Hadden ze toch omgedraaid toen die grabbelton bij Vermeer open ging in de competitie?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:04 schreef FCsuarez het volgende:
dacht dat frankie beloofd had dat jasper alle bekerwedstrijden zou keepen.. waarom staat die negert in de goal dan.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:04 schreef FCsuarez het volgende:
dacht dat frankie beloofd had dat jasper alle bekerwedstrijden zou keepen.. waarom staat die negert in de goal dan.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:04 schreef FCsuarez het volgende:
ja inderdaad een clown in het doelquote:
Die was maar 200cquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:04 schreef FCsuarez het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die was maar 200c
Tevens:
[ afbeelding ]
Cillessen is exact 6 cm groter.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja inderdaad een clown in het doel![]()
jasper had die 1-0 net gehad hoor. zeker 20cm groter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
met exact 14cm langere armenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Cillessen is exact 6 cm groter.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:08 schreef Lindgren. het volgende:
IPHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:08 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft ze ook een plat hoofd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Ajax is gewoon onzeker achterin omdat er in de goal grabbelen voor een eurie staat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:10 schreef RavioliPunch het volgende:
wat speelt ajax kkslecht zeg, wow
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:10 schreef RavioliPunch het volgende:
wat speelt Van Rhijn kkslecht zeg, wow
loop jij nou weer te mauwen johquote:
Minder slecht dan tegen PSV voor rustquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:10 schreef RavioliPunch het volgende:
wat speelt ajax kkslecht zeg, wow
Immers.quote:
Ze spelen tegen Feyenoord hè. Dus dan valt die optie al weg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:12 schreef ThadCastle het volgende:
Altijd 'Ajax is slecht'. Het zal ook ooit eens zijn: de tegenstander is goed
Komt omdat we gewend zijn de beste te zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:12 schreef ThadCastle het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze spelen tegen Feyenoord hè. Dus dan valt die optie al weg.
Ah! Daar is het weer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Komt omdat we gewend zijn de beste te zijn.
stel he, puur hypothetisch gezien. dat feyenoord goed speelt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:12 schreef ThadCastle het volgende:
quote:
wiequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En dan krijg ik om mijn oren dat ik erger ben dan VDM als het over Feyenoord gaat.![]()
Ik zeg gewoon dat Feyenoord er geen kut van kan. Heeft niks met Ajax te maken. Al kan Ajax er ook geen kut van en is het een wonder dat ze bovenaan staan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En dan krijg ik om mijn oren dat ik erger ben dan VDM als het over Feyenoord gaat.![]()
Dat gaat dan wel weer een beetje te ver, vdm is niet te stoppenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
stel he, puur hypothetisch gezien. dat feyenoord goed speelt.
IK ZOU HET NOOIT TOEGEVEN
als hij eenmaal roltquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat gaat dan wel weer een beetje te ver, vdm is niet te stoppen
en een team met immers kan natuurlijk nooit goed zijn.quote:
Omdat die gewoon niet beter is dan dit? Beetje zoiets as Bakkali.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en een team met immers kan natuurlijk nooit goed zijn.
ik vraag me echt al een paar wedstrijden af waarom fischer aldoor de bal de voeten van de verdediging in loopt
zlatan was in het begin ook gigantisch slecht.ik blijf hoop houden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:18 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Omdat die gewoon niet beter is dan dit? Beetje zoiets as Bakkali.
Hij gaat altijd naar binnen, maar heeft geen explosiviteit en geen skills om erlangs te kunnen. Begin me af te vragen waarom hij überhaupt een talent wordt genoemdquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en een team met immers kan natuurlijk nooit goed zijn.
ik vraag me echt al een paar wedstrijden af waarom fischer aldoor de bal de voeten van de verdediging in loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |