op PS3 70k of zo...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:58 schreef Grandesco het volgende:
wat kost SIF Adebayor op het moment?
Ik hoop echt op een breaking bad referentie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:58 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Puur aan die titel denk ik dat dit een enorme boutfilm wordt...
Game-verfilmingen zijn meestal kutquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:58 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Puur aan die titel denk ik dat dit een enorme boutfilm wordt...
De laatste scene van hem in Breaking Bad sluit perfect aan op de NFS trailerquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoop echt op een breaking bad referentie.
"Put it in fourth gear...!
...
BITCH"
Ja ik zat al te kijken of het dat was of dat het gewoon een catchy titel was, maar aan het lettertype te zien is het wel daarvan. Maar daar zit nooit echt een verhaal inquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De laatste scene van hem in Breaking Bad sluit perfect aan op de NFS trailer
Vrij kazig inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:01 schreef Zhano het volgende:
Als we het er dan toch over hebben..
OMG, HOE FUCKING CHEESY
Echt een held is dat ja. 5* weak foot spelres zijn sowiesoquote:
Oeh, echt niet verwacht. Poe hee.quote:Bij het bekerduel tussen Ajax en Feyenoord in de Amsterdam Arena zit zeker één Feyenoord-supporter met een stadionverbod. Dat blijkt uit opnames van NOS op 3 waaraan twee Feyenoord-fans meewerkten.
Op de beelden is te zien hoe de twee gewoon worden toegelaten tot de Arena, terwijl aanhangers van de Rotterdamse club niet welkom zijn. Een van de twee had sowieso buiten moet blijven omdat hij een stadionverbod heeft.
Volgens supportersverenigingen van Feyenoord en Ajax is het enkele honderden Feyenoorders gelukt om een stoeltje in de Arena te bemachtigen. Het zou gaan om een groep van 400 man, maar dat getal is niet bevestigd. Zeker twintig Rotterdammers liepen bij de kaartcontrole tegen de lamp en is de toegang ontzegd.
Extra agenten
De laatste dagen waren er geruchten dat Feyenoorders kaarten in de wacht hadden gesleept voor 'De Klassieker'. De politie zet daarom extra agenten in. De Rotterdamse burgemeester Aboutaleb riep aanhangers van Feyenoord op om thuis te blijven en tv te kijken.
De wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord worden al vijf jaar zonder supporters van de bezoekende club gespeeld. Onlangs werd besloten om geen uitzondering te maken voor de bekerwedstrijd van vanavond.
klein strikje wauwquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:07 schreef Lindgren. het volgende:
"Slim gedaan van Martins Indi"
[ afbeelding ]
Misschien was het zijn eerste kopgoal ooit.quote:
HAHAHAHAquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Had Ajax Schone en Bojan een architect kaartje gegeven ofzo?
Dat zie je ook wel aan de prijsquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Snel gequoteIk kom nooit iemand tegen die architect gebruikt.
Die grote meneer ging op het teentje van de kleine meneer staan ofzo. Bojan moet niet zo busquetsen.quote:
Eensquote:
Ik denk dat zijn moeder vroeger een pakje per dag rookte terwijl ze zwanger was.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:20 schreef Tim86 het volgende:
Bojan was vroeger wel een huilbaby denk ik. Nog steeds wel.
ja voor ajax 3-1quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zal wel een 90ste minuut goal worden
quote:
HOE DANquote:
quote:
ja zo erg fraude is die lotingquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
ja zo erg fraude is die loting
verliezen van rodaquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
ja zo erg fraude is die loting
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef Reemi het volgende:
Feyenoord was echt helemaal nergens in de tweede helft![]()
![]()
Prachtig om te zien.
Laatst bij Arsenal-Fulham werd de omroeper uitgelachen omdat hij Kacaniklic niet uit kon spreken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die omroeper in de ArenA"Miquel Nelson"
afscheid ronald waterreusquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Laatst bij Arsenal-Fulham werd de omroeper uitgelachen omdat hij Kacaniklic niet uit kon spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |