ik zit mobiel, weer blij dat ik hem verer probleemloss getypt hebtquote:
Je weet het nooit, straks veranderd de KNVB ineens de opzet van de Eredivisie als Ajax dit jaar geen kampioen wordt, zoals ze 3 jaar terug ineens met de bekerfinale deden. Kan je alle uitslagen weer aan gaan passenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:06 schreef HulkHeld het volgende:
OP met de uitslagen wordt goed bijgewerkt
Pas nou op met zulke muzikale uitspattingen. Caland en ik kunnen hierover meepraten.quote:
KNJBquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je weet het nooit, straks veranderd de KNVB ineens de opzet van de Eredivisie als Ajax dit jaar geen kampioen wordt, zoals ze 3 jaar terug ineens met de bekerfinale deden. Kan je alle uitslagen weer aan gaan passen
Qua sfeer de mooiste klassieker die ik heb meegemaakt. Dat uitvak dat helemaal over de zeik ging toen eerst Amsterdam waar lech dat dan en vervolgens keep on running werd gedraaid vooraf. Kan je je nu niet meer voorstellen.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua sfeer de mooiste klassieker die ik heb meegemaakt. Dat uitvak dat helemaal over de zeik ging toen eerst Amsterdam waar lech dat dan en vervolgens keep on running werd gedraaid vooraf. Kan je je nu niet meer voorstellen.
Langs het uitvak hingen toch ook nog die Rotterdam no running doeken?
Dat droeg wel bij aan een lekker opgefokt sfeertje zullen we naar zeggenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was een heerlijke dag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat droeg wel bij aan een lekker opgefokt sfeertje zullen we naar zeggen
Was een andere DJ toen zeker? Die van nu vind ik vaakquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Was een heerlijke dag.
Ook allerlei verwijzingen in de nummers die werden gedraaid. Genieten wel.
Dat wel. Die van nu maak ik niet mee. Ben pas 5 minuten voor tijd in De Kuip.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Was een andere DJ toen zeker? Die van nu vind ik vaak
twitter:yannicklgd twitterde op woensdag 22-01-2014 om 16:14:20'Komen wij uit Rotterdam?' al gehoord op Centraal. Benieuwd wat deze Klassieker nog gaat brengen. #ajafey reageer retweet
En zo hoort het.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat wel. Die van nu maak ik niet mee. Ben pas 5 minuten voor tijd in De Kuip.twitter:yannicklgd twitterde op woensdag 22-01-2014 om 16:14:20'Komen wij uit Rotterdam?' al gehoord op Centraal. Benieuwd wat deze Klassieker nog gaat brengen. #ajafey reageer retweet
Op veel vakken moet dat wel, anders kan je op de trap gaan zitten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En zo hoort het.
Snep die hype niet om er 30min kou te staan kleunen.
Afgelopen 8 jaar heeft Ajax thuis nog nooit verloren van Feyenoord. Ben het wel met je eens dat Feyenoord in goede doen is en een grotere kans maakt dit jaar dan afgelopen jaren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Er liggen toch wel kansen hoor vanavond. Misschien niet domineren zoals tegen Utrecht, maar als je iets van 40-45% balbezit nog hebt en je aanvallen goed uitspeelt.. laten we het hopen.
Vind het juist altijd wel wat hebben, uurtje van te voren in het vak, beetje bijpraten met de mensen om je heenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En zo hoort het.
Anders kan je je door mensen heen gaan wurmen, of sta je op de trap.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En zo hoort het.
Ik sta sowieso op de trapquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Op veel vakken moet dat wel, anders kan je op de trap gaan zitten.
Dat kan.quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]Ach lekker in de sfeer komen, dit dat
Die had ik ook net gepost, hoorde dat dat niet mochtquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als we toch hitjes uit de kast toveren
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die had ik ook net gepost, hoorde dat dat niet mocht
tevens sjaak
als we toch herrie gaan posten, deze blijft ook heerlijk
Ja inderdaad een mooi Feyenoordnummer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die had ik ook net gepost, hoorde dat dat niet mocht
tevens sjaak
als we toch herrie gaan posten, deze blijft ook heerlijk
ooit in de zaal gehoordquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja inderdaad een mooi Feyenoordnummer.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Snavels kunnen hun kaartjes niet printen.halfleeg stadion weer zo
Een úúr al? Damn dat wil mijn pa ook altijd, heb je dat programmaboekje een keer of 40-45 gelezen voordat de wedstrijd begint...quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vind het juist altijd wel wat hebben, uurtje van te voren in het vak, beetje bijpraten met de mensen om je heen
Jammer dat zo'n boekje geen 14051940 pagina's heeft inderdaad, dan moet je 'm altijd nog een paar keer lezen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een úúr al? Damn dat wil mijn pa ook altijd, heb je dat programmaboekje een keer of 40-45 gelezen voordat de wedstrijd begint...
Zo, moet jij niet je eigen topic bevuilen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zo mannen, klaar voor een pak op jullie broek vanavond?
O jawel, dat doe ik ook, ik ben gewoon even benieuwd naar jullie meningen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zo, moet jij niet je eigen topic bevuilen?
Begint in de loop vd jaren al steeds wat minder te worden (was eerst al als stadionpoorten open gingen), maar 45-60 min van te voren red ik toch wel ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een úúr al? Damn dat wil mijn pa ook altijd, heb je dat programmaboekje een keer of 40-45 gelezen voordat de wedstrijd begint...
0-10 op het scorebord en de aRENa afgefikt zien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
O jawel, dat doe ik ook, ik ben gewoon even benieuwd naar jullie meningen.
Moet jij niet in amsterdam zijn om al die "vieze Feyenoorders" terug naar Rotterdam te slaan? Of zit je vanavond lekker veilig bij de tv?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
O jawel, dat doe ik ook, ik ben gewoon even benieuwd naar jullie meningen.
Kijk naar Happel, die komt nu soms pas de dag na de wedstrijd het stadion binnen...quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Begint in de loop vd jaren al steeds wat minder te worden (was eerst al als stadionpoorten open gingen), maar 45-60 min van te voren red ik toch wel ja.
pagina 812 denk ik zoquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Moet jij niet in amsterdam zijn om al die "vieze Feyenoorders" terug naar Rotterdam te slaan? Of zit je vanavond lekker veilig bij de tv?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijk naar Happel, die komt nu soms pas de dag na de wedstrijd het stadion binnen...
Nee, dat zie je dan niet als het is afgefikt en het zou tevens ook stom zijn want dan verbranden jullie spelers ook.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
0-10 op het scorebord en de aRENa afgefikt zien.
dan ben ik wel tevreden.
Ik haat geweld!quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Moet jij niet in amsterdam zijn om al die "vieze Feyenoorders" terug naar Rotterdam te slaan? Of zit je vanavond lekker veilig bij de tv?
Niet 40-45 minuten?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Begint in de loop vd jaren al steeds wat minder te worden (was eerst al als stadionpoorten open gingen), maar 45-60 min van te voren red ik toch wel ja.
Na afloop is niet mogelijk ofzo?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, dat zie je dan niet als het is afgefikt en het zou tevens ook stom zijn want dan verbranden jullie spelers ook.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:32 schreef Caland het volgende:
•altijd een vol uitvak
•keuze uit alle clubs
•simpel aan en uit te zetten
•incl. volumeknop
#ajafey #studio140
http://twitter.com/Mvan_berkel/status/425929314727501824/photo/1
[ afbeelding ]
Spanning, sensatie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef asco het volgende:
RTL4 18 uur beelden van Feyenoord-supporters in Amsterdam.
thx, dalik even kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef asco het volgende:
Schijnt om 4 mannen te gaan die een rondvaartboot hebben gejat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef asco het volgende:
Wauw dat is wel lang, 18 uur beeldenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef asco het volgende:
Zo las ik het ook, de eerste keer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Wauw dat is wel lang, 18 uur beelden
Net als dat item gisteren op de NOSquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:48 schreef Grifte het volgende:
Waarschijnlijk even een journalist met Feijenoordmuts, die wil laten zien hoe makkelijk je daar kan komen ondanks alle 'barricades en legerafzettingen'
Zal wel ergens zoiets zijn
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:32 schreef Caland het volgende:
•altijd een vol uitvak
•keuze uit alle clubs
•simpel aan en uit te zetten
•incl. volumeknop
#ajafey #studio140
http://twitter.com/Mvan_berkel/status/425929314727501824/photo/1
[ afbeelding ]
Zeker dezelfde mevrouw die kaarten ging kopen voor haar hooliganvrienden op Editie NL.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:48 schreef Grifte het volgende:
Waarschijnlijk even een journalist met Feijenoordmuts, die wil laten zien hoe makkelijk je daar kan komen ondanks alle 'barricades en legerafzettingen'
Zal wel ergens zoiets zijn
Inderdaad. Hazes was daar toch ook best populair.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:53 schreef Pascalus het volgende:
En dan nog, een Feyenoordsupporter in Amsterdam. Dat moet toch kunnen?
Ach ja niet zo overdrijven. Ik heb net nog 2 Feyenoordliedjes zitten luisteren, dus andersom kan het ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:53 schreef Pascalus het volgende:
Maar stel dat er rellen komen :S.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:53 schreef Pascalus het volgende:
Golden goal bestaat niet meer, debiel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:57 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed,voetballiefhebbers. wat wordt het vanavond?
Zoals onderstaand?
Ik zeg dat Feyenoord vanavond een gerede kans heeft om te winnen...gewoon omdat Ajax alles op de landstitel gooit.
Net of dat Ajax er niet voor 200% voor gaat vanavond. Dit is ook voor hun een van "de" wedstrijden van het jaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:57 schreef Iwanius het volgende:
Zoals onderstaand?
Ik zeg dat Feyenoord vanavond een gerede kans heeft om te winnen...gewoon omdat Ajax alles op de landstitel gooit.
Ik neem aan dat Feijenoord ook alles op de landstitel gooit?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:57 schreef Iwanius het volgende:
Zoals onderstaand?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Schijnt om 4 mannen te gaan die een rondvaartboot hebben gejat.
[ afbeelding ]
Luister mongool: Als je de essentie van het filmpje niet snapt dan zou ik gewoon stil blijven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:59 schreef Caland het volgende:
Golden goal bestaat niet meer, debiel.
Als jij denkt dat Ajax vanavond niet 100% gaat geven dan kun je ook beter stil blijven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Luister mongool: Als je de essentie van het filmpje niet snapt dan zou ik gewoon stil blijven.
Doe eens normaal tegen Caland.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Luister mongool: Als je de essentie van het filmpje niet snapt dan zou ik gewoon stil blijven.
Ik denk dat ik het geluid maar uit zet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:07 schreef Caland het volgende:
Leo Oldenburger geeft commentaar. Ze dwingen Feyenoorders gewoon om naar de arena te gaan. Misselijk volk bij fox.
Geluid uit doen en een beetje Chopin op de achtergrond. Kijken naar 'Wij rennen altijd weg' - de musical.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:07 schreef Caland het volgende:
Leo Oldenburger geeft commentaar. Ze dwingen Feyenoorders gewoon om naar de arena te gaan. Misselijk volk bij fox.
Kutvolk. Aan mij gaan ze nooit een klant krijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:07 schreef Caland het volgende:
quote:Zo'n 1500 Feyenoordsupporters proberen woensdagavond de bekerwedstrijd tussen Ajax en Feyenoord in de Amsterdam Arena bij te wonen. Dat is op te maken uit de woorden van een woordvoerder van de Rotterdamse politie, die in een verwijzing naar de Feyenoordfans tegen BNR zegt 'dat ze 1500 kaarten proberen te verzilveren'.
De Amsterdamse politie en Ajax willen dit aantal tegenover BNR niet bevestigen. Ajax heeft inmiddels een kleine twintig kaarten voor de wedstrijd geblokkeerd. De kaarten zouden in handen van Feyenoordaanhangers zijn gekomen, zo zegt een woordvoerder van de Amsterdamse club.
En hij komt zeker aan tussen 19:40 en 19:45?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
zenuwachtig
Zit de klok voor uit te kijkenMijn bus gaat 19:08
Half 8 dus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:09 schreef asco het volgende:
Huh? Heb het toch echt net gehoord in een vooraankondiging op RTL7.
Of het was editieNL of het half 8 journaal.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En hij komt zeker aan tussen 19:40 en 19:45?
Ik ga je nu zwaar teleurstellen, ik was, ik zweer het, erg lang aan het twijfelen hoe je het schreef, en toen dacht ik ach wat boeit het ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha je schreef ajaksietjes express verkeerd hihi
ik wilde dan ook een antisemitische grap makenquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je had er ook allang moeten zijn, neppert.
Heel de ochtend Feyenoordnummers geluisterd. Nu ook weer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:04 schreef Tomasso het volgende:
Wel raar, de hele dag Frans Bauer door de speakers horen.
Ik zag het ja. Bwhehe.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:12 schreef Caland het volgende:
Op zo'n dag moet ik weer het filmpje van Jules deelder met pleuris Amsterdam kijken #genieten
Kevin Dercks. Jeugdspelert.
twitter:jeroenhertz twitterde op woensdag 22-01-2014 om 19:16:48Gelieve alle kleding met #Feyenoord uiting uit te trekken en niet te juichen bij doelpunten... #ajafey http://t.co/n2yb8y1RXp
reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op woensdag 22-01-2014 om 19:30:230,0 controle bij stadion. Beetje foullieren geen ID controle! Feyenoorders de deur staat wagenwijd open!! #media #bangmakerij reageer retweet
twitter:feyenoordpings twitterde op woensdag 22-01-2014 om 19:34:39OPSTELLING #FEYENOORD: Mulder; Janmaat, Van Beek, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Pellè, Boëtius. #ajafey reageer retweet
Wel een beetje een traag centrum zoquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef Grifte het volgende:
Godverdomme wat een zenuwen.
Gelukkig speelt 'houdt het simpel, vlag en wimpel' mee, dat komt goed.
Ja tuurlijk, maar eerst maar eens in de ArenA winnenquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:47 schreef o.us2.0 het volgende:
Verdomme de spanning. Als Feijenoord dit wint dan moet de beker ook gewonnen worden. Klaar.
Daarom joden filteren van je facebook.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Ben ik overigens de enige die zich zo ergert aan Ajacieden op z'n Facebook momenteel
Is van Beek zoveel slomer dan de Vrij?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wel een beetje een traag centrum zo
Gewoon nooit op Facebook kijken. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Nu de opstellingen definitief bekend zijn beginnen de zenuwen bij mij ook te komen.
Ben ik overigens de enige die zich zo ergert aan Ajacieden op z'n Facebook momenteel? Ééntje is wel héél triest, die is SCC-houder bij NAC Breda op de B-side en bezoekt ook alle CL- en bekerwedstrijden van Ajax, en dan heeft tie uiteraard de grootste muil (op Facebook uiteraard).
Ach ja, Facebook serieus nemen....
Ik heb geen gesnavelde vrienden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Nu de opstellingen definitief bekend zijn beginnen de zenuwen bij mij ook te komen.
Ben ik overigens de enige die zich zo ergert aan Ajacieden op z'n Facebook momenteel? Ééntje is wel héél triest, die is SCC-houder bij NAC Breda op de B-side en bezoekt ook alle CL- en bekerwedstrijden van Ajax, en dan heeft tie uiteraard de grootste muil (op Facebook uiteraard).
Ach ja, Facebook serieus nemen....
http://www.feyenoordpings.nl/live-ajax-feyenoord-0-0/quote:Jean-Paul Boëtius en Sven van Beek starten woensdagavond in de basis bij Feyenoord. Boëtius viel tegen FC Utrecht zondag geblesseerd uit, maar is fit genoeg gebleken, terwijl Van Beek de geschorste Stefan de Vrij vervangt.
Ronald Koeman was, in tegenstelling tot zijn collega-coach Frank de Boer, niet van plan spelers te sparen voor de KNVB beker. “Nee niet”, is hij duidelijk voor de camera’s van FOX Sports. “Want we hebben net vakantie gehad. Er is geen reden om een speler erbuiten te houden. Ik ben sowieso voorstander van een vast elftal, als het loopt en als er vertrouwen is. We hebben één wijziging dat Van Beek speelt in plaats van De Vrij, want die is geschorst. Maar wij hebben ook niet het programma wat Ajax krijgt.”
Ajax – Feyenoord begint woensdag om 20.45 in de ArenA en staat onder leiding van scheidsrechter Kevin Blom.
Fox.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:05 schreef Grifte het volgende:
Waar zien jullie dit allemaal?
Heb nu NOS-journaal aanstaan, of is het daar al geweest?
Ik kijk Fox Sports 1.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:05 schreef Grifte het volgende:
Waar zien jullie dit allemaal?
Heb nu NOS-journaal aanstaan, of is het daar al geweest?
Na vandaag hebben we het over Boëtius die Ajax schudt als een milkshake.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:08 schreef Haringkop het volgende:
Hopelijk hoeven we het na vandaag niet meer over Obiku te hebben
Gewoon abonnement op Fox nemen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:09 schreef super-gabber het volgende:
Zo kut dat als je een kijkcode koopt via Foxsports dat je dan niet ook de voorbeschouwing kan zien! Spanning stijgt met de minuut
Kosten die dingen nu niet 12 euro ofzo?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:09 schreef super-gabber het volgende:
Zo kut dat als je een kijkcode koopt via Foxsports dat je dan niet ook de voorbeschouwing kan zien! Spanning stijgt met de minuut
Daarna hebben we ook nog Connolly en Tomasson gehad, en Kalou en Kuyt, die ons overwinningen bezorgden in Amsterdam.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:08 schreef Haringkop het volgende:
Hopelijk hoeven we het na vandaag niet meer over Obiku te hebben
Dan kun je gewoon inloggen toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:10 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Heb ik, Ben alleen niet thuis en kijk dus op me laptop!
Die lopen vaak achter. Daar kan ik echt niet tegen. Gewoon een abo nemen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kosten die dingen nu niet 12 euro ofzo?
Je kan zo gratis een prima stream vinden op het internet.
Tuurlijk wel, 2-1 tegen Volendam die Zoetebier op goal haddenquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:09 schreef Caland het volgende:
Hij maakte ook de winnende in de finale. Niemand weet dat nog.
Toch wordt Bosvelt vaak vergeten oa in de beker..quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daarna hebben we ook nog Connolly en Tomasson gehad, en Kalou en Kuyt, die ons overwinningen bezorgden in Amsterdam.
Zij het niet zo legendarisch als die overwinning in 1995. Al zal ik het evenmin het beeld ooit nog vergeten dat Tomasson en Connolly alleen op de keeper afstormen om de 2-4 in te schieten.
Nope, blijkbaar niet, of ik ben heel erg stupid.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dan kun je gewoon inloggen toch?
Oh ja, maar dat was in een thuiswedstrijd tegen Ajax.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch wordt Bosvelt vaak vergeten oa in de beker..
https://jouw.foxsports.nl/loginquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:12 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Nope, blijkbaar niet, of ik ben heel erg stupid.
Paauwe! Hans van vliet: dit is geen doelpunt, dit is een orgasme!quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat was in een thuiswedstrijd tegen Ajax.
Laten we dan tevens niet de vrije trap vergeten van Patrick Paauwe waarmee hij ons de JC schaal bezorgde tegen Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Max 1 mobiel apparaat op een ander ip-adres.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:25 schreef Haringkop het volgende:
Foxsports accounts kan je toch ook delen?
Om te kotsen idd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat clublied, godverdomme wat een kermismuziek
lol whutquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Een spandoek 'minder gelul, meer uitsupporters' terwijl ze zelf verantwoordelijk zijn voor het feit dat er nu geen uitsupporters mochten komen.
Ditquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:48 schreef Katth het volgende:
Ik wil best betalen voor een knop om achtergrond geluid uit te zetten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
iemand??quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:49 schreef Swennus het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om dit via een iPhone vanuit het buitenland te bekijken?? Heeft iemand hier ervaring mee?
Dat balletje op Vilhena was wel lekker hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:14 schreef Haringkop het volgende:
Immers zit ook lekker te slapen vandaag..
Echt he.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Kankerzooi, 1 kans voor Ajax, meteen raak.
Idd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef Grifte het volgende:
Eerste kans, meteen kool.
Exemplarisch voor dit seizoen.
Ze zijn de weg kwijt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe kan dit, 35 minuten niks aan de hand, een idiote tegenkool en ineens legio kansen voor die joden
Na zo'n doelpunt krijgen ze weer de spirit hé bij Ajax. Maar legio kansen, laten we het houden op een stuk of 2.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe kan dit, 35 minuten niks aan de hand, een idiote tegenkool en ineens legio kansen voor die joden
Ja maar waarom, laat gaan zo'n tegengoal en voetbal gewoon door, was helemaal niks aan de hand joh. Dan valt die 1-2 vanzelf wel weer.quote:
Hij schoot uit stand..quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Pelle je mag wel wat HARDER schieten hoor.
twitter:Incredible_Audy twitterde op woensdag 22-01-2014 om 21:25:36Niks aan de hand.... we gaan gewoon winnen Feyenoord. Schijt aan die grafA...cieden. #ajafey reageer retweet
Wie is dit?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef arjan1112 het volgende:
twitter:Incredible_Audy twitterde op woensdag 22-01-2014 om 21:25:36Niks aan de hand.... we gaan gewoon winnen Feyenoord. Schijt aan die grafA...cieden. #ajafey reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |