Nah, niet eens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:36 schreef eight het volgende:
Terecht verloren, wellicht wat geflatteerd.
Geen idee. Ik had eerst de lapo blijkbaar, maar er zal wel een post weg zijn gehaald. Daardoor kon ik geen nieuwe openen...quote:
Flikker nou gewoon op randdebiel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Rondanja vond het nodig 'Hoho, dat mag je niet zeggen van Rondanja' te verwijderen.
Beetje gefrustreerd oid? En dat is een volwassen man, lachwekkend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Flikker nou gewoon op randdebiel.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd oid? En dat is een volwassen man, lachwekkend.
Omdat de Boet niet bekend staat als iemand die lekker 90 minuten speelt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:38 schreef Shreyas het volgende:
De meeste dreiging kwam trouwens van Boëtius, geen idee waarom die gewisseld werd door Armenteros. Vanaf dat moment speelde Feyenoord een verloren wedstrijd.
Ik vond alleen Van Beek/Vilhena en BMI echt een voldoende bij ons. De rest was dik onder de maat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:38 schreef Shreyas het volgende:
De meeste dreiging kwam trouwens van Boëtius, geen idee waarom die gewisseld werd door Armenteros. Vanaf dat moment speelde Feyenoord een verloren wedstrijd.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Als die 1-1 niet valt wordt dit gewoon 0-3. Snap echt niet wat er gebeurt in die hoofden...
de eerste helft heeft enorm veel energie gekostquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef Grifte het volgende:
Verdiende nederlaag, hoewel je met Schaken al ongeveer meer goede kansen hebt gecreëerd dan de joden. Maar er zat zoveel angst in, ongelooflijk.
Derde keer in vier jaar dat we daar voor komen, en het verzilveren blijft maar uit.
Inderdaad. En gewoon bij twijfel weer terugvallen op de lange bal. Eerste 30 minuten geen een keer de lange bal naar Pelle gezien, na het tegendoelpunt wel. Gewoon twijfel dat in de ploeg sluipt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef Grifte het volgende:
Verdiende nederlaag, hoewel je met Schaken al ongeveer meer goede kansen hebt gecreëerd dan de joden. Maar er zat zoveel angst in, ongelooflijk.
Derde keer in vier jaar dat we daar voorkomen, en het verzilveren blijft maar uit.
Optyfte graftakquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Weer geen prijs jongens. Volgend jaar weer een kans op de beker, kampioen worden jullie toch nooit.
van Beek ja?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond alleen Van Beek/Vilhena en BMI echt een voldoende bij ons. De rest was dik onder de maat.
Ok ga maar weer fappen op Eriksen neusjequote:Op woensdag 22 januari 2014 22:40 schreef Tyron het volgende:
De beste heeft gewonnen.
Jullie zijn de tweede helft trouwens helemaal weg getikt.
ajax ging wel veelal de duels uit de weg, zeker toen ze niet meer constant opgejaagd werden door 3 manquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef Mr.Smokey het volgende:
waarom zo laf gvd als je ze aanpakt speel je ze weg
Vond hem zeker de eerste helft erg goed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van Beek ja?
Ik had het idee dat hij geen idee had waar die mee bezig was.
U mad hahahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Speelde wel aardig vond ik. Maar viel in tweede helft ook ver terug. Eerste helft durfde hij nog in te passen etc. Tweede helft was het tikkie-terug op de keeper. Twijfel van de rest van de ploeg neemt hij over. Niet zo gek.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van Beek ja?
Ik vond hem ook wel prima, paar mooie ingrepen gehadquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van Beek ja?
Komt omdat Feyenoord niet wil voetballen. Ipv het initiatief te nemen bij die 0-1 geef je het gewoon weg aan je opponent. Hoeveel duels hebben we nu gewonnen na die 0-1, hoeveel passen zijn geweest om naar voren te komen? Alleen maar vrouwen en kinderen eerst..quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef Grifte het volgende:
Derde keer in vier jaar dat we daar voor komen, en het verzilveren blijft maar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |