SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nu is hij eigenlijk alleen nog maar aan andere Italianen te linken, want Sydney.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Daar had ik hem in FUT 12 tenminstemet Ibra ervoor.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar nu is hij eigenlijk alleen nog maar aan andere Italianen te linken, want Sydney.
Sydney?![]()
whut?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Nieuwe teampje speelt lekker. Net tegen een full Deens silver/gold team, na deze 4-0 ging hij weg.
Jammer dat hij er met een rebound in ging, maar toch lekker.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ono, Engelaar, Heskey biest.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar nu is hij eigenlijk alleen nog maar aan andere Italianen te linken, want Sydney.![]()
en je team niet vergeten BEAST FC te noemen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
AFCA
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
![]()
inb4: "De beker interesseert ons niks"
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Limburgersquote:Kut buitenlander.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
blijf nog maar even rennen, kan zomaar over zijnquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nopequote:Op woensdag 22 januari 2014 20:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er daar in Rotterdam niet veel vanHala Madrid !
En dat door een Kroaat verteld moet wordenquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:54 schreef Kamikazie het volgende:
Sowieso kut buitenlander.... mooi pleonasme![]()
![]()
met als halve finalisten AZ, zwolle en NEC. kan je nou niet zeggen dat het een topprijs isquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:52 schreef TBakkert het volgende:
inb4: "De beker interesseert ons niks"
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met als halve finalisten AZ, zwolle en NEC. kan je nou niet zeggen dat het een topprijs is
Wat verwacht je dan in de halve finale?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met als halve finalisten AZ, zwolle en NEC. kan je nou niet zeggen dat het een topprijs is![]()
Ajax, Feyenoord, Ajax, Feyenoord.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:56 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan in de halve finale?![]()
Ik gok PSV.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:56 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan in de halve finale?
O wacht..
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wel mooi hoe Heerenveen in 2009 de beker won.quote:
Sibon.
ga niet haten vetzak met je crocsquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik gok PSV.
O wacht..
[ afbeelding ]![]()
Hij haat want PSV is subtop materiaal?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ga niet haten vetzak met je crocs
Klinkt eerder als realist.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ga niet haten vetzak met je crocs![]()
Wat loop je nou te slijmen KUDT!quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel mooi hoe Heerenveen in 2009 de beker won.
Sibon.![]()
ondanks dit gaan ze haten he, lekker jezusquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:51 schreef ThadCastle het volgende:
JAAAAA
FEYENOOORD
LLALALA handjesk amerdane![]()
Waarom zijn ze zo snel op hun pikkie getrapt terwijl wij een aantal jaar de 10-0 moesten aan horen?
Heb trouwens Baje ook al een tijd niet gezien...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alleen Sibon is een held. De rest zijn flikkers.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Schaken
Ik heb zo'n gevoel dat dadelijk de wedstrijd om gaat slaan...
Ik heb met mijn Belgenteam verloren van een team met Heskey
Alleen maar langs de lijn rennen en crossen als een malle..viel per ongeluk nog 3x goed bij hem ook waardoor ik verloor. 2x Heskey en 1x de altijd kopsterke Navas
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Heskey timequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:02 schreef Tim86 het volgende:
Alleen maar langs de lijn rennen en crossen als een malle..viel per ongeluk nog 3x goed bij hem ook waardoor ik verloor. 2x Heskey en 1x de altijd kopsterke Navas![]()
![]()
Heskey is fucking goed, no jokequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:02 schreef Tim86 het volgende:
Alleen maar langs de lijn rennen en crossen als een malle..viel per ongeluk nog 3x goed bij hem ook waardoor ik verloor. 2x Heskey en 1x de altijd kopsterke Navas![]()
dacht dat frankie beloofd had dat jasper alle bekerwedstrijden zou keepen.. waarom staat die negert in de goal dan.
#FreeTrapz![]()
Heskey en Del Piero kan inderdaad wel..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Hadden ze toch omgedraaid toen die grabbelton bij Vermeer open ging in de competitie?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:04 schreef FCsuarez het volgende:
dacht dat frankie beloofd had dat jasper alle bekerwedstrijden zou keepen.. waarom staat die negert in de goal dan.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:04 schreef FCsuarez het volgende:
dacht dat frankie beloofd had dat jasper alle bekerwedstrijden zou keepen.. waarom staat die negert in de goal dan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:04 schreef FCsuarez het volgende:
ja inderdaad een clown in het doelquote:![]()
jasper had die 1-0 net gehad hoor. zeker 20cm groter.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die was maar 200cquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:04 schreef FCsuarez het volgende:
Tevens:![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die was maar 200c
Tevens:
[ afbeelding ]
Cillessen is exact 6 cm groter.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja inderdaad een clown in het doel![]()
jasper had die 1-0 net gehad hoor. zeker 20cm groter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
met exact 14cm langere armenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Cillessen is exact 6 cm groter.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:08 schreef Lindgren. het volgende:
IPHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:08 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft ze ook een plat hoofd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
kutvermeerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ajax is gewoon onzeker achterin omdat er in de goal grabbelen voor een eurie staat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:10 schreef RavioliPunch het volgende:
wat speelt ajax kkslecht zeg, wow
Edit: Dat die maar Vermeer maar weer snel aan de Roti gaat zitten.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:10 schreef RavioliPunch het volgende:
wat speelt Van Rhijn kkslecht zeg, wow![]()
loop jij nou weer te mauwen johquote:
#FreeTrapz![]()
Minder slecht dan tegen PSV voor rustquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:10 schreef RavioliPunch het volgende:
wat speelt ajax kkslecht zeg, wow
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Immers.quote:Had godverdomme de 0-2 kunnen zijn.
wtf doet ajax'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ze spelen tegen Feyenoord hè. Dus dan valt die optie al weg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:12 schreef ThadCastle het volgende:
Altijd 'Ajax is slecht'. Het zal ook ooit eens zijn: de tegenstander is goedAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Komt omdat we gewend zijn de beste te zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:12 schreef ThadCastle het volgende:
Altijd 'Ajax is slecht'. Het zal ook ooit eens zijn: de tegenstander is goed![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze spelen tegen Feyenoord hè. Dus dan valt die optie al weg.Ah! Daar is het weer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Komt omdat we gewend zijn de beste te zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
stel he, puur hypothetisch gezien. dat feyenoord goed speelt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:12 schreef ThadCastle het volgende:
Altijd 'Ajax is slecht'. Het zal ook ooit eens zijn: de tegenstander is goed
IK ZOU HET NOOIT TOEGEVEN
#FreeTrapz![]()
En dan krijg ik om mijn oren dat ik erger ben dan VDM als het over Feyenoord gaat.![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wiequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En dan krijg ik om mijn oren dat ik erger ben dan VDM als het over Feyenoord gaat.![]()
?
![]()
Ik zeg gewoon dat Feyenoord er geen kut van kan. Heeft niks met Ajax te maken. Al kan Ajax er ook geen kut van en is het een wonder dat ze bovenaan staan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En dan krijg ik om mijn oren dat ik erger ben dan VDM als het over Feyenoord gaat.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat gaat dan wel weer een beetje te ver, vdm is niet te stoppenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
![]()
Fischer..slechte schwalbe zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
stel he, puur hypothetisch gezien. dat feyenoord goed speelt.
IK ZOU HET NOOIT TOEGEVENkoetchie koetchie
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
als hij eenmaal roltquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat gaat dan wel weer een beetje te ver, vdm is niet te stoppenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
en een team met immers kan natuurlijk nooit goed zijn.quote:
ik vraag me echt al een paar wedstrijden af waarom fischer aldoor de bal de voeten van de verdediging in loopt
#FreeTrapz![]()
Omdat die gewoon niet beter is dan dit? Beetje zoiets as Bakkali.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en een team met immers kan natuurlijk nooit goed zijn.
ik vraag me echt al een paar wedstrijden af waarom fischer aldoor de bal de voeten van de verdediging in loopt![]()
zlatan was in het begin ook gigantisch slecht.ik blijf hoop houden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:18 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Omdat die gewoon niet beter is dan dit? Beetje zoiets as Bakkali.
#FreeTrapz![]()
Hij gaat altijd naar binnen, maar heeft geen explosiviteit en geen skills om erlangs te kunnen. Begin me af te vragen waarom hij überhaupt een talent wordt genoemdquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en een team met immers kan natuurlijk nooit goed zijn.
ik vraag me echt al een paar wedstrijden af waarom fischer aldoor de bal de voeten van de verdediging in looptAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij hebt een hekel aan Doetichem?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:18 schreef laucas het volgende:
Kunnen ze die Fischer niet verhuren aan de Graafschap ofzo?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Goede hoop... Maar hij vernachelde het bijna. Prachtige bal van Blind.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zlatan was in het begin ook gigantisch slecht.ik blijf hoop houden.![]()
wat een talent he die fischer... zo koelbloedig een echte killer.![]()
#FreeTrapz![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zlatan was vanaf dag 1 op de training een van de beste spelers die er toen rondliep.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zlatan was in het begin ook gigantisch slecht.ik blijf hoop houden.
EA cheese goal.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef FCsuarez het volgende:
wat een talent he die fischer... zo koelbloedig een echte killer.![]()
Goede pass van Blind.![]()
hoor dat gemopper nog op de tribune. wat die prutser toch in de spits moestquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zlatan was vanaf dag 1 op de training een van de beste spelers die er toen rondliep.![]()
#FreeTrapz![]()
Haha Ajax 6 goals tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij FIFA was Fischer doodgeschopt en kreeg de keeper toch geen roodAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ditquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:21 schreef Tim86 het volgende:
Bij FIFA was Fischer doodgeschopt en kreeg de keeper toch geen rood![]()
![]()
Nog niet eens een vrije trapquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:21 schreef Tim86 het volgende:
Bij FIFA was Fischer doodgeschopt en kreeg de keeper toch geen rood![]()
![]()
bohhhhhhhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
bal moet hoog natuurlijk van Fischer...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja op die kneuzen die denken dat achterover hangen tegen Ajax een goede tactiek is.quote:
Blijkbaar de enige die niet zo skeer is en gewoon op tv kijktquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beide is eigenlijk niet om aan de gluren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef ThadCastle het volgende:
'ajax speelt goed'
Nee Feyenoord bakt er ff helemaal niks van
Blind met kop en schouders boven alles uit.![]()
Hij was niet over de lijnquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
rijketata.gifquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijkbaar de enige die niet zo skeer is en gewoon op tv kijktPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
@1.02 bij unibet gok ikquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef ThadCastle het volgende:
Mathijssen fittie zou ik nog wel willen zien vandaag
#FreeTrapz![]()
Clasie.
Steeds als ik dat heufd zie moet ik aan Toefjes denken.Iemand die hij via zo'n datingssite leerde kennen zei toch in tokkie_Nederlands dat hij daar op leek?
Vond die dol fijn!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Grandesco het volgende:
Lol Bojan ging als een dolfijn naar het gras.![]()
dat verklaart wel waarom ze tokkie nederlands tegen hem pratenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
Clasie.
Steeds als ik dat heufd zie moet ik aan Toefjes denken.Iemand die hij via zo'n datingssite leerde kennen zei toch in tokkie_Nederlands dat hij daar op leek?
#FreeTrapz![]()
Ja want Clasie komt uit Noord-Holland. hi ha hoquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat verklaart wel waarom ze tokkie nederlands tegen hem pratenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mooiste stad van Nederland zelfs.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja want Clasie komt uit Noord-Holland. hi ha ho
Ik moest eerst nog mijn laptop van de grond pakken.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
aahquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik moest eerst nog mijn laptop van de grond pakken.![]()
![]()
maakt dat nou uitquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja want Clasie komt uit Noord-Holland. hi ha hokan ie er wel als een tokkie uit zien.
#FreeTrapz![]()
Wel een mooie stad ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mooiste stad van Nederland zelfs.
Mijn zusje woont daargeen pics.
Stem komt bekend voor maar de naam is me even ontschoten, wie voorziet ons van wim kieft open deur intrappende commentaren?![]()
Tetten of ga de neuk weg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel een mooie stad ja.
![]()
Is m'n bovenbuurvrouw.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel een mooie stad ja.
Gefeliciteerd Thadquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Woon jij in een chinees restaurant?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
Clasie.
Steeds als ik dat heufd zie moet ik aan Toefjes denken. Iemand die hij via zo'n datingssite leerde kennen zei toch in tokkie_Nederlands dat hij daar op leek?
Is opa nog in leven dan? Hij zou nog wat voor mij doen..![]()
Brugginkquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:29 schreef Stofzuigert het volgende:
Stem komt bekend voor maar de naam is me even ontschoten, wie voorziet ons van wim kieft open deur intrappende commentaren?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet vooldlingen meneel, op uw beult.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Woon jij in een chinees restaurant?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik denk Poulsen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
Na de rust; Duarte op linksback. Serero/Poulsen op Duarte zijn plaats.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
Na de rust; Duarte op linksback. Serero/Poulsen op Duarte zijn plaats.Waarom zou Poulsen linksmidden gaan spelen?quote:![]()
![]()
Zal Blind wel verhuizen naar LM en Poulsen controleur.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou Poulsen linksmidden gaan spelen?![]()
Waarom zou Blind linksmidden gaan spelen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zal Blind wel verhuizen naar LM en Poulsen controleur.![]()
![]()
Feyenoord de hele tijd met die lobpasses![]()
![]()
Maar wat was Ajax slecht zeg dat eerste half uur
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet vooldlingen meneel, op uw beult.
of vier golasso's door pellequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
Of schone terug naar het midden. Bojan naar rechts en Hoesenin de spits
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zit er niet bijquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:PvanAanholt_ twitterde op maandag 20-01-2014 om 16:50:21“@AnantSarao: @PvanAanholt_ sweet manCute daughter!”its a boy reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
He meneer poept-graag-tijdens-een-interviewRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En dan straks in de 80' minuut wanneer er een terechte pingel wordt geven is Blom weer een kankerhond. Hyprocrisie ten top.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:43 schreef Tim86 het volgende:
twitter:PvanAanholt_ twitterde op maandag 20-01-2014 om 16:50:21“@AnantSarao: @PvanAanholt_ sweet manCute daughter!”its a boy reageer retweet
![]()
![]()
![]()
http://www.mirror.co.uk/s(...)3049831#.Ut_7NRDb_IXquote:Bonus point in his favour: Apparently he’s be a dead ringer for Carlton from The Fresh Prince for any fancy dress parties the team has, a trait that could provide endless amusement for years to come. Also, how can you resist a Dutch kid named Jetro?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die herhalingquote:![]()
Dat kan een voet niet.
![]()
Als opvolger van Evra komt hij echt te kortquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef Tim86 het volgende:
http://www.mirror.co.uk/s(...)3049831#.Ut_7NRDb_IX
[..]
Maar over 7 jaar ofzo kan hij dat niveau best aan (denk ik). Fysiek in orde iig. Vraag me alleen af of zijn mentaliteit goed genoeg is.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef Tim86 het volgende:
http://www.mirror.co.uk/s(...)3049831#.Ut_7NRDb_IX
[..]![]()
![]()
Over 7 jaar is hij echt vies dik en speelt hij ergens bij een Rotterdamse amateurclub op linksbuiten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als opvolger van Evra komt hij echt te kort
Maar over 7 jaar ofzo kan hij dat niveau best aan (denk ik). Fysiek in orde iig. Vraag me alleen af of zijn mentaliteit goed genoeg is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En heeft hij genoeg geld om jouw moeder 20 keer te neuken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Over 7 jaar is hij echt vies dik en speelt hij ergens bij een Rotterdamse amateurclub op linksbuiten.![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dus hij heeft 100 euriesquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En heeft hij genoeg geld om jouw moeder 20 keer te neuken.![]()
nu ook alquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En heeft hij genoeg geld om jouw moeder 20 keer te neuken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SSerero speelt niet. Niet de moeite waard dus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jemig wat een kans.. ik heb de hele 1e helft gemist. Volgens mij ging het ook niet goed.![]()
Misschien gaat het beter nu ik wel ga kijken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
S
[..]
Serero speelt niet. Niet de moeite waard dus.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:55 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
op PS3 70k of zo...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:58 schreef Grandesco het volgende:
wat kost SIF Adebayor op het moment?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik hoop echt op een breaking bad referentie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:58 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Puur aan die titel denk ik dat dit een enorme boutfilm wordt...
"Put it in fourth gear...!
...
BITCH"hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Game-verfilmingen zijn meestal kutquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:58 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Puur aan die titel denk ik dat dit een enorme boutfilm wordt...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De laatste scene van hem in Breaking Bad sluit perfect aan op de NFS trailerquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoop echt op een breaking bad referentie.
"Put it in fourth gear...!
...
BITCH"
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja ik zat al te kijken of het dat was of dat het gewoon een catchy titel was, maar aan het lettertype te zien is het wel daarvan. Maar daar zit nooit echt een verhaal inquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De laatste scene van hem in Breaking Bad sluit perfect aan op de NFS trailer!
Vrij kazig inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:01 schreef Zhano het volgende:
Als we het er dan toch over hebben..
OMG, HOE FUCKING CHEESYhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Echt een held is dat ja. 5* weak foot spelres zijn sowiesoquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oeh, echt niet verwacht. Poe hee.quote:Bij het bekerduel tussen Ajax en Feyenoord in de Amsterdam Arena zit zeker één Feyenoord-supporter met een stadionverbod. Dat blijkt uit opnames van NOS op 3 waaraan twee Feyenoord-fans meewerkten.
Op de beelden is te zien hoe de twee gewoon worden toegelaten tot de Arena, terwijl aanhangers van de Rotterdamse club niet welkom zijn. Een van de twee had sowieso buiten moet blijven omdat hij een stadionverbod heeft.
Volgens supportersverenigingen van Feyenoord en Ajax is het enkele honderden Feyenoorders gelukt om een stoeltje in de Arena te bemachtigen. Het zou gaan om een groep van 400 man, maar dat getal is niet bevestigd. Zeker twintig Rotterdammers liepen bij de kaartcontrole tegen de lamp en is de toegang ontzegd.
Extra agenten
De laatste dagen waren er geruchten dat Feyenoorders kaarten in de wacht hadden gesleept voor 'De Klassieker'. De politie zet daarom extra agenten in. De Rotterdamse burgemeester Aboutaleb riep aanhangers van Feyenoord op om thuis te blijven en tv te kijken.
De wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord worden al vijf jaar zonder supporters van de bezoekende club gespeeld. Onlangs werd besloten om geen uitzondering te maken voor de bekerwedstrijd van vanavond.![]()
klein strikje wauwquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:07 schreef Lindgren. het volgende:
"Slim gedaan van Martins Indi"
[ afbeelding ]![]()
![]()
BojannnnnnnnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wow, hij is helemaal emotioneel joh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien was het zijn eerste kopgoal ooit.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
moest tegen iemand met dit team
zijn schoten 24-11
mijn schoten 10-9
alleen maar op goal lopen rammen vanaf 25+ meter
#FreeTrapz![]()
serero tijdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
HAHAHAHAquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Had Ajax Schone en Bojan een architect kaartje gegeven ofzo?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat zie je ook wel aan de prijsquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Snel gequoteIk kom nooit iemand tegen die architect gebruikt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Barca dive dit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die grote meneer ging op het teentje van de kleine meneer staan ofzo. Bojan moet niet zo busquetsen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Trap die Bojan gewoon eens doormidden man.
Eensquote:![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bojan was vroeger wel een huilbaby denk ik. Nog steeds wel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat zijn moeder vroeger een pakje per dag rookte terwijl ze zwanger was.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:20 schreef Tim86 het volgende:
Bojan was vroeger wel een huilbaby denk ik. Nog steeds wel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja voor ajax 3-1quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zal wel een 90ste minuut goal worden![]()
Armenteros is ook weleens slanker geweest. Woont hij nu samen met Bakkal ofzo?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
sererooooooooooooAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
3-1."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
DS2 moet nu een nieuw onderbroekje aan gaan doenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Schiet hem maar neer met z'n gebaartjes.
HOE DANquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:ja zo erg fraude is die lotingquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
ja zo erg fraude is die loting![]()
![]()
verliezen van rodaquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
ja zo erg fraude is die lotingzelfs az wint er van
#FreeTrapz![]()
Feyenoord was echt helemaal nergens in de tweede helft![]()
![]()
Prachtig om te zien.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef Reemi het volgende:
Feyenoord was echt helemaal nergens in de tweede helft![]()
![]()
Prachtig om te zien.
![]()
![]()
![]()
Laatst bij Arsenal-Fulham werd de omroeper uitgelachen omdat hij Kacaniklic niet uit kon spreken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die omroeper in de ArenA"Miquel Nelson"
![]()
afscheid ronald waterreusquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Laatst bij Arsenal-Fulham werd de omroeper uitgelachen omdat hij Kacaniklic niet uit kon spreken.![]()
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: