SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word echt gek van de kut-app
En ik heb geen handelsinspiratiei'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
McClean is een goedkoper, en betere statsquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:25 schreef el-blanchito het volgende:
Allemaal White's met als minimum price 15K+
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
minder pace.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
MacClean is een goedkoper, en betere stats"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
I know, maar ik heb meer White'squote:Op woensdag 22 januari 2014 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
MacClean is een goedkoper, en betere stats
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik heb er toevallig nog 1 uit een pakketje. Ik denk dat die wel lekker duur wordt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:36 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
I know, maar ik heb meer White's"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Iemand hier al met SIF Matuidi gespeeld? Zijn stats lijken me echt goed, vooral als CDM...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom kopen jullie trouwens al die Ieren in? Heb blijkbaar een paar topics gemist
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Hij lijkt mij een beetje te klein voor CDM.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand hier al met SIF Matuidi gespeeld? Zijn stats lijken me echt goed, vooral als CDM...![]()
En een paar vorige jaargangen blijkbaar ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:44 schreef dion_v_k het volgende:
Waarom kopen jullie trouwens al die Ieren in? Heb blijkbaar een paar topics gemist
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Elk jaar St. Patricksday toernooi tochquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:44 schreef dion_v_k het volgende:
Waarom kopen jullie trouwens al die Ieren in? Heb blijkbaar een paar topics gemistBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Waarom dat? Een CAM (directe tegenstander) is vaak ook klein. En zijn strength en defending zijn heel erg goed...quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hij lijkt mij een beetje te klein voor CDM.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Had wel IF Matuidi. Hij speelt op zich wel lekker maar in duels mist hij de kracht. Als je een formatie met 2 CDMs gebruikt kan het nog wel, maar hij kan de taak niet in zijn eentje volbrengen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand hier al met SIF Matuidi gespeeld? Zijn stats lijken me echt goed, vooral als CDM...![]()
Strenght 81, Aggression 90, interceptions 93. Maar goed, dat zijn de kille cijfertjes.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had wel IF Matuidi. Hij speelt op zich wel lekker maar in duels mist hij de kracht. Als je een formatie met 2 CDMs gebruikt kan het nog wel, maar hij kan de taak niet in zijn eentje volbrengen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Elk jaar St. Patricksday toernooi tochOh jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En een paar vorige jaargangen blijkbaar ook
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
O kut ja, vergeten dat Vermeer de beker keeptquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:47 schreef dion_v_k het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Duarte; Schone, Bojan en Fischer.
[ afbeelding ]
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Bespaar je de moeite. Je nu nog op Ieren richten is tevergeefs, ben ik bangquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Boeit niet zo heel veel toch? Ik zie ook liever Cillessen maar voor de rest vind ik het een goede opstelling. Benieuwd naar Bojan in de spits met Duarte op het middenveldquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O kut ja, vergeten dat Vermeer de beker keept
Ik heb SIF Matuidi in mijn bazenteam, redde mij gisteren nog nadat IF Benzema faalde en Xabi Alonso een pingel mistte door zelf even 2x van rand 16 binnen te knallen met zijn linker![]()
![]()
Geen Sereroquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:47 schreef dion_v_k het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Duarte; Schone, Bojan en Fischer.
[ afbeelding ]
10 wedstrijden achter elkaar gewonnen. Ik stop nu op mijn hoogtepunt![]()
![]()
Hoe is hij verdedigend? Ik wil hem zelf ook halen; twijfel tussen IF Alaba enSIF Matuidiquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:52 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb SIF Matuidi in mijn bazenteam, redde mij gisteren nog nadat IF Benzema faalde en Xabi Alonso een pingel mistte door zelf even 2x van rand 16 binnen te knallen met zijn linker
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:47 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Terwijl zijn shooting dan het enige is dat me (een beetje) tegen staatquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:52 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb SIF Matuidi in mijn bazenteam, redde mij gisteren nog nadat IF Benzema faalde en Xabi Alonso een pingel mistte door zelf even 2x van rand 16 binnen te knallen met zijn linker
Hoe heb je hem op een middenveld met Xabi? 2 CDM's?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ga niet meer handelen, al sinds November niet meer gedaanquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Je nu nog op Ieren richten is tevergeefs, ben ik bang![]()
Toevallig eergisteren mijn SIF Sanchez voor veel te veel verkocht en die had ik uit een pakje![]()
Sowieso kan je dit jaar (en vorig jaar maar toen was het niet zo erg als nu) absurd veel coins verdienen met wedstrijden, wat ook de hele markt naar de klote heeft geholpen. Dan heb ik 't nog niet eens over autobuyers. 2/3 jaar geleden was het pas leuk om te traden
IF Alaba op CDM of SIF Matuidi op LB?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:54 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Hoe is hij verdedigend? Ik wil hem zelf ook halen; twijfel tussen IF Alaba enSIF Matuidi
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
false 9 systeem met TOTY Iniesta - Xabi Alonso - SIF Matuidiquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Terwijl zijn shooting dan het enige is dat me (een beetje) tegen staat
Hoe heb je hem op een middenveld met Xabi? 2 CDM's?
Hij is overal op het veld te vinden, vind hem erg fijn, maar de NIF ook (ook die als CM though)![]()
Shit! Mijn geheim is ontdekt!quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IF Alaba op CDM of SIF Matuidi op LB?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Is het overwegen waard. Heb nu een budget Frans team wat erg lekker speelt, en dat overweeg ik te upgradenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
false 9 systeem met TOTY Iniesta - Xabi Alonso - SIF Matuidi
Hij is overal op het veld te vinden, vind hem erg fijn, maar de NIF ook (ook die als CM though)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iniesta heeft ook maar 72 shooting en die knalt alles erin bij mij. 5 doelpunten uit 6 wedstrijden en stuk voor stuk prachtdoelpunten (op 1 kopbal na dan).![]()
's Nachts wordt er sowieso meer betaald voor kaarten dan overdag. Komt waarschijnlijk omdat er minder op de markt staat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:02 schreef rolls-reus het volgende:
De dls methode werkttoty silva verkocht voor 948k vannacht, net teruggekocht voor 670
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zijn wel meer gekke dingen. Eergisteren werd ik geslacht door een team met 56 chem.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mensen die IF Montillo als CDM gebruiken...hoe krijg je het verzonnen
Dat hele chemistry gebeuren is gewoon onzin
Ik heb nog nooit verloren van een team met dermate weinig chem (behalve dan met die 11 nations/competitions cup)...maar misschien komt dat ook omdat een beetje fatsoenlijke speler het doorgaans niet in zijn hoofd haalt om er mee te spelenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zijn wel meer gekke dingen. Eergisteren werd ik geslacht door een team met 56 chem.
Dat hele chemistry gebeuren is gewoon onzin
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
We zullen zien of je vanavond nog zo'n grote mond hebt Trapsjeequote:![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:02 schreef rolls-reus het volgende:
De dls methode werkttoty silva verkocht voor 948k vannacht, net teruggekocht voor 670
Gekocht voor 44k
![]()
![]()
Ik heb met een low chem team gespeeld en het was gewoon ronduit kut, daarmee om kunnen gaan is ook een kwaliteit blijkbaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zijn wel meer gekke dingen. Eergisteren werd ik geslacht door een team met 56 chem.
Dat hele chemistry gebeuren is gewoon onzin![]()
Zo'n deal heb ik nog niet gehadquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:02 schreef rolls-reus het volgende:
wel TOTY Silva voor 1 miljoen verkocht, maar toen was hij 840k ofzo waard.
Zit nu al meer dan een week Lahm en Neuer te relisten, maar niemand hapt toe![]()
![]()
Oh die heb ik altijd hoor ook al verliezen ze.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
We zullen zien of je vanavond nog zo'n grote mond hebt Trapsjee![]()
Vanavond El Clasico met een Feyenoorder kijken
Dat moet sowieso leuk worden
Gisteren was ik echt niet te stoppen met mijn nieuwe team. Nu raak ik geen bal meer en word ik telkens het verkeerde ventje...![]()
Jezelf vast indekken hequote:Op woensdag 22 januari 2014 15:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh die heb ik altijd hoor ook al verliezen ze.!!!1!!1!!EINS!!1
Enige echt kutte aan Matuidi's shooting is dan ook zijn FK Accuracy. Die is maar 58. 72 longshots is ook niet super, maar wel gewoon hele goede allround stats...quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:59 schreef Tobi-wan het volgende:
Iniesta heeft ook maar 72 shooting en die knalt alles erin bij mij. 5 doelpunten uit 6 wedstrijden en stuk voor stuk prachtdoelpunten (op 1 kopbal na dan)."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Nee hoor ik verwacht een paar mooie goals van Pelle maar ik dek mezelf niet in.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jezelf vast indekken he!!!1!!1!!EINS!!1
Ik denk en hoop dat we de neuzen van de mat afspelen.
Dude! Van de 11 hoeven er maar 1 of 2 een fatsoenlijke vrije trap te kunnen nemen hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Enige echt kutte aan Matuidi's shooting is dan ook zijn FK Accuracy. Die is maar 58. 72 longshots is ook niet super, maar wel gewoon hele goede allround stats...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, maar daarom is het ook niet zo raar dat er slechte shooting op zijn kaart staat, maar dat hij wel gewoon goed kan schieten in het spelletje. Die vrije trappen zullen mij inderdaad worst wezen, genoeg spelers die dat kunnen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dude! Van de 11 hoeven er maar 1 of 2 een fatsoenlijke vrije trap te kunnen nemen hoor
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik had NIF Matuidi in een team met Pogba en Matuidi schoot vaker van afstand raak dan Pogba op de 1 of andere manier, terwijl Pogba toch duidelijk betere stats er voor heeft.
Linkspoten zijn wel fijn, want vaak zijn mensen geneigd aan de verkeerde kant te dekken![]()
![]()
Ik heb ook een team met NIF Matuidi - Pogba op CMquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:22 schreef DutchSL het volgende:
Ik had NIF Matuidi in een team met Pogba en Matuidi schoot vaker van afstand raak dan Pogba op de 1 of andere manier, terwijl Pogba toch duidelijk betere stats er voor heeft.
Linkspoten zijn wel fijn, want vaak zijn mensen geneigd aan de verkeerde kant te dekken
Matuidi 10 wedstrijden 4 goals
Pogba 10 wedstrijden 1 goal![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:23 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik heb ook een team met NIF Matuidi - Pogba op CM
Matuidi 10 wedstrijden 4 goals
Pogba 10 wedstrijden 1 goalAls ik jullie mag geloven zou SIF Matuidi meer waard kunnen worden dan IF Pogbaquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:22 schreef DutchSL het volgende:
Linkspoten zijn wel fijn, want vaak zijn mensen geneigd aan de verkeerde kant te dekken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je moet alleen niet teveel van hem verwachten op gebied van passen, maar hij kan aardig een balletje afpakken en wint de meeste kopduels op het middenveldquote:. Heb hem in een team voor de chem met Diego Costa en dat team loopt als een trein
![]()
![]()
Post team eens als je wilt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:31 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Je moet alleen niet teveel van hem verwachten op gebied van passen, maar hij kan aardig een balletje afpakken en wint de meeste kopduels op het middenveld. Heb hem in een team voor de chem met Diego Costa en dat team loopt als een trein
![]()
If aanholt xbox 92.500 buy now ongeveer 10.000 minder dan normaal. Met janmaat deze week vast winst op te halen....🍆![]()
Thx. Ga het gewoon proberen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:38 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Is als CM trouwens zie ik![]()
[ afbeelding ]![]()
Tevez![]()
Verlies gewoon doordat die rat 2x tegen 3 van mijn verdedigers aanloopt en nog de bal mee krijgt. Speel ik met hem gaat die bij iedere scheet liggen
![]()
![]()
![]()
Ea pls![]()
Is te langzaam en die balhandeling van hem op CDM krijg ik echt pure ebola van op CDMquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou Xabi nemen. Modric op CM speelt prima.![]()
Prima longshots, en heb hem op het middenveld met Santi, Modric en Isco. Staat heel vaak op de goede plek, geen pace nodig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:42 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Is te langzaam en die balhandeling van hem op CDM krijg ik echt pure ebola van op CDMNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima longshots, en heb hem op het middenveld met Santi, Modric en Isco. Staat heel vaak op de goede plek, geen pace nodig.
Wat ik nu heb.
Ik had Xabi Alonso op CDM maar die voelde echt aan of dat hij een oude man van 73 was.![]()
Volgende stap: IF Baloquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ik nu heb.
Ik had Xabi Alonso op CDM maar die voelde echt aan of dat hij een oude man van 73 was.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
geen kat op je keeperquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ik nu heb.
Ik had Xabi Alonso op CDM maar die voelde echt aan of dat hij een oude man van 73 was.![]()
![]()
Trouwens, heeft iemand van jullie die Thiago Neves SIF wel eens gebruikt? Lijkt me echt een baas op LW.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Nee, zou beter zijn als CAM en Saudi's zijn nog kutter dan Russen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef TBakkert het volgende:
Trouwens, heeft iemand van jullie die Thiago Neves SIF wel eens gebruikt? Lijkt me echt een baas op LW.
Zijn SIF in FUT 12 was wel 1 van de beste spelers die ik heb gehad.![]()
![]()
Hij heeft wel een sterke link met Jobson, Elton en Bruno Cesar. Dan hoef je dus eigenlijk niet veel Saudi's te gebruiken... zijn gewone IF is CAM, maar die stats zijn niet zo indrukwekkend...quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, zou beter zijn als CAM en Saudi's zijn nog kutter dan Russen.
Zijn SIF in FUT 12 was wel 1 van de beste spelers die ik heb gehad."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Oh ja.quote:Even kijken of er wat leuks tussen zit.
SIF Adebayor toch?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Gewoon 6 spelers die ik wil hebben dit TOTW.
Verkeerde clubs voor Kiss, Tavernier en Khalili. O en Matri ook.quote:
Kiss: Ross County
Tavernier: Rotherham Utd
Khalili: Al-Shabab
Matri: Fiorentina
bedankt en gr gr![]()
Bedankt hequote:Op woensdag 22 januari 2014 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Verkeerde clubs voor Kiss, Tavernier en Khalili. O en Matri ook.
Kiss: Ross County
Tavernier: Rotherham Utd
Khalili: Al-Shabab
Matri: Fiorentina
bedankt en gr grSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat is dit nou weer voor teringzooi. Ik speel mijn 10e wedstrijd van divisie 1. Ik krijg snel een tegendoelpunt, zijn verbinding verbreekt en ik degradeer... Terwijl mijn record op 3-3-3 staat en ik nog 1 game over heb. Fix dat hoerenspel is een keer godverdomme![]()
quote:Immersquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:12 schreef DutchSL het volgende:
Geen Martins Indi en Mathijsen
En Immers
En Vilhena ja
Goossens > Vilhena
Kongolo > Mathijsen
Nelom -> Martins IndiRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vormer > Vilhena zekerquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Immers
Goossens > Vilhena
Kongolo > Mathijsen
Nelom -> Martins Indi__
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Martins Indi CB fuck chem jongehquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Immers
Goossens > Vilhena
Kongolo > Mathijsen
Nelom -> Martins Indi![]()
Dat is waar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat heeft een baas als jij toch zeker niet nodigRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
UP Serero?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wacht maar tot de UPs uitkomen.
ifs van de aldiquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wacht maar tot de UPs uitkomen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En dudeweiser?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waar is Pascal08 eigenlijk gebleven?![]()
Pepe ook, maar alleen op de consolequote:Op woensdag 22 januari 2014 16:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://wefut.com/en/player/4719
Deze man heeft een andere foto bij EA.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Voor open doel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En zo verdiend he.Die actie daarvoor
![]()
![]()
![]()
jammer dat je op ps3 zit, anders ging ik 'm pricefixen naar 1000000 miljjoenquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gewoon Djeetje inschakelenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
jammer dat je op ps3 zit, anders ging ik 'm pricefixen naar 1000000 miljjoen![]()
Die heeft wel doekoe ja.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik werd genaaid!!quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Spotted op PS3: IF Balo voor 279k BIN. De rest is 300k BIN.
E: En weggg...
Sue themquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik werd genaaid!!
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Volgens mij koopt hij daar allemaal Porsche's van. En dan mag hij ook nog de BTW aftrekken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Vraag me af wat hij daar allemaal mee gedaan heeft.
Javi Garcia ?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:04 schreef nistelaria het volgende:
[ afbeelding ]
Touré met 7 chem of toch David Silva?
7 chem Toure zal wel beter zijn![]()
Javi Garcia is echt een baas.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:04 schreef nistelaria het volgende:
[ afbeelding ]
Touré met 7 chem of toch David Silva?Je hebt toch al 2 voetballende middenvelders, gewoon een breker erbij.
Geen Ivoriaanse manager?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:04 schreef nistelaria het volgende:
[ afbeelding ]
Touré met 7 chem of toch David Silva?![]()
Haywire LCBquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
74 - 74 - 74 met vier 5* skillers.![]()
![]()
Thanks! Ga 'm nu proberen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Javi Garcia is echt een baas.Je hebt toch al 2 voetballende middenvelders, gewoon een breker erbij.
Zijn die er dan?quote:![]()
Vanavond een potje?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:09 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze denk ik ff maken.Dan fix ik ook dat team even.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nopequote:Op woensdag 22 januari 2014 17:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Ajax - Feyenoord wordt gewoon op dat openbare net van fox sports uitgezonden toch?![]()
Kan wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vanavond een potje?Dan fix ik ook dat team even.
![]()
streampje jongequote:Op woensdag 22 januari 2014 17:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zit hij achter de decoder? Hoerenzooi...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jepquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zit hij achter de decoder? Hoerenzooi...Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja ik vind het niet erg om een streampje op de achtergrond te hebben en af en toe te kijken. Maar ik ga niet de hele tijd naar kut kwaliteit kijken...quote:![]()
![]()
Zouden jullie hier nog wat aan veranderen?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik vind Modric een betere speler voor CM dan Isco...maar geen chemquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie hier nog wat aan veranderen?
Isco om CM vind ik niet zo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Altijd hetzelfde met die friezenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef Zhano het volgende:
Godverdomme man, dacht dat Gundogan wel 2-3k was en Trochowski 1-2k![]()
![]()
voor een duppie op de eerste rij willen zitten
![]()
Ronaldo LWquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie hier nog wat aan veranderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En intussen een hele dure smaak hebbenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die friezen![]()
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had niet door dat Gundogan nog 84 rated en 4/4 was. Trocho is wel die prijs geweestquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die friezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh nu is hij helemaal lekker goedkoopquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had niet door dat Gundogan nog 84 rated en 4/4 was. Trocho is wel die prijs geweest
Nog op Ultimate Trade Trap kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
oh nu is hij helemaal lekker goedkoop
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
IF Raul Garcia was toch niet helemaal wat ik zocht. Gebruikte Javi Martinez voor het Bayern-Barca-Real toernooi en die deed het echt bijzonder goed. Helaas krijg ik hem maar max op 8 chem. Zou dan Alaba op de plek van Alba kunnen zetten maar dan zit hij weer op 8 chem...
Heb nu Xabi Alonso daar neergezet en die deed het ook wel prima.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ronaldo LWDie SIF Pedro zou ik pas kunnen betalen nadat ik al mijn Ieren kwijt ben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Nieuwe FOK!Cup
Vereiste:
11 erdivisiespelers in de basiself
11 verschillende clubs
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ja, Borja naar de andere kant halen en IF Cuadrado daar neer zetten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie hier nog wat aan veranderen?![]()
Klinkt wel leuk...quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef el-blanchito het volgende:
Nieuwe FOK!Cup
Vereiste:
11 verschillende clubs"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
En dan gewone of IF Pedro op RW?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:37 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ja, Borja naar de andere kant halen en IF Cuadrado daar neer zetten.
En andere backs.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef el-blanchito het volgende:
Nieuwe FOK!Cup
Vereiste:
11 verschillende clubs
Ps3 only?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef el-blanchito het volgende:
Nieuwe FOK!Cup
Vereiste:
11 verschillende clubs![]()
Klinkt wel nice idd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef el-blanchito het volgende:
Nieuwe FOK!Cup
Vereiste:
11 verschillende clubs![]()
Ik heb mijn Karpercup team nog steeds, dat toernooi is wel redelijk in het water gevallen of niet?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb mijn Karpercup team nog steeds, dat toernooi is wel redelijk in het water gevallen of niet?Eerder in de vijver
![]()
![]()
Verlies dus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze teruggekocht:
[ afbeelding ]"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Cross da shit.quote:
Heel veel andere fatsoenlijke opties heb je niet echt nee..quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die SIF Pedro zou ik pas kunnen betalen nadat ik al mijn Ieren kwijt ben...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Fabregas lijkt me ook wel een goede inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:28 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon Iniesta/Fabregas/Xavi CM en Afellay LW
Alba LB dan![]()
Ahaha yes de foxsports app werkt gewoon voor de xbox. Ik profiteer lekker op het adres van de zaak.Young bloods everywhere....![]()
Jupquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:50 schreef Downstar het volgende:
Wanneer komen de TOTW in de packs? vanaf 7 uur ofzo?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zat gisteren te twijfelen of ik IF Fabregas zou halen, maar Iniesta is echt bizar goed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Fabregas lijkt me ook wel een goede inderdaad.
foxsport app wat wat wat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:36 schreef wonton het volgende:
Ahaha yes de foxsports app werkt gewoon voor de xbox. Ik profiteer lekker op het adres van de zaak.![]()
![]()
mooi filmpje. gisteren met clubs gaf ik ook zo'n panna als op 1:11, was echt perfect ook
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Sexy.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:04 schreef poker4lifee het volgende:
mooi filmpje. gisteren met clubs gaf ik ook zo'n panna als op 1:11, was echt perfect ookRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
godverdomme wat moet die IF wel niet gaan kosten
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Xbox prijzen zijn echt laag:quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:16 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
godverdomme wat moet die IF wel niet gaan kosten
de enige op de markt boven de 8.9k.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
+ 10 long shots
+ 10 shot power
+ 9 finishing
+ 9 volleys
+ 9 curve
![]()
![]()
![]()
Villas Boasquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Eerste SIF Adje met een BIN 100k gespot
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat zijn allemaal gewoon Ajacieden. Ze weten dat niemand zo'n kutspeler zal kopen, behalve Feyenoorders, dus daarom hebben ze 'm zo hoog gepricefixedquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Xbox prijzen zijn echt laag:
[ afbeelding ]
de enige op de markt boven de 8.9k.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
+ 10 long shots
+ 10 shot power
+ 9 finishing
+ 9 volleys
+ 9 curve
SIF Cabaye al bekend? ALles 99 wat met schieten te maken heeft ofzo![]()
![]()
Tof. De panna die je op 0:06 ziet (twee filmpje in die hele compilatie) gebruik ik op het veld heel veel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:04 schreef poker4lifee het volgende:
mooi filmpje. gisteren met clubs gaf ik ook zo'n panna als op 1:11, was echt perfect ookHeel effectief.
Alles staat al op WeFUTquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Cabaye al bekend? ALles 99 wat met schieten te maken heeft ofzoCabaye heeft behoorlijke stats.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal gewoon Ajacieden. Ze weten dat niemand zo'n kutspeler zal kopen, behalve Feyenoorders, dus daarom hebben ze 'm zo hoog gepricefixed
potverdomme die moek hebbenquote:
NIF speelt al lekker, dat gaat deze helemaal doen..
1.000.000 is idd![]()
![]()
![]()
![]()
Staat maar 1.5 pagina Janmaat op de markt?
Truequote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Stelt 'm nooit op. Wordt ontslagen. 2 IFs in een maand![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pffff dat is niet verkeerd inderdaad. Zal wel wat gaan kosten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Cabaye al bekend? ALles 99 wat met schieten te maken heeft ofzo![]()
nicequote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tof. De panna die je op 0:06 ziet (twee filmpje in die hele compilatie) gebruik ik op het veld heel veel.Heel effectief.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou, ik haal een 5e pakje. Zou wel fijn zijn als ik nu in ieder geval een rare speler krijg...Je kreeg waar je om vroegquote:beter had je om Ronaldo gevraagd.
![]()
Goddomme, die Rainbow-flick op 2:05.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:04 schreef poker4lifee het volgende:
mooi filmpje. gisteren met clubs gaf ik ook zo'n panna als op 1:11, was echt perfect ook
Veroordeelde racist in je pack hihahoquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:35 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Kompany stond gelukkig op pagina 2. Die had ik al in mijn club.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
Je kreeg waar je om vroegbeter had je om Ronaldo gevraagd.
Ok, nu graag IF Vidal, Cristiano Ronaldo en Pèle...
Krijg ik Puyol![]()
![]()
Pele van Anholtquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kompany stond gelukkig op pagina 2. Die had ik al in mijn club.
Ok, nu graag IF Vidal, Cristiano Ronaldo en Pèle![]()
![]()
Ik had nog een ST ticket pakje van maandag over, maar er zat niks in behalve Alessandrini en een 1k kaartje plus wat rotzooi.NIF Calunga lijkt me beter dan IF Javito.. en natuurlijk kun je Jese daar neerzetten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:41 schreef rolls-reus het volgende:
If javito, eindelijk een redelijke spaanse wide-cam met 4* skills![]()
Agh wat lief. Ze hebben ook eindelijk een keer een sfeer actie.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Agh wat lief. Ze hebben ook eindelijk een keer een sfeer actie.quote:
Jese heeft al een plekje in de spitsquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:44 schreef DutchSL het volgende:
Ik had nog een ST ticket pakje van maandag over, maar er zat niks in behalve Alessandrini en een 1k kaartje plus wat rotzooi.
[..]
NIF Calunga lijkt me beter dan IF Javito.. en natuurlijk kun je Jese daar neerzetten.![]()
![]()
Wat wat?quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Jij postte "quote:" ik vroeg me af waarom?
Ik dacht dat je aan het haten was op Ajacieden bij RTL 4quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij postte "" ik vroeg me af waarom?
O dat deed ik ook hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan het haten was op Ajacieden bij RTL 4
Ze gaan razzia's opzetten bij de poorten enzo hoop dat ze gelijk de verkeerde tegenkomen.
Suarezquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:54 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt echt![]()
Misschien alleen De Bruyne vervangen, wie is een goede vervanger?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Oscar?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:54 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien alleen De Bruyne vervangen, wie is een goede vervanger?![]()
Nasri vind ik de beste CAM.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:54 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien alleen De Bruyne vervangen, wie is een goede vervanger?
Toch nog 3,5k gehad, zie nu dat de CVM zelfs voor 4k gaat![]()
Ik heb geen idee man, ik heb alleen nog maar met De Bruyne op CAM gepseeld en die bevalt echt dikke primaquote:
Bam, terug in divisie 2 gelukkig. Rechtreeks van div 2 naar 5 gedegradeerd, opstelling veranderd en nu in 1x van 5 terug naar 2
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Suarez krijgt geen full chem.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb geen idee man, ik heb alleen nog maar met De Bruyne op CAM gepseeld en die bevalt echt dikke prima
op de xbox. Toen het nog eredivisie live heette moest je voor een wedstrijd 12eu betalen om op de console te kijken. Nu hoeft dat niet meer. Je hoeft alleen een abo te hebben en in te loggen. Stream is nog hd ook.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zat gisteren te twijfelen of ik IF Fabregas zou halen, maar Iniesta is echt bizar goed.
[..]
foxsport app wat wat wat?Young bloods everywhere....![]()
Achterlijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:18 schreef DutchSL het volgende:
Mata voor bijna 50 miljoen naar ManU, bijna rond![]()
Een abo waarop te hebben? Kan ik die zomaar aanmaken en moet ik daar voor betalen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:15 schreef wonton het volgende:
[..]
op de xbox. Toen het nog eredivisie live heette moest je voor een wedstrijd 12eu betalen om op de console te kijken. Nu hoeft dat niet meer. Je hoeft alleen een abo te hebben en in te loggen. Stream is nog hd ook.![]()
kom maar op met die klassiekereven wat rotterdammers in t Otje nemen.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een abo op fox sports natuurlijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Een abo waarop te hebben? Kan ik die zomaar aanmaken en moet ik daar voor betalen?![]()
![]()
DM.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Heeft iemand een redelijke stream te pakken?
hou me ook aanbevolenquote:anders moet ik door dit weer naar de sportkantine fietsen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is toch gewoon op FOX of niet?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
luuk de jong in een pack. mijn geluk is op, feyenoord moet nu wel winnen. (zo die is vast gejinxed)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op welke plek denken jullie dat Del Piero het best zal werken? Ik zat zelf te denk aan een CAM of CF.
4231 middelste CAMquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:40 schreef TBakkert het volgende:
Op welke plek denken jullie dat Del Piero het best zal werken? Ik zat zelf te denk aan een CAM of CF.![]()
Okee, bedankt!quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Nou... nee. Erger dan Leo kan nietquote:
O wacht, die gozer die Galatasaray - Ajax deed.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nou het feest kan beginnen... het is net oud en nieuw hier ::')Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: