Ik moet even zeggen dat ik niet DM omdat ik dat nog niet mag. Daarom heb ik maar even een nieuw topic geopend, Kunnen anderen ook meedenken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:24 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Je geloof t het niet, maar hier zit een compleet doorgedraaide, gefrustreerde (niet) streamer.
Ik heb echt alles, maar dan ook alles eraan gedaan.
Ik heb inmiddels 8 antwoorden terug met: uw telefoonnummer is al gekoppeld...
Ik heb zelfs Utopia uit gedaan en toen weer Utopia aan...
Steeds OK erachteraan..
Ik heb nu al 6 emails via contactformulier gestuurd en 2 keer mijn wachtwoord gereset.
Ik heb Browsergeschiedenis, cookies etc gewist.
Heb zelfs mozilla firefox gedownload, had al chroome en IE, op geeneen browser doet het wat.
Ik log in met emailadres en met Facebook. Beiden niks..
Ik moet telkens weer de activatiecode intoetsen. en dan zegt het ding: helaas is er iets mis gegaan. Nu al drie dagen dus...Pffftttt
Vind het lief dat je mij wilt helpen, is er iets wat ik vergeet???
Ja, kan ook gewoon 2 cent overmaken. Weet niet of dat wel kan als je al de telefoonprocedure gestart bent.quote:
En als je het hier invoert? Eerste even cookies wissen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:30 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ja ik kan dus geen Ideal gebruiken, ik heb geen internetbankieren. I know, hopeloos ouderwets, maar het ging tot op heden lekker zo. Dus heb ik een prepaidkaart aangeschaft, mét beltegoed natuurlijk.
Eerst kwam ik er wel in. Maar toen probeerde ik de laptop en dat lukte niet. Dus hebben we uitgelogd op de pc en toen begon de ellende....Kan dus niet inloggen via de pc en niet via de laptop. Moet telkens de activatiecode intoetsen. Dat lijkt me niet okee. Want die had ik al een keer geactiveerd.
Anders ga je ff op twitterquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Helaas...Het lukt me echt niet. Heb al twee euro aan SMsjes besteedt. Maakt niet uit, ga straks iemand anders zijn mobieltje proberen. Moet wrsch met een ander tel nummer denk ik. En dan maar NOOIT meer uitloggen. Eerst zien of ik eventueel nog kan met een ander emailadres pfftt
Ow dat klinkt ook niet vreemd, ik heb het middels een ander mailadres geprobeerd, nope dus. Steeds weer zegt tie, uw tel nr is al bekend. Om gek van te worden. Ga die firewall eens proberen...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:20 schreef akveor het volgende:
Misschien dom.. maar heb je de router/modem al eens opnieuw opgestart (minuutje van de stroom)?
Wat gebeurt er als je de Firewall/virusscanner uitzet (of zelfs de-installeert)?
Als laatste mogelijkheid...want ik verlies echt de moed nu. Ik ben niet boos, alleen verdrietigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:13 schreef community het volgende:
[..]
Anders ga je ff op twitter
@TalpaDeMol John, ik kan kan mijn paspoort niet activeren
Kijken hoe snel je geholpen wordt
Helaas, goed bedoeld maar dat zit allemaal op een ander niveau, daar ligt het niet aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:20 schreef akveor het volgende:
Misschien dom.. maar heb je de router/modem al eens opnieuw opgestart (minuutje van de stroom)?
Wat gebeurt er als je de Firewall/virusscanner uitzet (of zelfs de-installeert)?
Ja, als dat al gedaan is zal het daar dan wel niet aan liggen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:46 schreef community het volgende:
[..]
Helaas, goed bedoeld maar dat zit allemaal op een ander niveau, daar ligt het niet aan.
Wellicht kan je nu weer het proces opnieuw beginnen en lukt het wel, maar ik wil je niet op kosten jagenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 02:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik heb dus vanmiddag Utopia stop gesmst, kreeg net een sms bericht, dat ze het jammer vonden. John de Mol heeft natuurlijk niet terug gereageerd. Had ik ook niet verwacht.
Dus doe het wel met de 30 minuutjes en het incognitovenster. Gelukkig kan ik de streamverslagen lezen, waar ik erg blij mee ben, wat doen die mensen goed werk, ben ze heel dankbaar.
Begrijpelijkerwijs heb dus gekozen om lekker een boek te gaan lezen en Utopia los te laten, behoudens het lezen van de streamverslagen en de superleuke COS. Na drie dagen van frustratie ben ik er wel klaar mee. Jammer, want ik wilde dat mijn dochter kon streamen, zij is licht verstandelijk beperkt en voor haar was het vooral, omdat ze niet goed kan lezen.
Dank voor alle adviezen en steunIk lees mijn dochter het nu voor...
De kosten zijn het probleem niet. Maar wel de teleurstelling van mijn dochter. Als het me weer niet lukt, dan is ze weer van slag. Urenlang proberen, dagenlang, het is voor haar onverteerbaar.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 02:26 schreef community het volgende:
[..]
Wellicht kan je nu weer het proces opnieuw beginnen en lukt het wel, maar ik wil je niet op kosten jagenJe krijgt vast nog wel een reactie op je contactformulier. (binnen een maand ofzo
) EN als ze dat doen en alles kunnen fixen, ff restitutie vragen
![]()
Jammer dat het niet gelukt is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |