Wat is dat voor sushi?quote:
die nog aan het verdedigen was terwijl de oorlog al jaren over was. Die sushi.quote:
oh hijquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:23 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
die nog aan het verdedigen was terwijl de oorlog al jaren over was. Die sushi.
Vorige week is ie overleden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
Dat was vorige week al in het nieuws; als het niet al twee weken geleden is.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:23 schreef EllaN het volgende:
Perfect weertje om met een theetjebakkie koffie niet aan je scriptie te werken.
het is warmquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:16 schreef WWolfy het volgende:
Perfect weer om het snel warmer weer te laten worden
Ook bij een buitentemperatuur van +30 graden. Een bejaardenstandje zeg maar op de thermostaatquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:33 schreef Nibb-it het volgende:
ER heeft in de zomer zijn verwarming nog aanstaan
Als broodje al die tijd in de vriezer heeft gelegen moet t toch niet zo'n probleem zijn?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:13 schreef Pumatje het volgende:
Half broodje bapao op dat 5 dagen over de datum was, halverwege proefde ik wat grappigs.
Now we just wait
Was geen vrieskoeling, maar gewone koeling, zo lag hij ook in de winkel opgeslagen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Als broodje al die tijd in de vriezer heeft gelegen moet t toch niet zo'n probleem zijn?
Dan is t een ander verhaalquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:22 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Was geen vrieskoeling, maar gewone koeling, zo lag hij ook in de winkel opgeslagen.
LIVING ON THE EDGEquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:13 schreef Pumatje het volgende:
Half broodje bapao op dat 5 dagen over de datum was, halverwege proefde ik wat grappigs.
Now we just wait
Nice, online gehaald?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:07 schreef Kostertjuh het volgende:
Nooouuu eindelijk BF4 voor PC gekocht. Was een koopje, omdat Free Record Shop failliet gaat en weet ik t. 30% korting!#skeerestudent
En jij staat ze een beetje aan te fluiten vanuit je warme kamertje? Ga eens heel snel naar buiten naast je maten staan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Iedereen in pendek opgesteld, was te verwachten dit
Hey ik ben niet degene die stopt tijdens speedmars, mijn groep hoeft er niet uitquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:52 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
En jij staat ze een beetje aan te fluiten vanuit je warme kamertje? Ga eens heel snel naar buiten naast je maten staan.
Van de andere groep was wel iedereen gestopt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hey ik ben niet degene die stopt tijdens speedmars, mijn groep hoeft er niet uit
Nee er zijn 2 groepen gemaakt, uitknijpers/mutanten en de gene die t gefixed hbben, wij zijn met zn 14en.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:03 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Van de andere groep was wel iedereen gestopt?
ok goeie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee er zijn 2 groepen gemaakt, uitknijpers/mutanten en de gene die t gefixed hbben, wij zijn met zn 14en.
6000 calorieën per dag is toch wat veel?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:36 schreef ErwinRommel het volgende:
De diëtiste schrok van mijn eetpatroon
Echt??quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
6000 calorieën per dag is toch wat veel?
Damn, dat is bijna net zoveel als RaymondKquote:
Wauw, ruilen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Echt??![]()
Maar daar kwam het idd wel op neer ja.
Ik krijg nu een aangepast sporters dieet
Wil je niet.quote:
Soms eens op wat je op een normale dag eet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met 3500 kcal per dag weg kanen
Daarom schrok de diétiste dus ook. Met name mijn klachten van moeheid ondanks veel sporten en regelmaat. Bloedonderzoek op diabetes word nu ook gedaan. Morgen bloedprikkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:14 schreef WWolfy het volgende:
Holy shit
Ik krijg bijna diabetes van het lezen van dat dieet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
En niet naar mij luisteren als ik zei dat hij veel te veel suikers atquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom schrok de diétiste dus ook. Met name mijn klachten van moeheid ondanks veel sporten en regelmaat. Bloedonderzoek op diabetes word nu ook gedaan. Morgen bloedprikken
Goed leven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijne:
-
Dit is toevallig van afgelopen maandag. Kan anders ingedeeld zijn dus.
Totaal ongeveer 5400 tot 6000 kcal
Snap ik, met je mond vol.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, je hoort mij niet klagen.
+1.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:14 schreef WWolfy het volgende:
Holy shit
Ik krijg bijna diabetes van het lezen van dat dieet
Nah, de mogelijkheid om na ontbijt te schijten was er helaas niet, dus alles kwam er weer uit tijdens sportquote:
Nah touwbaanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb er een foto van weten te maken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:03 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ik heb mogelijk een eetstoornis
quote:Uit de antwoorden die je hebt gegeven blijkt dat je symptomen hebt die mogelijk duiden op een eetstoornis. Wij raden je aan daar serieus mee om te gaan!
96kg - 197cm. Geen problemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:00 schreef WWolfy het volgende:
Hahahahahaha, volgens de resultaten zou ik ook een eetstoornis kunnen hebben.
Ik weet redelijk zeker dat ik met mijn regelmatige sporten en 80-85kg op 1.85m toch wel aardig goed zit.
Vetklep.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom schrok de diétiste dus ook. Met name mijn klachten van moeheid ondanks veel sporten en regelmaat. Bloedonderzoek op diabetes word nu ook gedaan. Morgen bloedprikken
?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:04 schreef m.k het volgende:
http://hitthewoodline.com(...)e-survivor-and-truth
Welkom broedert.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:03 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Hij heeft een punt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:04 schreef m.k het volgende:
http://hitthewoodline.com(...)e-survivor-and-truth
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:03 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Willen jullie erover pratenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:00 schreef WWolfy het volgende:
Hahahahahaha, volgens de resultaten zou ik ook een eetstoornis kunnen hebben.
Ik weet redelijk zeker dat ik met mijn regelmatige sporten en 80-85kg op 1.85m toch wel aardig goed zit.
iddquote:
Ik welquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:02 schreef Pumatje het volgende:
m'n vriendin zit utopia te kijken![]()
Zie ik dat die luchtmobielert z'n hele KPU kast heeft meegenomen , en een matras afslaat, en buiten![]()
gaat slapen
Want stoere militairquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:29 schreef WWolfy het volgende:
[..]![]()
Waarom zou je buiten gaan slapen als je binnen kan slapen, conservatie van energie enzo
Een Pro Deo-regeling is mogelijk?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
Yes.
Met name beroepsmilitairen met een eetstoornis.
Zóveel binding heb ik ook weer niet met DEF...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:50 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Een Pro Deo-regeling is mogelijk?
Anti-riekende oksels.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:50 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Een Pro Deo-regeling is mogelijk?
Lekker duidelijk ookquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg vrienden: hoe doe je ook al weer een plaatsbepaling met de kaarthoekmeter en dat touwtje op het moment dat je weet dat je op X graden ''de kerk van Doetinchem'' ziet en op Y graden ''de brug van Wehl''?
Grote faal ik weet, maar is me even ontgaan![]()
Klopt, resectie. Hulde aan mk en wat youtube filmpjesquote:
Men schiet een koers naar de kerk, men schiet een koers naar de brug. Men rekent de jaarlijks verandering uit, en verrekent dat met de koers. Van kompas naar kaart, W = -, O = +. Vervolgens de tegenkoers vanuit de twee markante punten, kruispunt van de lijnen is de positie.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Klopt, resectie. Hulde aan mk en wat youtube filmpjes
Best triest dat het me ontgaan was, maar goed. Le opgelost.
Wij hebben geen stoornis.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:53 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Is niet m'n enige stoornis. Ook niet die van jou denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |