SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 03:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Baas
tof teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
started at the bottom now we herequote:Op donderdag 23 januari 2014 03:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Thanks. IF Vidal komt er wel in, maar nu nog even niet. Voor het eerst dat ik een speler koop om snel winst te maken deze Fifa. Even snel 10k verdiend.
[ afbeelding ]
Welterusten
Bukharov als spits.quote:Op donderdag 23 januari 2014 03:00 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duidelijk tijd om te gaan slapen
Te makkelijk gewoon deze.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, jij gaat er mee slapen, en staat er mee op he?
Ik denk dat mensen hem op een gegeven moment gewoon uit principe niet meer in hun team zettenquote:
Goedemorgen juffrouw Timmyquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:04 schreef Tim86 het volgende:
Goejemorrige meneer POTS
Goejemorrige meneer Thye
[ afbeelding ]
Dat dit allemaal maar mag johquote:‘Opgewonden’ Man City neemt ‘Nederlands’ Melbourne Heart over
Donderdag, 23 januari 2014 om 01:00
Manchester City is vanaf nu mede-eigenaar van Melbourne Heart, de nummer laatst van de Australische A-League. Dat maakte de club in de nacht van woensdag op donderdag via de officiële kanalen bekend. Man City leidt een consortium dat tachtig procent van de aandelen heeft overgenomen. De rest van van het aandelenpakket komt voor de rekening van een groep eigenaren van rugbyclub the Melbourne Storm. De Australische voetbalbond (FFA) heeft groen licht gegeven.
/
“We zijn opgewonden over de mogelijkheid om Melbourne Heart tot een van de meest succesvolle voetbalclubs van Australië en de regio uit te laten groeien”, vertelt algemeen directeur Ferrán Soriano op de clubsite. “We geloven in de sterke sportcultuur van Melbourne. Samen met onze expertise op het gebied van voetbal en commercie moet dat binnen en buiten de lijnen een sterke combinatie opleveren.” De selectie van Melbourne Heart staat momenteel onder leiding van John van ‘t Schip, die down under over onder meer Orlando Engelaar en Robbie Wielaert kan beschikken.
Uit respect voor de technische staf en de spelersgroep van Melbourne Heart zullen er de komende maanden geen grote veranderingen worden doorgevoerd. Manchester City richtte in mei 2013 New York City FC op, een club die volgend jaar aan de Major League Soccer zal deelnemen.
Ibarbo is wel een baasje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:01 schreef DutchSL het volgende:
Vannacht 5-2 gewonnen van iemand met Kone en Ibarbo in de spits.. hij had 2 "schoten" op doel: Ibarbo puur op pace/power langs de zijlijn rennen terwijl mijn LB Filipe Luis (toch ook geen zwakkeling normaal gesproken) spontane botaids kreeg en dan met een blinde cross vanaf de cornervlag recht op het hoofd van Kone
Dit was ook echt het enige dat hij 90 minuten lang probeerde. En na afloop een haatbericht sturen, fuck dit, fuck dat.
Zijn TOTS was echt geniaal destijdsquote:
Haha ik dacht dat je z'n IF vergeleek met z'n NIF. Zat ff raar te kijken toen ie ineens 2cm langer was geworden. WF/Skill/WR zijn ook hetzelfde dus valt het niet zo opquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn TOTS was echt geniaal destijds
Dit ziet er ook wel aardig uit
[ afbeelding ]
Wel echt bizar hoe groot het verschil met Digne is..ook bij de ingames. En dat heeft dan dezelfde rating..quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat je z'n IF vergeleek met z'n NIF. Zat ff raar te kijken toen ie ineens 2cm langer was geworden. WF/Skill/WR zijn ook hetzelfde dus valt het niet zo op
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Tim86 het volgende:
Vanavond uit eten denk ik
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:04 schreef Tim86 het volgende:
Goejemorrige meneer POTS
Goejemorrige meneer Thye
[ afbeelding ]
Yassine gaat even cashen...quote:AA Gent lijkt een oplossing te hebben gevonden voor Yassine El Ghanassy. De 23-jarige flankaanvaller lijkt op weg naar Saudi-Arabië, meer bepaald bij Al Ain. "Op clubniveau is er al een akkoord", vertelt algemeen manager Michel Louwagie in Het Laatste Nieuws. El Ghanassy nam gisteren het vliegtuig naar Saudi-Arabië en verwacht wordt dat er vandaag een doorbraak komt in het dossier.
El Ghanassy mocht weg bij de Buffalo's na een reeks conflicten. Zo nam de Marokkaanse Belg de bus naar Bergen niet toen hij vernam dat hij opnieuw op de bank zou starten.
Op zich kun je natuurlijk daar 1,5 jezelf onafhankelijk spelen misschien en dan ben je 25. Heb je nog een paar jaar voor je... Maar in principe wel raar, die jongen 'speelde' vorig jaar nog in de BPL.quote:
Aanpakken en het op een lopen zettenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:55 schreef Fuszy het volgende:
Mogguh
Ik kreeg gisteren bijna een PS4 bundel mee, die iemand anders gereserveerd had bij de Saturn. Zo'n medewerkster kwam aanlopen met een PS4 die een klant kwam ophalen en zei deze is voor u.
HP is gewoon kut. Maar dan kan ie beter een fatsoenlijke laptop kopen en geen Mac.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef DuTank het volgende:
Opstijgende ruimteschepen in de studiezaal.
Koop gewoon een MacBook, stelletje paupers. Gozer doet helemaal niets en zijn HP gaat helemaal loco
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aanpakken en het op een lopen zetten
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aanpakken en het op een lopen zetten
Je mag jezelf soms best kietelen. Zeker als je net afgestudeerd bent.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]ik moest hem nog wel betalen. Wilde nog vragen of ze er meer hadden voor de losse verkoop, maar ik wilde even geen impulsaankoop doen van ruim 400e
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je mag jezelf soms best kietelen. Zeker als je net afgestudeerd bent.
Zo, die is weer duur zeg. Ik dacht dat ik er nog wel eentje in m'n club had, maar helaas.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het lukt me nog steeds: [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
En alweer hoor. 2-0 voor. na de 85ste minuut 2-1. 3-2 verliezen
Hij is wel 4k waard en door die chem style had ik misschien nog wel meer kunnen vragen maar hij ging een paar dagen geleden niet eens voor 4.2k weg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo, die is weer duur zeg. Ik dacht dat ik er nog wel eentje in m'n club had, maar helaas.
Ik vond wel deze jongens:
[ afbeelding ]
Allemaal uit gratis packs, want ik open verder nooit iets.
Leer scorenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Had gewoon 6-0 moeten zijn. Maar om een of andere reden redden zijn keeper alles
Ja. Moet je wel even wachten tot vanavond. Ben ik klaar met werken. Mag je me batta geven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zit je xbox? Dan geef ik je batta.
Is goed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:09 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ja. Moet je wel even wachten tot vanavond. Ben ik klaar met werken. Mag je me batta geven.
Nog niet, staat wel op mn wishlist. Maar er is geen goede Servische spits.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:12 schreef AntiHero het volgende:
Iemand deze al geprobeerd? Heeft echt bazenstats voor die positie en linkt goed met Honda (en Doumbia).
[ afbeelding ]
Honda is wel kanker. 3/3 en H/L work ratesquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:12 schreef AntiHero het volgende:
Iemand deze al geprobeerd? Heeft echt bazenstats voor die positie en linkt goed met Honda (en Doumbia). En 4 sterren truukjes!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |