quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ronaldo LWDie SIF Pedro zou ik pas kunnen betalen nadat ik al mijn Ieren kwijt ben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ja, Borja naar de andere kant halen en IF Cuadrado daar neer zetten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie hier nog wat aan veranderen?
Klinkt wel leuk...quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef el-blanchito het volgende:
Nieuwe FOK!Cup
Vereiste:
11 erdivisiespelers in de basiself
11 verschillende clubs
En dan gewone of IF Pedro op RW?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:37 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ja, Borja naar de andere kant halen en IF Cuadrado daar neer zetten.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef el-blanchito het volgende:
Nieuwe FOK!Cup
Vereiste:
11 verschillende clubs
Ps3 only?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef el-blanchito het volgende:
Nieuwe FOK!Cup
Vereiste:
11 verschillende clubs
Klinkt wel nice idd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef el-blanchito het volgende:
Nieuwe FOK!Cup
Vereiste:
11 verschillende clubs
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb mijn Karpercup team nog steeds, dat toernooi is wel redelijk in het water gevallen of niet?
Verlies dus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze teruggekocht:
[ afbeelding ]
Cross da shit.quote:
Heel veel andere fatsoenlijke opties heb je niet echt nee..quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die SIF Pedro zou ik pas kunnen betalen nadat ik al mijn Ieren kwijt ben...
Fabregas lijkt me ook wel een goede inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:28 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon Iniesta/Fabregas/Xavi CM en Afellay LW
Alba LB dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |