En dat door een Kroaat verteld moet wordenquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:54 schreef Kamikazie het volgende:
Sowieso kut buitenlander.... mooi pleonasme
met als halve finalisten AZ, zwolle en NEC. kan je nou niet zeggen dat het een topprijs isquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:52 schreef TBakkert het volgende:
inb4: "De beker interesseert ons niks"
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met als halve finalisten AZ, zwolle en NEC. kan je nou niet zeggen dat het een topprijs is
Wat verwacht je dan in de halve finale?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met als halve finalisten AZ, zwolle en NEC. kan je nou niet zeggen dat het een topprijs is
Ajax, Feyenoord, Ajax, Feyenoord.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:56 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan in de halve finale?
Ik gok PSV.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:56 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan in de halve finale?
Wel mooi hoe Heerenveen in 2009 de beker won.quote:
ga niet haten vetzak met je crocsquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik gok PSV.
O wacht..
[ afbeelding ]
Hij haat want PSV is subtop materiaal?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ga niet haten vetzak met je crocs
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ga niet haten vetzak met je crocs
Wat loop je nou te slijmen KUDT!quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel mooi hoe Heerenveen in 2009 de beker won.
Sibon.
ondanks dit gaan ze haten he, lekker jezusquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:51 schreef ThadCastle het volgende:
JAAAAA
FEYENOOORD
LLALALA handjesk amerdane
Alleen Sibon is een held. De rest zijn flikkers.quote:
Heskey timequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:02 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb met mijn Belgenteam verloren van een team met Heskey
Alleen maar langs de lijn rennen en crossen als een malle..viel per ongeluk nog 3x goed bij hem ook waardoor ik verloor. 2x Heskey en 1x de altijd kopsterke Navas
Heskey is fucking goed, no jokequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:02 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb met mijn Belgenteam verloren van een team met Heskey
Alleen maar langs de lijn rennen en crossen als een malle..viel per ongeluk nog 3x goed bij hem ook waardoor ik verloor. 2x Heskey en 1x de altijd kopsterke Navas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |