de normaal zo gracieuze schaken maakt opeens een lompe actie jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de arm doelbewust trappen is geen rood wil je zeggen? Valt me tegen van je.
Ben jij voor Roda?quote:
Weinig bitches op te vinden eerlijk gezegd.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stylo heeft een heel Holly archief opgebouwd
[ afbeelding ]
Degenslikster irl?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boetius moet eens stoppen met overdreven vallen. Dan kan ik hem wel waarderenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:34 schreef Vasion het volgende:
Vermeer is slecht
Nee, Boetius is gewoon baas
Al was hij wel gracieus. Hoe moet Schaken nou weer voorzien dat Boilesen op de bal gaat staanquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:34 schreef Adames het volgende:
[..]
de normaal zo gracieuze schaken maakt opeens een lompe actie ja
Moet dit opwindend zijn?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen de vrouw van Jan van halstquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weinig bitches op te vinden eerlijk gezegd.
Hoe is dat überhaubt mogelijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Teh fuckquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanwege je UI eerlijk gezegd. Dat werkt dan wel wat verwarrend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Neeman hoe zou je daar bij komen
Dat vallen was inderdaad wel overdreven, maar datzelfde geld voor Fisherquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boetius moet eens stoppen met overdreven vallen. Dan kan ik hem wel waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |