Ik snap wel dat Feyenoord de competitie en de beker los van elkaar ziet, zeker aangezien de wedstrijd in Amsterdam in de competitie al is geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dit verdient echt uitleg, want ik ben het roerend met hem eens. Wtf is het verschil. De beker een opzich zelf staand iets? Wat is dit nou weer voor een bullshit reden? Het gaat om 2 ploegen die tegen elkaar spelen. Voor de beker, voor de competitie, voor de lol, voor de uefa cup whatever.
Ik zie het verschil niet.
Ik weet m'n mening iig te onderbouwen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij ook altijd veel nuttigs te melden
Haha je haakt altijd af zodra je met argumenten moet komen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet m'n mening iig te onderbouwen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij ook altijd veel nuttigs te melden
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker voor moderator spelen, of wat jij ook moge uitvoeren hier.
DM/PM, desnoods FB. Maar niet hier graag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet m'n mening iig te onderbouwen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Haha je haakt altijd af zodra je met argumenten moet komen.
Verder dan een nietszeggende oneliner en een smiley kom je niet.
Kan je verder ook niks aan doen waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
DM/PM, desnoods FB. Maar niet hier graag.
Aldus jij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Haha je haakt altijd af zodra je met argumenten moet komen.
Kan je hier nog even op terugkomen anders?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Feyenoord heeft, op de keeper na, op iedere positie de beschikking over een betere speler dan Ajax, dus Feyenoord wint dit met speels gemak.
Wat bedoel je? Kan je niet lezen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus jij.
[..]
Kan je hier nog even op terugkomen anders?
Ben wel benieuwd of je hier nog steeds achter staat en zo ja; wat er is mis gegaan is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Kan je niet lezen?
Haha niet serieus te nemen die Feyenoordersquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus jij.
[..]
Nog nooit van thuisvoordeel gehoord waarschijnlijk. Maar dat kan je ook niet weten als je nooit naar een stadion gaat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of je hier nog steeds achter staat en zo ja; wat er is mis gegaan is.
Oh je wist toen je dat zei nog niet dat Ajax thuisspeelde? Vandaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nog nooit van thuisvoordeel gehoord waarschijnlijk
Feyenoord bakt er gewoon niks van. Beperkt team met beperkte spelers. Van een b-team kunnen ze niet eens winnen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nog nooit van thuisvoordeel gehoord waarschijnlijk. Maar dat kan je ook niet weten als je nooit naar een stadion gaat.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus jij.
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Kan je niet lezen?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of je hier nog steeds achter staat en zo ja; wat er is mis gegaan is.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:07 schreef Herqules het volgende:
[..]
Haha niet serieus te nemen die Feyenoorders
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nog nooit van thuisvoordeel gehoord waarschijnlijk. Maar dat kan je ook niet weten als je nooit naar een stadion gaat.
Goed om te zien dat GGMM weer eens het goede voorbeeld geeft. Ga lekker verder in FB.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je wist toen je dat zei nog niet dat Ajax thuisspeelde? Vandaar.
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je wist toen je dat zei nog niet dat Ajax thuisspeelde?
Jezus René.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus jij.
[..]
Omdat je vooraf zegt dat Feyenoord makkelijk gaat winnen, en uiteraard hebben ze verloren dus gooi je het maar op thuisvoordeelquote:
Omdat je eerst zei dat Feyenoord extreem eenvoudig zou gaan winnen, dat is niet uitgekomen, dus ik vraa gje waarom.quote:
Voor geen goud.quote:
Voetbal is een nieuwe sport voor je? Het team wat op papier het sterkst is wint niet altijd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:12 schreef Herqules het volgende:
[..]
Omdat je vooraf zegt dat Feyenoord makkelijk gaat winnen, en uiteraard hebben ze verloren dus gooi je het maar op thuisvoordeelx10000000000000000000000
Dat heet elkaar moed inpraten, positief zijn en je club steunen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:12 schreef Herqules het volgende:
[..]
Omdat je vooraf zegt dat Feyenoord makkelijk gaat winnen, en uiteraard hebben ze verloren dus gooi je het maar op thuisvoordeelx10000000000000000000000
Ah, want bij 'ons' heet het altijd arrogantie. Maar dan is het goed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:14 schreef Elan het volgende:
Dat heet elkaar moed inpraten, positief zijn en je club steunen.
Je stelt nu eigenlijk dat niemand hier serieus te nemen is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:14 schreef Elan het volgende:
Verwacht hier nou echt iets anders dan louter gekleurde meningen?
Dit dus, en alles wat hierna hierover komt, mik ik weg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat heet elkaar moed inpraten, positief zijn en je club steunen.
Moet je dan met zijn allen voor de wedstrijd gaan zitten janken dat je toch wel kansloos bent?
Even: Je zit in een FEYENOORD-topic. Verwacht hier nou echt iets anders dan louter gekleurde meningen?
Kinderachtig hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit dus, en alles wat hierna hierover komt, mik ik weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |