SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 03:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Baas
tof teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
started at the bottom now we herequote:Op donderdag 23 januari 2014 03:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Thanks. IF Vidal komt er wel in, maar nu nog even niet. Voor het eerst dat ik een speler koop om snel winst te maken deze Fifa. Even snel 10k verdiend.
[ afbeelding ]
Welterusten
Bukharov als spits.quote:Op donderdag 23 januari 2014 03:00 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duidelijk tijd om te gaan slapen
Te makkelijk gewoon deze.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, jij gaat er mee slapen, en staat er mee op he?
Ik denk dat mensen hem op een gegeven moment gewoon uit principe niet meer in hun team zettenquote:
Goedemorgen juffrouw Timmyquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:04 schreef Tim86 het volgende:
Goejemorrige meneer POTS
Goejemorrige meneer Thye
[ afbeelding ]
Dat dit allemaal maar mag johquote:‘Opgewonden’ Man City neemt ‘Nederlands’ Melbourne Heart over
Donderdag, 23 januari 2014 om 01:00
Manchester City is vanaf nu mede-eigenaar van Melbourne Heart, de nummer laatst van de Australische A-League. Dat maakte de club in de nacht van woensdag op donderdag via de officiële kanalen bekend. Man City leidt een consortium dat tachtig procent van de aandelen heeft overgenomen. De rest van van het aandelenpakket komt voor de rekening van een groep eigenaren van rugbyclub the Melbourne Storm. De Australische voetbalbond (FFA) heeft groen licht gegeven.
/
“We zijn opgewonden over de mogelijkheid om Melbourne Heart tot een van de meest succesvolle voetbalclubs van Australië en de regio uit te laten groeien”, vertelt algemeen directeur Ferrán Soriano op de clubsite. “We geloven in de sterke sportcultuur van Melbourne. Samen met onze expertise op het gebied van voetbal en commercie moet dat binnen en buiten de lijnen een sterke combinatie opleveren.” De selectie van Melbourne Heart staat momenteel onder leiding van John van ‘t Schip, die down under over onder meer Orlando Engelaar en Robbie Wielaert kan beschikken.
Uit respect voor de technische staf en de spelersgroep van Melbourne Heart zullen er de komende maanden geen grote veranderingen worden doorgevoerd. Manchester City richtte in mei 2013 New York City FC op, een club die volgend jaar aan de Major League Soccer zal deelnemen.
Ibarbo is wel een baasje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:01 schreef DutchSL het volgende:
Vannacht 5-2 gewonnen van iemand met Kone en Ibarbo in de spits.. hij had 2 "schoten" op doel: Ibarbo puur op pace/power langs de zijlijn rennen terwijl mijn LB Filipe Luis (toch ook geen zwakkeling normaal gesproken) spontane botaids kreeg en dan met een blinde cross vanaf de cornervlag recht op het hoofd van Kone
Dit was ook echt het enige dat hij 90 minuten lang probeerde. En na afloop een haatbericht sturen, fuck dit, fuck dat.
Zijn TOTS was echt geniaal destijdsquote:
Haha ik dacht dat je z'n IF vergeleek met z'n NIF. Zat ff raar te kijken toen ie ineens 2cm langer was geworden. WF/Skill/WR zijn ook hetzelfde dus valt het niet zo opquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn TOTS was echt geniaal destijds
Dit ziet er ook wel aardig uit
[ afbeelding ]
Wel echt bizar hoe groot het verschil met Digne is..ook bij de ingames. En dat heeft dan dezelfde rating..quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat je z'n IF vergeleek met z'n NIF. Zat ff raar te kijken toen ie ineens 2cm langer was geworden. WF/Skill/WR zijn ook hetzelfde dus valt het niet zo op
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Tim86 het volgende:
Vanavond uit eten denk ik
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:04 schreef Tim86 het volgende:
Goejemorrige meneer POTS
Goejemorrige meneer Thye
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |