de normaal zo gracieuze schaken maakt opeens een lompe actie jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de arm doelbewust trappen is geen rood wil je zeggen? Valt me tegen van je.
Ben jij voor Roda?quote:
Weinig bitches op te vinden eerlijk gezegd.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stylo heeft een heel Holly archief opgebouwd
[ afbeelding ]
Degenslikster irl?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boetius moet eens stoppen met overdreven vallen. Dan kan ik hem wel waarderenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:34 schreef Vasion het volgende:
Vermeer is slecht
Nee, Boetius is gewoon baas
Al was hij wel gracieus. Hoe moet Schaken nou weer voorzien dat Boilesen op de bal gaat staanquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:34 schreef Adames het volgende:
[..]
de normaal zo gracieuze schaken maakt opeens een lompe actie ja
Moet dit opwindend zijn?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen de vrouw van Jan van halstquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weinig bitches op te vinden eerlijk gezegd.
Hoe is dat überhaubt mogelijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Teh fuckquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanwege je UI eerlijk gezegd. Dat werkt dan wel wat verwarrend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Neeman hoe zou je daar bij komen
Dat vallen was inderdaad wel overdreven, maar datzelfde geld voor Fisherquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boetius moet eens stoppen met overdreven vallen. Dan kan ik hem wel waarderen
Bij die andere lacht ze wel lief.quote:
Oh, dat is die kale.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen de vrouw van Jan van halst
Doet hij altijd, en bij Fischer valt het wel mee maar mist weer een hoop andere dingen. Zoals inzicht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat vallen was inderdaad wel overdreven, maar datzelfde geld voor Fisher
Nvm was een grapje haha. Neemaar ik ben idd voor Roda, maar een klassieker is altijd mooi. In dit geval gun ik het Feyenoord meer, maar dat doet er in dit algemen topic niet zozier toe, toch? Ookal ben ik voor Roda, ik kijk ook gewoon Champions League ofzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanwege je UI eerlijk gezegd. Dat werkt dan wel wat verwarrend.
Frommelgoaltjes tellen ook.quote:
Anders hadden ze nooit zo overtuigend van ons sterrenensemble gewonnen dit weekend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:38 schreef n00b13 het volgende:
Misschien is NEC toch wat te goed om bij de laatste 3 te eindigen.
NEC had echt 8 100% kansen maar alles mis na de 1-0 stelletje prutsers. Utrecht had een goede kans 2e helft, vrije trap op de paal verder bagger.quote:
Ik ben ooit in het Roda stadion geweest. Gelukkig had ik mijn vrouw al voor de 2e keer bezwangerd want dat was zaaddodend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nvm was een grapje haha. Neemaar ik ben idd voor Roda, maar een klassieker is altijd mooi. In dit geval gun ik het Feyenoord meer, maar dat doet er in dit algemen topic niet zozier toe, toch? Ookal ben ik voor Roda, ik kijk ook gewoon Champions League ofzo
Vraag je zus.quote:
Kost toch ook geen kut.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:39 schreef Rabieluh het volgende:
De fucking analyse hapert ook al niet, zeer dubieus dit. Dwingt fox me zo tot een vol abbo ofzo.
Dat is geen negerquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Kenneth Perez,
Johannes zeg het maar.
*facepalm*quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Anders hadden ze nooit zo overtuigend van ons sterrenensemble gewonnen dit weekend.
Duidelijk. Degenslikster.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oordeel zelf (uit het styloarchief)
[ afbeelding ]
Tja voor het mooie voetbal of goede resultaten ben ik er niet nee. Beter dan al die mensen in de buurt die allemaal successupporters zijn voor Ajax, maargoed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben ooit in het Roda stadion geweest. Gelukkig had ik mijn vrouw al voor de 2e keer bezwangerd want dat was zaaddodend.
Naast dat het geld kost ben ik in weekenden niet thuis, heb ik er niks aan.quote:
ik ben er ook eens geweestquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben ooit in het Roda stadion geweest. Gelukkig had ik mijn vrouw al voor de 2e keer bezwangerd want dat was zaaddodend.
Kortom: Ajax oppermachtigquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax had 4 hoekschoppen tegenover 0 van Feyenoord. Ajax domineert en had 3-0 voor moeten staan
Joh ik heb geen zus maar zal het je moeder dadelijk vragen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij gaat die vlieger dit seizoen niet meer opquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
Doe maar NEC - PEC en Ajax - AZ. En dan PEC - Ajax, Ajax de beker en kampioen en PEC Europees.
Jammer dat je niet gekeken hebt johquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax had 4 hoekschoppen tegenover 0 van Feyenoord. Ajax domineert en had 3-0 voor moeten staan
hier hapert die weer als vanoudsquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:39 schreef Rabieluh het volgende:
De fucking analyse hapert ook al niet, zeer dubieus dit. Dwingt fox me zo tot een vol abbo ofzo.
Hoezo?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
[..]
volgens mij gaat die vlieger dit seizoen niet meer op
Logisch als je ze niet verstaat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben er ook eens geweest
zat toen tussen de harde kern, was wel een beetje bang
Alleen bekerwinnaar krijgt ticket volgens mij. Is veranderd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
Doe maar NEC - PEC en Ajax - AZ. En dan PEC - Ajax, Ajax de beker en kampioen en PEC Europees.
Je moet inderdaad wat sadomasochistisch aangelegd zijn, maar dat kan soms ook best lekker zijn toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tja voor het mooie voetbal of goede resultaten ben ik er niet nee. Beter dan al die mensen in de buurt die allemaal successupporters zijn voor Ajax, maargoed.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
volgens mij gaat die vlieger dit seizoen niet meer op
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alleen bekerwinnaar krijgt ticket volgens mij. Is veranderd.
quote:Vanaf het seizoen 2015/16 zal de verliezend bekerfinalist niet meer in aanmerking komen voor deelname aan het Europa League-toernooi. Vanaf die jaargang krijgt alleen de bekerwinnaar nog toegang tot Europees voetbal.
Mij kan het niet schelen laat gaanquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het altijd een beetje treurig dat al die Feijenoorders in hun eigen topic blijven.
Vanwege de nare eigenschappen van de ajacieden om altijd te moeten gaan trollen enzo. Is echt kloten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het altijd een beetje treurig dat al die Feijenoorders in hun eigen topic blijven.
....quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Een gokje voor de lotingen
Mocht Ajax doorgaan
Ajax v PEC Zwolle
NEC v AZ
Mocht Feyenoord doorgaan
NEC v Feyenoord
PEC Zwolle v AZ
pas jaar hiernaquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)psfase-europa-leaguequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dan neem je het gewoon om decadent te doen. Kijk ik heb FOX maar ik kijk nooit. Doe ik ook.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Naast dat het geld kost ben ik in weekenden niet thuis, heb ik er niks aan.
eerste wereld problemen
Ja hier stiekem ook. Maar niet zo erg als tijdens de wedstrijd!quote:
En jij bent voor?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wat sadomasochistisch aangelegd zijn, maar dat kan soms ook best lekker zijn toch?
Lok ze dan gewoon hierheen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Koempels. Ik kan me er iets bij voorstellen. Ik heb er vroeger wel eens tegen gevoetbald. Extreem matige jeugd, vandaar wel respect voor hetgeen Nol daar heeft gedaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben er ook eens geweest
zat toen tussen de harde kern, was wel een beetje bang
Is toch veel leuker als ze hier posten ouwe pik?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij kan het niet schelen laat gaan
Maar Mani, ik ben er toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat dit Ajax B zich goed staande houdt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat je niet gekeken hebt joh
Je hebt gelijk. Dit heeft geen zinquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Holly Michaelsquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:43 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Wie is dat meisje met die Turkse vlag ?
Yolanthequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:43 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Holly M.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:43 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
hij hapert altijd bij spannende momenten, alsof hij alleen geluid streamt als je een ander tab open hebt en bij een spannend moment schakelt iedereen over naar actieve tab en hangt hij vastquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja hier stiekem ook. Maar niet zo erg als tijdens de wedstrijd!
Fatima Attaturkquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:43 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ja hier zitten veel te veel trollen enzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef Mani89 het volgende:
En daar zijn wij allemaal ook heel blij mee.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:43 schreef Vasion het volgende:
Gunde elke ajacied die goal behalve die arrogante kwal van een Fisher.
YEH IM MAD
KNJBquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Een gokje voor de lotingen
Mocht Ajax doorgaan
Ajax v PEC Zwolle
NEC v AZ
Mocht Feyenoord doorgaan
NEC v Feyenoord
PEC Zwolle v AZ
vervelend zegquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:43 schreef Vasion het volgende:
Gunde elke ajacied die goal behalve die arrogante kwal van een Fisher.
YEH IM MAD
Joh donderstraal op! Feijenoord is mijn cluppie. Dat kun je zien aan mijn mooie Feyenoordmuts.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan toch wel toegeven dat je voor Feyenoord bent?
Genoeg Ajacieden die in hun topic blijven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Is toch veel fijner als je geen tegenspraak krijgt. Feyenoord wordt gewoon genaaid ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
ja hier zitten veel te veel trollen enzo
Dat durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En jij bent voor?
Ik ga hier verder niet over in discussie, acht ik doelloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Oh ja, jij bent van de media, je moet neutraal blijven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Joh donderstraal op! Feijenoord is mijn cluppie. Dat kun je zien aan mijn mooie Feyenoordmuts.
Oldenburger echter niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bruggink is een prima commentator imho
door zijn geweldige uitstraling en overwicht lette ik al helemaal niet meer op de boodschapquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:45 schreef Saind het volgende:
ik miste vd sar, ging alleen maar over kanker?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige wat ik er nog over kwijt wil is dat dat zo ongeveer de enige 2 hoogtepunten waren dit seizoen
![]()
Laat eens zien dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is erg voorspelbaar dat Ajax een thuisloting krijgt, en Feyenoord een uitwedstrijd..
Die krijgt op zeker een ban. Morpheus is al gespot.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:45 schreef Saind het volgende:
Onze rook is rooier dan rooie Marck.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:46 schreef HighVolume het volgende:
Wat staat er op het spandoek bij de fside?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Onze rook is rooier dan rooie Marck.
Ja. Hij kwam vertellen dat heel Vak410 kanker heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:45 schreef Saind het volgende:
Je zo laten hoereren voor een goed doel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
door zijn geweldige uitstraling en overwicht lette ik al helemaal niet meer op de boodschap
Bedankt Rick van Veldhuizenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan u melden dat beide teams ongewijzigd zijn begonnen aan de tweede helft.
Die van mij was Vitesse thuis en de grouphug daarna.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]Enige wat ik er nog over kwijt wil is dat dat zo ongeveer de enige 2 hoogtepunten waren dit seizoen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja. Hij kwam vertellen dat heel Vak410 kanker heeft.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
hij wenste iedereen de kanker toe, vooral perezquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
thnxquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe eens normaal joh.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
samen met een neger?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hij wenste iedereen de kanker toe, vooral perez
Treurigquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Da's aids.quote:
410 is altijd al hilarischquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond hem wel hilarisch
De moraalridder uithangen.quote:
Dat kennethquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hij wenste iedereen de kanker toe, vooral perez
Pas op. Dadelijk komen de harde bois van de 410.quote:
Once you go Sjek...quote:
voetbaltheoriequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Een kwartier geleden liep Nicolai Boilesen te kermen van de pijn omdat hij last had van zijn armpje. Daarna leek hij ook veel pijn te hebben. Nu na de rust loopt hij als een jonge God over het veld. Zeg het maar.
Met je arm voetbal je nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Een kwartier geleden liep Nicolai Boilesen te kermen van de pijn omdat hij last had van zijn armpje. Daarna leek hij ook veel pijn te hebben. Nu na de rust loopt hij als een jonge God over het veld. Zeg het maar.
Spuitje er in gehad in de rustquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon wat doping. Was Frank de Boer vroeger zelf ook niet vies van.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Spuitje er in gehad in de rust
Het is geen hond hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Spuitje er in gehad in de rust
Maar dat kwam door de sudocrême toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gewoon wat doping. Was Frank de Boer vroeger zelf ook niet vies van.
Die Holl Michaels heeft er een hele carrière uit weten te slepen. Knap hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Once you go WOP WOP WOP you'll always be on top
als je weet hoe het voelt als iemand op je arm gaat staan, sla je niet zulke rare opmerkingen uitquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Hollyquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die Holl Michaels heeft er een hele carrière uit weten te slepen. Knap hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |