Jij hebt een hekel aan Doetichem?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:18 schreef laucas het volgende:
Kunnen ze die Fischer niet verhuren aan de Graafschap ofzo?
Goede hoop... Maar hij vernachelde het bijna. Prachtige bal van Blind.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zlatan was in het begin ook gigantisch slecht.ik blijf hoop houden.
Zlatan was vanaf dag 1 op de training een van de beste spelers die er toen rondliep.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zlatan was in het begin ook gigantisch slecht.ik blijf hoop houden.
EA cheese goal.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef FCsuarez het volgende:
wat een talent he die fischer... zo koelbloedig een echte killer.![]()
hoor dat gemopper nog op de tribune. wat die prutser toch in de spits moestquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zlatan was vanaf dag 1 op de training een van de beste spelers die er toen rondliep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:21 schreef Tim86 het volgende:
Bij FIFA was Fischer doodgeschopt en kreeg de keeper toch geen rood
Nog niet eens een vrije trapquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:21 schreef Tim86 het volgende:
Bij FIFA was Fischer doodgeschopt en kreeg de keeper toch geen rood
Ja op die kneuzen die denken dat achterover hangen tegen Ajax een goede tactiek is.quote:
Blijkbaar de enige die niet zo skeer is en gewoon op tv kijktquote:
Beide is eigenlijk niet om aan de gluren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef ThadCastle het volgende:
'ajax speelt goed'
Nee Feyenoord bakt er ff helemaal niks van
Hij was niet over de lijnquote:
rijketata.gifquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijkbaar de enige die niet zo skeer is en gewoon op tv kijkt
@1.02 bij unibet gok ikquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef ThadCastle het volgende:
Mathijssen fittie zou ik nog wel willen zien vandaag
Vond die dol fijn!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Grandesco het volgende:
Lol Bojan ging als een dolfijn naar het gras.
dat verklaart wel waarom ze tokkie nederlands tegen hem pratenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
Clasie.
Steeds als ik dat heufd zie moet ik aan Toefjes denken.Iemand die hij via zo'n datingssite leerde kennen zei toch in tokkie_Nederlands dat hij daar op leek?
Ja want Clasie komt uit Noord-Holland. hi ha hoquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat verklaart wel waarom ze tokkie nederlands tegen hem praten
Mooiste stad van Nederland zelfs.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja want Clasie komt uit Noord-Holland. hi ha ho
Ik moest eerst nog mijn laptop van de grond pakken.quote:
aahquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik moest eerst nog mijn laptop van de grond pakken.
maakt dat nou uitquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja want Clasie komt uit Noord-Holland. hi ha ho
Wel een mooie stad ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mooiste stad van Nederland zelfs.
Tetten of ga de neuk weg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel een mooie stad ja.
Mijn zusje woont daargeen pics.
Is m'n bovenbuurvrouw.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel een mooie stad ja.
Mijn zusje woont daargeen pics.
Gefeliciteerd Thadquote:
Woon jij in een chinees restaurant?quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
Clasie.
Steeds als ik dat heufd zie moet ik aan Toefjes denken. Iemand die hij via zo'n datingssite leerde kennen zei toch in tokkie_Nederlands dat hij daar op leek?
Brugginkquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:29 schreef Stofzuigert het volgende:
Stem komt bekend voor maar de naam is me even ontschoten, wie voorziet ons van wim kieft open deur intrappende commentaren?
Niet vooldlingen meneel, op uw beult.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Woon jij in een chinees restaurant?
Ik denk Poulsen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
Na de rust; Duarte op linksback. Serero/Poulsen op Duarte zijn plaats.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
Na de rust; Duarte op linksback. Serero/Poulsen op Duarte zijn plaats.
Waarom zou Poulsen linksmidden gaan spelen?quote:
Zal Blind wel verhuizen naar LM en Poulsen controleur.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou Poulsen linksmidden gaan spelen?
Waarom zou Blind linksmidden gaan spelen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zal Blind wel verhuizen naar LM en Poulsen controleur.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet vooldlingen meneel, op uw beult.
of vier golasso's door pellequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
Of schone terug naar het midden. Bojan naar rechts en Hoesenin de spits
Zit er niet bijquote:
twitter:PvanAanholt_ twitterde op maandag 20-01-2014 om 16:50:21“@AnantSarao: @PvanAanholt_ sweet manCute daughter!”its a boy reageer retweet
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:43 schreef Tim86 het volgende:
twitter:PvanAanholt_ twitterde op maandag 20-01-2014 om 16:50:21“@AnantSarao: @PvanAanholt_ sweet manCute daughter!”its a boy reageer retweet
quote:Bonus point in his favour: Apparently he’s be a dead ringer for Carlton from The Fresh Prince for any fancy dress parties the team has, a trait that could provide endless amusement for years to come. Also, how can you resist a Dutch kid named Jetro?
Die herhalingquote:
Als opvolger van Evra komt hij echt te kortquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef Tim86 het volgende:
http://www.mirror.co.uk/s(...)3049831#.Ut_7NRDb_IX
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef Tim86 het volgende:
http://www.mirror.co.uk/s(...)3049831#.Ut_7NRDb_IX
[..]
Over 7 jaar is hij echt vies dik en speelt hij ergens bij een Rotterdamse amateurclub op linksbuiten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als opvolger van Evra komt hij echt te kort
Maar over 7 jaar ofzo kan hij dat niveau best aan (denk ik). Fysiek in orde iig. Vraag me alleen af of zijn mentaliteit goed genoeg is.
En heeft hij genoeg geld om jouw moeder 20 keer te neuken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Over 7 jaar is hij echt vies dik en speelt hij ergens bij een Rotterdamse amateurclub op linksbuiten.
quote:
Dus hij heeft 100 euriesquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En heeft hij genoeg geld om jouw moeder 20 keer te neuken.
nu ook alquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En heeft hij genoeg geld om jouw moeder 20 keer te neuken.
Serero speelt niet. Niet de moeite waard dus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jemig wat een kans.. ik heb de hele 1e helft gemist. Volgens mij ging het ook niet goed.
Misschien gaat het beter nu ik wel ga kijken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
S
[..]
Serero speelt niet. Niet de moeite waard dus.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:55 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |