abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135844175
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

God, dus dan is er waarschijnlijk sowieso nóg een klassieker voorbij gegaan zonder uitpubliek. :')

Dat spandoek gisteren 'minder gelul, meer uitsupporters' is sowieso hypocriet omdat de supportersvereniging van Ajax, of Ajax zelf, daar wil ik even vanaf zijn, verantwoordelijk zijn voor het feit dat er gisteren nog geen uitsupporters aanwezig mochten zijn, door hun eenzijdige eisen dat er dan ook Ajaxsupporters naar de Kuip moesten kunnen komen over 6 weken in maart.
Als dit al waar is natuurlijk. Het zou mij niks verbazen als die Aboutaleb zich weer eens vergist heeft. :')
pi_135844193
Ik schrok vannacht nog een paar keer wakker. Zag die acties van Schaken'gisteren voor me in gedachten. :'( Godverdomme jammer dat we het eerste half uur niet konden volhouden. Wat een dramatische tweede helft zeg.... Dit was echt exact dezelfde wedstrijd als Ajax-Feyenoord in de competitie dit jaar. :r

Zijn er trouwens nog (grote) incidenten tussen gebeurd gisteren in en rond de Arena?
Feyenoord Rotterdam
pi_135844200
quote:

[..]

God, dus dan is er waarschijnlijk sowieso nóg een klassieker voorbij gegaan zonder uitpubliek. :')

Dat spandoek gisteren 'minder gelul, meer uitsupporters' is sowieso hypocriet omdat de supportersvereniging van Ajax, of Ajax zelf, daar wil ik even vanaf zijn, verantwoordelijk zijn voor het feit dat er gisteren nog geen uitsupporters aanwezig mochten zijn, door hun eenzijdige eisen dat er dan ook Ajaxsupporters naar de Kuip moesten kunnen komen over 6 weken in maart.
Terechte eis, waar de SV van Feijenoord makkelijk mee in had kunnen stemmen. Maar nee, 'competitievervalsing'.

Nogmaals, hoe dat precies gegaan is weet niemand. Twee lezingen, waarheid ergens in het midden.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_135844201
quote:

[..]

Klopt, het is altijd makkelijk om die marokkaan de schuld te gegeven, maar ze durven gewoon niet.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_135844265
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Terechte eis, waar de SV van Feijenoord makkelijk mee in had kunnen stemmen. Maar nee, 'competitievervalsing'.

Nogmaals, hoe dat precies gegaan is weet niemand. Twee lezingen, waarheid ergens in het midden.
Belachelijke eis vond ik het, maar oke. De wedstrijd gister had als testcase kunnen dienen, daar een bekerwedstrijd een op-zichzelf-staand iets is.
pi_135844280
quote:

[..]

Gesprek ging oorspronkelijk alleen over de bekerwedstrijd, totdat opeens een competitiewedstrijd in maart er aan de haren bijgesleept werd door de ajax supportersvereniging. Zeg dan gewoon dat je het niet wilt.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_135844291
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Als dit al waar is natuurlijk. Het zou mij niks verbazen als die Aboutaleb zich weer eens vergist heeft. :')
Het zou wel héél zwak zijn van Aboutaleb om de wensen van Ajaxsupporters te gebruiken als excuus voor het verbieden van uitsupporters tot 2015 omdat hij zelf te laf zou zijn om ronduit voor zijn mening uit te komen dat hij eigenlijk zélf gewoon geen uitsupporters wenst. :')

Maar ja, het blijft Aboutaleb natuurlijk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_135844311
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Gesprek ging oorspronkelijk alleen over de bekerwedstrijd, totdat opeens een competitiewedstrijd in maart er aan de haren bijgesleept werd door de ajax supportersvereniging. Zeg dan gewoon dat je het niet wilt.
Als het in de beker kan, kan het in de competitie ook. Totaal geen vreemde gedachte. Het is gek dat het in Amsterdam voor de beker wel zou kunnen en dan voor de competitie niet in Rotterdam. Eén lijn. En dat bleek nu nog niet te zijn. Vrede mee.
In Southern Sun
pi_135844364
quote:

[..]

Is toch de officiële lezing van beide burgemeesters na het overleg?

Ik vind het overigens geen terechte eis. Volkomen logisch dat dat competitievervalsing zou zijn toch? Feyenoord heeft de uitwedstrijd voor de competitie al afgewerkt zonder uitsupporters. Dan zou Ajax wellicht een significant voordeel hebben doordat ze nu opeens wél met uitsupporters mogen komen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_135844390
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als het in de beker kan, kan het in de competitie ook. Totaal geen vreemde gedachte. Het is gek dat het in Amsterdam voor de beker wel zou kunnen en dan voor de competitie niet in Rotterdam. Eén lijn. En dat bleek nu nog niet te zijn. Vrede mee.
:')!
pi_135844413
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Is toch de officiële lezing van beide burgemeesters na het overleg?

Ik vind het overigens geen terechte eis. Volkomen logisch dat dat competitievervalsing zou zijn toch? Feyenoord heeft de uitwedstrijd voor de competitie al afgewerkt zonder uitsupporters. Dan zou Ajax wellicht een significant voordeel hebben doordat ze nu opeens wél met uitsupporters mogen komen.
Het gaat erom dat de vijf jaar doorbroken worden. Ik snap de SVA wel dat ze dan zeggen prima, maar dan wij ook weer naar jullie.
In Southern Sun
pi_135844479
quote:

[..]

Oke man :')
pi_135844519
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het gaat erom dat de vijf jaar doorbroken worden. Ik snap de SVA wel dat ze dan zeggen prima, maar dan wij ook weer naar jullie.
Ik snap ze ook wel, maar de FSV heeft groot gelijk om dat van tafel te vegen.
pi_135844524
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar als je zegt één lijn, dan geldt dat toch ook voor de competitie? Dus nog één duel zonder uitpubliek omdat Feyenoord de uitwedstrijd er al op heeft zitten zonder uitpubliek, zodat daar ook sprake is van één lijn en dat eventuele competitievervalsing wordt voorkomen.

Met ingang van het seizoen 2014 - 2015 hadden we dan met z'n allen overeen kunnen komen om weer uitsupporters toe te laten.
pi_135844559
quote:

[..]

Je kunt toch beginnen met de beker en daarna evalueren? Waarom op voorhand allerlei toezeggingen doen...
blablablabla
  Moderator donderdag 23 januari 2014 @ 12:32:49 #116
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_135844605
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

:')!
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:29 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dit verdient echt uitleg, want ik ben het roerend met hem eens. Wtf is het verschil. De beker een opzich zelf staand iets? Wat is dit nou weer voor een bullshit reden? Het gaat om 2 ploegen die tegen elkaar spelen. Voor de beker, voor de competitie, voor de lol, voor de uefa cup whatever.

Ik zie het verschil niet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin donderdag 23 januari 2014 @ 12:33:06 #117
35723 crew  GGMM
pi_135844623
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:29 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Goede argumenten heb jij altijd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator donderdag 23 januari 2014 @ 12:33:29 #118
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_135844640
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:33 schreef GGMM het volgende:

[..]

Gelukkig heb jij ook altijd veel nuttigs te melden :)
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 23 januari 2014 @ 12:33:51 #119
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135844651
;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_135844696
quote:
5s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

Dit verdient echt uitleg, want ik ben het roerend met hem eens. Wtf is het verschil. De beker een opzich zelf staand iets? Wat is dit nou weer voor een bullshit reden? Het gaat om 2 ploegen die tegen elkaar spelen. Voor de beker, voor de competitie, voor de lol, voor de uefa cup whatever.

Competitie heb je 2 wedstrijden, uit en thuis. Beide ploegen hebben dus keertje thuisvoordeel met alleen eigen supporters. Beker is eenmalige wedstrijd. Ajax had eerste thuiswedstrijd al alleen maar eigen publiek, dus zou het vreemd zijn als ze bij de uitwedstrijd wel opeens supporters mee mogen nemen. Snap wel dat ze het proberen, maar ben het roerend eens met de FSV om dat niet te doen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_135844718
quote:
5s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

Een op zichzelf staan iets en omdat het verbod alleen in de competitie geldt. Was na de bekerwedstrijd gaan evalueren, en had daarna een beslissing genomen over de competitiewedstrijd in maart. Om uitsupporters toe te laten bij die pot in maart moet je buiten het huidige verbod om gaan, dat hoefde voor deze bekerwedstrijd niet.
pi_135844724
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:35 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Competitie heb je 2 wedstrijden, uit en thuis. Beide ploegen hebben dus keertje thuisvoordeel met alleen eigen supporters. Beker is eenmalige wedstrijd. Ajax had eerste thuiswedstrijd al alleen maar eigen publiek, dus zou het vreemd zijn als ze bij de uitwedstrijd wel opeens supporters mee mogen nemen. Snap wel dat ze het proberen, maar ben het roerend eens met de FSV om dat niet te doen
Dit dus ^O^
blablablabla
pi_135844741
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:33 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ga jij nou maar lekker voor moderator spelen, of wat jij ook moge uitvoeren hier.
  Moderator donderdag 23 januari 2014 @ 12:37:24 #124
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_135844785
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:35 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ok, fair enough :)
4045
onlogisch
pi_135844853
Volgens een maatje van mij die betrokken is bij dat AFCA-gebeuren gaan er na afloop van de competitie weer gesprekken op gang gebracht worden. Dat is een afspraak tussen AFCA en Feyenooord, buiten de SVA om.

Hij is wel sceptisch of het doorgaat, door het gedoe rond de Feyenoord supporters en ook het kwetsende doek van gister, maar dat is slechts zijn mening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')