ik zit mobiel, weer blij dat ik hem verer probleemloss getypt hebtquote:
Je weet het nooit, straks veranderd de KNVB ineens de opzet van de Eredivisie als Ajax dit jaar geen kampioen wordt, zoals ze 3 jaar terug ineens met de bekerfinale deden. Kan je alle uitslagen weer aan gaan passenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:06 schreef HulkHeld het volgende:
OP met de uitslagen wordt goed bijgewerkt
Pas nou op met zulke muzikale uitspattingen. Caland en ik kunnen hierover meepraten.quote:
KNJBquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je weet het nooit, straks veranderd de KNVB ineens de opzet van de Eredivisie als Ajax dit jaar geen kampioen wordt, zoals ze 3 jaar terug ineens met de bekerfinale deden. Kan je alle uitslagen weer aan gaan passen
Qua sfeer de mooiste klassieker die ik heb meegemaakt. Dat uitvak dat helemaal over de zeik ging toen eerst Amsterdam waar lech dat dan en vervolgens keep on running werd gedraaid vooraf. Kan je je nu niet meer voorstellen.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua sfeer de mooiste klassieker die ik heb meegemaakt. Dat uitvak dat helemaal over de zeik ging toen eerst Amsterdam waar lech dat dan en vervolgens keep on running werd gedraaid vooraf. Kan je je nu niet meer voorstellen.
Langs het uitvak hingen toch ook nog die Rotterdam no running doeken?
Dat droeg wel bij aan een lekker opgefokt sfeertje zullen we naar zeggenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was een heerlijke dag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat droeg wel bij aan een lekker opgefokt sfeertje zullen we naar zeggen
Was een andere DJ toen zeker? Die van nu vind ik vaakquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Was een heerlijke dag.
Ook allerlei verwijzingen in de nummers die werden gedraaid. Genieten wel.
Dat wel. Die van nu maak ik niet mee. Ben pas 5 minuten voor tijd in De Kuip.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Was een andere DJ toen zeker? Die van nu vind ik vaak
twitter:yannicklgd twitterde op woensdag 22-01-2014 om 16:14:20'Komen wij uit Rotterdam?' al gehoord op Centraal. Benieuwd wat deze Klassieker nog gaat brengen. #ajafey reageer retweet
En zo hoort het.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat wel. Die van nu maak ik niet mee. Ben pas 5 minuten voor tijd in De Kuip.twitter:yannicklgd twitterde op woensdag 22-01-2014 om 16:14:20'Komen wij uit Rotterdam?' al gehoord op Centraal. Benieuwd wat deze Klassieker nog gaat brengen. #ajafey reageer retweet
Op veel vakken moet dat wel, anders kan je op de trap gaan zitten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En zo hoort het.
Snep die hype niet om er 30min kou te staan kleunen.
Afgelopen 8 jaar heeft Ajax thuis nog nooit verloren van Feyenoord. Ben het wel met je eens dat Feyenoord in goede doen is en een grotere kans maakt dit jaar dan afgelopen jaren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Er liggen toch wel kansen hoor vanavond. Misschien niet domineren zoals tegen Utrecht, maar als je iets van 40-45% balbezit nog hebt en je aanvallen goed uitspeelt.. laten we het hopen.
Vind het juist altijd wel wat hebben, uurtje van te voren in het vak, beetje bijpraten met de mensen om je heenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En zo hoort het.
Anders kan je je door mensen heen gaan wurmen, of sta je op de trap.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En zo hoort het.
Ik sta sowieso op de trapquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Op veel vakken moet dat wel, anders kan je op de trap gaan zitten.
Dat kan.quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]Ach lekker in de sfeer komen, dit dat
Die had ik ook net gepost, hoorde dat dat niet mochtquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als we toch hitjes uit de kast toveren
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die had ik ook net gepost, hoorde dat dat niet mocht
tevens sjaak
als we toch herrie gaan posten, deze blijft ook heerlijk
Ja inderdaad een mooi Feyenoordnummer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die had ik ook net gepost, hoorde dat dat niet mocht
tevens sjaak
als we toch herrie gaan posten, deze blijft ook heerlijk
ooit in de zaal gehoordquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja inderdaad een mooi Feyenoordnummer.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Snavels kunnen hun kaartjes niet printen.halfleeg stadion weer zo
Een úúr al? Damn dat wil mijn pa ook altijd, heb je dat programmaboekje een keer of 40-45 gelezen voordat de wedstrijd begint...quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vind het juist altijd wel wat hebben, uurtje van te voren in het vak, beetje bijpraten met de mensen om je heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |