Kun je nagaan op 9 chemquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:00 schreef Grandesco het volgende:
Blijkbaar speel ik al 20 wedstrijden lang met Negredo op 7 chem... hij loopt bijna 2 op 1.
Dat liedje is een vrij correcte reactie op een naam die Ajacieden zichzelf hebben gegeven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee je schiet in de verdediging. en gaat zeggen dat iets wat vreselijk sneu is goed is omdat die andere ook sneu doen
negredo is baasquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:00 schreef Grandesco het volgende:
Blijkbaar speel ik al 20 wedstrijden lang met Negredo op 7 chem... hij loopt bijna 2 op 1.
Als die man een IF krijgt kan je Ibra wel van de hand doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:00 schreef Grandesco het volgende:
een betere wereld begint bij uzelf meneer bakkertquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat liedje is een vrij correcte reactie op een naam die Ajacieden zichzelf hebben gegeven.
Ditquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Als die man een IF krijgt kan je Ibra wel van de hand doen
Hier kan ik me in vinden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
een betere wereld begint bij uzelf meneer bakkert
conclusie: voetbal supporters zijn sneu
mm ja, alleen al zo vaak gebruiktquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:05 schreef wieisboos het volgende:
Feyenoord topic is wel genieten nu
Nog een pareltje
[ afbeelding ]
via DBB
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:05 schreef wieisboos het volgende:
Nog een pareltje
[ afbeelding ]
via DBB
Godver.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:05 schreef wieisboos het volgende:
Nog een pareltje
[ afbeelding ]
via DBB
deze man moet de politiek inquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:05 schreef wieisboos het volgende:
Nog een pareltje
[ afbeelding ]
via DBB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |