Vetklep.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom schrok de diétiste dus ook. Met name mijn klachten van moeheid ondanks veel sporten en regelmaat. Bloedonderzoek op diabetes word nu ook gedaan. Morgen bloedprikken
?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:04 schreef m.k het volgende:
http://hitthewoodline.com(...)e-survivor-and-truth
Welkom broedert.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:03 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ik heb mogelijk een eetstoornis
Hij heeft een punt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:04 schreef m.k het volgende:
http://hitthewoodline.com(...)e-survivor-and-truth
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:03 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ik heb mogelijk een eetstoornis
Willen jullie erover pratenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:00 schreef WWolfy het volgende:
Hahahahahaha, volgens de resultaten zou ik ook een eetstoornis kunnen hebben.
Ik weet redelijk zeker dat ik met mijn regelmatige sporten en 80-85kg op 1.85m toch wel aardig goed zit.
iddquote:
Ik welquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:02 schreef Pumatje het volgende:
m'n vriendin zit utopia te kijken![]()
Zie ik dat die luchtmobielert z'n hele KPU kast heeft meegenomen , en een matras afslaat, en buiten![]()
gaat slapen
Want stoere militairquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:29 schreef WWolfy het volgende:
[..]![]()
Waarom zou je buiten gaan slapen als je binnen kan slapen, conservatie van energie enzo
Een Pro Deo-regeling is mogelijk?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
Yes.
Met name beroepsmilitairen met een eetstoornis.
Zóveel binding heb ik ook weer niet met DEF...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:50 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Een Pro Deo-regeling is mogelijk?
Anti-riekende oksels.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:50 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Een Pro Deo-regeling is mogelijk?
Lekker duidelijk ookquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg vrienden: hoe doe je ook al weer een plaatsbepaling met de kaarthoekmeter en dat touwtje op het moment dat je weet dat je op X graden ''de kerk van Doetinchem'' ziet en op Y graden ''de brug van Wehl''?
Grote faal ik weet, maar is me even ontgaan![]()
Klopt, resectie. Hulde aan mk en wat youtube filmpjesquote:
Men schiet een koers naar de kerk, men schiet een koers naar de brug. Men rekent de jaarlijks verandering uit, en verrekent dat met de koers. Van kompas naar kaart, W = -, O = +. Vervolgens de tegenkoers vanuit de twee markante punten, kruispunt van de lijnen is de positie.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Klopt, resectie. Hulde aan mk en wat youtube filmpjes
Best triest dat het me ontgaan was, maar goed. Le opgelost.
Wij hebben geen stoornis.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:53 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Is niet m'n enige stoornis. Ook niet die van jou denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |