Utopia is in volle gangquote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef zyx1981 het volgende:
Bijzonderleuke actie.Wie doet er mee mensen?! Bijtjes zijn een erg belangrijke schakel in onze voedselproductie. De laatste jaren krijgen imkers meer en meer tegenslagen. Het soort vandalisme zoals wat bovengenoemde imker is overkomen, blijft echter te bizar voor woorden. Bijen in het water gegooid... en met vuurwerk bestookt. Wie doet nu zo iets?
Daarom is het een mooi gebaar als Fok!kers die man een camerasysteem kunnen bezorgen.Met een camera bij zijn bijen is het voor die imker weer: "Don't worry, bee happy!"
Voor meer info, zie GC / FOK! de bloemetjes en de bijtjes: al 830 euro!
Lijkt mij ook aan de lage kant.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dat zo is, is het niet veel toch? Of zie ik dat verkeerd.
Ik woonde vlak bij je, scawy!quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja ik heb het hier (Tongelre, oosten van Eindhoven) nog nooit gehoord. Beetje vreemd dat ze een paar minuten verderop ineens Limburgs praten dan
Na dat kutzooi, aparte woordkeuze.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:35 schreef maffeGeert het volgende:
blijven er gekken na kijken na dat kut zooi ... hoeveel mensen die kijken hadden nooit moeten worden geboren... IDIOTEN
"We"quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben er nog een huis, kom dan, gek.
Gelukkig was ik ook in de buurt om je te beschermen. Of hugecooll.quote:
Ik bescherm haar niet tegen mezelfquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig was ik ook in de buurt om je te beschermen. Of hugecooll.
Maar hij was nog dichterbij dan jij! Bijna op mijn lip!quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig was ik ook in de buurt om je te beschermen. Of hugecooll.
Waar woon(de) jij dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hij was nog dichterbij dan jij! Bijna op mijn lip!
Er zit iets op je lip!quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:49 schreef mootie het volgende:
Maar hij was nog dichterbij dan jij! Bijna op mijn lip!
Nee jonguh.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's daar waar ook de AH, Aldi, Action en zo'n pizzeria zijn toch?
Die Lidl is mij nog niet opgevallen danquote:
Hihi, deed ik ook.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die Lidl is mij nog niet opgevallen danWel de Jumbo (Pagelaan)
Daar doe ik mijn dagelijkse boodschapjes
Hè! Ik ken een kampkindje dat Romantica heet, ja!quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:52 schreef mootie het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat jij niet Shania heet.
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar raak jij opgewonden van?
De jeugd van tegenwoordig...
quote:
Het is eventueel mogelijk dat zijn twee voorgangers geband zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ineens in een quote, en keek gelijk naar je userid om te checken of je geen faker was
wattequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:01 schreef chufi het volgende:
Ik had iets Anders aan mn hoofd... Klinkt als van beneden de rivieren....
Ik denk nu ook dat ik ook op kikkerseks had kunnen reageren idd...quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
zo klopt ie toch beter?
edit: o wacht ik dacht dat je ergens anders op reageerde
Jij met een c!quote:
Ja ik weet het en moet het vaak horen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij met een c!
Ik heb de pitch gewonnen, morgen de definitieve briefing. Nu pitten.
Nite!
Dat is dan 5 euroquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:03 schreef chufi het volgende:
Ik doe nog ff een pannekoekje... Choco
Doe er maar 3quote:
Ik zou me eerder zorgen maken om de exitquote:
Het is niet toegestaan uw eigen consumpties te nuttigenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
nee dat was veel minder... .06 cent
Als Pietverdriet gaat hapt ie uit de koequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het is niet toegestaan uw eigen consumpties te nuttigen
ok heb ik 1 minder, 7.50 dan maarquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het is niet toegestaan uw eigen consumpties te nuttigen
Nooit gehoord van merrymelk...quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Pietverdriet gaat hapt ie uit de koe
Tuurlijk niet, maar zodra je met zulke belachelijke bedragen komt ben je gewoon een kapitalistische geldwolf in schaapsklerenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duurzaam is niet automagisch goedkoop hè
Zeker niet op het jaarbasis format van JdMquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duurzaam is niet automagisch goedkoop hè
Ik heb geen streams en de COS gaat te hard om mobiel te volgen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar zodra je met zulke belachelijke bedragen komt ben je gewoon een kapitalistische geldwolf in schaapskleren
Zou lachen zijn iddquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou hem er bijna heensturen... Met gezelschap
Zet laptopje aan danquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen streams en de COS gaat te hard om mobiel te volgen.
Ahhh wel grappig met die vergetarische stalkerquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou hem er bijna heensturen... Met gezelschap
Alles ligt te bed of ergens anders.. Rienk de winnaar van de avond... Billy trekt het niet lang meer ...quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen streams en de COS gaat te hard om mobiel te volgen.
of Laura moet dr redden en dan gaat Peter toch naar huis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles ligt te bed of ergens anders.. Rienk de winnaar van de avond... Billy trekt het niet lang meer ...
Zinloos, ik moet het hier met een G-verbinding op m'n mobiel doen, dus zelfs tetering is dan nutteloos.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zet laptopje aan dan
Hoewel ze nu allemaal in bed liggen
Mooi, want die Marjet irriteert me mateloos.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles ligt te bed of ergens anders.. Rienk de winnaar van de avond... Billy trekt het niet lang meer ...
Zit je in de provincie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zinloos, ik moet het hier met een G-verbinding op m'n mobiel doen, dus zelfs tetering is dan nutteloos.
ik ken geen andere Marjet.. En hoop het zo te houden...quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, want die Marjet irriteert me mateloos.
Het is goddomme ook echt een Marjet, hoe ze zich ook noemt.
Word!quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:39 schreef chufi het volgende:
Pannekoeken zijn op .. Maar voor 10¤ bak ik er nog wel eentje..
no shitquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:56 schreef markvanrinsum het volgende:
goedeavond net terug uit de arena en ik zie dat billy is genomineerd
Duidelijk bij Hakim op school gezetenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:35 schreef maffeGeert het volgende:
blijven er gekken na kijken na dat kut zooi ... hoeveel mensen die kijken hadden nooit moeten worden geboren... IDIOTEN
Zitten ze je te pesten?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:17 schreef mootie het volgende:
Hu, Hu, Hu kom hier. Ik wil even vechten!
Moots is een cos icon gewordenquote:
Ik zou er wat van zeggen hoor.. echtwaarserieusquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:32 schreef mootie het volgende:
Het is net een chatbox.
Net weer even geteld, van de eerste 150 posts gingen er ongeveer 17 over de streams, inclusief caps. Dat is toch triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |