Geen Ivoriaanse manager?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:04 schreef nistelaria het volgende:
[ afbeelding ]
Touré met 7 chem of toch David Silva?
Haywire LCBquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
74 - 74 - 74 met vier 5* skillers.
Thanks! Ga 'm nu proberen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Javi Garcia is echt een baas.Je hebt toch al 2 voetballende middenvelders, gewoon een breker erbij.
Zijn die er dan?quote:
Vanavond een potje?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:09 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze denk ik ff maken.
Nopequote:Op woensdag 22 januari 2014 17:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Ajax - Feyenoord wordt gewoon op dat openbare net van fox sports uitgezonden toch?
Kan wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vanavond een potje?Dan fix ik ook dat team even.
streampje jongequote:Op woensdag 22 januari 2014 17:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zit hij achter de decoder? Hoerenzooi...
Jepquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zit hij achter de decoder? Hoerenzooi...
Ja ik vind het niet erg om een streampje op de achtergrond te hebben en af en toe te kijken. Maar ik ga niet de hele tijd naar kut kwaliteit kijken...quote:
Ik vind Modric een betere speler voor CM dan Isco...maar geen chemquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie hier nog wat aan veranderen?
Altijd hetzelfde met die friezenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef Zhano het volgende:
Godverdomme man, dacht dat Gundogan wel 2-3k was en Trochowski 1-2k
Ronaldo LWquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
En intussen een hele dure smaak hebbenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die friezen![]()
![]()
voor een duppie op de eerste rij willen zitten
![]()
Ik had niet door dat Gundogan nog 84 rated en 4/4 was. Trocho is wel die prijs geweestquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die friezen![]()
![]()
voor een duppie op de eerste rij willen zitten
![]()
oh nu is hij helemaal lekker goedkoopquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had niet door dat Gundogan nog 84 rated en 4/4 was. Trocho is wel die prijs geweest
Nog op Ultimate Trade Trap kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
oh nu is hij helemaal lekker goedkoop
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ronaldo LWDie SIF Pedro zou ik pas kunnen betalen nadat ik al mijn Ieren kwijt ben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ja, Borja naar de andere kant halen en IF Cuadrado daar neer zetten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt wel leuk...quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef el-blanchito het volgende:
Nieuwe FOK!Cup
Vereiste:
11 erdivisiespelers in de basiself
11 verschillende clubs
En dan gewone of IF Pedro op RW?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:37 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ja, Borja naar de andere kant halen en IF Cuadrado daar neer zetten.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef el-blanchito het volgende:
Nieuwe FOK!Cup
Vereiste:
11 verschillende clubs
Ps3 only?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef el-blanchito het volgende:
Nieuwe FOK!Cup
Vereiste:
11 verschillende clubs
Klinkt wel nice idd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef el-blanchito het volgende:
Nieuwe FOK!Cup
Vereiste:
11 verschillende clubs
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb mijn Karpercup team nog steeds, dat toernooi is wel redelijk in het water gevallen of niet?
Verlies dus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze teruggekocht:
[ afbeelding ]
Cross da shit.quote:
Heel veel andere fatsoenlijke opties heb je niet echt nee..quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die SIF Pedro zou ik pas kunnen betalen nadat ik al mijn Ieren kwijt ben...
Fabregas lijkt me ook wel een goede inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:28 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon Iniesta/Fabregas/Xavi CM en Afellay LW
Alba LB dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |