Daarom schrok de diétiste dus ook. Met name mijn klachten van moeheid ondanks veel sporten en regelmaat. Bloedonderzoek op diabetes word nu ook gedaan. Morgen bloedprikkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:14 schreef WWolfy het volgende:
Holy shit
Ik krijg bijna diabetes van het lezen van dat dieet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
En niet naar mij luisteren als ik zei dat hij veel te veel suikers atquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom schrok de diétiste dus ook. Met name mijn klachten van moeheid ondanks veel sporten en regelmaat. Bloedonderzoek op diabetes word nu ook gedaan. Morgen bloedprikken
Goed leven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijne:
-
Dit is toevallig van afgelopen maandag. Kan anders ingedeeld zijn dus.
Totaal ongeveer 5400 tot 6000 kcal
Snap ik, met je mond vol.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, je hoort mij niet klagen.
+1.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:14 schreef WWolfy het volgende:
Holy shit
Ik krijg bijna diabetes van het lezen van dat dieet
Nah, de mogelijkheid om na ontbijt te schijten was er helaas niet, dus alles kwam er weer uit tijdens sportquote:
Nah touwbaanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb er een foto van weten te maken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:03 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ik heb mogelijk een eetstoornis
quote:Uit de antwoorden die je hebt gegeven blijkt dat je symptomen hebt die mogelijk duiden op een eetstoornis. Wij raden je aan daar serieus mee om te gaan!
96kg - 197cm. Geen problemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:00 schreef WWolfy het volgende:
Hahahahahaha, volgens de resultaten zou ik ook een eetstoornis kunnen hebben.
Ik weet redelijk zeker dat ik met mijn regelmatige sporten en 80-85kg op 1.85m toch wel aardig goed zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |