Ik heb gewoon iets tegen Serero, laat mequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik nam je heel lang nog serieus maar nu niet meer.
Grapjasquote:
"Onze rook is rooier dan Rooie Marck" ?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep, hypocriet tyfuspubliek.
Als er iemand uit een vak pleurt is de wereld te klein maar wel fans die aan kanker zijn overleden belachelijk maken.
En in de rust lekker gaan staan tegen kanker.__!
Dit vind ik vrij schokkend hoor... Ik zou niet weten hoe dit goed te praten valt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"Onze rook is rooier dan Rooie Marck" ?
Wat is er precies schokkend of beledigend aan? Niet dat ik me ook maar op een of andere manier wil linken aan 90% van de Ajax-supporters, maar toch..
Omdat hij overleden is en dat is dus gewoon een "grap" is dat hij overleden is, de rook is dus roder dan zijn haar nu is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
"Onze rook is rooier dan Rooie Marck" ?
Wat is er precies schokkend of beledigend aan? Niet dat ik me ook maar op een of andere manier wil linken aan 90% van de Ajax-supporters, maar toch..
1000 bronze packs? Dan heb je meer geopend dan ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef StevenHyde het volgende:
Heuuuuuuu na 1000 bronze packs mijn eerste (crappy wel) IF binnen
[ afbeelding ]
Hij legt het niet echt helder uit idd. Ik heb ook geen idee wie rooie Mark isquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
IK SNAP NOG STEEDS NIET WAT ER BELEDIGEND IS
Voetbalsupporter die aan kanker leed. Bezocht toen de eerste training van het seizoen en overleed 3 dagen later. Kreeg toen nog een eerbetoon en die video van hem is dus heel bekend geworden. Dan is het vrij raar dat je dit soort spandoeken ophangt in een wedstrijd tegen Feyenoord...quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij legt het niet echt helder uit idd. Ik heb ook geen idee wie rooie Mark is
Misschien een beetje respect naar elkaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
Het is hetzelfde als je tegen mij zegt dat een a4'tje witter is dan het haar van mijn overleden opa.
Ik bedoel Jefferson Farfan is een betere speler in dit spel dan Arjen Robben.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bedoel je dan Farfan.pace > Robben.pace of Farfan.shooting > Robben.shooting ofwa...?
nee lindje is ook gevoelig. Die ging hier posten toen hij een opa gered had, die slechts even uitgegleden wasquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien een beetje respect naar elkaar.
Als een goede vriend van jou net is overleden ga ik ook niet zo'n opmerking maken maar misschien is de belevingswereld van mij anders dan die van jou.
Ik ken Rooie Marck van naam. Maar erg beledigend vind ik het spandoek niet. Ik praat het niet goed, maar ik snap de ophef niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien een beetje respect naar elkaar.
Als een goede vriend van jou net is overleden ga ik ook niet zo'n opmerking maken maar misschien is de belevingswereld van mij anders dan die van jou.
Artikel Rooie Marck:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)n-keer-bekeken.dhtml
Ja, bijna goed onthouden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nee lindje is ook gevoelig. Die ging hier posten toen hij een opa gered had, die slechts even uitgegleden was
Je weet heus wel hoe hun het bedoelen. Ze doen het niet om Feyenoord een hart onder de riem te steken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ken Rooie Marck van naam. Maar erg beledigend vind ik het spandoek niet. Ik praat het niet goed, maar ik snap de ophef niet.
[..]
Ja, bijna goed onthouden.
Nee, en daarom verwondert het me dus juist dat er niets staat dat echt beledigend overkomt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je weet heus wel hoe hun het bedoelen. Ze doen het niet om Feyenoord een hart onder de riem te steken.
Ik vind het wel beledigend.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, en daarom verwondert het me dus juist dat er niets staat dat echt beledigend overkomt.
Er wordt letterlijk alleen gezegd dat hij rood haar had.quote:
Hou je dat ergens bij?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, ik heb toch wel meer dan 1000 bronze packs geopend dit jaar en ik heb nog geen enkele bronze IF gehad
Ik zie het als " Kijk deze rook roder zijn dan het haar van rode Marck omdat hij onder de grond ligt. ha ha "quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er wordt letterlijk alleen gezegd dat hij rood haar had.
Ik snap dat hij dood is. En dat hij ziek was en zulks en dat dat gevoelig ligt, maar over hem wordt nu toch niets slechts gezegd?Letterlijk alleen dat hij rood haar had.
Bij nader inzien.. Dat is inderdaad best kut. Rood haar hebben.
Werkt die nog bij jou dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het trucje gebruikt waarmee je kan zien hoeveel je hebt geopend.
Oké, ik vraag me af of dat de juiste redenatie is, maar oké. Ik snap het.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zie het als " Kijk deze rook roder zijn dan het haar van rode Marck omdat hij onder de grond ligt. ha ha "
Omdat ze het wel zo moeten formuleren dat het niet wordt weggehaald. En omdat er de vorige keer groene rook in de arena is afgestoken door feyenoorders. Denk dat het voor de nabestaande een erg pijnlijk doek is.quote:
Ja. Dit is alleen nog maar account 1.quote:
Dit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Omdat ze het wel zo moeten formuleren dat het niet wordt weggehaald. En omdat er de vorige keer groene rook in de arena is afgestoken door feyenoorders. Denk dat het voor de nabestaande een erg pijnlijk doek is.
?quote:
Ik zeg Riberyquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef Maver24 het volgende:
ik heb vanavond al voor 300k aan pakjes zitten openen en helemaal niks en nu eindelijk een dikke pull, gelijk me verlies goedgemaakt zo wat
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef Maver24 het volgende:
ik heb vanavond al voor 300k aan pakjes zitten openen en helemaal niks en nu eindelijk een dikke pull, gelijk me verlies goedgemaakt zo wat
Ik krijg dit:quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Dit is alleen nog maar account 1.
purchaseCount: 4152 (400c packs)
Ik zal zo die andere 2 ook even checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |