848685
Euh, ff opruimen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_135848694
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

hahahaha _O_

Dat gezeik van al die beestjes trouwens om een fuckin doek. VOETBAL IS OORLOG
Ben ik het wel mee eens, al is enige nuance verstandig in omstandigheden als die van Rooie Marck.
pi_135848724
De meeste Ajacieden weten niet eens wie die vent was :') .
  Admin donderdag 23 januari 2014 @ 14:16:06 #197
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_135848728
Oh GGMM is er ook al, dan doe ik de bans. My pleasure :Y)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Forum Admin donderdag 23 januari 2014 @ 14:17:20 #198
35723 crew  GGMM
pi_135848795
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:16 schreef yvonne het volgende:
^O^
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_135848797
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:16 schreef yvonne het volgende:
Sorry maar we proberen hier gewoon normaal te discussiëren. Ja het ligt gevoelig volgens mij gaat ghet er redelijk normaal aan toe hier.

En af en toe een kleine steek naar elkaar hoort er dan ook bij.

quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:15 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ben ik het wel mee eens, al is enige nuance verstandig in omstandigheden als die van Rooie Marck.
Ja klopt, ik zou het doek ook niet gemaakt hebben en ik heb wel een idee van welke groeperingen binnen 410 die was. Maar aan de andere kant.....
pi_135848837
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:17 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Sorry maar we proberen hier gewoon normaal te discussiëren. Ja het ligt gevoelig volgens mij gaat ghet er redelijk normaal aan toe hier.
:')

Heb je die reacties net niet gelezen van die kneus?
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')