Tetten of ga de neuk weg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel een mooie stad ja.
Mijn zusje woont daargeen pics.
Is m'n bovenbuurvrouw.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel een mooie stad ja.
Mijn zusje woont daargeen pics.
Gefeliciteerd Thadquote:
Woon jij in een chinees restaurant?quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
Clasie.
Steeds als ik dat heufd zie moet ik aan Toefjes denken. Iemand die hij via zo'n datingssite leerde kennen zei toch in tokkie_Nederlands dat hij daar op leek?
Brugginkquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:29 schreef Stofzuigert het volgende:
Stem komt bekend voor maar de naam is me even ontschoten, wie voorziet ons van wim kieft open deur intrappende commentaren?
Niet vooldlingen meneel, op uw beult.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Woon jij in een chinees restaurant?
Ik denk Poulsen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
Na de rust; Duarte op linksback. Serero/Poulsen op Duarte zijn plaats.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
Na de rust; Duarte op linksback. Serero/Poulsen op Duarte zijn plaats.
Waarom zou Poulsen linksmidden gaan spelen?quote:
Zal Blind wel verhuizen naar LM en Poulsen controleur.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou Poulsen linksmidden gaan spelen?
Waarom zou Blind linksmidden gaan spelen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zal Blind wel verhuizen naar LM en Poulsen controleur.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet vooldlingen meneel, op uw beult.
of vier golasso's door pellequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
Of schone terug naar het midden. Bojan naar rechts en Hoesenin de spits
Zit er niet bijquote:
twitter:PvanAanholt_ twitterde op maandag 20-01-2014 om 16:50:21“@AnantSarao: @PvanAanholt_ sweet manCute daughter!”its a boy reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |