Ik vind het wel beledigend.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, en daarom verwondert het me dus juist dat er niets staat dat echt beledigend overkomt.
Er wordt letterlijk alleen gezegd dat hij rood haar had.quote:
Hou je dat ergens bij?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, ik heb toch wel meer dan 1000 bronze packs geopend dit jaar en ik heb nog geen enkele bronze IF gehad
Ik zie het als " Kijk deze rook roder zijn dan het haar van rode Marck omdat hij onder de grond ligt. ha ha "quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er wordt letterlijk alleen gezegd dat hij rood haar had.
Ik snap dat hij dood is. En dat hij ziek was en zulks en dat dat gevoelig ligt, maar over hem wordt nu toch niets slechts gezegd?Letterlijk alleen dat hij rood haar had.
Bij nader inzien.. Dat is inderdaad best kut. Rood haar hebben.
Werkt die nog bij jou dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het trucje gebruikt waarmee je kan zien hoeveel je hebt geopend.
Oké, ik vraag me af of dat de juiste redenatie is, maar oké. Ik snap het.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zie het als " Kijk deze rook roder zijn dan het haar van rode Marck omdat hij onder de grond ligt. ha ha "
Omdat ze het wel zo moeten formuleren dat het niet wordt weggehaald. En omdat er de vorige keer groene rook in de arena is afgestoken door feyenoorders. Denk dat het voor de nabestaande een erg pijnlijk doek is.quote:
Ja. Dit is alleen nog maar account 1.quote:
Dit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Omdat ze het wel zo moeten formuleren dat het niet wordt weggehaald. En omdat er de vorige keer groene rook in de arena is afgestoken door feyenoorders. Denk dat het voor de nabestaande een erg pijnlijk doek is.
?quote:
Ik zeg Riberyquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef Maver24 het volgende:
ik heb vanavond al voor 300k aan pakjes zitten openen en helemaal niks en nu eindelijk een dikke pull, gelijk me verlies goedgemaakt zo wat
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef Maver24 het volgende:
ik heb vanavond al voor 300k aan pakjes zitten openen en helemaal niks en nu eindelijk een dikke pull, gelijk me verlies goedgemaakt zo wat
Ik krijg dit:quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Dit is alleen nog maar account 1.
purchaseCount: 4152 (400c packs)
Ik zal zo die andere 2 ook even checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |