Ja op die kneuzen die denken dat achterover hangen tegen Ajax een goede tactiek is.quote:
Blijkbaar de enige die niet zo skeer is en gewoon op tv kijktquote:
Beide is eigenlijk niet om aan de gluren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef ThadCastle het volgende:
'ajax speelt goed'
Nee Feyenoord bakt er ff helemaal niks van
Hij was niet over de lijnquote:
rijketata.gifquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijkbaar de enige die niet zo skeer is en gewoon op tv kijkt
@1.02 bij unibet gok ikquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef ThadCastle het volgende:
Mathijssen fittie zou ik nog wel willen zien vandaag
Vond die dol fijn!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Grandesco het volgende:
Lol Bojan ging als een dolfijn naar het gras.
dat verklaart wel waarom ze tokkie nederlands tegen hem pratenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
Clasie.
Steeds als ik dat heufd zie moet ik aan Toefjes denken.Iemand die hij via zo'n datingssite leerde kennen zei toch in tokkie_Nederlands dat hij daar op leek?
Ja want Clasie komt uit Noord-Holland. hi ha hoquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat verklaart wel waarom ze tokkie nederlands tegen hem praten
Mooiste stad van Nederland zelfs.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja want Clasie komt uit Noord-Holland. hi ha ho
Ik moest eerst nog mijn laptop van de grond pakken.quote:
aahquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik moest eerst nog mijn laptop van de grond pakken.
maakt dat nou uitquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja want Clasie komt uit Noord-Holland. hi ha ho
Wel een mooie stad ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mooiste stad van Nederland zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |