SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
PSG verliest thuis van Montpellier, Milan verliest van Udinese, Man U verlenging tegen Sunderland..gaat lekker
Bekervoetbal ftw. Milan nog niet afgelopen btw.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gelukkig geen verlenging van deze wedstrijd, jezus zeg. Huilen met de pet op na een wedstrijdje Man City![]()
Sowieso weer Ajax - AZ.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef Freire het volgende:
Ajax - Nec
Zwolle - AZ
Dan weten jullie het alvast gr gr
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Zou het mooiste zijn als dat de finale was.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou het mooiste zijn als dat de finale was.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
nee man kunnen al die sneuies weer zeggen esteban onze held heeft in zijn eentje al de joden geveldquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:50 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hopen dat Wesley wegblijft deze keer.![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik weet niet wat ik liever heb....
United door en helemaal afmaken in de finale, of United eruit omdat United![]()
![]()
![]()
Dat er bij Ajax nou zulke mongolen bij zitten die zichzelf in den beginne al Joden noemen. Of het veld op rennen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee man kunnen al die sneuies weer zeggen esteban onze held heeft in zijn eentje al de joden geveld![]()
PSV is gewoon slecht dit jaar: accepté.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
verliezen van rodazelfs az wint er van
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
City gaat toch niks winnen dit seizoen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:55 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik weet niet wat ik liever heb....
United door en helemaal afmaken in de finale, of United eruit omdat United![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
City gaat toch niks winnen dit seizoen.![]()
![]()
[..]
City gaat toch niks winnen dit seizoen.![]()
![]()
Wat denk jij dan? PL gaat naar Chelsea of Arsenal. FA Cup gaan ze niet winnen, CL al helemaal niet. En misschien de Capital One Cup, maar ik gok ook van niet.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
[..]
Dat er bij Ajax nou zulke mongolen bij zitten die zichzelf in den beginne al Joden noemen. Of het veld op rennen.![]()
hoor je nou wat je zelf zegt
#FreeTrapz![]()
Ja, ik weet precies wat ik zeg en ik weet ook dat de meerderheid van de Joden niet blij is dat Ajax die naam gebruikt. En ik constateer dat hij het veld op rende, dat lijkt me ook gewoon correct.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Heb je je eerste shotje wodka gedronken?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? PL gaat naar Chelsea of Arsenal. FA Cup gaan ze niet winnen, CL al helemaal niet. En misschien de Capital One Cup, maar ik gok ook van niet.![]()
Capital One Cup gaat City winnen. PL Chelsea of City. FA Cup Chelsea.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? PL gaat naar Chelsea of Arsenal. FA Cup gaan ze niet winnen, CL al helemaal niet. En misschien de Capital One Cup, maar ik gok ook van niet.![]()
Ik geef City weinig kans op de PL.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Capital One Cup gaat City winnen. PL Chelsea of City. FA Cup Chelsea."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Captial One sowieso. FA Cup ligt aan de aandacht ervoor maar de selectie is breed genoeg. CL is hoog gegrepen, zeker gezien de komende tegenstander, maar halve finale is zeker haalbaar. PL is ook prima te doen, Arsenal en Chelsea laten uit nog wel eens wat steken vallen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee je schiet in de verdediging. en gaat zeggen dat iets wat vreselijk sneu is goed is omdat die andere ook sneu doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, ik weet precies wat ik zeg en ik weet ook dat de meerderheid van de Joden niet blij is dat Ajax die naam gebruikt. En ik constateer dat hij het veld op rende, dat lijkt me ook gewoon correct.
#FreeTrapz![]()
Kun je nagaan op 9 chemquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:00 schreef Grandesco het volgende:
Blijkbaar speel ik al 20 wedstrijden lang met Negredo op 7 chem... hij loopt bijna 2 op 1.![]()
Dat liedje is een vrij correcte reactie op een naam die Ajacieden zichzelf hebben gegeven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee je schiet in de verdediging. en gaat zeggen dat iets wat vreselijk sneu is goed is omdat die andere ook sneu doen"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
negredo is baasquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:00 schreef Grandesco het volgende:
Blijkbaar speel ik al 20 wedstrijden lang met Negredo op 7 chem... hij loopt bijna 2 op 1.
#FreeTrapz![]()
Als die man een IF krijgt kan je Ibra wel van de hand doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:00 schreef Grandesco het volgende:
Blijkbaar speel ik al 20 wedstrijden lang met Negredo op 7 chem... hij loopt bijna 2 op 1.![]()
Wie is de beste rm? op robben na.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
een betere wereld begint bij uzelf meneer bakkertquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat liedje is een vrij correcte reactie op een naam die Ajacieden zichzelf hebben gegeven.
conclusie: voetbal supporters zijn sneu
#FreeTrapz![]()
Ditquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Als die man een IF krijgt kan je Ibra wel van de hand doen![]()
![]()
Hier kan ik me in vinden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
een betere wereld begint bij uzelf meneer bakkert
conclusie: voetbal supporters zijn sneu
mm ja, alleen al zo vaak gebruiktquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:05 schreef wieisboos het volgende:
Feyenoord topic is wel genieten nu
Nog een pareltje
[ afbeelding ]
via DBB![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:05 schreef wieisboos het volgende:
Nog een pareltje
[ afbeelding ]
via DBB![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Godver.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:05 schreef wieisboos het volgende:
Nog een pareltje
[ afbeelding ]
via DBB![]()
Levante maakt me toch een geniale own goal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In een groen groen groen knollenland.. lalalaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wanneer is loting ook al weer?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
deze man moet de politiek inquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:05 schreef wieisboos het volgende:
Nog een pareltje
[ afbeelding ]
via DBB
#FreeTrapz![]()
zometeen pingels bij Man UAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
jinx
sunderland wint hahahaha
De Gea epic fail
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kortom: City gaat geen prijs winnen dit seizoen"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
OMG Man U scoort nogAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je hebt echt aandacht tekort hé.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:12 schreef TBakkert het volgende:
Kortom: City gaat geen prijs winnen dit jaar.![]()
2-1.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je hebt echt aandacht tekort hé."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
ok 6quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:12 schreef Grandesco het volgende:
Ok nu Negredo op 10 chem... heeft er al 5 inliggen deze wedstrijd![]()
![]()
faaaaaaaalpingelsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
0 uit 3
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zal dan wel gezellig worden 2 maart.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:18 schreef Freire het volgende:
En dan in de rust met zn allen opstaan tegen kanker
[ afbeelding ]
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Januzaj
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha Januzaj met zijn gras onder schoentjes
Aan de ogen zie je waar spelers gaan schieten:
Special weapon Ki![]()
![]()
hahaha downie jonesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
omg weer misAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geniaal, toch nog Sunderland
epic ditAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Godverdomme wat is United toch slecht
Captial One binnen dus![]()
![]()
gefeliciteerd joden. Het is jullie niet gegund. Geen idee of het terecht was. Ik heb het niet gezien.
Heb een GJE'tje gedaan vandaag
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef Fuszy het volgende:
gefeliciteerd joden. Het is jullie niet gegund.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jep, hypocriet tyfuspubliek.quote:
Als er iemand uit een vak pleurt is de wereld te klein maar wel fans die aan kanker zijn overleden belachelijk maken.
En in de rust lekker gaan staan tegen kanker.__!
Ik nam je heel lang nog serieus maar nu niet meer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Deze man is zo godvergeten slecht heniveau Atouba. Ook dramatisch ingeschoten die goal
![]()
Laatste paar wedstrijden niet goed opgelet dan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Deze man is zo godvergeten slecht heniveau Atouba. Ook dramatisch ingeschoten die goal
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik nam je heel lang nog serieus maar nu niet meer.![]()
Ik heb gewoon iets tegen Serero, laat mequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik nam je heel lang nog serieus maar nu niet meer.![]()
![]()
Grapjasquote:
8 van de 11 van kunnen geen topniveau aan bij ajax. Spelen alleen gewoon gruwelijk slim positiespel zodat ze de bal netzo lang rond kunnen spelen totdat ze een gaatje zien. Wel slaapverwekkend.![]()
"Onze rook is rooier dan Rooie Marck" ?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep, hypocriet tyfuspubliek.
Als er iemand uit een vak pleurt is de wereld te klein maar wel fans die aan kanker zijn overleden belachelijk maken.
En in de rust lekker gaan staan tegen kanker.__!
Wat is er precies schokkend of beledigend aan? Niet dat ik me ook maar op een of andere manier wil linken aan 90% van de Ajax-supporters, maar toch..hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dit vind ik vrij schokkend hoor... Ik zou niet weten hoe dit goed te praten valt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"Onze rook is rooier dan Rooie Marck" ?
Wat is er precies schokkend of beledigend aan? Niet dat ik me ook maar op een of andere manier wil linken aan 90% van de Ajax-supporters, maar toch.."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Omdat hij overleden is en dat is dus gewoon een "grap" is dat hij overleden is, de rook is dus roder dan zijn haar nu is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
"Onze rook is rooier dan Rooie Marck" ?
Wat is er precies schokkend of beledigend aan? Niet dat ik me ook maar op een of andere manier wil linken aan 90% van de Ajax-supporters, maar toch..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is hetzelfde als je tegen mij zegt dat een a4'tje witter is dan het haar van mijn overleden opa.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
1000 bronze packs? Dan heb je meer geopend dan ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef StevenHyde het volgende:
Heuuuuuuu na 1000 bronze packs mijn eerste (crappy wel) IF binnen
[ afbeelding ]![]()
Hij legt het niet echt helder uit idd. Ik heb ook geen idee wie rooie Mark isquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
IK SNAP NOG STEEDS NIET WAT ER BELEDIGEND IS![]()
![]()
Voetbalsupporter die aan kanker leed. Bezocht toen de eerste training van het seizoen en overleed 3 dagen later. Kreeg toen nog een eerbetoon en die video van hem is dus heel bekend geworden. Dan is het vrij raar dat je dit soort spandoeken ophangt in een wedstrijd tegen Feyenoord...quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij legt het niet echt helder uit idd. Ik heb ook geen idee wie rooie Mark is"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Misschien een beetje respect naar elkaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
Het is hetzelfde als je tegen mij zegt dat een a4'tje witter is dan het haar van mijn overleden opa.
Als een goede vriend van jou net is overleden ga ik ook niet zo'n opmerking maken maar misschien is de belevingswereld van mij anders dan die van jou.
Artikel Rooie Marck:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)n-keer-bekeken.dhtmlRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik bedoel Jefferson Farfan is een betere speler in dit spel dan Arjen Robben.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bedoel je dan Farfan.pace > Robben.pace of Farfan.shooting > Robben.shooting ofwa...?
Ook al heeft hij minder pace en -op papier- mindere shooting.![]()
nee lindje is ook gevoelig. Die ging hier posten toen hij een opa gered had, die slechts even uitgegleden wasquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien een beetje respect naar elkaar.
Als een goede vriend van jou net is overleden ga ik ook niet zo'n opmerking maken maar misschien is de belevingswereld van mij anders dan die van jou.![]()
Ik ken Rooie Marck van naam. Maar erg beledigend vind ik het spandoek niet. Ik praat het niet goed, maar ik snap de ophef niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien een beetje respect naar elkaar.
Als een goede vriend van jou net is overleden ga ik ook niet zo'n opmerking maken maar misschien is de belevingswereld van mij anders dan die van jou.
Artikel Rooie Marck:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)n-keer-bekeken.dhtmlJa, bijna goed onthouden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nee lindje is ook gevoelig. Die ging hier posten toen hij een opa gered had, die slechts even uitgegleden was
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Je weet heus wel hoe hun het bedoelen. Ze doen het niet om Feyenoord een hart onder de riem te steken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ken Rooie Marck van naam. Maar erg beledigend vind ik het spandoek niet. Ik praat het niet goed, maar ik snap de ophef niet.
[..]
Ja, bijna goed onthouden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, en daarom verwondert het me dus juist dat er niets staat dat echt beledigend overkomt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je weet heus wel hoe hun het bedoelen. Ze doen het niet om Feyenoord een hart onder de riem te steken.
Wat zijn keepers toch mongolen in dit spel![]()
Ik vind het wel beledigend.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, en daarom verwondert het me dus juist dat er niets staat dat echt beledigend overkomt.
Er wordt letterlijk alleen gezegd dat hij rood haar had.quote:
Ik snap dat hij dood is. En dat hij ziek was en zulks en dat dat gevoelig ligt, maar over hem wordt nu toch niets slechts gezegd?Letterlijk alleen dat hij rood haar had.
Bij nader inzien.. Dat is inderdaad best kut. Rood haar hebben.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hou je dat ergens bij?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, ik heb toch wel meer dan 1000 bronze packs geopend dit jaar en ik heb nog geen enkele bronze IF gehad
Ze zeggen eigenlijk "Onze fans zijn fanatieker dan jullie meest fanatieke fan, rooie Marck."
Tja het is een beetje ruw omdat die gast dan is overleden maar ik vind het geen belediging voor hem of zijn nabestaanden.![]()
Ik zie het als " Kijk deze rook roder zijn dan het haar van rode Marck omdat hij onder de grond ligt. ha ha "quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er wordt letterlijk alleen gezegd dat hij rood haar had.
Ik snap dat hij dood is. En dat hij ziek was en zulks en dat dat gevoelig ligt, maar over hem wordt nu toch niets slechts gezegd?Letterlijk alleen dat hij rood haar had.
Bij nader inzien.. Dat is inderdaad best kut. Rood haar hebben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Werkt die nog bij jou dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het trucje gebruikt waarmee je kan zien hoeveel je hebt geopend.
Oké, ik vraag me af of dat de juiste redenatie is, maar oké. Ik snap het.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zie het als " Kijk deze rook roder zijn dan het haar van rode Marck omdat hij onder de grond ligt. ha ha "hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Omdat ze het wel zo moeten formuleren dat het niet wordt weggehaald. En omdat er de vorige keer groene rook in de arena is afgestoken door feyenoorders. Denk dat het voor de nabestaande een erg pijnlijk doek is.quote:![]()
Ja. Dit is alleen nog maar account 1.quote:
purchaseCount: 4152 (400c packs)
Ik zal zo die andere 2 ook even checken.![]()
Dit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Omdat ze het wel zo moeten formuleren dat het niet wordt weggehaald. En omdat er de vorige keer groene rook in de arena is afgestoken door feyenoorders. Denk dat het voor de nabestaande een erg pijnlijk doek is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op de meest depressieve dag van het jaar heb je mee gedaan aan onze Blue Monday actie, waarmee je 2 kaartjes voor het Leids Cabaret festival kon winnen. Jij bent één van de gelukkige winnaars. Van harte gefeliciteerd met je prijs!![]()
![]()
![]()
Maar de laatste tijd maak ik bijna altijd verlies met bronze packs.. alleen vanmorgen had ik Gunning en dat was dus een geweldige pull. Wel heeft het me heel veel Ieren opgeleverd.![]()
?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Maver laat jouw purchasecounter eens zien.
ik heb vanavond al voor 300k aan pakjes zitten openen en helemaal niks en nu eindelijk een dikke pull, gelijk me verlies goedgemaakt zo wat![]()
![]()
Ik zeg Riberyquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef Maver24 het volgende:
ik heb vanavond al voor 300k aan pakjes zitten openen en helemaal niks en nu eindelijk een dikke pull, gelijk me verlies goedgemaakt zo wat![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Ik krijg dit:quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Dit is alleen nog maar account 1.
purchaseCount: 4152 (400c packs)
Ik zal zo die andere 2 ook even checken.
Ik zeg Theo JanssenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zie het idd, hoezo is Ribery zo duur?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan zou hij hele vette winst hebben.
Ik zeg Aguero of Robben.![]()
![]()
Called it.quote:Omdat hij daadwerkelijk goed is in dit spel (denk ik, nooit mee gespeeld).quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zie het idd, hoezo is Ribery zo duur?![]()
bjmb.jpgquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:14 schreef Maver24 het volgende:
na deze kut avond toch nog wat vrolijks van weten te makenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee die kost veel minder.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:14 schreef Grandesco het volgende:
Kan IF Adebayor even naar 50k gaan?
Ik heb echt een leuk teampje klaarstaan voor die baas.
Zijn SIF daarentegen wel denk ik..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat bedoelde ik obv.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee die kost veel minder.
Zijn SIF daarentegen wel denk ik..![]()
Ziet er wel uit als een baasje ja. Misschien eens iets fixen met hem en Ben Tekkers.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Open jij nu 400c packs of 750? Ik vind 400c packs wat tegenvallen de laatste tijd dus ik probeer 750c. Ik had net al Wabara en nog 4 free bronze packs.
![]()
400c, die andere zit me te weinig in. Had net Westcarr, maar dies niet meer zo snel. Verder verzamel ik de Ieren en de fitness.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Open jij nu 400c packs of 750? Ik vind 400c packs wat tegenvallen de laatste tijd dus ik probeer 750c. Ik had net al Wabara en nog 4 free bronze packs.
![]()
Het aantal squad fitnesses in 400c packs is echt laag dit jaarquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
400c, die andere zit me te weinig in. Had net Westcarr, maar dies niet meer zo snel. Verder verzamel ik de Ieren en de fitness.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:22 schreef DutchSL het volgende:
Rooney, Forlan en Del Piero in een bronzepack
O wacht, dyslexie.![]()
![]()
Wilde hij vorig jaar ook al niet doen... Wss 10k+quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Maver laat jouw purchasecounter eens zien.![]()
Hoeveel coins heb jij eigenlijk? Alles bij elkaar?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:30 schreef Maver24 het volgende:
mooi mooi, eerst Robben, toen Suarez en nu Adebayor
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
900k minder dan voor dat het toty begon. gigantisch veel pakjes geopend vorige weekquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb jij eigenlijk? Alles bij elkaar?![]()
Ook toevallig allemaal uit de Ierse league?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:23 schreef Zhano het volgende:
Krijg écht vaak dezelfde kits en badges.![]()
![]()
Dacht dat ik begreep wat je bedoelde maar dus toch niet.quote:
Toch wel!!
Nee cambuur badge en de kit van een Engelse ploeg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:33 schreef Freire het volgende:
[..]
Ook toevallig allemaal uit de Ierse league?![]()
Dat zegt me niets.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
900k minder dan voor dat het toty begon. gigantisch veel pakjes geopend vorige weekhoeveel is het?
Waar zie je dit?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
7500 coin packs: [ afbeelding ]
750 coins: 64![]()
Nog interessanter: hoeveel FIFA Points zijn er al doorheen gejast?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zegt me niets.hoeveel is het?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ds2 4100 bronzepacks in 4 maandenik kan het nog steeds niet geloven.
'alleen op account 1''If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bidbumpquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Verklaar dit eens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
bidbumper uiteraardquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Verklaar dit eens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die schoften zijn rijker dan wij allen hier bij elkaarquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat slaat toch werkelijk nergens op?![]()
Is gewoon over bieden en dan hopen dat iemand het niet door heeft en dan opeens 500k te veel betaald omdat die denkt dat er maar met 1000 verhoogd werd. En doet dan trade offer met een ander account als het niet luktquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Verklaar dit eens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat bedrag is niet betaald hoor (in 999 van de 1000 gevallen)quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat slaat toch werkelijk nergens op?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jellyquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die schoften zijn rijker dan wij allen hier bij elkaar![]()
Gewoon door de eigenaar zelf op een ander account oid?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat bedrag is niet betaald hoor (in 999 van de 1000 gevallen)![]()
toquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gewoon door de eigenaar zelf op een ander account oid?![]()
Niet oid, maar gewoon letterlijk dat jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gewoon door de eigenaar zelf op een ander account oid?![]()
Account A heeft de kaartquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gewoon door de eigenaar zelf op een ander account oid?
Met zijn andere account B doet hij een bidbump in de hoop dat iemand te snel klikt en teveel gaat betalen. Als het niet werkt dan accepteert hij 2sec ofzo voor het einde van de auction zijn trade offer die hij ook klaar had staan. En dan doet hij het weer opnieuw, tig keer per dag. Grootste kanker van de community dat soort mensen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik snap alleen niet hoe mensen hier in trappen... Zo snel kun je toch niet na iemand bieden? Als ik weer eens in de laatste seconde zit te bieden en iemand anders ook krijg ik altijd zo'n popupjequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Account A heeft de kaart
Met zijn andere account B doet hij een bidbump in de hoop dat iemand te snel klikt en teveel gaat betalen. Als het niet werkt dan accepteert hij 2sec ofzo voor het einde van de auction zijn trade offer die hij ook klaar had staan. En dan doet hij het weer opnieuw, tig keer per dag. Grootste kanker van de community dat soort mensen.![]()
![]()
Ik mag niet klagen, ik heb maar 102 bronze packs en 87 7.5k packs geopend.
Daar heb je dan natuurlijk wel het logo van Colo Colo voor![]()
Smerige praktijken iddquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Account A heeft de kaart
Met zijn andere account B doet hij een bidbump in de hoop dat iemand te snel klikt en teveel gaat betalen. Als het niet werkt dan accepteert hij 2sec ofzo voor het einde van de auction zijn trade offer die hij ook klaar had staan. En dan doet hij het weer opnieuw, tig keer per dag. Grootste kanker van de community dat soort mensen.![]()
Die had ik ook een keer in een pack.. maar dat was een free silver pack.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:52 schreef Freire het volgende:
Ik mag niet klagen, ik heb maar 102 bronze packs en 87 7.5k packs geopend.
Daar heb je dan natuurlijk wel het logo van Colo Colo voor![]()
Voor die popup kon je er soms niks aan doen nee. Als je er nu intrapt ben je gewoon een domme mongool, maar dat zijn dezelfde mensen die in Nigeriaanse oplichters trappen en hun EA account laten hacken...ze zijn er gewoon en dus blijven dit soort mensen het doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet hoe mensen hier in trappen... Zo snel kun je toch niet na iemand bieden? Als ik weer eens in de laatste seconde zit te bieden en iemand anders ook krijg ik altijd zo'n popupjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op fox heb je de hoogtepunten van de kwartfinale's achter elkaar, tering wat een kansen heeft NEC gehad![]()
![]()
Leuk spelertje voor Vitessequote:Op donderdag 23 januari 2014 01:07 schreef DutchSL het volgende:
Chelsea zou na Mata te verkopen nu Salah willen (91 pace 74 rated RM uit Zwitserse competitie)Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:In Engeland is een absolute toptransfer in de maak. Manchester United staat op het punt om voor een recordbedrag Juan Mata over te nemen van Chelsea. Voor de Spanjaard ligt op Old Trafford een contract tot medio 2018 klaar.
De doorgaans goed geïnformeerde BBC meldt dat Chelsea een bod van 45 miljoen euro heeft geaccepteerd. Voor Mata is daarmee de weg vrij om de stap naar Manchester United te maken. Naar verwachting ondergaat de Spanjaard donderdag al een medische keuring, waarna de transfer snel kan worden afgerond.
Mata werd de afgelopen twee seizoenen uitgeroepen tot Chelsea-speler van het jaar, maar onder José Mourinho is zijn inbreng zeer beperkt. Hij speelde dit seizoen dertien competitiewedstrijden, waarvan elf als basisspeler. De 25-jarige linkspoot maakte nog geen enkel doelpunt, waar hij vorig seizoen nog tot elf treffers kwam.
Mourinho ziet het niet in de behendige voetballer zitten en doet daarom niet moeilijk nu concurrent Manchester United hem voor een fors bedrag wil overnemen. Wanneer de middenvelder daadwerkelijk de stap naar Old Trafford maakt, zal hij de duurste aankoop ooit van Manchester United worden. Het oude record staat op naam van Dimitar Berbatov, die in 2008 33 miljoen euro kostte.
Manchester United kan de inbreng van Mata zeer goed gebruiken. Woensdagavond speelde de formatie van David Moyes een belabberde bekerwedstrijd tegen Sunderland, dat in Manchester veel sterker was. De bezoekers plaatsen zich uiteindelijk op krankzinnige wijze verdiend voor de finale van de League Cup.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet dat het nu echt rond is..quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Huh, zit ik ineens in een oud topic?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:![]()
On:
Kozlov lijkt mij een redelijk Bronze. 4* Skills en WF, redelijke workrates en goede pace + shooting voor op CAM. Alleen die review bij hem?![]()
http://www.futhead.com/14/reviews/3593/![]()
Hehe, mooi geschreven door die dudequote:Op donderdag 23 januari 2014 01:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
On:
Kozlov lijkt mij een redelijk Bronze. 4* Skills en WF, redelijke workrates en goede pace + shooting voor op CAM. Alleen die review bij hem?![]()
http://www.futhead.com/14/reviews/3593/![]()
![]()
![]()
Hij is echt geniaal.quote:
Nice!!quote:
IF Vidal is al op te pikken voor 262k. Dat is nog wel hard gegaan, 4 uur geleden werd nog het dubbele gevraagd. Vraag me echt af wie zijn IFs koopt net nadat ze zijn released... Echt zonde van je coins.![]()
Als Mata daadwerkelijk bij United zit.
nice tryquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:41 schreef TBakkert het volgende:
Als Mata daadwerkelijk bij United zit.
[ afbeelding ]![]()
quote:?
![]()
Baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 03:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Baas
tof teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
started at the bottom now we herequote:Op donderdag 23 januari 2014 03:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Thanks. IF Vidal komt er wel in, maar nu nog even niet. Voor het eerst dat ik een speler koop om snel winst te maken deze Fifa. Even snel 10k verdiend.
[ afbeelding ]
Welterusten
truste!![]()
Bukharov als spits.quote:Op donderdag 23 januari 2014 03:00 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duidelijk tijd om te gaan slapen"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Te makkelijk gewoon deze.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, jij gaat er mee slapen, en staat er mee op he?
Ik denk dat mensen hem op een gegeven moment gewoon uit principe niet meer in hun team zettenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah, daar zullen we de koffie hebbenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goedemorgen juffrouw Timmyquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:04 schreef Tim86 het volgende:
Goejemorrige meneer POTS
Goejemorrige meneer Thye
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
er zit een haar in mijn glasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vannacht 5-2 gewonnen van iemand met Kone en Ibarbo in de spits.. hij had 2 "schoten" op doel: Ibarbo puur op pace/power langs de zijlijn rennen terwijl mijn LB Filipe Luis (toch ook geen zwakkeling normaal gesproken) spontane botaids kreeg en dan met een blinde cross vanaf de cornervlag recht op het hoofd van Kone
Dit was ook echt het enige dat hij 90 minuten lang probeerde. En na afloop een haatbericht sturen, fuck dit, fuck dat.![]()
![]()
Dat dit allemaal maar mag johquote:‘Opgewonden’ Man City neemt ‘Nederlands’ Melbourne Heart over
Donderdag, 23 januari 2014 om 01:00
Manchester City is vanaf nu mede-eigenaar van Melbourne Heart, de nummer laatst van de Australische A-League. Dat maakte de club in de nacht van woensdag op donderdag via de officiële kanalen bekend. Man City leidt een consortium dat tachtig procent van de aandelen heeft overgenomen. De rest van van het aandelenpakket komt voor de rekening van een groep eigenaren van rugbyclub the Melbourne Storm. De Australische voetbalbond (FFA) heeft groen licht gegeven.
/
“We zijn opgewonden over de mogelijkheid om Melbourne Heart tot een van de meest succesvolle voetbalclubs van Australië en de regio uit te laten groeien”, vertelt algemeen directeur Ferrán Soriano op de clubsite. “We geloven in de sterke sportcultuur van Melbourne. Samen met onze expertise op het gebied van voetbal en commercie moet dat binnen en buiten de lijnen een sterke combinatie opleveren.” De selectie van Melbourne Heart staat momenteel onder leiding van John van ‘t Schip, die down under over onder meer Orlando Engelaar en Robbie Wielaert kan beschikken.
Uit respect voor de technische staf en de spelersgroep van Melbourne Heart zullen er de komende maanden geen grote veranderingen worden doorgevoerd. Manchester City richtte in mei 2013 New York City FC op, een club die volgend jaar aan de Major League Soccer zal deelnemen.![]()
![]()
Goedemorgen kutkakkerlakkenIbarbo is wel een baasje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:01 schreef DutchSL het volgende:
Vannacht 5-2 gewonnen van iemand met Kone en Ibarbo in de spits.. hij had 2 "schoten" op doel: Ibarbo puur op pace/power langs de zijlijn rennen terwijl mijn LB Filipe Luis (toch ook geen zwakkeling normaal gesproken) spontane botaids kreeg en dan met een blinde cross vanaf de cornervlag recht op het hoofd van Kone
Dit was ook echt het enige dat hij 90 minuten lang probeerde. En na afloop een haatbericht sturen, fuck dit, fuck dat.![]()
Zijn TOTS was echt geniaal destijdsquote:
Dit ziet er ook wel aardig uit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha ik dacht dat je z'n IF vergeleek met z'n NIF. Zat ff raar te kijken toen ie ineens 2cm langer was geworden. WF/Skill/WR zijn ook hetzelfde dus valt het niet zo opquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn TOTS was echt geniaal destijds
Dit ziet er ook wel aardig uit
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wel echt bizar hoe groot het verschil met Digne is..ook bij de ingames. En dat heeft dan dezelfde rating..quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat je z'n IF vergeleek met z'n NIF. Zat ff raar te kijken toen ie ineens 2cm langer was geworden. WF/Skill/WR zijn ook hetzelfde dus valt het niet zo opAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Tim86 het volgende:
Vanavond uit eten denk ik
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:04 schreef Tim86 het volgende:
Goejemorrige meneer POTS
Goejemorrige meneer Thye
[ afbeelding ]
Potje stiften?![]()
Yassine gaat even cashen...quote:AA Gent lijkt een oplossing te hebben gevonden voor Yassine El Ghanassy. De 23-jarige flankaanvaller lijkt op weg naar Saudi-Arabië, meer bepaald bij Al Ain. "Op clubniveau is er al een akkoord", vertelt algemeen manager Michel Louwagie in Het Laatste Nieuws. El Ghanassy nam gisteren het vliegtuig naar Saudi-Arabië en verwacht wordt dat er vandaag een doorbraak komt in het dossier.
El Ghanassy mocht weg bij de Buffalo's na een reeks conflicten. Zo nam de Marokkaanse Belg de bus naar Bergen niet toen hij vernam dat hij opnieuw op de bank zou starten.![]()
Op zich kun je natuurlijk daar 1,5 jezelf onafhankelijk spelen misschien en dan ben je 25. Heb je nog een paar jaar voor je... Maar in principe wel raar, die jongen 'speelde' vorig jaar nog in de BPL.quote:![]()
Mogguh
Ik kreeg gisteren bijna een PS4 bundel mee, die iemand anders gereserveerd had bij de Saturn. Zo'n medewerkster kwam aanlopen met een PS4 die een klant kwam ophalen en zei deze is voor u.
Feyenoord Rotterdam![]()
Opstijgende ruimteschepen in de studiezaal.
Koop gewoon een MacBook, stelletje paupers. Gozer doet helemaal niets en zijn HP gaat helemaal loco
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Aanpakken en het op een lopen zettenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:55 schreef Fuszy het volgende:
Mogguh
Ik kreeg gisteren bijna een PS4 bundel mee, die iemand anders gereserveerd had bij de Saturn. Zo'n medewerkster kwam aanlopen met een PS4 die een klant kwam ophalen en zei deze is voor u.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
HP is gewoon kut. Maar dan kan ie beter een fatsoenlijke laptop kopen en geen Mac.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef DuTank het volgende:
Opstijgende ruimteschepen in de studiezaal.
Koop gewoon een MacBook, stelletje paupers. Gozer doet helemaal niets en zijn HP gaat helemaal locoquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aanpakken en het op een lopen zetten![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aanpakken en het op een lopen zettenik moest hem nog wel betalen. Wilde nog vragen of ze er meer hadden voor de losse verkoop, maar ik wilde even geen impulsaankoop doen van ruim 400e
Feyenoord Rotterdam![]()
Je mag jezelf soms best kietelen. Zeker als je net afgestudeerd bent.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]ik moest hem nog wel betalen. Wilde nog vragen of ze er meer hadden voor de losse verkoop, maar ik wilde even geen impulsaankoop doen van ruim 400e
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je mag jezelf soms best kietelen. Zeker als je net afgestudeerd bent.
Feyenoord Rotterdam![]()
Zo, die is weer duur zeg. Ik dacht dat ik er nog wel eentje in m'n club had, maar helaas.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het lukt me nog steeds: [ afbeelding ]
Ik vond wel deze jongens:
Allemaal uit gratis packs, want ik open verder nooit iets.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
En alweer hoor. 2-0 voor. na de 85ste minuut 2-1. 3-2 verliezen
Verwacht beter van jou![]()
Hij is wel 4k waard en door die chem style had ik misschien nog wel meer kunnen vragen maar hij ging een paar dagen geleden niet eens voor 4.2k weg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo, die is weer duur zeg. Ik dacht dat ik er nog wel eentje in m'n club had, maar helaas.
Ik vond wel deze jongens:
[ afbeelding ]
Allemaal uit gratis packs, want ik open verder nooit iets.![]()
Leer scorenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Had gewoon 6-0 moeten zijn. Maar om een of andere reden redden zijn keeper alles![]()
![]()
Ja. Moet je wel even wachten tot vanavond. Ben ik klaar met werken. Mag je me batta geven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zit je xbox? Dan geef ik je batta.![]()
Is goed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:09 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ja. Moet je wel even wachten tot vanavond. Ben ik klaar met werken. Mag je me batta geven.![]()
Nog niet, staat wel op mn wishlist. Maar er is geen goede Servische spits.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:12 schreef AntiHero het volgende:
Iemand deze al geprobeerd? Heeft echt bazenstats voor die positie en linkt goed met Honda (en Doumbia).
[ afbeelding ]![]()
Honda is wel kanker. 3/3 en H/L work ratesquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:12 schreef AntiHero het volgende:
Iemand deze al geprobeerd? Heeft echt bazenstats voor die positie en linkt goed met Honda (en Doumbia). En 4 sterren truukjes!
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: