Utopia is in volle gangquote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef zyx1981 het volgende:
Bijzonderleuke actie.Wie doet er mee mensen?! Bijtjes zijn een erg belangrijke schakel in onze voedselproductie. De laatste jaren krijgen imkers meer en meer tegenslagen. Het soort vandalisme zoals wat bovengenoemde imker is overkomen, blijft echter te bizar voor woorden. Bijen in het water gegooid... en met vuurwerk bestookt. Wie doet nu zo iets?
Daarom is het een mooi gebaar als Fok!kers die man een camerasysteem kunnen bezorgen.Met een camera bij zijn bijen is het voor die imker weer: "Don't worry, bee happy!"
Voor meer info, zie GC / FOK! de bloemetjes en de bijtjes: al 830 euro!
Lijkt mij ook aan de lage kant.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dat zo is, is het niet veel toch? Of zie ik dat verkeerd.
Ik woonde vlak bij je, scawy!quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja ik heb het hier (Tongelre, oosten van Eindhoven) nog nooit gehoord. Beetje vreemd dat ze een paar minuten verderop ineens Limburgs praten dan
Na dat kutzooi, aparte woordkeuze.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:35 schreef maffeGeert het volgende:
blijven er gekken na kijken na dat kut zooi ... hoeveel mensen die kijken hadden nooit moeten worden geboren... IDIOTEN
"We"quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben er nog een huis, kom dan, gek.
Gelukkig was ik ook in de buurt om je te beschermen. Of hugecooll.quote:
Ik bescherm haar niet tegen mezelfquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig was ik ook in de buurt om je te beschermen. Of hugecooll.
Maar hij was nog dichterbij dan jij! Bijna op mijn lip!quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig was ik ook in de buurt om je te beschermen. Of hugecooll.
Waar woon(de) jij dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hij was nog dichterbij dan jij! Bijna op mijn lip!
Er zit iets op je lip!quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:49 schreef mootie het volgende:
Maar hij was nog dichterbij dan jij! Bijna op mijn lip!
Nee jonguh.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's daar waar ook de AH, Aldi, Action en zo'n pizzeria zijn toch?
Die Lidl is mij nog niet opgevallen danquote:
Hihi, deed ik ook.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die Lidl is mij nog niet opgevallen danWel de Jumbo (Pagelaan)
Daar doe ik mijn dagelijkse boodschapjes
Hè! Ik ken een kampkindje dat Romantica heet, ja!quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:52 schreef mootie het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat jij niet Shania heet.
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar raak jij opgewonden van?
De jeugd van tegenwoordig...
quote:
Het is eventueel mogelijk dat zijn twee voorgangers geband zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ineens in een quote, en keek gelijk naar je userid om te checken of je geen faker was
wattequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:01 schreef chufi het volgende:
Ik had iets Anders aan mn hoofd... Klinkt als van beneden de rivieren....
Ik denk nu ook dat ik ook op kikkerseks had kunnen reageren idd...quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
zo klopt ie toch beter?
edit: o wacht ik dacht dat je ergens anders op reageerde
Jij met een c!quote:
Ja ik weet het en moet het vaak horen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij met een c!
Ik heb de pitch gewonnen, morgen de definitieve briefing. Nu pitten.
Nite!
Dat is dan 5 euroquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:03 schreef chufi het volgende:
Ik doe nog ff een pannekoekje... Choco
Doe er maar 3quote:
Ik zou me eerder zorgen maken om de exitquote:
Het is niet toegestaan uw eigen consumpties te nuttigenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
nee dat was veel minder... .06 cent
Als Pietverdriet gaat hapt ie uit de koequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het is niet toegestaan uw eigen consumpties te nuttigen
ok heb ik 1 minder, 7.50 dan maarquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het is niet toegestaan uw eigen consumpties te nuttigen
Nooit gehoord van merrymelk...quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Pietverdriet gaat hapt ie uit de koe
Tuurlijk niet, maar zodra je met zulke belachelijke bedragen komt ben je gewoon een kapitalistische geldwolf in schaapsklerenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duurzaam is niet automagisch goedkoop hè
Zeker niet op het jaarbasis format van JdMquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duurzaam is niet automagisch goedkoop hè
Ik heb geen streams en de COS gaat te hard om mobiel te volgen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar zodra je met zulke belachelijke bedragen komt ben je gewoon een kapitalistische geldwolf in schaapskleren
Zou lachen zijn iddquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou hem er bijna heensturen... Met gezelschap
Zet laptopje aan danquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen streams en de COS gaat te hard om mobiel te volgen.
Ahhh wel grappig met die vergetarische stalkerquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou hem er bijna heensturen... Met gezelschap
Alles ligt te bed of ergens anders.. Rienk de winnaar van de avond... Billy trekt het niet lang meer ...quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen streams en de COS gaat te hard om mobiel te volgen.
of Laura moet dr redden en dan gaat Peter toch naar huis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles ligt te bed of ergens anders.. Rienk de winnaar van de avond... Billy trekt het niet lang meer ...
Zinloos, ik moet het hier met een G-verbinding op m'n mobiel doen, dus zelfs tetering is dan nutteloos.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zet laptopje aan dan
Hoewel ze nu allemaal in bed liggen
Mooi, want die Marjet irriteert me mateloos.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles ligt te bed of ergens anders.. Rienk de winnaar van de avond... Billy trekt het niet lang meer ...
Zit je in de provincie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zinloos, ik moet het hier met een G-verbinding op m'n mobiel doen, dus zelfs tetering is dan nutteloos.
ik ken geen andere Marjet.. En hoop het zo te houden...quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, want die Marjet irriteert me mateloos.
Het is goddomme ook echt een Marjet, hoe ze zich ook noemt.
Word!quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:39 schreef chufi het volgende:
Pannekoeken zijn op .. Maar voor 10¤ bak ik er nog wel eentje..
no shitquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:56 schreef markvanrinsum het volgende:
goedeavond net terug uit de arena en ik zie dat billy is genomineerd
Duidelijk bij Hakim op school gezetenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:35 schreef maffeGeert het volgende:
blijven er gekken na kijken na dat kut zooi ... hoeveel mensen die kijken hadden nooit moeten worden geboren... IDIOTEN
Zitten ze je te pesten?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:17 schreef mootie het volgende:
Hu, Hu, Hu kom hier. Ik wil even vechten!
Moots is een cos icon gewordenquote:
Ik zou er wat van zeggen hoor.. echtwaarserieusquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:32 schreef mootie het volgende:
Het is net een chatbox.
Net weer even geteld, van de eerste 150 posts gingen er ongeveer 17 over de streams, inclusief caps. Dat is toch triest.
Dat wordt dan nog een lange reis voor Gaston van De Postcodeloterijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:35 schreef GekkePoes het volgende:
Moet je nagaan als je en kolonie op Mars zet, dat het dan net zoiets als dit Utopia word
Doen we datquote:Op zondag 26 januari 2014 01:19 schreef Dottey het volgende:
ik denk dat we naar SC moeten verhuizen![]()
On topic: On stream is niets spannends... zacht geronk, gekuch en gezoem, slapende "lijkenzakken", strobalen en gepikte dekens te zien...
quote:
Ik quote je in SC.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vergis je daar niet in hoor. Die oliebollen zijn gouden handel. Ik weet niet hoeveel kramen hij heeft en hoe hij zit qua vergunningen en concessies, maar die gasten verdienen in een maand tijd kapitalen.
Daarnaast zijn er nog de kermissen en braderieën en in Limburg natuurlijk nog heel wat festivals, het hele jaar door.
Gaat bij mij ook vaak kut maar ik heb nou het 30 secondendenknopje gevonden (links van de play/pauze) en die werkt prima tot nu toe.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:26 schreef Dottey het volgende:
Bij mij loopt de stream enorm vaak vast. Of knalt eruit. Terugspoelen is nog nooit fatsoenlijk gelukt..
Wij zijn hier!quote:Op zondag 26 januari 2014 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb mijn photobucket ook stampesvol staan met BB's, SST, DGK, TBO
Wel leuk af en toe terug te kijken.
Volgens mij heeft Hakim de hoogte inleg.... Vaag vermoeden ivm jonge, golddigging bitch.... Reisje Miami zus reisje zo....quote:Op zondag 26 januari 2014 01:28 schreef community het volgende:
[..]
Ik quote je in SC.
Natuurlijk, het loopt als een tierelier en je hoeft er niks voor te kunnen. Als kutoliebollen verkoopt maakt het ook niet uit. Je hoeft het niet van vaste klanten te hebben.
Geloof me, dat kan.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:31 schreef Dottey het volgende:
ik lust zelf geen oliebollen.... kan mij dan ook niet echt voorstellen dat je daar een heel jaar goed van rond kan komen..
En dan ook nog in 5 sterren hotels olladiejee boeken wanneer hij er zin in heeft.
Denk ik ook, maar ik weet niks ervan.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Hakim de hoogte inleg.... Vaag vermoeden ivm jonge, golddigging bitch.... Reisje Miami zus reisje zo....
Wat voor zaakies ie er naast heeft....?
Ik vind speculeren en smoezelen over de bewoners prima.. als het direct slaat op iets wat net gebeurd is on stream... Verder is het dan toch SC?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:34 schreef community het volgende:
COS begint rommeliger te worden, zeker overdag.
Ook geen details hier... Maar zoals ie er gisteren als een sultan bij lag... maakte hij zich nergens zorgen over...quote:Op zondag 26 januari 2014 01:36 schreef community het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar ik weet niks ervan.
Moet gewoon niet teveel haat tussen zitten, en als je het dan wel doet zeg dan even wat er gebeurt wat je stoort. Als mensen speculeren of dingen vertellen die eerder gebeurt zijn vind ik prima.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik vind speculeren en smoezelen over de bewoners prima.. als het direct slaat op iets wat net gebeurd is on stream... Verder is het dan toch SC?
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom ze het allemaal zomaar aannemen voor zoete koek. Ze bedienen ze nog op hun wenken ook... echt ongelofelijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook geen details hier... Maar zoals ie er gisteren als een sultan bij lag... maakte hij zich nergens zorgen over...
Ik lees veel COS na.. maar echt "haat" lees ik niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:42 schreef community het volgende:
[..]
Moet gewoon niet teveel haat tussen zitten, en als je het dan wel doet zeg dan even wat er gebeurt wat je stoort. Als mensen speculeren of dingen vertellen die eerder gebeurt zijn vind ik prima.
Dat zeg ik dan vanuit het perspectief als lezer, ik ga niet opdragen hoe mensen zich moeten gedragen.
Technisch gezien heb je gelijk, maar de praktijk is anders. COS gaan overdag redelijk snel en om dan voor elk afzijdig issue naar de SC te gaan... Zeker als je streamt.... Maar dit soort tijden wanneer er niets gebeurt zou ik zeggen. SC.. Maar dat gesnurk moet dan weer in de COS melden ....quote:Op zondag 26 januari 2014 01:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik vind speculeren en smoezelen over de bewoners prima.. als het direct slaat op iets wat net gebeurd is on stream... Verder is het dan toch SC?
Ik bedoel berichten alsquote:Op zondag 26 januari 2014 01:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik lees veel COS na.. maar echt "haat" lees ik niet.
bedoel je naar de inwoners toe? Of naar elkaar in posten?
afkeer naar bepaalde bewoners lees ik daar in tegen in overvloed, maar bijna iedereen schrijft wel waarom hij of zij afkeer heeft.
quote:Billy![]()
quote:Gadver ik wordt doodziek van die Isabella, hoe hebben ze haar toe kunnen laten
ja precies... daar doel ik ook op.. op de slome tijden lekker in SC..quote:Op zondag 26 januari 2014 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Technisch gezien heb je gelijk, maar de praktijk is anders. COS gaan overdag redelijk snel en om dan voor elk afzijdig issue naar de SC te gaan... Zeker als je streamt.... Maar dit soort tijden wanneer er niets gebeurt zou ik zeggen. SC.. Maar dat gesnurk moet dan weer in de COS melden ....
's Avonds kun je niet meer dan COS volgens, als je alles wilt lezen. Overdag valt het wel mee.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Technisch gezien heb je gelijk, maar de praktijk is anders. COS gaan overdag redelijk snel en om dan voor elk afzijdig issue naar de SC te gaan... Zeker als je streamt.... Maar dit soort tijden wanneer er niets gebeurt zou ik zeggen. SC.. Maar dat gesnurk moet dan weer in de COS melden ....
Bedoel je dan dat je liever ziet:quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:48 schreef 5thencounter het volgende:
Ik betrap mezelf er toevallig op om al bij "over 10 posts sluit de topic" niet meer te posten om niet als LAPO over mijn pik gereden te worden door een topicjatter..hebben jullie dat nou ook?
Welkom in SC.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:48 schreef 5thencounter het volgende:
Ik betrap mezelf er toevallig op om al bij "over 10 posts sluit de topic" niet meer te posten om niet als LAPO over mijn pik gereden te worden door een topicjatter..hebben jullie dat nou ook?
Kloten, ik zoek nog steeds een bertouwbare illegale site waar ik photoshop kan downloaden.quote:
Ik denk dat dit tegen de reglementen is? Of vraag je niet om een source?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
(...)
IBenny en HiDiHo gaven me tips, maar dan is mijn hele PC op tilt.
Kost me 2-3 uur om systeemherstel en alles te doen. En dan mis ik de stream en COS.
En voor die stress bestaan geen pilletjes.
Oh....Wat vervelend! Waarom slaat hij op tilt? Heb je dat al uitgevogeld?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kloten, ik zoek nog steeds een bertouwbare illegale site waar ik photoshop kan downloaden.
IBenny en HiDiHo gaven me tips, maar dan is mijn hele PC op tilt.
Kost me 2-3 uur om systeemherstel en alles te doen. En dan mis ik de stream en COS.
En voor die stress bestaan geen pilletjes.
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik doe niet expres aan topic-hunten. Ik kijk altijd naar de tijd van de LAP en anderhalve minuut vind ik genoeg.
Dan open ik zelf een nieuwe.
Of dat de POLL niet is bijgewerkt, dan kaap ik het volgende topic ook, om de POLL te actualiseren.
Soms denk ik nou mooi ze topic hunten! Kan ik snel doorskippen, want ik lees namelijk ook die laatste 10 postsquote:Op zondag 26 januari 2014 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
In de COS hou je je gewoon ff rustig en fan heeft iemand anders er al een geopend...
hij zegt toch ook illegaalquote:Op zondag 26 januari 2014 01:57 schreef community het volgende:
[..]
Ik denk dat dit tegen de reglementen is? Of vraag je niet om een source?
Doe ik via DM, niet op de openbare topicsquote:Op zondag 26 januari 2014 01:57 schreef community het volgende:
[..]
Ik denk dat dit tegen de reglementen is? Of vraag je niet om een source?
ik ben de dagelijks 10 pollen wel beu!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
ik had ze ook... Maar een jaar of zo geleden heb ik het digi-dgk-archief vernietigd. ..quote:Op zondag 26 januari 2014 02:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er werd op COS gezegd over oude CAPS.
Ik heb er een paar duizend. hahahaha
BB's, SST, DGK, TBO
Sonde, wat mot je het nageslacht nu nalaten....quote:Op zondag 26 januari 2014 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
ik had ze ook... Maar een jaar of zo geleden heb ik het digi-dgk-archief vernietigd. ..
flikker op naar je tunneltentquote:Op zondag 26 januari 2014 02:10 schreef waxmask het volgende:
Ik verveel me soooo...oil in my lamp, kiep it burning...![]()
![]()
truste!quote:Op zondag 26 januari 2014 02:11 schreef community het volgende:
[..]
Mijn taak is volbracht. Ik ga pitten.![]()
Mijn nageslacht is hoogstens opgegroeid met Gran Hermano of zo...quote:Op zondag 26 januari 2014 02:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sonde, wat mot je het nageslacht nu nalaten....
Als Spanje Utopia koopt, spoor ik mijn zoon aan zich op te geven.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn nageslacht is hoogstens opgegroeid met Gran Hermano of zo...
Sprak m'n dochter van de week. En ik had gezien dat George Clooney daar in town is voor opnames... Bleek dus dat ze zich wel had aangemeld om mee te mogen figurerenquote:Op zondag 26 januari 2014 02:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als Spanje Utopia koopt, spoor ik mijn zoon aan zich op te geven.
ohw hihi niet Brad Pitt manquote:Op zondag 26 januari 2014 02:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Sprak m'n dochter van de week. En ik had gezien dat George Clooney daar in town is voor opnames... Bleek dus dat ze zich wel had aangemeld om mee te mogen figureren
Ow ik denk jullie zitten heftig te cyberen in DM, denk laat ze maar alleen...quote:Op zondag 26 januari 2014 02:47 schreef Majoraan het volgende:
Sorry chufi voor mijn sarcistic mode
Niemand piest zijn eigen broek alleen
Je bouwt het liefst een geurtje er omheen
Moet er niet aan denken om deze tijd..quote:Op zondag 26 januari 2014 02:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow ik denk jullie zitten heftig te cyberen in DM, denk laat ze maar alleen...
Je FoK!t alleen nog niet lang genoeg..quote:Op zondag 26 januari 2014 02:58 schreef Majoraan het volgende:
Om het DM-systeem te kunnen gebruiken moet je minimaal een week geregistreerd zijn. Deze beperking kan niet door ons worden omzeild. Ook niet als je het heel lief vraagt
Please?
Vanaf het begin was ik fan van team ERG, maar nu twijfel ik. Dan maar Vanessa. Truste iedereen.
Ik vermoed een alleraardigst garpje.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:45 schreef Leandra het volgende:
Ik zie in het uitgaventopic een kostenpost "afscheidsfeestje Billy" staan, moet ze er uit??![]()
Ik had met copy paste een rondje uitsnijden van waar zijn gezicht zit, die steeds een beetje draaien en spiegelen.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:11 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hoe krijg je die hakim hoofdjes in de oliebollenbak, gieren
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Weet iemand hoe je dat paspoort opzegt? Op de site staat dat je bij bewerk gegevens iets kan aanklikken van stop paspoort, maar dat staat er niet
je moet bovenin eerst op bewerk gegevens klikken, en dan zie je meteen die button stop paspoort. niet nog eens op bewerk gegevens klikken, dus!quote:Op zondag 26 januari 2014 22:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Staat er bij mij niet![]()
Maar bedankt nu weet ik het zeker. Ik heb al gemaild
Ja, staat alleen dit:quote:Op zondag 26 januari 2014 22:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
je moet bovenin eerst op bewerk gegevens klikken, en dan zie je meteen die button stop paspoort. niet nog eens op bewerk gegevens klikken, dus!
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:39 schreef iBenny het volgende:
Das wel vreemd.
heb je hem niet toevallig al gestopt? Want dan verdwijnt die knop ook
Ok dan zal het wel goed zijn idd, bedankt iigquote:Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef iBenny het volgende:
Oh. Hij wordt niet verlengt. Als dat wel het geval is staat er een datum wanneer het wordt afgeschreven.
Dus als het goed is is het al goed
Ik denk het welquote:Op zondag 26 januari 2014 22:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]Dat zal toch niet
![]()
Nou ja er staat ook niet dat ie verlengd wordt of dat er 2,50 wordt afgeschreven dus ik zie het wel. En er staat idd maar tot 26-01
Nee de 23e ofzoquote:Op zondag 26 januari 2014 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Komt omdat je de 26ste of 27ste een paspoort hebt gemaakt?
Laat maar weten..quote:Op zondag 26 januari 2014 22:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nou ja het zal wel goed zijn![]()
Hopelijk heb ik met mijn mail geen slapende honden wakker gemaakt
Lotte probeerde Billy te helpen en nu is zij ineens de Billyquote:Op zondag 26 januari 2014 22:58 schreef siaman het volgende:
Bill zei vanavond tegen laura iets van: je moet me vragen want uit mezelf zeg ik niets![]()
Een echte binnenvetter, die Billy. Ze moet blijven
Die krijgt de wind van voren vandaag of morgenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:59 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Lotte probeerde Billy te helpen en nu is zij ineens de Billy
Nu weet ze dat het complot niet tegen haar is.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:05 schreef missmistreated het volgende:
en nu mogen de complotten wel weer van billy ?
Mooi hoe snel dingen kunnen veranderen in die groep en in de COS trouwens ook.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:59 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Lotte probeerde Billy te helpen en nu is zij ineens de Billy
haha. ja het is nu niet helemaal synchroon met de stream dacht ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:07 schreef Toverheks het volgende:
Mensen mensen mensen toch dit is de SC, hoe vaak moet ik dat nog herhalen
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:07 schreef siaman het volgende:
[..]
Mooi hoe snel dingen kunnen veranderen in die groep en in de COS trouwens ook.
Een paar dagen geleden werd Billy hier echt uitgekotst en nu is Lotte aan de beurt
Als het iets is met script enzo, dat is nu vrijwel onmogelijk. Complotten tegen complotten, Speelt Billy nu een spelletje door Paul en Hakim te laten denken dat ze niet wist dat ze een complot tegen RuuT hadden. Of heeft ze het echt niet in de gaten, en spelen Paul en Hakim een spelletje door Billy te laten denken dat ze een complot tegen RuuT smedenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]nou ik las vanavond 1 COS eerst werd er door degene laura in de grond gestampt, de volgende post posten degene iets in de hoeratrant over laura
Hoe kom ik op mijn tablet bij dit scherm?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij mij wel.
op je naam klikken in het 'kijkvenster'dacht ikquote:Op zondag 26 januari 2014 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kom ik op mijn tablet bij dit scherm?
Dat is dan toch wel iets van Utopia. Ik heb dat Secret Story niet gezien, maar in DGK had je gewoon 2 kampen, Hier loopt alles door elkaar heen, maakt het leukerquote:Op zondag 26 januari 2014 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]nou ik las vanavond 1 COS eerst werd er door degene laura in de grond gestampt, de volgende post posten degene iets in de hoeratrant over laura
Dat maakt het ook dan wel weer leuk, al keek ik SS haast nooit meer hoor, en de tv uitzendingen van UTO heb de 1e en de 2e een stukje van gezien, die kijk ik ook nietquote:Op zondag 26 januari 2014 23:14 schreef siaman het volgende:
[..]
Dat is dan toch wel iets van Utopia. Ik heb dat Secret Story niet gezien, maar in DGK had je gewoon 2 kampen, lekker simpel. Hier loopt alles door elkaar heen.
Dan word ik uitgelogdquote:Op zondag 26 januari 2014 23:13 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
op je naam klikken in het 'kijkvenster'dacht ik
Nou, dan wens ik je vandaag nog meer succes. En leg het daarna ff aan mij uit, wat een chaos. Heerlijkquote:Op zondag 26 januari 2014 23:17 schreef GekkePoes het volgende:
Ik moest gisteren aan iemand uitleggen die net ging kijken hoe de relaties liggen tussen de bewoners, nou "Heb je een uurtje de tijd ? " werd ik even vreemd aangekeken
Vooral dat gesprek met Billy tegen Hakim en Paul over Ruut met Lotte ertussenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:21 schreef siaman het volgende:
[..]
Nou, dan wens ik je vandaag nog meer succes. En leg het daarna ff aan mij uit, wat een chaos. Heerlijk
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:55 schreef community het volgende:
Als je later weer wilt stoppen sms "stop" naar 6556
via de app iig niet. Als je via je webbrowser naar utopiatv.nl gaat en inlogt kom je er wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kom ik op mijn tablet bij dit scherm?
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:07 schreef Toverheks het volgende:
Mensen mensen mensen toch dit is de SC, hoe vaak moet ik dat nog herhalen
Bijna weer in de fout, ik moet mijn bed in maar het is weer leukquote:
Flikker opquote:
nou ja zeg, en dat zeg je tegen mijquote:
Je weet waar FOK soort van groot door geworden is?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:55 schreef Buffell het volgende:
En ik maar denken dat FOK! toch wel iets boven dit vooringestudeerde rampenprogrammaatje van De Mol en co stond. Kijken hier nou serieus echt zoveel mensen naar?
Ja ik stem je eruitquote:Op maandag 27 januari 2014 00:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ja zeg, en dat zeg je tegen mij
Krijg ik wel koffie en cakequote:Op maandag 27 januari 2014 00:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan ga ik wel mijn kist weer inpakken
Gratis en voor niksquote:Op maandag 27 januari 2014 00:19 schreef djac1 het volgende:
Ik zie dit net even voorbij komen.
Wie is er zo dapper om deze functie te vervullen?
http://www.mediastages.nl(...)agiair-e-utopia.aspx
Je krijgt wel 400 euro... per maand.. Of dat het waard is weet ik niet. Maar dit lijkt me wel de manier bij uitstek om alles te weten te komen over het zogenaamde realistische programma van Ome John.quote:
Dat zou ik al aan benzine kwijt zijn, stelletje cheapersquote:Op maandag 27 januari 2014 00:23 schreef djac1 het volgende:
[..]
Je krijgt wel 400 euro... per maand.. Of dat het waard is weet ik niet. Maar dit lijkt me wel de manier bij uitstek om alles te weten te komen over het zogenaamde realistische programma van Ome John.
heb geen rijbewijs en volg ook geen opleidingquote:Op maandag 27 januari 2014 00:19 schreef djac1 het volgende:
Ik zie dit net even voorbij komen.
Wie is er zo dapper om deze functie te vervullen?
http://www.mediastages.nl(...)agiair-e-utopia.aspx
ik heb geen auto die 1 op 5 rijdtquote:Op maandag 27 januari 2014 00:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb geen rijbewijs en volg ook geen opleiding
Boterham met pindakaas?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je weet waar FOK soort van groot door geworden is?
welkom bij de clan!quote:Op maandag 27 januari 2014 01:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heel gezellig, maar jullie hebben jullie eigen clan daar; al zo'n 15 jaar lang
En zo clannerig is het echt niet. Het is meer zo dat de cossers categorisch weigeren te sc-en in een sc. Dasr gebruiken ze liever de cos voor.quote:
Niet zo mopperen mootie, ik vind dat ze best netjes posten vergeleken met een tijdje terugquote:Op maandag 27 januari 2014 01:25 schreef mootie het volgende:
[..]
En zo clannerig is het echt niet. Het is meer zo dat de cossers categorisch weigeren te sc-en in een sc. Dasr gebruiken ze liever de cos voor.
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet zo mopperen mootie, ik vind dat ze best netjes posten vergeleken met een tijdje terug
ZURE HARING! KUT!quote:Op maandag 27 januari 2014 01:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Dude, het wordt hier ook nooit gezellig als iedereen weigert te verkassen.
Is nie mopperen, is constateren van een feit.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet zo mopperen mootie, ik vind dat ze best netjes posten vergeleken met een tijdje terug
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Is nie mopperen, is constateren van een feit.
Dat is een logisch gevolg.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Is nie mopperen, is constateren van een feit.
Tsja, ik voel me niet echt aangesproken, ik kan niet op elke post antwoorden natuurlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat is een logisch gevolg.
Prospera heeft een punt, ook ik ben hier genegeerd en probeer het niet eens meer, veel plezier verder
Ach, ook ik had een negeermomentje. een enkeling zag dat. Voor mij blijft het hier plezier hoor!!! Een rls met Fok! is altijd lol!quote:Op maandag 27 januari 2014 01:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat is een logisch gevolg.
Prospera heeft een punt, ook ik ben hier genegeerd en probeer het niet eens meer, veel plezier verder
True that!quote:Op maandag 27 januari 2014 01:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach, ook ik had een negeermomentje. een enkeling zag dat. Voor mij blijft het hier plezier hoor!!! Een rls met Fok! is altijd lol!
Dat blijf je toch houden. Maar ik geloof echt niet dat mensen met opzet en langdurig genegeerd worden.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach, ook ik had een negeermomentje. een enkeling zag dat. Voor mij blijft het hier plezier hoor!!! Een rls met Fok! is altijd lol!
Was dat vorig jaar opgenomen of zo? Geen sneeuw gezien nog in 2014....quote:Op maandag 27 januari 2014 01:34 schreef mootie het volgende:
Ik zag net even een promootje van Utopia. Dat zag er uit zoals ik het me had voorgesteld. Mensen met bijlen en schoppen, in de sneeuw.
Waarom zeg je niks meer tegen mij?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat blijf je toch houden. Maar ik geloof echt niet dat mensen met opzet en langdurig genegeerd worden.
Friesland en Groningen hebben al een dikke laag ..quote:Op maandag 27 januari 2014 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat vorig jaar opgenomen of zo? Geen sneeuw gezien nog in 2014....
Geloof ik ook niet mootie. Soms is een postje net iets minder pakkend dan die van een ander, Nou en! Lol aan de streams samen met de commentaren blijft leuk! en ze lezen het echt wel (als het niet TE druk isquote:Op maandag 27 januari 2014 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat blijf je toch houden. Maar ik geloof echt niet dat mensen met opzet en langdurig genegeerd worden.
Ja en ??quote:Op maandag 27 januari 2014 01:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
Friesland en Groningen hebben al een dikke laag ..
Die zure haringkut-post vond ik niet zo bijster charmant. Call me crazy.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Waarom zeg je niks meer tegen mij?
ik woon in Sneek, maar hier ligt minder dan niks. Klopt het trouwens dat Utopia vooral bij vrouwen populair is? Denk dat 3 op de 4 die posten vrouw zijn...quote:Op maandag 27 januari 2014 01:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
Friesland en Groningen hebben al een dikke laag ..
Hakim did it...quote:Op maandag 27 januari 2014 01:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zure haringkut-post vond ik niet zo bijster charmant. Call me crazy.
Dat zal allemaal best. Dan nog vind ik het een achterlijke post.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hakim did it...Leest de stream verslagen maar!
Dat mag!quote:Op maandag 27 januari 2014 01:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best. Dan nog vind ik het een achterlijke post.
Denk het wel... Vriendje van Peter?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:43 schreef IM_Eddy het volgende:
[..]
ik woon in Sneek, maar hier ligt minder dan niks. Klopt het trouwens dat Utopia vooral bij vrouwen populair is? Denk dat 3 op de 4 die posten vrouw zijn...
Niet alle vrouwen zijn vrouw...pas op..quote:Op maandag 27 januari 2014 01:43 schreef IM_Eddy het volgende:
[..]
ik woon in Sneek, maar hier ligt minder dan niks. Klopt het trouwens dat Utopia vooral bij vrouwen populair is? Denk dat 3 op de 4 die posten vrouw zijn...
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:48 schreef chufi het volgende:
Zure haring was toch Aik, met dr smoel..?
Geen sneeuw gezien nog in 2014....quote:
Geen flauw idee, was ook niet met de bewoners volgens mij.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat vorig jaar opgenomen of zo? Geen sneeuw gezien nog in 2014....
Dat zou andersom ook kunnen gelden natuurlijk.... Niet dat ik nu een vent benquote:Op maandag 27 januari 2014 01:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn vrouw...pas op..
Jij onzijdig?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:43 schreef IM_Eddy het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat je vent was...quote:Op maandag 27 januari 2014 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou andersom ook kunnen gelden natuurlijk.... Niet dat ik nu een vent ben
Nee, niemand die ik ken kent hem van het uitgaansleven. Zit altijd in een vast groepje hoorde ik, in Leeuwarden. Heeft wel een bekende kop. Heb wel gehoord dat hij het erg ons kent ons vindt hier, voelt zich niet zo thuis hierquote:
sorry ben manquote:Op maandag 27 januari 2014 01:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jij onzijdig?
Laat je het erop aankomen een geslacht te kiezen om een soort balans te brengen?
Er is toch wel een aantal mannen! Maar ik vermoed ook dat de meerderheid vrouw is.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:58 schreef IM_Eddy het volgende:
[..]
sorry ben manmoet het nog invullen. Vroeg het me gewoon af, lijkt me toch iets vrouwelijks om urenlang die interactie tussen dat apenvolk te observeren
Ik heb je zinnen 10 keer gelezen om ze te begrijpen.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:55 schreef IM_Eddy het volgende:
[..]
Nee, niemand die ik ken kent hem van het uitgaansleven. Zit altijd in een vast groepje hoorde ik, in Leeuwarden. Heeft wel een bekende kop. Heb wel gehoord dat hij het erg ons kent ons vindt hier, voelt zich niet zo thuis hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Wij mannen wachten op actie! Veel hebben de goede DGK nachten gekeken en weten waar deze redactie toe in staat kan zijn. Het is hopen dat dat ooit gaat gebeuren, maar het kan ook tegenvallen zoals tot dusver, en dan keuvelen we gezellig mee met de dames.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:58 schreef IM_Eddy het volgende:
[..]
sorry ben manmoet het nog invullen. Vroeg het me gewoon af, lijkt me toch iets vrouwelijks om urenlang die interactie tussen dat apenvolk te observeren
Venten doe ik meestal in de SRV-wagen en dan vraag ik of nog iets te gummen valt... in m'n Andrea jas..quote:
Ja dat wel, maar vroeg op de avond toch weer een beetje anders, overall gezien zal je gelijk hebben.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is toch wel een aantal mannen! Maar ik vermoed ook dat de meerderheid vrouw is.
Hehe, no wonder. Ja, tis toch een beetje GTST in het groot he.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is toch wel een aantal mannen! Maar ik vermoed ook dat de meerderheid vrouw is.
Waar we op hopen in een notendop wat er met Hakim en Paul nog moet gaan gebeuren...quote:Op maandag 27 januari 2014 02:02 schreef IM_Eddy het volgende:
[..]
Hehe, no wonder. Ja, tis toch een beetje GTST in het groot he.Met Hakim als Ludo, je ergert je kapot maar je blijft toch kijken, juist vanwege die types
Dus Snits is niet zo z'n plaatsje..., begrijp ik er uitquote:Op maandag 27 januari 2014 01:55 schreef IM_Eddy het volgende:
[..]
Nee, niemand die ik ken kent hem van het uitgaansleven. Zit altijd in een vast groepje hoorde ik, in Leeuwarden. Heeft wel een bekende kop. Heb wel gehoord dat hij het erg ons kent ons vindt hier, voelt zich niet zo thuis hier
Ik kijk geen GTST, geen idee of het te vergelijken valt. Maar jij weet zelfs namen te noemen. Kijk jij dat dan dagelijks?quote:Op maandag 27 januari 2014 02:02 schreef IM_Eddy het volgende:
[..]
Hehe, no wonder. Ja, tis toch een beetje GTST in het groot he.Met Hakim als Ludo, je ergert je kapot maar je blijft toch kijken, juist vanwege die types
quote:Op maandag 27 januari 2014 02:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb je zinnen 10 keer gelezen om ze te begrijpen.dat hoor ik wel vaker,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik praat liever dan typen en dat meen ik echt, dat is mijn dingetje nou eenmaal maar ik groei daar wel in, schat
Goed dat je aan het leren bent, maar ik vind persoonlijk "schat" genoemd worden door een totaal vreemde (of bekende) niet zo fijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:07 schreef IM_Eddy het volgende:
[..]
dat hoor ik wel vaker,ik praat liever dan typen en dat meen ik echt, dat is mijn dingetje nou eenmaal maar ik groei daar wel in, schat
Inderdaad lekker ding, dat moet ie niet doen....quote:Op maandag 27 januari 2014 02:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
Goed dat je aan het leren bent, maar ik vind persoonlijk "schat" genoemd worden door een totaal vreemde (of bekende) niet zo fijn.
quote:Op maandag 27 januari 2014 02:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Inderdaad lekker ding, dat moet ie niet doen....
Dat heb ik nou met zure haringkut.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
Goed dat je aan het leren bent, maar ik vind persoonlijk "schat" genoemd worden door een totaal vreemde (of bekende) niet zo fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |