Nah, niet eens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:36 schreef eight het volgende:
Terecht verloren, wellicht wat geflatteerd.
Geen idee. Ik had eerst de lapo blijkbaar, maar er zal wel een post weg zijn gehaald. Daardoor kon ik geen nieuwe openen...quote:
Flikker nou gewoon op randdebiel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Rondanja vond het nodig 'Hoho, dat mag je niet zeggen van Rondanja' te verwijderen.
Beetje gefrustreerd oid? En dat is een volwassen man, lachwekkend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Flikker nou gewoon op randdebiel.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd oid? En dat is een volwassen man, lachwekkend.
Omdat de Boet niet bekend staat als iemand die lekker 90 minuten speelt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:38 schreef Shreyas het volgende:
De meeste dreiging kwam trouwens van Boëtius, geen idee waarom die gewisseld werd door Armenteros. Vanaf dat moment speelde Feyenoord een verloren wedstrijd.
Ik vond alleen Van Beek/Vilhena en BMI echt een voldoende bij ons. De rest was dik onder de maat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:38 schreef Shreyas het volgende:
De meeste dreiging kwam trouwens van Boëtius, geen idee waarom die gewisseld werd door Armenteros. Vanaf dat moment speelde Feyenoord een verloren wedstrijd.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Als die 1-1 niet valt wordt dit gewoon 0-3. Snap echt niet wat er gebeurt in die hoofden...
de eerste helft heeft enorm veel energie gekostquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef Grifte het volgende:
Verdiende nederlaag, hoewel je met Schaken al ongeveer meer goede kansen hebt gecreëerd dan de joden. Maar er zat zoveel angst in, ongelooflijk.
Derde keer in vier jaar dat we daar voor komen, en het verzilveren blijft maar uit.
Inderdaad. En gewoon bij twijfel weer terugvallen op de lange bal. Eerste 30 minuten geen een keer de lange bal naar Pelle gezien, na het tegendoelpunt wel. Gewoon twijfel dat in de ploeg sluipt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef Grifte het volgende:
Verdiende nederlaag, hoewel je met Schaken al ongeveer meer goede kansen hebt gecreëerd dan de joden. Maar er zat zoveel angst in, ongelooflijk.
Derde keer in vier jaar dat we daar voorkomen, en het verzilveren blijft maar uit.
Optyfte graftakquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Weer geen prijs jongens. Volgend jaar weer een kans op de beker, kampioen worden jullie toch nooit.
van Beek ja?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond alleen Van Beek/Vilhena en BMI echt een voldoende bij ons. De rest was dik onder de maat.
Ok ga maar weer fappen op Eriksen neusjequote:Op woensdag 22 januari 2014 22:40 schreef Tyron het volgende:
De beste heeft gewonnen.
Jullie zijn de tweede helft trouwens helemaal weg getikt.
ajax ging wel veelal de duels uit de weg, zeker toen ze niet meer constant opgejaagd werden door 3 manquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef Mr.Smokey het volgende:
waarom zo laf gvd als je ze aanpakt speel je ze weg
Vond hem zeker de eerste helft erg goed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van Beek ja?
Ik had het idee dat hij geen idee had waar die mee bezig was.
U mad hahahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Speelde wel aardig vond ik. Maar viel in tweede helft ook ver terug. Eerste helft durfde hij nog in te passen etc. Tweede helft was het tikkie-terug op de keeper. Twijfel van de rest van de ploeg neemt hij over. Niet zo gek.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van Beek ja?
Ik vond hem ook wel prima, paar mooie ingrepen gehadquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van Beek ja?
Komt omdat Feyenoord niet wil voetballen. Ipv het initiatief te nemen bij die 0-1 geef je het gewoon weg aan je opponent. Hoeveel duels hebben we nu gewonnen na die 0-1, hoeveel passen zijn geweest om naar voren te komen? Alleen maar vrouwen en kinderen eerst..quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef Grifte het volgende:
Derde keer in vier jaar dat we daar voor komen, en het verzilveren blijft maar uit.
kijk uit brada anders krjig e 48 uur crewbash terwijl de neuzen er dan met note vanaf komen mattiequote:
Nah. Kon echt alle kanten op.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Als die 1-1 niet valt wordt dit gewoon 0-3. Snap echt niet wat er gebeurt in die hoofden...
Nee hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:40 schreef Tyron het volgende:
Jullie zijn de tweede helft trouwens helemaal weg getikt.
Heeft beter gespeeld dan de vrij/mathijssen grootste deel van het seizoenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van Beek ja?
Nou misschien kijk ik dan subjectief naar zijn individuele fouten maar man man, bij de 2-1 was het echt zijn fout hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft beter gespeeld dan de vrij/mathijssen grootste deel van het seizoen
Nee zegt ie hahahahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef eight het volgende:
[..]
Nah. Kon echt alle kanten op.
[..]
Nee hoor
Okquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
DomRanjajan boos jongen? Alle berichte verwijderen...
#schuldvanschakenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou misschien kijk ik dan subjectief naar zijn individuele fouten maar man man, bij de 2-1 was het echt zijn fout hoor.
Pffft, zijn ze jou weer vergeten aan je bed vast te bindenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Klopt. Maar ook het opstaan en blijven voetballen na de 1-1.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Caland het volgende:
Feyenoord mist de bravoure om na zo'n 0-1 door te drukken. Gaat er ook niet inkomen ben ik bang.
Ajax valt kwalitatief toch ook zwaar tegen al het hele seizoen. Kan je best wat meer lef tonen in zo'n pot.
Welke berichten?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ach, bij Feyenoord is dat een must om verdediger te worden. Zo af en toe een individuele fout maken waar een goal uit komt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou misschien kijk ik dan subjectief naar zijn individuele fouten maar man man, bij de 2-1 was het echt zijn fout hoor.
Mocht voor het eerst naar buiten vandaag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pffft, zijn ze jou weer vergeten aan je bed vast te binden
Hij moest kiezen tussen Schone en Bojan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh fijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
90 minuten laf reactie-voetbal gespeeld. Chapeau hoor.
Eigenlijk hebben we ook niets te zoeken daar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
Nu al 90 minuten. Het worden er steeds meerquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
Kom op GGMM, wees nou voor één keer verstandig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
Schaken liet die Boilesen totaal vrij tot aan de zestien lopen, dan vraag je er om.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok bedankt meneer GGMMquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
Psst, dit is het Feyenoordtopic, niet het Ajaxtopicquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
Hij bedoelt eigenlijk 94.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:44 schreef eight het volgende:
[..]
Nu al 90 minuten. Het worden er steeds meer
Ben ik ook, mag m'n mening geven wanneer ik wil. snap niet dat jullie niet wilden voetballen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Kom op GGMM, wees nou voor één keer verstandig.
Haha wat zijn ze weer trots om een bekertje die er "niet toe doet". Wat een zielig clubje is dat Ajax ook. Lachwekkend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Snap ik sowieso niet, die vent liep een half uur rond met last aan z'n arm. Even een schouderduwtje aan die kant en klaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Schaken liet die Boilesen totaal vrij tot aan de zestien lopen, dan vraag je er om.
Ja Schaken dacht ook dat hij het mannetje was na zijn goals tegen Utrecht. Hopelijk weer met beide benen op de grond gezet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Schaken liet die Boilesen totaal vrij tot aan de zestien lopen, dan vraag je er om.
Het kan best werken zo'n strijdplan maar dan moet je meer rendement halen uit de uitbraken. Iets wat ook vandaag echt wel mogelijk was geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt. Maar ook het opstaan en blijven voetballen na de 1-1.
Alle ploegen laten zich als makke schapen naar de slachtbank leiden tegen Ajax dit seizoen. Als je gewoon voetbalt, dan hebben ze het echt lastig.
Dat dus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:46 schreef Caland het volgende:
Maar dan nog zie ik liever dat ze gewoon vanaf minuut 1 het eigen spelletje spelen. Lijkt alsof Koeman gewoon te bang is om af te gaan daar. Terwijl nu praktisch hetzelfde gebeurt.
Met gasten als Schaken die enorme kansen verneukt win je die pot nooitquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:45 schreef Haringkop het volgende:
Ajax was zo onzeker achterin, dat moet je benutten. Maar als je amper als ploeg durft af te jagen, ja dan denkt zo'n denswil dattie nog kan voetballen ook..
Bizar dat we iedere keer dezelfde fout maken.
1-1 viel al snel, maar je zag dat Feyenoord toen al langzaam de grip op de wedstrijd aan het verliezen was. Kwamen al af en toe weer mooie ruimtes vrij.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer dit.. tot die 1-1 was er niks aan de hand. Vervelende wedstrijd.
Dit klopt deels, Ajax speelde zeker niet in de sterkste opstelling. Toch vrij makkelijk gewonnen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:45 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom je hier niet vol op klapt. Klaassen, Blind, Bojan, Schone etc. Zijn gewoon stuk voor stuk hele matige voetballers. Er waren tijden dat Ajax op papier echt bizar sterk was, maar nu totaal niet..
Jullie enige hoop was de beker. Voor ons inderdaad een prijs die er niet toe doet, voor jullie een absolute topprijs.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Haha wat zijn ze weer trots om een bekertje die er "niet toe doet". Wat een zielig clubje is dat Ajax ook. Lachwekkend.
Kwa voetbal een prima ploeg, kwa supporters een degradant in de 6e klasse.
De helft van de wedstrijden dit seizoen was nóg slechter.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Pascalus het volgende:
Volgens mij heb ik Feyenoord nog nooit zo'n zwakke tweede helft zien spelen. Of overdrijf ik?
Ja dat is het inderdaadquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jullie enige hoop was de beker. Voor ons inderdaad een prijs die er niet toe doet, voor jullie een absolute topprijs.
Komt doordat Ajax eigen spel speelt, dan blijft er gewoon niks meer van Feyenoord over.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Pascalus het volgende:
Volgens mij heb ik Feyenoord nog nooit zo'n zwakke tweede helft zien spelen. Of overdrijf ik?
Waren ze niet gewoon uitgeput? Daar waar een Pelle in de eerste helft overal stond en hielp met afjagen kon hij het laatste minuut zelfs niet meer de punt van de aanval induiken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan best werken zo'n strijdplan maar dan moet je meer rendement halen uit de uitbraken. Iets wat ook vandaag echt wel mogelijk was geweest.
Maar dan nog zie ik liever dat ze gewoon vanaf minuut 1 het eigen spelletje spelen. Lijkt alsof Koeman gewoon te bang is om af te gaan daar. Terwijl nu praktisch hetzelfde gebeurt.
Ga naar je eigen topic. In andere topics ben je er als de kippen bij om zulke uitlokkende reacties te verwijderen. Maar prima, doe wat je niet laten ken. Geen zin in een ban oid. Fijne avond.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ik ook, mag m'n mening geven wanneer ik wil. snap niet dat jullie niet wilden voetballen.
Het viel gewoon te ver terug. Je zag ze vanaf minuut 25 steeds verder terugzakken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan best werken zo'n strijdplan maar dan moet je meer rendement halen uit de uitbraken. Iets wat ook vandaag echt wel mogelijk was geweest.
Mwhah, als Mathijsen niet de Messi uit had gehangen op het middenveld was de 0-2 eerder gevallen dan de 1-1, Ajax kon helemaal niks.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit klopt deels, Ajax speelde zeker niet in de sterkste opstelling. Toch vrij makkelijk gewonnen.
Vitesse won toenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Smoofie het volgende:
Het is wel toevallig dat iedereen zwak speelt tegen Ajax in de 2e helft.
hahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef Scrummie het volgende:
Tja, wat moet je zeggen behalve heel veel scheld en vloek woorden. En 410: Val dood, sterf, langzaam, hard, pijnlijk, maak een lijdensweg die nog geen ander ooit heeft gekend. Laf vies kanker volk met dat spandoekje van ze. En dan in het zwart gaan, in het zwart, en dan zoiets flikken. Volk komt er nooit meer in in Rotterdam, al moet ik er persoonlijk voor zorgen.
Een prijs die er niet toe doet nee. Als jullie zo spelen als de eerste 20 minuten ga je het nog lastig krijgen om weer kampioen te worden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jullie enige hoop was de beker. Voor ons inderdaad een prijs die er niet toe doet, voor jullie een absolute topprijs.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef Scrummie het volgende:
Tja, wat moet je zeggen behalve heel veel scheld en vloek woorden. En 410: Val dood, sterf, langzaam, hard, pijnlijk, maak een lijdensweg die nog geen ander ooit heeft gekend. Laf vies kanker volk met dat spandoekje van ze. En dan in het zwart gaan, in het zwart, en dan zoiets flikken. Volk komt er nooit meer in in Rotterdam, al moet ik er persoonlijk voor zorgen.
ben je nu alweer thuisquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef Scrummie het volgende:
Wat is daar toevallig aan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Smoofie het volgende:
Als het zaterdag maar niet in de koppies zit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:46 schreef eight het volgende:
Nu maar hopen dat ze dit verlies kunnen dragen en niet dat het zondag nog in de koppies zit
Het verloop was erg voorspelbaar inderdaad. Tot aan de 3e in blessuretijd aan toe. Vanaf de 1-1 was elke mogelijke structuur verdwenen bij ons. En tja Schaken...quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit klopt deels, Ajax speelde zeker niet in de sterkste opstelling. Toch vrij makkelijk gewonnen.
Je overdrijft .. Ajax geen kansen gecreeert de 2e helft tot de 2-1. Daarna ook amper. Die 3-1 viel omdat alles achterin weg was.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Pascalus het volgende:
Dat krijgen ze sowieso wel. Dit Ajax is echt stukken matiger dan ze daar doen voorkomen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een prijs die er niet toe doet nee. Als jullie zo spelen als de eerste 20 minuten ga je het nog lastig krijgen om weer kampioen te worden.
Daar heb je een punt in.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Smoofie het volgende:
Koeman heeft geen plan B. Als Pelle niet werkt heb je ook helemaal niks meer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:48 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik vind dat Koeman tactisch gewoon afgaat. Zijn keuzes zijn gewoonweg onbegrijpelijk.
Ja, maar dat valt me dit seizoen wel vaker op. Feyenoord is gewoon niet fit genoeg voor 90 minuten. Niet voor niets dat het meestal na 70 minuten klaar is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waren ze niet gewoon uitgeput? Daar waar een Pelle in de eerste helft overal stond en hielp met afjagen kon hij het laatste minuut zelfs niet meer de punt van de aanval induiken.
Oh, en Armenteros en Nelom zijn dik. Tot zover de extra energie in de wedstrijd.
Ja daarom eigen spelletje. Opjagen kost zo ontzettend veel kracht dat heeft Feyenoord niet, eigenlijk ook geen enkele ploeg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waren ze niet gewoon uitgeput? Daar waar een Pelle in de eerste helft overal stond en hielp met afjagen kon hij het laatste minuut zelfs niet meer de punt van de aanval induiken.
Oh, en Armenteros en Nelom zijn dik. Tot zover de extra energie in de wedstrijd.
Ja. Maar die doen dat juist weer erg vaak in de laatste minuten. Al 5x dit seizoen geloof ik.quote:
Ook bizar eigenlijk, voor een topploegquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef Muto het volgende:
Ja, maar dat valt me dit seizoen wel vaker op. Feyenoord is gewoon niet fit genoeg voor 90 minuten. Niet voor niets dat
Het doet er niet toe? Maar je zit wel in het Feyenoord topic de blaaskaak uit te hangenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
pijnlijk maar waarquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:50 schreef o.us2.0 het volgende:
Hopelijk neemt een sjeik ons over en pronkt het FR-shirt met "Fly Emirates" er op anders gaan we nooit prijzen winnen.
Ze hebben ook een veel te kleine bank. Elke week moeten dezelfde spelers weer opdraven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, maar dat valt me dit seizoen wel vaker op. Feyenoord is gewoon niet fit genoeg voor 90 minuten. Niet voor niets dat het meestal na 70 minuten klaar is.
Ben dan ook geen fan van die Kluitenburg. Spelers zijn echt minder fit sinds hij bij Feyenoord is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ook bizar eigenlijk, voor een topploeg
je bent echt een nerd zonder vrienden als je direct na de wedstrijd hier gaat lopen zielepotenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:51 schreef Herqules het volgende:
[..]
Dit is de mooiste plek om het te vieren, juist voor jankers zoals jij
Maar wel minder geblesseerd. Schijnt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Ben dan ook geen fan van die Kluitenburg. Spelers zijn echt minder fit sinds hij bij Feyenoord is.
Ik vind dat flauwekul. Is puur een kwaliteitsverhaal.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Ben dan ook geen fan van die Kluitenburg. Spelers zijn echt minder fit sinds hij bij Feyenoord is.
Tis niet makkelijk aan kaarten te komen in een arena die standaard uitverkocht is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Caland het volgende:
Al die Ajacieden wonen blijkbaar in de buurt van de arena. Oh wacht...
Clasie eigenlijk totaal onverwacht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Freire het volgende:
Clasie, Janmaat en vooral Schaken verschrikkelijk door het ijs gezakt vandaag.
Gelukkig heeft Schaken zondag wat mondjes stil gekregen![]()
Oja, nu gaan we weer beginnen over:quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Caland het volgende:
Al die Ajacieden wonen blijkbaar in de buurt van de arena. Oh wacht...
Bepaal ik zelf wel, schavuit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:51 schreef DonRaja het volgende:
Ok Ajacieden weer naar jullie eigen topic.
Tja... en als je aanvallende wissels dan ook nog overgewicht hebben en totaal niet willen werken voor Pellequote:Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, maar dat valt me dit seizoen wel vaker op. Feyenoord is gewoon niet fit genoeg voor 90 minuten. Niet voor niets dat het meestal na 70 minuten klaar is.
Ok shreyas. Heb je weer autopech?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oja, nu gaan we weer beginnen over:
(Succes)Supporters, De Kuip, de sfeer, de uitstraling, etc.![]()
Voorspelbaar hoor, we zouden er een Bingokaart van moeten maken.
Het kutte is dat ik zo godverdomme blij en trots was met de 0-1 en het mooie spel tot de 1-1 viel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Freire het volgende:
Clasie, Janmaat en vooral Schaken verschrikkelijk door het ijs gezakt vandaag.
Gelukkig heeft Schaken zondag wat mondjes stil gekregen![]()
Tja, de waarheid heeft nu eenmaal niet meer smaken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
(Succes)Supporters, De Kuip/ArenA, de sfeer, de uitstraling, etc.![]()
Nee, dit seizoen kunnen ze het echt minder belopen. Deels kwaliteit, deels niet fit genoeg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat flauwekul. Is puur een kwaliteitsverhaal.
Ben sowieos een dikke nerd en heb ook geen vriendenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
je bent echt een nerd zonder vrienden als je direct na de wedstrijd hier gaat lopen zielepoten
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De spelers zijn voornamelijk heel matig. De elftallen van Feyenoord, Twente, Vitesse en PSV vind ik allemaal sterker. Maarja zeg ik al het hele jaar, en dat Ajax blijft maar iedere flutwedstrijd die ze spelen winnenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat krijgen ze sowieso wel. Dit Ajax is echt stukken matiger dan ze daar doen voorkomen.
het mooie spelquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het kutte is dat ik zo godverdomme blij en trots was met de 0-1 en het mooie spel tot de 1-1 viel.
Het enige wat er overblijft van die twee is trots. Blij word je zeker niet van dat dode spel.
kwam iedereen pas na de 1-1 binnen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vond het spel niet mooi van Feyenoord, leek meer op reactievoetbal.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het kutte is dat ik zo godverdomme blij en trots was met de 0-1 en het mooie spel tot de 1-1 viel.
Het enige wat er overblijft van die twee is trots. Blij word je zeker niet van dat dode spel.
Tbh, het spel was niet mooi tot de 1-1. Het was effectief.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
zoveel onzin in éėn post is bewonderingswaardigquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
De spelers zijn voornamelijk heel matig. De elftallen van Feyenoord, Twente, Vitesse en PSV vind ik allemaal sterker. Maarja zeg ik al het hele jaar, en dat Ajax blijft maar iedere flutwedstrijd die ze spelen winnen![]()
Valt wel op dat ze altijd zo'n grote bek hadden over mooi voetbal toen ze niks wonnen. Nu ze winnen met het saaiste voetbal van de Eredivisie maakt dat opeens niet uit
Alleen GGMMquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
kwam iedereen pas na de 1-1 binnen?
Blijft toch een kwestie van smaak, ze maakten in de eerste 15 tot 30 minuten wel prachtige combinaties vergelijkbaar met de wedstrijd tegen Utrecht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vond het spel niet mooi van Feyenoord, leek meer op reactievoetbal.
Ja dat is waar, er zaten een paar mooie counters in.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:55 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Blijft toch een kwestie van smaak, ze maakten in de eerste 15 tot 30 minuten wel prachtige combinaties vergelijkbaar met de wedstrijd tegen Utrecht.
Fijn dat je dit in het Feyenoord topic komt meldenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:56 schreef KingRoland het volgende:
Heerlijke wedstrijd, genoten. Ajax oppermachtig weer.
Haha wat een goedkope onzin.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef Pascalus het volgende:
Ik vond Ajax nou niet zo geweldig als de meeste joden hier doen voorkomen. Het lag in mijn beleving meer aan Feyenoord zelf dat Ajax gewonnen heeft.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha wat een goedkope onzin.Ajax was gewoon veruit de betere partij.
Tja, wil jij met spelers als Schaken en Immers attractief aanvallend voetbal gaan spelen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef Haringkop het volgende:
Koeman bevestigt gewoon dat ze compact wilde spelen en geen druk wilde zetten. War is dat nou voor visie man? Laf gedoe.
Maar vertel eens, hoe moet het nu verder? Weer geen prijs dit jaar, verwachtingen maar weer bij stellen en hopen op ticket voor de EL?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:56 schreef DonRaja het volgende:
Reageer over de wedstrijd in het knvb beker topic. Niet hier.
Wat betreft plan B heb je gelijk. Hoe meer ik van Koeman zie, hoe meer ik ga geloven dat het een zeer matige trainer is. Pelle is een prima spits, maar je maakt je talenten er omheen helemaal kapot door de manier waarop je speelt met Pellequote:Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Koeman heeft geen plan B. Als Pelle niet werkt heb je ook helemaal niks meer.
Nogmaals, als Mathijsen de Messi niet had uitgehangen was Feyenoord met 0-2 de rust ingegaan. Is toch wat andersquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga nou gewoon weg joh.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar vertel eens, hoe moet het nu verder? Weer geen prijs dit jaar, verwachtingen maar weer bij stellen en hopen op ticket voor de EL?
Ajax speelde Pelle volkomen uit de wedstrijd en dan blijft er niet zoveel meer over.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:58 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Wat betreft plan B heb je gelijk. Hoe meer ik van Koeman zie, hoe meer ik ga geloven dat het een zeer matige trainer is. Pelle is een prima spits, maar je maakt je talenten er omheen helemaal kapot door de manier waarop je speelt met Pelle
rot eens op jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koeman is minder dan zijn materiaal, bewijst hij keer op keer. Hij heeft het geluk met een excellerende Guidetti en Pelle afgelopen jaren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:58 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Wat betreft plan B heb je gelijk. Hoe meer ik van Koeman zie, hoe meer ik ga geloven dat het een zeer matige trainer is. Pelle is een prima spits, maar je maakt je talenten er omheen helemaal kapot door de manier waarop je speelt met Pelle
Wat een onzinquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:56 schreef DonRaja het volgende:
Reageer over de wedstrijd in het knvb beker topic. Niet hier.
vertel eens hoe je familie de dans ontsprongen is in 40-45quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar vertel eens, hoe moet het nu verder? Weer geen prijs dit jaar, verwachtingen maar weer bij stellen en hopen op ticket voor de EL?
Daarom is het nog triester dat Ajax niet goed spelend toch verdient wint.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef Pascalus het volgende:
Ik vond Ajax nou niet zo geweldig als de meeste joden hier doen voorkomen. Het lag in mijn beleving meer aan Feyenoord zelf dat Ajax gewonnen heeft.
0-2 nog welquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nogmaals, als Mathijsen de Messi niet had uitgehangen was Feyenoord met 0-2 de rust ingegaan. Is toch wat anders
Ik doelde op die teksen als "Ajax was oppermachtig, ze speelden geweldig, en daardoor kwam Feyenoord niet in hun spel. "quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het hoort er wel een beetje bij dit. Als Feyenoord had gewonnen dan was ons topic ook vol met Feyenoorders en dan had je niets gezegd.quote:
Nee, het afmaken van die kansen zit het hem in. Als Pelle harder en beter richting de hoek schiet, kun je scoren. Als Schaken twee een half centimeter hoger schiet, kun je scoren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Deed die vooral zelf eigenlijk, hij hield zich te veel bezig met verdedigen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ajax speelde Pelle volkomen uit de wedstrijd en dan blijft er niet zoveel meer over.
Kansen 4 - 5 dus ja Ajax was niet beter. Maar goed snap wel dat je dit ziet als je niks hebt dan je Moderator werk op Fok! Sterkte hiermee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het hoort er wel een beetje bij dit. Als Feyenoord had gewonnen dan was ons topic ook vol met Feyenoorders en dan had je niets gezegd.
Nee juist een zeer logische tactiek van Koeman, al zei hij wel dat het niet in de aard van de spelers zit om af te wachten. Die willen, zoals Clasie, automatisch gaan storen. Maar als je dat doet tegen Ajax ontstaat er ruimte in je rug, en daarin is Ajax op z'n sterkst en trekken ze je organisatie uit elkaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef Haringkop het volgende:
Koeman bevestigt gewoon dat ze compact wilde spelen en geen druk wilde zetten. War is dat nou voor visie man? Laf gedoe.
Dat is een aanname. Die ook nog eens onjuist is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het hoort er wel een beetje bij dit. Als Feyenoord had gewonnen dan was ons topic ook vol met Feyenoorders en dan had je niets gezegd.
Dat zal em lerenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
vertel eens hoe je familie de dans ontsprongen is in 40-45
Nee maar je kan wel gewoon afjagen met heel de ploeg. Zoals we dat ook in de Kuip (willen) doen. Immers en compact voetbal is vandaag nu ook niet echt een succes gebleken. Heel het seizoen hamert koeman op vroeg afjagen en vastzetten en nu ga je met zn alle je verschuilen tot je eigen 16. Die fout hebben we nu al zovaak gemaakt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, wil jij met spelers als Schaken en Immers attractief aanvallend voetbal gaan spelen?
Boëtius was maar matig. Teveel bezig met vallen etc.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee, het afmaken van die kansen zit het hem in. Als Pelle harder en beter richting de hoek schiet, kun je scoren. Als Schaken twee een half centimeter hoger schiet, kun je scoren.
Deze nederlaag zit hem puur in het feit dat je kansen niet afmaakt. Want ajax kon er niet in komen en wij wonnen 9/10 duels.
Zonde dit.
Desondanks heb ik genoten van Boetius en v Beek
Inderdaad, want als Feyenoord wint in de ArenA ben je vast geen moderator meerquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is een aanname. Die ook nog eens onjuist is.
onzinquote:
Geen idee, opa leeft niet meer om het te vragen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
vertel eens hoe je familie de dans ontsprongen is in 40-45
quote:Op woensdag 22 januari 2014 @ 22:54 schreef Class het volgende:
Een matig Ajax met B-elftal is alsnog een stuk beter dan Feijenooit![]()
Bijna alles ging over Schaken, zegt ook wel wat. JPB was erg matig vandaag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Boëtius was maar matig. Teveel bezig met vallen etc.
lekker voor jequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geen idee, opa leeft niet meer om het te vragen.
Als je het daarover wil hebben kun je naar FB.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, want als Feyenoord wint in de ArenA ben je vast geen moderator meer
Okquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je het daarover wil hebben kun je naar FB.
Daar ging het dus mis, hij liet trouwens ook Blind lopen bij de 2-1quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bijna alles ging over Schaken, zegt ook wel wat. JPB was erg matig vandaag.
Zielig GGMM zeker?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:01 schreef Muto het volgende:
Ah, Inso heeft al een ban. Dan zullen er veel Joden volgen neem ik aan?
Compact en niet op balbezit is inderdaad goed. Ajax mist de creativiteit om dan wat goeds te doen. Maar Koeman had ook het idee om constant het middenveld echt zwaar te ontregelen door steeds met 2-3 man op te jagen. Tenzij je daar als Verbeek eerst 3 jaar voor traint heb je daar geen enkele kans mee een hele wedstrijd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee juist een zeer logische tactiek van Koeman, al zei hij wel dat het niet in de aard van de spelers zit om af te wachten. Die willen, zoals Clasie, automatisch gaan storen. Maar als je dat doet tegen Ajax ontstaat er ruimte in je rug, en daarin is Ajax op z'n sterkst en trekken ze je organisatie uit elkaar.
Het gaat volgens mij om de hoeveelheid kansen die je creeërt. Alleen gaan wij daar met spelers als Schakennooit goed genoeg mee om.
Al had ik wel meer balbezit gewenst inderdaad.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:01 schreef Muto het volgende:
Koeman zal daar wel opdracht voor hebben gegeven. Onbegrijpelijk, want Pelle is unstoppable in de 16.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Deed die vooral zelf eigenlijk, hij hield zich te veel bezig met verdedigen.
Waarom niet gewoon opnieuw voorin met het Pelle Immers tandem. Dan ben je ook niet kapot na 1 helft.
Pelle was ook gewoon goed eerste helft. Opende goed naar de zijkanten etc.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Koeman zal daar wel opdracht voor hebben gegeven. Onbegrijpelijk, want Pelle is unstoppable in de 16.
Nu ga je er toch ook gewoon met 3-1 af? Juist het eerste half uur liet zien dat Ajax helemaal niet zo zeker was achterin. Dan moet je durven ipv met zn alle wachten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee juist een zeer logische tactiek van Koeman, al zei hij wel dat het niet in de aard van de spelers zit om af te wachten. Die willen, zoals Clasie, automatisch gaan storen. Maar als je dat doet tegen Ajax ontstaat er ruimte in je rug, en daarin is Ajax op z'n sterkst en trekken ze je organisatie uit elkaar.
Het gaat volgens mij om de hoeveelheid kansen die je creeërt. Alleen gaan wij daar met spelers als Schakennooit goed genoeg mee om.
Al had ik wel meer balbezit gewenst inderdaad.
Klopt, zelfs nu Feyenoord verloren heeft zit er een in het Ajax topic te schelden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is een aanname. Die ook nog eens onjuist is.
Waarvoor dan? Omdat ze een mening geven die je niet aanstaat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:01 schreef Muto het volgende:
In dit toic liggen er helaas meer te kuttenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt, zelfs nu Feyenoord verloren heeft zit er een in het Ajax topic te schelden.
Syrië-top heeft ook een banquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Klopt. Had ook verwacht dat Koeman in de rust veel meer druk naar voren wilde gaan zetten maar dat gebeurde niet. Vrij bizar om dan te zien dat Feyenoord zo ver inzakt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Pelle was ook gewoon goed eerste helft. Opende goed naar de zijkanten etc.
Een hele wedstrijd hou je dat nooit vol inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Compact en niet op balbezit is inderdaad goed. Ajax mist de creativiteit om dan wat goeds te doen. Maar Koeman had ook het idee om constant het middenveld echt zwaar te ontregelen door steeds met 2-3 man op te jagen. Tenzij je daar als Verbeek eerst 3 jaar voor traint heb je daar geen enkele kans mee een hele wedstrijd.
Gast, ik heb het hier druk zat. Maak een tr aanquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt, zelfs nu Feyenoord verloren heeft zit er een in het Ajax topic te schelden.
Hij volgde de instructie van DonRaja niet op dus neem ik aan van wel ja.quote:
Ach, een steek over en weer en dan moet het klaar zijn vind ik. Vond jullie eerste 20-25 minuten sterk beginnen, maar door die 1-1 gingen de kopjes weer hangen ofzo? Heel apart. Was ook nergens voor nodig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:04 schreef eight het volgende:
[..]
In dit toic liggen er helaas meer te kutten
Dan heeft die jongen alleen nog maar zijn Teletekst. Ook zo wat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat zou wel een keer tijd worden, ja.
als jood zul je waardeloos voetbal wel als geen ander kunnen herkennenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:04 schreef exile79 het volgende:
Jezus. Knap hoor, wel dertig minuten goed gespeeld. Nou nou nou. Daarna weer ouderwets waardeloos.
Vermeer die te snel uit komt en een jong verdedigend duo. Dan had je wel kansen kunnen krijgen ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Koeman zal daar wel opdracht voor hebben gegeven. Onbegrijpelijk, want Pelle is unstoppable in de 16.
Oh hij doet zijn best maar hoor, ik stoor me er niet aan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, ik heb het hier druk zat. Maak een tr aan
ajax kon niet door onze verdediging komen, terwijl Feyenoord een aantal mega kansen misten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:04 schreef exile79 het volgende:
Jezus. Knap hoor, wel dertig minuten goed gespeeld. Nou nou nou. Daarna weer ouderwets waardeloos.
Dat is nog niet eens het punt, maar na die 1-1 die het uit het niets viel kantelt de wedstrijd volledig en worden we aan alle kanten voorbij gelopen. Ik begrijp saar echt niks van. Je kan toch gewoon doorgaan met spelen zoals je altijd al deed (zoals zondag gebeurde), dan valt die 1-2 heus wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee, het afmaken van die kansen zit het hem in. Als Pelle harder en beter richting de hoek schiet, kun je scoren. Als Schaken twee een half centimeter hoger schiet, kun je scoren.
Deze nederlaag zit hem puur in het feit dat je kansen niet afmaakt. Want ajax kon er niet in komen en wij wonnen 9/10 duels.
Zonde dit.
Desondanks heb ik genoten van Boetius en v Beek
niemand zit hier op jou tactische bespiegelingen te wachten pannenkoekquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Vermeer die te snel uit komt en een jong verdedigend duo. Dan had je wel kansen kunnen krijgen ja.
Opnieuw maakt die dezelfde fout als begin dit seizoen. Een statement maken dat hij niet bang is voor Ajax, terwijl er niks mis mee is om als underdog (zeker uit) eerst eens 20 minuten af te wachten. Ajax raakt gefrustreerd en neemt steeds meer risico. Dan volgen er kansen, zeker als je fit bent.
Als zelfs subtoppers en middenmoters zo punten pakken in de Arena kan Feyenoord dat zeker lukken. Maar ja, de trots van Koeman.
de meeste moeten over 40-45 minuten weer naar bedquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:05 schreef Caland het volgende:
Je zou maar als zogenaamde supporter na een winstpartij de held moeten uithangen op een internetforum een paar minuten na een gewonnen klassieker. Wat intens treurig zeg
Die gingen na de 1-2 naar huis.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:07 schreef exile79 het volgende:
Nog iets gemerkt van Feyenoorders in de Arena trouwens?
Ik help het je hopen voor ze. Maar iets zegt me dat het merendeel nog volwassen is ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
de meeste moeten over 40-45 minuten weer naar bed
Klopt. Je zag het ook bij PSV die op de counter speelden eerste helft, dat ging ze ook voortreffelijk af. Als Ajax daar met een 2-0 achterstand gaat rusten mochten ze niet klagen. En wat doet Koeman, die kopieert de halfbakken variant daarvan (Janmaat geen 1 keer een aanval zien doen 1e helft bv, is wel zijn kracht)quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Vermeer die te snel uit komt en een jong verdedigend duo. Dan had je wel kansen kunnen krijgen ja.
Opnieuw maakt die dezelfde fout als begin dit seizoen. Een statement maken dat hij niet bang is voor Ajax, terwijl er niks mis mee is om als underdog (zeker uit) eerst eens 20 minuten af te wachten. Ajax raakt gefrustreerd en neemt steeds meer risico. Dan volgen er kansen, zeker als je fit bent.
Als zelfs subtoppers en middenmoters zo punten pakken in de Arena kan Feyenoord dat zeker lukken. Maar ja, de trots van Koeman.
ja, dat zou weer typisch zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar goed, dit is wel typisch Feyenoord. Hoewel ik eigenlijk verwacht had dat we hier zouden winnen en dan de volgende ronde er thuis door pec uitgeknikkerd zouden worden.
Ja. Sowieso was het van beide kanten gewoon matig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, een steek over en weer en dan moet het klaar zijn vind ik. Vond jullie eerste 20-25 minuten sterk beginnen, maar door die 1-1 gingen de kopjes weer hangen ofzo? Heel apart. Was ook nergens voor nodig.
De eerste helft durfde Feyenoord ook wel uit te komen, dat zag je met die counters. Die werden alleen zeer matig uitgespeeld. Daar hadden ze veel meer uit kunnen halen. Eigenlijk had je met 0-2 de rust in moeten gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:03 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nu ga je er toch ook gewoon met 3-1 af? Juist het eerste half uur liet zien dat Ajax helemaal niet zo zeker was achterin. Dan moet je durven ipv met zn alle wachten.
Tuurlijk moet je ook scherper zijn met se mogelijkheden die je wel krijgt. Maar ik begrijp gewoon niet dat je zo makkelijk van je visie afstapt als ploeg.
Dat is het dus... ik vond ons toen ook niet echt goed voetballen, wel geconcentreerd. De cijfers zeggen genoeg: jullie hadden de eerste 30 minuten 65% balbezit en 0 doelkansen. Denswil en Veltman waren absoluut clueless, maar bij ons pakte niemand echt door.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, een steek over en weer en dan moet het klaar zijn vind ik. Vond jullie eerste 20-25 minuten sterk beginnen, maar door die 1-1 gingen de kopjes weer hangen ofzo? Heel apart. Was ook nergens voor nodig.
Enige verklaring die ik ervoor heb is dat ajax makkelijker combineert en dat Feyenoord het daarom in de benen begon te voelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Pascalus het volgende:
Dat vrees ik ook.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik help het je hopen voor ze. Maar iets zegt me dat het merendeel nog volwassen is ook
Ik denk dat dat ook een beetje het verschil tussen Ajax en Feyenoord is op dit moment. Ajax komt achter maar blijft wel redelijk vasthouden aan hun eigen spel, raken niet zo snel in paniek. Bij Feyenoord is die mentale hardheid wat minder aanwezig lijkt het wel. Grootste voorbeeld zijn clasie en Pelle, normaliter sterkhouders maar nu de 2e helft zoekende.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens het punt, maar na die 1-1 die het uit het niets viel kantelt de wedstrijd volledig en worden we aan alle kanten voorbij gelopen. Ik begrijp saar echt niks van. Je kan toch gewoon doorgaan met spelen zoals je altijd al deed (zoals zondag gebeurde), dan valt die 1-2 heus wel.
Maar goed, dit is wel typisch Feyenoord. Hoewel ik eigenlijk verwacht had dat we hier zouden winnen en dan de volgende ronde er thuis door pec uitgeknikkerd zouden worden.
Ja dan kunnen ze zeker wel opeens die lijn 10 meter naar voren zetten. Flikker toch op joh.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Enige verklaring die ik ervoor heb is dat ajax makkelijker combineert en dat Feyenoord het daarom in de benen begon te voelen.
Het eerste half uur waren ze in control. Daarna glipte het langzaam maar zeker weg. Zonde, niet nodig.
Thuis in de competitie acht ik Feyenoord dik favoriet.
Koeman heeft tactisch gewoon teveel gewijzigd. Het was veel te laf.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Enige verklaring die ik ervoor heb is dat ajax makkelijker combineert en dat Feyenoord het daarom in de benen begon te voelen.
Het eerste half uur waren ze in control. Daarna glipte het langzaam maar zeker weg. Zonde, niet nodig.
Thuis in de competitie acht ik Feyenoord dik favoriet.
Precies ! Het stond als een huis bij jullie, een actie en een goal later en het donderde helemaal in elkaar. Maak je de 0-2 met Pelle dan had ik Ajax het niet zo snel meer goed zien maken. Dat mentale aspect is blijkbaar wat vandaag de doorslag gaf.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is het dus... ik vond ons toen ook niet echt goed voetballen, wel geconcentreerd. De cijfers zeggen genoeg: jullie hadden de eerste 30 minuten 65% balbezit en 0 doelkansen. Denswil en Veltman waren absoluut clueless, maar bij ons pakte niemand echt door.
Het publiek anders niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:10 schreef Scorpie het volgende:
Ajax komt achter maar blijft wel redelijk vasthouden aan hun eigen spel, raken niet zo snel in paniek.
Ik begin te denken dat je gewoon echt niet enigszins normaal naar een wedstrijd kunt kijken. Tegen PSV dacht je ook al dat Ajax oppermachtig was.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Clasie was sowieso erg matig vandaag. Zo veel balverlies heb ik hem nog nooit zien lijden in 1 wedstrijd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook een beetje het verschil tussen Ajax en Feyenoord is op dit moment. Ajax komt achter maar blijft wel redelijk vasthouden aan hun eigen spel, raken niet zo snel in paniek. Bij Feyenoord is die mentale hardheid wat minder aanwezig lijkt het wel. Grootste voorbeeld zijn clasie en Pelle, normaliter sterkhouders maar nu de 2e helft zoekende.
Nice.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan kunnen ze zeker wel opeens die lijn 10 meter naar voren zetten. Flikker toch op joh.
Dat hadden ze dan vandaag ook wel kunnen doen. Angsthaas die Koeman.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nice.![]()
Dat kunnen ze nu juist wèl thuis ja.
Wat klopt er niet aan. Of lees je alleen de voetbalzone-kop?quote:
Het zou me niet verbazen als hij voor deze tekst geïnspireerd is door Cocu.quote:
Koeman heeft de tweede helft een dvd van een andere wedstrijd gekeken?quote:
Absoluut, Immers viel ook terug in oude patronen. Heeft er mijn inziens er toch ook mee te maken dat er iedere keer te weinig afspeelmogelijkheden voor de bal waren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Clasie was sowieso erg matig vandaag. Zo veel balverlies heb ik hem nog nooit zien lijden in 1 wedstrijd.
Koeman zei niets verkeerd in dat interview, qua kansen/mogelijkheden klopt dat ook wel denk ikquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lees eens verder dan je neus lang is
Ik denk dat hij na deze wedstrijd juist weer ín beeld is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:18 schreef eight het volgende:
Is Bakkal nu eigenlijk helemaal uit beeld?
die zat toch op de bank met zijn plofkopquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:18 schreef eight het volgende:
Als derde wissel met flink wat overgewicht?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik denk dat hij na deze wedstrijd juist weer ín beeld is.
Hij zal wel niet begrijpend kunnen lezen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Koeman zei niets verkeerd in dat interview, qua kansen/mogelijkheden klopt dat ook wel denk ik
Als je nu nog te dik bent...quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:18 schreef eight het volgende:
Ligt eraan hoe breed je scherm is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:18 schreef eight het volgende:
Zware botten, kan die jongen toch niks aan doenquote:
Vilhena > Bakkal lijkt mij logischer dan Vilhena > Goossens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
die zat toch op de bank met zijn plofkop
Tuurlijk had je het eerste halfuur best op 0-2 kunnen komen, maar ik miste gewoon de overtuiging die ik een zondag wel zag. Een Janmaat bv. had nauwelijks aanvallende acties vandaag. Te weinig spelers bemoeide zich met aanvallen, omdat men kennelijk bang was voor de tegenstoot, dan speel je de tegenstander in de kaart. Ondanks een aardige organisatie kwam het onwennig over en dar werd naar mate de wedstrijd vorderde alleen maar erger.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De eerste helft durfde Feyenoord ook wel uit te komen, dat zag je met die counters. Die werden alleen zeer matig uitgespeeld. Daar hadden ze veel meer uit kunnen halen. Eigenlijk had je met 0-2 de rust in moeten gaan.
Maar inderdaad heeft Koeman z'n tactiek aangepast op de tegenstander. Wat geen schande is, Ajax heeft gewoon een goed voetballende ploeg, maar je kon aan sommige spelers merken, zoals Koeman ook al toegaf, dat ze dit systeem niet gewend zijn.
Maar achteraf is het altijd makkelijk praten natuurlijk.
Dat was wel heel triest ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef exile79 het volgende:
Lekker ook daar. Zo'n klote spandoek over die Marck, maar dan wel met z'n allen 'opstaan' tegen kanker. Tyf toch lekker op.
dat ging veel te ver idd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef exile79 het volgende:
Lekker ook daar. Zo'n klote spandoek over die Marck, maar dan wel met z'n allen 'opstaan' tegen kanker. Tyf toch lekker op.
je kan beter een jongen erin zetten die tenminste kan lopenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:21 schreef Pascalus het volgende:
Of je nou Bakkal of Armenteros erin zet, zo veel verschil zal er niet tussen zitten.
Viel wel mee. Beiden ploegen creëerden weinig kansen.quote:
Een jaar op de tribune in Rusland en het uitgaansleven in Moskou. Hij werd in Eindhoven niet voor niets Otje Bacardi genoemd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
hoe is het in godsnaam mogelijk dat je als topsporter niet in conditie bent
zal wel door dat Marokkaanse vreten komen
Er wordt hier de hele tijd met kanker gescholden, constant verwijzingen naar de tweede wereldoorlog, maar dit gaat natuurlijk weer te ver.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef exile79 het volgende:
Schaken verneukte er een paar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:23 schreef eight het volgende:
[..]
Viel wel mee. Beiden ploegen creëerden weinig kansen.
Wat stond er precies op? Heb het niet meegekregen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef exile79 het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Er wordt hier de hele tijd met kanker gescholden, constant verwijzingen naar de tweede wereldoorlog, maar dit gaat natuurlijk weer te ver.
dat die jongen überhaupt een club binnenkomt met dat hoofd van hemquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Een jaar op de tribune in Rusland en het uitgaansleven in Moskou. Hij werd in Eindhoven niet voor niets Otje Bacardi genoemd.
Tsja. What else is new. Supporters zonder enige vorm van eigen identiteit. Bij een overleg tegen uitsupporters zijn en op de tribune schijnheilige spandoekjes tonen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef exile79 het volgende:
Ik kanker in de Kuip de hele wedstrijd door.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Er wordt hier de hele tijd met kanker gescholden, constant verwijzingen naar de tweede wereldoorlog, maar dit gaat natuurlijk weer te ver.
Jij begrijpt hetquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Dat spandoek was smakeloos.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef exile79 het volgende:
Zou nogal raar zijn als je daar niet mee eens wasquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Dat spandoek was smakeloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |