Als dit al waar is natuurlijk. Het zou mij niks verbazen als die Aboutaleb zich weer eens vergist heeft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
God, dus dan is er waarschijnlijk sowieso nóg een klassieker voorbij gegaan zonder uitpubliek.
Dat spandoek gisteren 'minder gelul, meer uitsupporters' is sowieso hypocriet omdat de supportersvereniging van Ajax, of Ajax zelf, daar wil ik even vanaf zijn, verantwoordelijk zijn voor het feit dat er gisteren nog geen uitsupporters aanwezig mochten zijn, door hun eenzijdige eisen dat er dan ook Ajaxsupporters naar de Kuip moesten kunnen komen over 6 weken in maart.

Godverdomme jammer dat we het eerste half uur niet konden volhouden. Wat een dramatische tweede helft zeg.... Dit was echt exact dezelfde wedstrijd als Ajax-Feyenoord in de competitie dit jaar.
 Godverdomme jammer dat we het eerste half uur niet konden volhouden. Wat een dramatische tweede helft zeg.... Dit was echt exact dezelfde wedstrijd als Ajax-Feyenoord in de competitie dit jaar.  

Terechte eis, waar de SV van Feijenoord makkelijk mee in had kunnen stemmen. Maar nee, 'competitievervalsing'.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
God, dus dan is er waarschijnlijk sowieso nóg een klassieker voorbij gegaan zonder uitpubliek.
Dat spandoek gisteren 'minder gelul, meer uitsupporters' is sowieso hypocriet omdat de supportersvereniging van Ajax, of Ajax zelf, daar wil ik even vanaf zijn, verantwoordelijk zijn voor het feit dat er gisteren nog geen uitsupporters aanwezig mochten zijn, door hun eenzijdige eisen dat er dan ook Ajaxsupporters naar de Kuip moesten kunnen komen over 6 weken in maart.

Klopt, het is altijd makkelijk om die marokkaan de schuld te gegeven, maar ze durven gewoon niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]

Belachelijke eis vond ik het, maar oke. De wedstrijd gister had als testcase kunnen dienen, daar een bekerwedstrijd een op-zichzelf-staand iets is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Terechte eis, waar de SV van Feijenoord makkelijk mee in had kunnen stemmen. Maar nee, 'competitievervalsing'.
Nogmaals, hoe dat precies gegaan is weet niemand. Twee lezingen, waarheid ergens in het midden.

Gesprek ging oorspronkelijk alleen over de bekerwedstrijd, totdat opeens een competitiewedstrijd in maart er aan de haren bijgesleept werd door de ajax supportersvereniging. Zeg dan gewoon dat je het niet wilt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Terechte eis, waar de SV van Feijenoord makkelijk mee in had kunnen stemmen. Maar nee, 'competitievervalsing'.
Nogmaals, hoe dat precies gegaan is weet niemand. Twee lezingen, waarheid ergens in het midden.

Het zou wel héél zwak zijn van Aboutaleb om de wensen van Ajaxsupporters te gebruiken als excuus voor het verbieden van uitsupporters tot 2015 omdat hij zelf te laf zou zijn om ronduit voor zijn mening uit te komen dat hij eigenlijk zélf gewoon geen uitsupporters wenst.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als dit al waar is natuurlijk. Het zou mij niks verbazen als die Aboutaleb zich weer eens vergist heeft.

Als het in de beker kan, kan het in de competitie ook. Totaal geen vreemde gedachte. Het is gek dat het in Amsterdam voor de beker wel zou kunnen en dan voor de competitie niet in Rotterdam. Eén lijn. En dat bleek nu nog niet te zijn. Vrede mee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Gesprek ging oorspronkelijk alleen over de bekerwedstrijd, totdat opeens een competitiewedstrijd in maart er aan de haren bijgesleept werd door de ajax supportersvereniging. Zeg dan gewoon dat je het niet wilt.

Is toch de officiële lezing van beide burgemeesters na het overleg?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als het in de beker kan, kan het in de competitie ook. Totaal geen vreemde gedachte. Het is gek dat het in Amsterdam voor de beker wel zou kunnen en dan voor de competitie niet in Rotterdam. Eén lijn. En dat bleek nu nog niet te zijn. Vrede mee.
 !
!

Het gaat erom dat de vijf jaar doorbroken worden. Ik snap de SVA wel dat ze dan zeggen prima, maar dan wij ook weer naar jullie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is toch de officiële lezing van beide burgemeesters na het overleg?
Ik vind het overigens geen terechte eis. Volkomen logisch dat dat competitievervalsing zou zijn toch? Feyenoord heeft de uitwedstrijd voor de competitie al afgewerkt zonder uitsupporters. Dan zou Ajax wellicht een significant voordeel hebben doordat ze nu opeens wél met uitsupporters mogen komen.

Oke manquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als het in de beker kan, kan het in de competitie ook. Totaal geen vreemde gedachte. Het is gek dat het in Amsterdam voor de beker wel zou kunnen en dan voor de competitie niet in Rotterdam. Eén lijn. En dat bleek nu nog niet te zijn. Vrede mee.

Ik snap ze ook wel, maar de FSV heeft groot gelijk om dat van tafel te vegen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de vijf jaar doorbroken worden. Ik snap de SVA wel dat ze dan zeggen prima, maar dan wij ook weer naar jullie.

Tuurlijk, maar als je zegt één lijn, dan geldt dat toch ook voor de competitie? Dus nog één duel zonder uitpubliek omdat Feyenoord de uitwedstrijd er al op heeft zitten zonder uitpubliek, zodat daar ook sprake is van één lijn en dat eventuele competitievervalsing wordt voorkomen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de vijf jaar doorbroken worden. Ik snap de SVA wel dat ze dan zeggen prima, maar dan wij ook weer naar jullie.

Je kunt toch beginnen met de beker en daarna evalueren? Waarom op voorhand allerlei toezeggingen doen...quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]

quote:
Dit verdient echt uitleg, want ik ben het roerend met hem eens. Wtf is het verschil. De beker een opzich zelf staand iets? Wat is dit nou weer voor een bullshit reden? Het gaat om 2 ploegen die tegen elkaar spelen. Voor de beker, voor de competitie, voor de lol, voor de uefa cup whatever.quote:

Competitie heb je 2 wedstrijden, uit en thuis. Beide ploegen hebben dus keertje thuisvoordeel met alleen eigen supporters. Beker is eenmalige wedstrijd. Ajax had eerste thuiswedstrijd al alleen maar eigen publiek, dus zou het vreemd zijn als ze bij de uitwedstrijd wel opeens supporters mee mogen nemen. Snap wel dat ze het proberen, maar ben het roerend eens met de FSV om dat niet te doenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dit verdient echt uitleg, want ik ben het roerend met hem eens. Wtf is het verschil. De beker een opzich zelf staand iets? Wat is dit nou weer voor een bullshit reden? Het gaat om 2 ploegen die tegen elkaar spelen. Voor de beker, voor de competitie, voor de lol, voor de uefa cup whatever.
Ik zie het verschil niet.

Een op zichzelf staan iets en omdat het verbod alleen in de competitie geldt. Was na de bekerwedstrijd gaan evalueren, en had daarna een beslissing genomen over de competitiewedstrijd in maart. Om uitsupporters toe te laten bij die pot in maart moet je buiten het huidige verbod om gaan, dat hoefde voor deze bekerwedstrijd niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dit verdient echt uitleg, want ik ben het roerend met hem eens. Wtf is het verschil. De beker een opzich zelf staand iets? Wat is dit nou weer voor een bullshit reden? Het gaat om 2 ploegen die tegen elkaar spelen. Voor de beker, voor de competitie, voor de lol, voor de uefa cup whatever.
Ik zie het verschil niet.

Dit dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Competitie heb je 2 wedstrijden, uit en thuis. Beide ploegen hebben dus keertje thuisvoordeel met alleen eigen supporters. Beker is eenmalige wedstrijd. Ajax had eerste thuiswedstrijd al alleen maar eigen publiek, dus zou het vreemd zijn als ze bij de uitwedstrijd wel opeens supporters mee mogen nemen. Snap wel dat ze het proberen, maar ben het roerend eens met de FSV om dat niet te doen

Ok, fair enoughquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Competitie heb je 2 wedstrijden, uit en thuis. Beide ploegen hebben dus keertje thuisvoordeel met alleen eigen supporters. Beker is eenmalige wedstrijd. Ajax had eerste thuiswedstrijd al alleen maar eigen publiek, dus zou het vreemd zijn als ze bij de uitwedstrijd wel opeens supporters mee mogen nemen. Snap wel dat ze het proberen, maar ben het roerend eens met de FSV om dat niet te doen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |