Nee cambuur badge en de kit van een Engelse ploeg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:33 schreef Freire het volgende:
[..]
Ook toevallig allemaal uit de Ierse league?
Dat zegt me niets.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
900k minder dan voor dat het toty begon. gigantisch veel pakjes geopend vorige week
Waar zie je dit?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
7500 coin packs: [ afbeelding ]
750 coins: 64
Nog interessanter: hoeveel FIFA Points zijn er al doorheen gejast?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zegt me niets.hoeveel is het?
Bidbumpquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Verklaar dit eens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bidbumper uiteraardquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Verklaar dit eens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die schoften zijn rijker dan wij allen hier bij elkaarquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat slaat toch werkelijk nergens op?
Is gewoon over bieden en dan hopen dat iemand het niet door heeft en dan opeens 500k te veel betaald omdat die denkt dat er maar met 1000 verhoogd werd. En doet dan trade offer met een ander account als het niet luktquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Verklaar dit eens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bedrag is niet betaald hoor (in 999 van de 1000 gevallen)quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat slaat toch werkelijk nergens op?
jellyquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die schoften zijn rijker dan wij allen hier bij elkaar
Gewoon door de eigenaar zelf op een ander account oid?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat bedrag is niet betaald hoor (in 999 van de 1000 gevallen)
toquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gewoon door de eigenaar zelf op een ander account oid?
Niet oid, maar gewoon letterlijk dat jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Account A heeft de kaartquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet hoe mensen hier in trappen... Zo snel kun je toch niet na iemand bieden? Als ik weer eens in de laatste seconde zit te bieden en iemand anders ook krijg ik altijd zo'n popupjequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Account A heeft de kaart
Met zijn andere account B doet hij een bidbump in de hoop dat iemand te snel klikt en teveel gaat betalen. Als het niet werkt dan accepteert hij 2sec ofzo voor het einde van de auction zijn trade offer die hij ook klaar had staan. En dan doet hij het weer opnieuw, tig keer per dag. Grootste kanker van de community dat soort mensen.
Smerige praktijken iddquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Account A heeft de kaart
Met zijn andere account B doet hij een bidbump in de hoop dat iemand te snel klikt en teveel gaat betalen. Als het niet werkt dan accepteert hij 2sec ofzo voor het einde van de auction zijn trade offer die hij ook klaar had staan. En dan doet hij het weer opnieuw, tig keer per dag. Grootste kanker van de community dat soort mensen.
Die had ik ook een keer in een pack.. maar dat was een free silver pack.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:52 schreef Freire het volgende:
Ik mag niet klagen, ik heb maar 102 bronze packs en 87 7.5k packs geopend.
Daar heb je dan natuurlijk wel het logo van Colo Colo voor
Voor die popup kon je er soms niks aan doen nee. Als je er nu intrapt ben je gewoon een domme mongool, maar dat zijn dezelfde mensen die in Nigeriaanse oplichters trappen en hun EA account laten hacken...ze zijn er gewoon en dus blijven dit soort mensen het doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet hoe mensen hier in trappen... Zo snel kun je toch niet na iemand bieden? Als ik weer eens in de laatste seconde zit te bieden en iemand anders ook krijg ik altijd zo'n popupje
Leuk spelertje voor Vitessequote:Op donderdag 23 januari 2014 01:07 schreef DutchSL het volgende:
Chelsea zou na Mata te verkopen nu Salah willen (91 pace 74 rated RM uit Zwitserse competitie)
quote:In Engeland is een absolute toptransfer in de maak. Manchester United staat op het punt om voor een recordbedrag Juan Mata over te nemen van Chelsea. Voor de Spanjaard ligt op Old Trafford een contract tot medio 2018 klaar.
De doorgaans goed geïnformeerde BBC meldt dat Chelsea een bod van 45 miljoen euro heeft geaccepteerd. Voor Mata is daarmee de weg vrij om de stap naar Manchester United te maken. Naar verwachting ondergaat de Spanjaard donderdag al een medische keuring, waarna de transfer snel kan worden afgerond.
Mata werd de afgelopen twee seizoenen uitgeroepen tot Chelsea-speler van het jaar, maar onder José Mourinho is zijn inbreng zeer beperkt. Hij speelde dit seizoen dertien competitiewedstrijden, waarvan elf als basisspeler. De 25-jarige linkspoot maakte nog geen enkel doelpunt, waar hij vorig seizoen nog tot elf treffers kwam.
Mourinho ziet het niet in de behendige voetballer zitten en doet daarom niet moeilijk nu concurrent Manchester United hem voor een fors bedrag wil overnemen. Wanneer de middenvelder daadwerkelijk de stap naar Old Trafford maakt, zal hij de duurste aankoop ooit van Manchester United worden. Het oude record staat op naam van Dimitar Berbatov, die in 2008 33 miljoen euro kostte.
Manchester United kan de inbreng van Mata zeer goed gebruiken. Woensdagavond speelde de formatie van David Moyes een belabberde bekerwedstrijd tegen Sunderland, dat in Manchester veel sterker was. De bezoekers plaatsen zich uiteindelijk op krankzinnige wijze verdiend voor de finale van de League Cup.
Niet dat het nu echt rond is..quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Huh, zit ik ineens in een oud topic?
quote:
Hehe, mooi geschreven door die dudequote:Op donderdag 23 januari 2014 01:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
On:
Kozlov lijkt mij een redelijk Bronze. 4* Skills en WF, redelijke workrates en goede pace + shooting voor op CAM. Alleen die review bij hem?![]()
http://www.futhead.com/14/reviews/3593/![]()
Hij is echt geniaal.quote:
Nice!!quote:
nice tryquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:41 schreef TBakkert het volgende:
Als Mata daadwerkelijk bij United zit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |